NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خواطر تتجلي المشاعر

• حبيته
التفاعلات: Señora Abeer
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نكسات بدأت متأخره في حياتي و ضليت بأيماني دائمه انها اكيد لغرض ما و شعرت بزيادة يقيني ان السعي للنور مفتاح الراحه لروحي و هانت روحي علي الغير مره لا مرتين و تكاد ان تكون تعددت المرات فزاد حزني و لكن زاد يقيني بأن الراحه قريبه و الامل لن سبعد أكثر.
نعم سعيت اليك و لكن لم تسمعني و نعم كنت اراقبك من مسافات لعل القلوب تتحادث بهمس و تتجلي المشاعر لتصل الي مبتغاها .
لعل المراره واجبه علي قلبي لكي اشعر بنعيم حبك و دفا حضنك لهذا اشكر كل لحظة ضعف و حزن مرت علي صدري لتوصلني الي عشق العمر .
عدم البوح له حكمه
ولو اتقال بيكون الخوف مسيطر علي نتيجة تكاد تكون محسومه بالرفض ومجازفة في خسارة صديق قبل ما يكون حبيب .
بس نورتي من تاني بكلامك الجميل والراقي .

نكسات بدأت متأخره في حياتي و ضليت بأيماني دائمه انها اكيد لغرض ما و شعرت بزيادة يقيني ان السعي للنور مفتاح الراحه لروحي و هانت روحي علي الغير مره لا مرتين و تكاد ان تكون تعددت المرات فزاد حزني و لكن زاد يقيني بأن الراحه قريبه و الامل لن سبعد أكثر.
نعم سعيت اليك و لكن لم تسمعني و نعم كنت اراقبك من مسافات لعل القلوب تتحادث بهمس و تتجلي المشاعر لتصل الي مبتغاها .
لعل المراره واجبه علي قلبي لكي اشعر بنعيم حبك و دفا حضنك لهذا اشكر كل لحظة ضعف و حزن مرت علي صدري لتوصلني الي عشق العمر .
حلوه اوي❤️

لما بتيجي متأخره بيبقي وقعها و أثرها اعمق شويه اكتر من اي سن صغير اعتقد 🌷🌷
متفق
السن الصغير مهما صادف من محن بكل أنواعها يكون ادامه عمر طويل يعوض يجدد يجرب ينسى فهو في مقتبل العمر
اما لما تيجي متاخره زي ميكون الانسان في لحظه فارقه في عمره زي ميكون بعدها الزوال .
زي متكون آخر فرصه فحياته عشان كدا وقتها اعمق واوجع تهد كيان ابن أدم

لا طبعا مش غلطان متفقه معاك تماما بالنص 🌹🌹
عشان انا مجرب الاحاسيس دي وجات متاخره
.
زي ما سبق وقلت
اختار بنفسك بعيد على كل تأثير

عودة
أعلى أسفل
0%