NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Im28LUlukatty

انا كنحله أهبك العسل ولكنّي ألسعك
نسوانجي متفاعل
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
1 يونيو 2023
المشاركات
1,317
مستوى التفاعل
4,071
الإقامة
تونس
نقاط
415
الجنس
أنثي
الدولة
تونس
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا مدام سلوى 35 سنة طولي حوالي 170 سم شعرى اسود غامق جسمى ساخن وسكسي و طيزي كبيره و بزازي طرية و مربربة صدري كبير بحلمتان ورديتان وشفرات كسي منفوخة ومتقسمة مرسومة زي الفراشة جسدي ممتلئ شهواني و جميلة، ام لولدين وليوم أحكيكم قصة قد غيرت علاقتي مع زوجي 180 درجةا

في بداية الجواز انا كنت إمرأة طبيعية وحالتي النفسية مستقرة لحد القصة زوجي حماد كان كل مرة بنيكني يتكلم معاي في حاجات غير معتادة زي مثلا ان واحد بينيكو وهو بنيكني او واحد غيره بينيكني في الاول استغربت الموضوع مرة الأيام بس مرة بعد مرة بدأت أتقبل وكمان أستمتع بيه وبدأت شهوتي و رغبتي في السكس تزيد بقت بحب أمص جدا وبحب ينيكني في طيزي ، بعد حوالي 6 شهور بدأت فعلا تثيرني فكرة اني أتناك من حد غريب أمام وزوجي يتناك أمامي أفكار زوجي دخلت في عقلي و عملت أنه ديوث وصَلت فعلا لمرحلة اني يبقى ميولي تقريبا نفس ميول زوجي و كدة انها فعلا أتقبل فكرة انها أزني وقدام جوزي اني بقيت هايجة 24 ساعة بحب أتناك من حمادة في اي وقت بس هو من كتر ما بقي مجنون بالخولنة و التعريص بقي مش بقدر يكفيني و هيجاني يزيد اكتر كان زوجي بدخل الفيس بوك في صفحات سكس تخص الدياثة و التعريص وتعرفت على واحد ميوله نفس ميوليه اسمه أيمن حتى وصارو اصدقاء جدا



وطلب منى نتبادل الصور مع أيمن وزوجته وبدأنا نبعت صور عريانة لينا لبعض مراته اسمها قمر عرفني عليهم وهو عرف علىينا على الفيس بوك وبدأنا نبعت صور سكس لبعض احنا الأربعة بس إنا وقمر مبقيناش اصحاب كان في عدم توافق بيننا كبير بس هايجين وعايزين نجرب احساس العهر و الفجور ونتناكو من رجالة غير ازواجنا في مرة مارسنا انا وحماد واحمد ومراته قدام الكاميرا ، بس أنا للأسف اتكسفت وقمت بس مراته كانت أجرأ وقعدت على زبه قدامنا بس النت فصل ساعتها ، في يوم قال زوجي أنو سيقابل احمد لوحده كانت مراته مش في البيت مابعرف تكلمو على إيه بس أكيد تكلم علي و أحمد على زوجته



في يوم جمعة لقيته تكلم زوجي حمادة و أحمد وعزمونا لبيتهم أنا اتخضت من الموقف و قول لي حماد

ـــــ احنا مش هنروح نقلع اول ما ندخل هههههههههه احنا هنقعد نتعرف على بعض وخلاص ونقضي اليوم معاهم ،



قبلت لبسنا وروحنا لبيت أحمد لما وصلنا رن حماد جرس الباب وقلبي هينط من مكانه من التوتر و انا هشوف دلوقتي أحمد صراحة كان كتير وسيم اللي شوفته عريان كتير وهو ه مراته تشوف زوجي واكيد أحمد هيبص لي بصة جنسية دة تقريبا حافظ كل تفاصيل جسمي من الصور اللي بعتها له زوجي، فتح الباب وقمر واقفه وراه وابتسم وقال أهلا ، والتوتردخلت وراء حماد وسلمنا عليهم زوجي سلم على مراته وهو ببص لوشها وشايف الأماكن اللي شوفها صورها فيها عريانة إحساس رهيب واحمد بيسلم عليا وبيبص لي بجراءة مبتسم وبيقولي

ـــــ اهلا بالناس اللي بتتكسف وتجري ( قصده على يوم الكاميرا ) ضحكت ضحكة سافلة ومكسوفة في نفس الوقت ،

وفجٱة احمد ضرب قمر على طيزها براحة وقالها

ـــــ مش تقولي للناس اتفضلو

قالت

ــــــ أه بمياصة وقالت ادخلو وهي مكشرة وحاطة ايدها على طيزها دخلنا واحمد مسكني مراتي من دراعي وقالي


ــــ اقعدي هنا بهزار طبعا وقعد جنبي ، انا مكنتش اعرف اننا هنكون بالجراءة دي من اوله


بعد كد عمل زوجي حركة جريئة اكتر قال لأمورة وهو ماسك ايدها وبلفها حوالين نفسها

ــــ انتي حلوة انهاردة كدة ليه وأنا عم شوف فيهم



مكنتش متخيلة اننا هنكون بالجراءة دي أول ما نتقابل وكل الكسوف و التوتر بدأ يروح

زوجي بهزر مع زوجة أحمد وتتمايص وانا قاعدة مع أحمد جسمنا قريب من جسم بعض وهايجين على بعض وواضح في نظراتنا لبعض وحركاتنا أنا ماصدقت حالي إني أنا

ماتخيلت نفسي أنام مع غير زوجي

احمد يتكلم معي في ودني

ــ خلينا نفاجأهم

وبيقول

ـــ بقولكم ايه غمضو عنيكم وبعد نص دقيقة فتحو عنيكم ، غمض زوجي ومرات احمد وقعدت انا اعد الثواني ولما وصلت ل 20 احمد بدأ يبوس شفايفي وهو ماسك صدري و بيدعك في وسطي وطيزي أنا كنت منصدمة بس ماحاولت أوقف ففتحو أعينهم ، منظر خلى زوجي طار من المتعة و الإثارة و الجنان و لمحت إبتسامة بوجه لهيك ردت فعلي أني خليت أحمد يعمل يلي عاوز

لقيت قمر بتهجم على حماد وبتبوس شفايفه وهي قاعدة على رجليه و شعرها نازل على وشه

احمد بيقلع فستاني وأنا ماسكة التي شيرت بقلعه وبيقلعني البرا ، بزازي صارت عارية قدام واحد غيرزوجي

وبيبص لهم في شهوة وكان زوجي بتفرج على صاحبه بياكل في لحمي و مراته بتحط حلمة بزازها في فمه

احمد هاج ورماني على الأرض وقلع الأندر وهجم على كسي يلحس فيه وأنا بشد في الأرض وبمسك رجل زوجي من المتعة ومغمضة عيني هيجني أكثر أحمد بيلحس كسي ، وزوجي كان قلع البنطلون أنيني كان في كل الغرفة نسيت أنو زوجي كان نفس الغرفة احمد بيدخل زبه في كسي بضان احمد بتخبط في كسي وهو بينيكني جامد وقفت مرات أحمد وشدت زوجي إلى الأوضة أخرى

وتكلم أحمد وقال أن مراته بتحب تنهي السكس على السرير بقينا أنا وأحمد هنا شعرت بشكل من الحرية وقلت لأحمد

ـــ عايزاك تفشخني

دخله في كسي وأنا رافعة رجلي ويبوسني وبزازي بتتهز وهو بينهش في كسي بزبه وسامعة اهات مرات أحمد اللي بتتناك دخل الأوضه مع زوجي

بعد خمس دقايق احمد رفعني وأنا عريانة وداخل بيي وين زوجي ومراته وانا ببص وزب حماد في كس قمر ونيمني على السرير جنب مراته ، ورفع رجليا وأنا ببص لزوجي وهو يبص لي وزب أحمد بيدخل في كسي وهي بقول

ـــ اه ٱٱٱٱٱـــ ه ه ـ ه ـ وعينيي في عين زوجي ، كان قلبي هيقف من المتعة والسرير هيقع بينا من النيك العنيف



كان هيجان رهيب مننا احنا الأربعة وبعدين احمد طلع زبه من كسي وقعد على صدري وهيجيبهم على شفايفي ووجهي وهي بدعك في بزازي ومطلعة لساني لبن احمد بينزل على وشي و بلحسه وبيحط زبه وهو لسة بينزل لبنه على شفايفي ويدخله في بفمي وأنا متكيفة

طلع حماد زبه بسرعة ونزل على بزازها كنت أنا وأحمد في حضن بعض عريانين ووشي لسة عليه لبن من احمد ونمنا احنا الأربعة على نفس السرير مش قادرين نتحرك وانا مش مصدقة اللي انا فيه متعة اكتر مما كنت اتخيل و قعدنا نهزر ونضحك عريانين على السرير لحد ما اضطرينا نخرج قبل ما نهيج تاني فقومنا خرجنا كلنا من الأوضة عريانين ولبسنا وقعد حماد واحمد شوية و أنا وقمر بنعمل شاي وشربنا وخرجنا عشان منتأخرش واتفقنا اكيد هنتقابل تاني ، كان امتع يوم في حياتي واكيد هكرره تاني
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: تحرر وتبادل, العنتيل 007, ستي مروضتي و 39 آخرين
انا مدام سلوى 35 سنة طولي حوالي 170 سم شعرى اسود غامق جسمى ساخن وسكسي و طيزي كبيره و بزازي طرية و مربربة صدري كبير بحلمتان ورديتان وشفرات كسي منفوخة ومتقسمة مرسومة زي الفراشة جسدي ممتلئ شهواني و جميلة، ام لولدين وليوم أحكيكم قصة قد غيرت علاقتي مع زوجي 180 درجةا

في بداية الجواز انا كنت إمرأة طبيعية وحالتي النفسية مستقرة لحد القصة زوجي حماد كان كل مرة بنيكني يتكلم معاي في حاجات غير معتادة زي مثلا ان واحد بينيكو وهو بنيكني او واحد غيره بينيكني في الاول استغربت الموضوع مرة الأيام بس مرة بعد مرة بدأت أتقبل وكمان أستمتع بيه وبدأت شهوتي و رغبتي في السكس تزيد بقت بحب أمص جدا وبحب ينيكني في طيزي ، بعد حوالي 6 شهور بدأت فعلا تثيرني فكرة اني أتناك من حد غريب أمام وزوجي يتناك أمامي أفكار زوجي دخلت في عقلي و عملت أنه ديوث وصَلت فعلا لمرحلة اني يبقى ميولي تقريبا نفس ميول زوجي و كدة انها فعلا أتقبل فكرة انها أزني وقدام جوزي اني بقيت هايجة 24 ساعة بحب أتناك من حمادة في اي وقت بس هو من كتر ما بقي مجنون بالخولنة و التعريص بقي مش بقدر يكفيني و هيجاني يزيد اكتر كان زوجي بدخل الفيس بوك في صفحات سكس تخص الدياثة و التعريص وتعرفت على واحد ميوله نفس ميوليه اسمه أيمن حتى وصارو اصدقاء جدا




وطلب منى نتبادل الصور مع أيمن وزوجته وبدأنا نبعت صور عريانة لينا لبعض مراته اسمها قمر عرفني عليهم وهو عرف علىينا على الفيس بوك وبدأنا نبعت صور سكس لبعض احنا الأربعة بس إنا وقمر مبقيناش اصحاب كان في عدم توافق بيننا كبير بس هايجين وعايزين نجرب احساس العهر و الفجور ونتناكو من رجالة غير ازواجنا في مرة مارسنا انا وحماد واحمد ومراته قدام الكاميرا ، بس أنا للأسف اتكسفت وقمت بس مراته كانت أجرأ وقعدت على زبه قدامنا بس النت فصل ساعتها ، في يوم قال زوجي أنو سيقابل احمد لوحده كانت مراته مش في البيت مابعرف تكلمو على إيه بس أكيد تكلم علي و أحمد على زوجته



في يوم جمعة لقيته تكلم زوجي حمادة و أحمد وعزمونا لبيتهم أنا اتخضت من الموقف و قول لي حماد

ـــــ احنا مش هنروح نقلع اول ما ندخل هههههههههه احنا هنقعد نتعرف على بعض وخلاص ونقضي اليوم معاهم ،



قبلت لبسنا وروحنا لبيت أحمد لما وصلنا رن حماد جرس الباب وقلبي هينط من مكانه من التوتر و انا هشوف دلوقتي أحمد صراحة كان كتير وسيم اللي شوفته عريان كتير وهو ه مراته تشوف زوجي واكيد أحمد هيبص لي بصة جنسية دة تقريبا حافظ كل تفاصيل جسمي من الصور اللي بعتها له زوجي، فتح الباب وقمر واقفه وراه وابتسم وقال أهلا ، والتوتردخلت وراء حماد وسلمنا عليهم زوجي سلم على مراته وهو ببص لوشها وشايف الأماكن اللي شوفها صورها فيها عريانة إحساس رهيب واحمد بيسلم عليا وبيبص لي بجراءة مبتسم وبيقولي

ـــــ اهلا بالناس اللي بتتكسف وتجري ( قصده على يوم الكاميرا ) ضحكت ضحكة سافلة ومكسوفة في نفس الوقت ،

وفجٱة احمد ضرب قمر على طيزها براحة وقالها

ـــــ مش تقولي للناس اتفضلو

قالت

ــــــ أه بمياصة وقالت ادخلو وهي مكشرة وحاطة ايدها على طيزها دخلنا واحمد مسكني مراتي من دراعي وقالي


ــــ اقعدي هنا بهزار طبعا وقعد جنبي ، انا مكنتش اعرف اننا هنكون بالجراءة دي من اوله


بعد كد عمل زوجي حركة جريئة اكتر قال لأمورة وهو ماسك ايدها وبلفها حوالين نفسها


ــــ انتي حلوة انهاردة كدة ليه وأنا عم شوف فيهم



مكنتش متخيلة اننا هنكون بالجراءة دي أول ما نتقابل وكل الكسوف و التوتر بدأ يروح

زوجي بهزر مع زوجة أحمد وتتمايص وانا قاعدة مع أحمد جسمنا قريب من جسم بعض وهايجين على بعض وواضح في نظراتنا لبعض وحركاتنا أنا ماصدقت حالي إني أنا

ماتخيلت نفسي أنام مع غير زوجي


احمد يتكلم معي في ودني

ــ خلينا نفاجأهم

وبيقول

ـــ بقولكم ايه غمضو عنيكم وبعد نص دقيقة فتحو عنيكم ، غمض زوجي ومرات احمد وقعدت انا اعد الثواني ولما وصلت ل 20 احمد بدأ يبوس شفايفي وهو ماسك صدري و بيدعك في وسطي وطيزي أنا كنت منصدمة بس ماحاولت أوقف ففتحو أعينهم ، منظر خلى زوجي طار من المتعة و الإثارة و الجنان و لمحت إبتسامة بوجه لهيك ردت فعلي أني خليت أحمد يعمل يلي عاوز

لقيت قمر بتهجم على حماد وبتبوس شفايفه وهي قاعدة على رجليه و شعرها نازل على وشه

احمد بيقلع فستاني وأنا ماسكة التي شيرت بقلعه وبيقلعني البرا ، بزازي صارت عارية قدام واحد غيرزوجي

وبيبص لهم في شهوة وكان زوجي بتفرج على صاحبه بياكل في لحمي و مراته بتحط حلمة بزازها في فمه


احمد هاج ورماني على الأرض وقلع الأندر وهجم على كسي يلحس فيه وأنا بشد في الأرض وبمسك رجل زوجي من المتعة ومغمضة عيني هيجني أكثر أحمد بيلحس كسي ، وزوجي كان قلع البنطلون أنيني كان في كل الغرفة نسيت أنو زوجي كان نفس الغرفة احمد بيدخل زبه في كسي بضان احمد بتخبط في كسي وهو بينيكني جامد وقفت مرات أحمد وشدت زوجي إلى الأوضة أخرى

وتكلم أحمد وقال أن مراته بتحب تنهي السكس على السرير بقينا أنا وأحمد هنا شعرت بشكل من الحرية وقلت لأحمد


ـــ عايزاك تفشخني

دخله في كسي وأنا رافعة رجلي ويبوسني وبزازي بتتهز وهو بينهش في كسي بزبه وسامعة اهات مرات أحمد اللي بتتناك دخل الأوضه مع زوجي


بعد خمس دقايق احمد رفعني وأنا عريانة وداخل بيي وين زوجي ومراته وانا ببص وزب حماد في كس قمر ونيمني على السرير جنب مراته ، ورفع رجليا وأنا ببص لزوجي وهو يبص لي وزب أحمد بيدخل في كسي وهي بقول

ـــ اه ٱٱٱٱٱـــ ه ه ـ ه ـ وعينيي في عين زوجي ، كان قلبي هيقف من المتعة والسرير هيقع بينا من النيك العنيف




كان هيجان رهيب مننا احنا الأربعة وبعدين احمد طلع زبه من كسي وقعد على صدري وهيجيبهم على شفايفي ووجهي وهي بدعك في بزازي ومطلعة لساني لبن احمد بينزل على وشي و بلحسه وبيحط زبه وهو لسة بينزل لبنه على شفايفي ويدخله في بفمي وأنا متكيفة

طلع حماد زبه بسرعة ونزل على بزازها كنت أنا وأحمد في حضن بعض عريانين ووشي لسة عليه لبن من احمد ونمنا احنا الأربعة على نفس السرير مش قادرين نتحرك وانا مش مصدقة اللي انا فيه متعة اكتر مما كنت اتخيل و قعدنا نهزر ونضحك عريانين على السرير لحد ما اضطرينا نخرج قبل ما نهيج تاني فقومنا خرجنا كلنا من الأوضة عريانين ولبسنا وقعد حماد واحمد شوية و أنا وقمر بنعمل شاي وشربنا وخرجنا عشان منتأخرش واتفقنا اكيد هنتقابل تاني ، كان امتع يوم في حياتي واكيد هكرره تاني
حلوة بس حاولي تطولي الأحداث اكتر
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ahmedothout, melar, mustafa hamed و شخص آخر
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: melar و mezoo2210
  • عجبني
التفاعلات: melar و Im28LUlukatty
انا مدام سلوى 35 سنة طولي حوالي 170 سم شعرى اسود غامق جسمى ساخن وسكسي و طيزي كبيره و بزازي طرية و مربربة صدري كبير بحلمتان ورديتان وشفرات كسي منفوخة ومتقسمة مرسومة زي الفراشة جسدي ممتلئ شهواني و جميلة، ام لولدين وليوم أحكيكم قصة قد غيرت علاقتي مع زوجي 180 درجةا

في بداية الجواز انا كنت إمرأة طبيعية وحالتي النفسية مستقرة لحد القصة زوجي حماد كان كل مرة بنيكني يتكلم معاي في حاجات غير معتادة زي مثلا ان واحد بينيكو وهو بنيكني او واحد غيره بينيكني في الاول استغربت الموضوع مرة الأيام بس مرة بعد مرة بدأت أتقبل وكمان أستمتع بيه وبدأت شهوتي و رغبتي في السكس تزيد بقت بحب أمص جدا وبحب ينيكني في طيزي ، بعد حوالي 6 شهور بدأت فعلا تثيرني فكرة اني أتناك من حد غريب أمام وزوجي يتناك أمامي أفكار زوجي دخلت في عقلي و عملت أنه ديوث وصَلت فعلا لمرحلة اني يبقى ميولي تقريبا نفس ميول زوجي و كدة انها فعلا أتقبل فكرة انها أزني وقدام جوزي اني بقيت هايجة 24 ساعة بحب أتناك من حمادة في اي وقت بس هو من كتر ما بقي مجنون بالخولنة و التعريص بقي مش بقدر يكفيني و هيجاني يزيد اكتر كان زوجي بدخل الفيس بوك في صفحات سكس تخص الدياثة و التعريص وتعرفت على واحد ميوله نفس ميوليه اسمه أيمن حتى وصارو اصدقاء جدا




وطلب منى نتبادل الصور مع أيمن وزوجته وبدأنا نبعت صور عريانة لينا لبعض مراته اسمها قمر عرفني عليهم وهو عرف علىينا على الفيس بوك وبدأنا نبعت صور سكس لبعض احنا الأربعة بس إنا وقمر مبقيناش اصحاب كان في عدم توافق بيننا كبير بس هايجين وعايزين نجرب احساس العهر و الفجور ونتناكو من رجالة غير ازواجنا في مرة مارسنا انا وحماد واحمد ومراته قدام الكاميرا ، بس أنا للأسف اتكسفت وقمت بس مراته كانت أجرأ وقعدت على زبه قدامنا بس النت فصل ساعتها ، في يوم قال زوجي أنو سيقابل احمد لوحده كانت مراته مش في البيت مابعرف تكلمو على إيه بس أكيد تكلم علي و أحمد على زوجته



في يوم جمعة لقيته تكلم زوجي حمادة و أحمد وعزمونا لبيتهم أنا اتخضت من الموقف و قول لي حماد

ـــــ احنا مش هنروح نقلع اول ما ندخل هههههههههه احنا هنقعد نتعرف على بعض وخلاص ونقضي اليوم معاهم ،



قبلت لبسنا وروحنا لبيت أحمد لما وصلنا رن حماد جرس الباب وقلبي هينط من مكانه من التوتر و انا هشوف دلوقتي أحمد صراحة كان كتير وسيم اللي شوفته عريان كتير وهو ه مراته تشوف زوجي واكيد أحمد هيبص لي بصة جنسية دة تقريبا حافظ كل تفاصيل جسمي من الصور اللي بعتها له زوجي، فتح الباب وقمر واقفه وراه وابتسم وقال أهلا ، والتوتردخلت وراء حماد وسلمنا عليهم زوجي سلم على مراته وهو ببص لوشها وشايف الأماكن اللي شوفها صورها فيها عريانة إحساس رهيب واحمد بيسلم عليا وبيبص لي بجراءة مبتسم وبيقولي

ـــــ اهلا بالناس اللي بتتكسف وتجري ( قصده على يوم الكاميرا ) ضحكت ضحكة سافلة ومكسوفة في نفس الوقت ،

وفجٱة احمد ضرب قمر على طيزها براحة وقالها

ـــــ مش تقولي للناس اتفضلو

قالت

ــــــ أه بمياصة وقالت ادخلو وهي مكشرة وحاطة ايدها على طيزها دخلنا واحمد مسكني مراتي من دراعي وقالي


ــــ اقعدي هنا بهزار طبعا وقعد جنبي ، انا مكنتش اعرف اننا هنكون بالجراءة دي من اوله


بعد كد عمل زوجي حركة جريئة اكتر قال لأمورة وهو ماسك ايدها وبلفها حوالين نفسها


ــــ انتي حلوة انهاردة كدة ليه وأنا عم شوف فيهم



مكنتش متخيلة اننا هنكون بالجراءة دي أول ما نتقابل وكل الكسوف و التوتر بدأ يروح

زوجي بهزر مع زوجة أحمد وتتمايص وانا قاعدة مع أحمد جسمنا قريب من جسم بعض وهايجين على بعض وواضح في نظراتنا لبعض وحركاتنا أنا ماصدقت حالي إني أنا

ماتخيلت نفسي أنام مع غير زوجي


احمد يتكلم معي في ودني

ــ خلينا نفاجأهم

وبيقول

ـــ بقولكم ايه غمضو عنيكم وبعد نص دقيقة فتحو عنيكم ، غمض زوجي ومرات احمد وقعدت انا اعد الثواني ولما وصلت ل 20 احمد بدأ يبوس شفايفي وهو ماسك صدري و بيدعك في وسطي وطيزي أنا كنت منصدمة بس ماحاولت أوقف ففتحو أعينهم ، منظر خلى زوجي طار من المتعة و الإثارة و الجنان و لمحت إبتسامة بوجه لهيك ردت فعلي أني خليت أحمد يعمل يلي عاوز

لقيت قمر بتهجم على حماد وبتبوس شفايفه وهي قاعدة على رجليه و شعرها نازل على وشه

احمد بيقلع فستاني وأنا ماسكة التي شيرت بقلعه وبيقلعني البرا ، بزازي صارت عارية قدام واحد غيرزوجي

وبيبص لهم في شهوة وكان زوجي بتفرج على صاحبه بياكل في لحمي و مراته بتحط حلمة بزازها في فمه


احمد هاج ورماني على الأرض وقلع الأندر وهجم على كسي يلحس فيه وأنا بشد في الأرض وبمسك رجل زوجي من المتعة ومغمضة عيني هيجني أكثر أحمد بيلحس كسي ، وزوجي كان قلع البنطلون أنيني كان في كل الغرفة نسيت أنو زوجي كان نفس الغرفة احمد بيدخل زبه في كسي بضان احمد بتخبط في كسي وهو بينيكني جامد وقفت مرات أحمد وشدت زوجي إلى الأوضة أخرى

وتكلم أحمد وقال أن مراته بتحب تنهي السكس على السرير بقينا أنا وأحمد هنا شعرت بشكل من الحرية وقلت لأحمد


ـــ عايزاك تفشخني

دخله في كسي وأنا رافعة رجلي ويبوسني وبزازي بتتهز وهو بينهش في كسي بزبه وسامعة اهات مرات أحمد اللي بتتناك دخل الأوضه مع زوجي


بعد خمس دقايق احمد رفعني وأنا عريانة وداخل بيي وين زوجي ومراته وانا ببص وزب حماد في كس قمر ونيمني على السرير جنب مراته ، ورفع رجليا وأنا ببص لزوجي وهو يبص لي وزب أحمد بيدخل في كسي وهي بقول

ـــ اه ٱٱٱٱٱـــ ه ه ـ ه ـ وعينيي في عين زوجي ، كان قلبي هيقف من المتعة والسرير هيقع بينا من النيك العنيف




كان هيجان رهيب مننا احنا الأربعة وبعدين احمد طلع زبه من كسي وقعد على صدري وهيجيبهم على شفايفي ووجهي وهي بدعك في بزازي ومطلعة لساني لبن احمد بينزل على وشي و بلحسه وبيحط زبه وهو لسة بينزل لبنه على شفايفي ويدخله في بفمي وأنا متكيفة

طلع حماد زبه بسرعة ونزل على بزازها كنت أنا وأحمد في حضن بعض عريانين ووشي لسة عليه لبن من احمد ونمنا احنا الأربعة على نفس السرير مش قادرين نتحرك وانا مش مصدقة اللي انا فيه متعة اكتر مما كنت اتخيل و قعدنا نهزر ونضحك عريانين على السرير لحد ما اضطرينا نخرج قبل ما نهيج تاني فقومنا خرجنا كلنا من الأوضة عريانين ولبسنا وقعد حماد واحمد شوية و أنا وقمر بنعمل شاي وشربنا وخرجنا عشان منتأخرش واتفقنا اكيد هنتقابل تاني ، كان امتع يوم في حياتي واكيد هكرره تاني
تجربة حلوة ومثير ، كمل
حلوة بس حاولي تطولي الأحداث اكتر
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: melar و Im28LUlukatty
انا مدام سلوى 35 سنة طولي حوالي 170 سم شعرى اسود غامق جسمى ساخن وسكسي و طيزي كبيره و بزازي طرية و مربربة صدري كبير بحلمتان ورديتان وشفرات كسي منفوخة ومتقسمة مرسومة زي الفراشة جسدي ممتلئ شهواني و جميلة، ام لولدين وليوم أحكيكم قصة قد غيرت علاقتي مع زوجي 180 درجةا

في بداية الجواز انا كنت إمرأة طبيعية وحالتي النفسية مستقرة لحد القصة زوجي حماد كان كل مرة بنيكني يتكلم معاي في حاجات غير معتادة زي مثلا ان واحد بينيكو وهو بنيكني او واحد غيره بينيكني في الاول استغربت الموضوع مرة الأيام بس مرة بعد مرة بدأت أتقبل وكمان أستمتع بيه وبدأت شهوتي و رغبتي في السكس تزيد بقت بحب أمص جدا وبحب ينيكني في طيزي ، بعد حوالي 6 شهور بدأت فعلا تثيرني فكرة اني أتناك من حد غريب أمام وزوجي يتناك أمامي أفكار زوجي دخلت في عقلي و عملت أنه ديوث وصَلت فعلا لمرحلة اني يبقى ميولي تقريبا نفس ميول زوجي و كدة انها فعلا أتقبل فكرة انها أزني وقدام جوزي اني بقيت هايجة 24 ساعة بحب أتناك من حمادة في اي وقت بس هو من كتر ما بقي مجنون بالخولنة و التعريص بقي مش بقدر يكفيني و هيجاني يزيد اكتر كان زوجي بدخل الفيس بوك في صفحات سكس تخص الدياثة و التعريص وتعرفت على واحد ميوله نفس ميوليه اسمه أيمن حتى وصارو اصدقاء جدا




وطلب منى نتبادل الصور مع أيمن وزوجته وبدأنا نبعت صور عريانة لينا لبعض مراته اسمها قمر عرفني عليهم وهو عرف علىينا على الفيس بوك وبدأنا نبعت صور سكس لبعض احنا الأربعة بس إنا وقمر مبقيناش اصحاب كان في عدم توافق بيننا كبير بس هايجين وعايزين نجرب احساس العهر و الفجور ونتناكو من رجالة غير ازواجنا في مرة مارسنا انا وحماد واحمد ومراته قدام الكاميرا ، بس أنا للأسف اتكسفت وقمت بس مراته كانت أجرأ وقعدت على زبه قدامنا بس النت فصل ساعتها ، في يوم قال زوجي أنو سيقابل احمد لوحده كانت مراته مش في البيت مابعرف تكلمو على إيه بس أكيد تكلم علي و أحمد على زوجته



في يوم جمعة لقيته تكلم زوجي حمادة و أحمد وعزمونا لبيتهم أنا اتخضت من الموقف و قول لي حماد

ـــــ احنا مش هنروح نقلع اول ما ندخل هههههههههه احنا هنقعد نتعرف على بعض وخلاص ونقضي اليوم معاهم ،



قبلت لبسنا وروحنا لبيت أحمد لما وصلنا رن حماد جرس الباب وقلبي هينط من مكانه من التوتر و انا هشوف دلوقتي أحمد صراحة كان كتير وسيم اللي شوفته عريان كتير وهو ه مراته تشوف زوجي واكيد أحمد هيبص لي بصة جنسية دة تقريبا حافظ كل تفاصيل جسمي من الصور اللي بعتها له زوجي، فتح الباب وقمر واقفه وراه وابتسم وقال أهلا ، والتوتردخلت وراء حماد وسلمنا عليهم زوجي سلم على مراته وهو ببص لوشها وشايف الأماكن اللي شوفها صورها فيها عريانة إحساس رهيب واحمد بيسلم عليا وبيبص لي بجراءة مبتسم وبيقولي

ـــــ اهلا بالناس اللي بتتكسف وتجري ( قصده على يوم الكاميرا ) ضحكت ضحكة سافلة ومكسوفة في نفس الوقت ،

وفجٱة احمد ضرب قمر على طيزها براحة وقالها

ـــــ مش تقولي للناس اتفضلو

قالت

ــــــ أه بمياصة وقالت ادخلو وهي مكشرة وحاطة ايدها على طيزها دخلنا واحمد مسكني مراتي من دراعي وقالي


ــــ اقعدي هنا بهزار طبعا وقعد جنبي ، انا مكنتش اعرف اننا هنكون بالجراءة دي من اوله


بعد كد عمل زوجي حركة جريئة اكتر قال لأمورة وهو ماسك ايدها وبلفها حوالين نفسها


ــــ انتي حلوة انهاردة كدة ليه وأنا عم شوف فيهم



مكنتش متخيلة اننا هنكون بالجراءة دي أول ما نتقابل وكل الكسوف و التوتر بدأ يروح

زوجي بهزر مع زوجة أحمد وتتمايص وانا قاعدة مع أحمد جسمنا قريب من جسم بعض وهايجين على بعض وواضح في نظراتنا لبعض وحركاتنا أنا ماصدقت حالي إني أنا

ماتخيلت نفسي أنام مع غير زوجي


احمد يتكلم معي في ودني

ــ خلينا نفاجأهم

وبيقول

ـــ بقولكم ايه غمضو عنيكم وبعد نص دقيقة فتحو عنيكم ، غمض زوجي ومرات احمد وقعدت انا اعد الثواني ولما وصلت ل 20 احمد بدأ يبوس شفايفي وهو ماسك صدري و بيدعك في وسطي وطيزي أنا كنت منصدمة بس ماحاولت أوقف ففتحو أعينهم ، منظر خلى زوجي طار من المتعة و الإثارة و الجنان و لمحت إبتسامة بوجه لهيك ردت فعلي أني خليت أحمد يعمل يلي عاوز

لقيت قمر بتهجم على حماد وبتبوس شفايفه وهي قاعدة على رجليه و شعرها نازل على وشه

احمد بيقلع فستاني وأنا ماسكة التي شيرت بقلعه وبيقلعني البرا ، بزازي صارت عارية قدام واحد غيرزوجي

وبيبص لهم في شهوة وكان زوجي بتفرج على صاحبه بياكل في لحمي و مراته بتحط حلمة بزازها في فمه


احمد هاج ورماني على الأرض وقلع الأندر وهجم على كسي يلحس فيه وأنا بشد في الأرض وبمسك رجل زوجي من المتعة ومغمضة عيني هيجني أكثر أحمد بيلحس كسي ، وزوجي كان قلع البنطلون أنيني كان في كل الغرفة نسيت أنو زوجي كان نفس الغرفة احمد بيدخل زبه في كسي بضان احمد بتخبط في كسي وهو بينيكني جامد وقفت مرات أحمد وشدت زوجي إلى الأوضة أخرى

وتكلم أحمد وقال أن مراته بتحب تنهي السكس على السرير بقينا أنا وأحمد هنا شعرت بشكل من الحرية وقلت لأحمد


ـــ عايزاك تفشخني

دخله في كسي وأنا رافعة رجلي ويبوسني وبزازي بتتهز وهو بينهش في كسي بزبه وسامعة اهات مرات أحمد اللي بتتناك دخل الأوضه مع زوجي


بعد خمس دقايق احمد رفعني وأنا عريانة وداخل بيي وين زوجي ومراته وانا ببص وزب حماد في كس قمر ونيمني على السرير جنب مراته ، ورفع رجليا وأنا ببص لزوجي وهو يبص لي وزب أحمد بيدخل في كسي وهي بقول

ـــ اه ٱٱٱٱٱـــ ه ه ـ ه ـ وعينيي في عين زوجي ، كان قلبي هيقف من المتعة والسرير هيقع بينا من النيك العنيف




كان هيجان رهيب مننا احنا الأربعة وبعدين احمد طلع زبه من كسي وقعد على صدري وهيجيبهم على شفايفي ووجهي وهي بدعك في بزازي ومطلعة لساني لبن احمد بينزل على وشي و بلحسه وبيحط زبه وهو لسة بينزل لبنه على شفايفي ويدخله في بفمي وأنا متكيفة

طلع حماد زبه بسرعة ونزل على بزازها كنت أنا وأحمد في حضن بعض عريانين ووشي لسة عليه لبن من احمد ونمنا احنا الأربعة على نفس السرير مش قادرين نتحرك وانا مش مصدقة اللي انا فيه متعة اكتر مما كنت اتخيل و قعدنا نهزر ونضحك عريانين على السرير لحد ما اضطرينا نخرج قبل ما نهيج تاني فقومنا خرجنا كلنا من الأوضة عريانين ولبسنا وقعد حماد واحمد شوية و أنا وقمر بنعمل شاي وشربنا وخرجنا عشان منتأخرش واتفقنا اكيد هنتقابل تاني ، كان امتع يوم في حياتي واكيد هكرره تاني
قصة جميلة و عسل و انا احب قصص تبادل زوجات فيها متعة كبيرة و تحرر
 
  • عجبني
التفاعلات: Dark shadows و Cpl4fun
انا مدام سلوى 35 سنة طولي حوالي 170 سم شعرى اسود غامق جسمى ساخن وسكسي و طيزي كبيره و بزازي طرية و مربربة صدري كبير بحلمتان ورديتان وشفرات كسي منفوخة ومتقسمة مرسومة زي الفراشة جسدي ممتلئ شهواني و جميلة، ام لولدين وليوم أحكيكم قصة قد غيرت علاقتي مع زوجي 180 درجةا

في بداية الجواز انا كنت إمرأة طبيعية وحالتي النفسية مستقرة لحد القصة زوجي حماد كان كل مرة بنيكني يتكلم معاي في حاجات غير معتادة زي مثلا ان واحد بينيكو وهو بنيكني او واحد غيره بينيكني في الاول استغربت الموضوع مرة الأيام بس مرة بعد مرة بدأت أتقبل وكمان أستمتع بيه وبدأت شهوتي و رغبتي في السكس تزيد بقت بحب أمص جدا وبحب ينيكني في طيزي ، بعد حوالي 6 شهور بدأت فعلا تثيرني فكرة اني أتناك من حد غريب أمام وزوجي يتناك أمامي أفكار زوجي دخلت في عقلي و عملت أنه ديوث وصَلت فعلا لمرحلة اني يبقى ميولي تقريبا نفس ميول زوجي و كدة انها فعلا أتقبل فكرة انها أزني وقدام جوزي اني بقيت هايجة 24 ساعة بحب أتناك من حمادة في اي وقت بس هو من كتر ما بقي مجنون بالخولنة و التعريص بقي مش بقدر يكفيني و هيجاني يزيد اكتر كان زوجي بدخل الفيس بوك في صفحات سكس تخص الدياثة و التعريص وتعرفت على واحد ميوله نفس ميوليه اسمه أيمن حتى وصارو اصدقاء جدا




وطلب منى نتبادل الصور مع أيمن وزوجته وبدأنا نبعت صور عريانة لينا لبعض مراته اسمها قمر عرفني عليهم وهو عرف علىينا على الفيس بوك وبدأنا نبعت صور سكس لبعض احنا الأربعة بس إنا وقمر مبقيناش اصحاب كان في عدم توافق بيننا كبير بس هايجين وعايزين نجرب احساس العهر و الفجور ونتناكو من رجالة غير ازواجنا في مرة مارسنا انا وحماد واحمد ومراته قدام الكاميرا ، بس أنا للأسف اتكسفت وقمت بس مراته كانت أجرأ وقعدت على زبه قدامنا بس النت فصل ساعتها ، في يوم قال زوجي أنو سيقابل احمد لوحده كانت مراته مش في البيت مابعرف تكلمو على إيه بس أكيد تكلم علي و أحمد على زوجته



في يوم جمعة لقيته تكلم زوجي حمادة و أحمد وعزمونا لبيتهم أنا اتخضت من الموقف و قول لي حماد

ـــــ احنا مش هنروح نقلع اول ما ندخل هههههههههه احنا هنقعد نتعرف على بعض وخلاص ونقضي اليوم معاهم ،



قبلت لبسنا وروحنا لبيت أحمد لما وصلنا رن حماد جرس الباب وقلبي هينط من مكانه من التوتر و انا هشوف دلوقتي أحمد صراحة كان كتير وسيم اللي شوفته عريان كتير وهو ه مراته تشوف زوجي واكيد أحمد هيبص لي بصة جنسية دة تقريبا حافظ كل تفاصيل جسمي من الصور اللي بعتها له زوجي، فتح الباب وقمر واقفه وراه وابتسم وقال أهلا ، والتوتردخلت وراء حماد وسلمنا عليهم زوجي سلم على مراته وهو ببص لوشها وشايف الأماكن اللي شوفها صورها فيها عريانة إحساس رهيب واحمد بيسلم عليا وبيبص لي بجراءة مبتسم وبيقولي

ـــــ اهلا بالناس اللي بتتكسف وتجري ( قصده على يوم الكاميرا ) ضحكت ضحكة سافلة ومكسوفة في نفس الوقت ،

وفجٱة احمد ضرب قمر على طيزها براحة وقالها

ـــــ مش تقولي للناس اتفضلو

قالت

ــــــ أه بمياصة وقالت ادخلو وهي مكشرة وحاطة ايدها على طيزها دخلنا واحمد مسكني مراتي من دراعي وقالي


ــــ اقعدي هنا بهزار طبعا وقعد جنبي ، انا مكنتش اعرف اننا هنكون بالجراءة دي من اوله


بعد كد عمل زوجي حركة جريئة اكتر قال لأمورة وهو ماسك ايدها وبلفها حوالين نفسها


ــــ انتي حلوة انهاردة كدة ليه وأنا عم شوف فيهم



مكنتش متخيلة اننا هنكون بالجراءة دي أول ما نتقابل وكل الكسوف و التوتر بدأ يروح

زوجي بهزر مع زوجة أحمد وتتمايص وانا قاعدة مع أحمد جسمنا قريب من جسم بعض وهايجين على بعض وواضح في نظراتنا لبعض وحركاتنا أنا ماصدقت حالي إني أنا

ماتخيلت نفسي أنام مع غير زوجي


احمد يتكلم معي في ودني

ــ خلينا نفاجأهم

وبيقول

ـــ بقولكم ايه غمضو عنيكم وبعد نص دقيقة فتحو عنيكم ، غمض زوجي ومرات احمد وقعدت انا اعد الثواني ولما وصلت ل 20 احمد بدأ يبوس شفايفي وهو ماسك صدري و بيدعك في وسطي وطيزي أنا كنت منصدمة بس ماحاولت أوقف ففتحو أعينهم ، منظر خلى زوجي طار من المتعة و الإثارة و الجنان و لمحت إبتسامة بوجه لهيك ردت فعلي أني خليت أحمد يعمل يلي عاوز

لقيت قمر بتهجم على حماد وبتبوس شفايفه وهي قاعدة على رجليه و شعرها نازل على وشه

احمد بيقلع فستاني وأنا ماسكة التي شيرت بقلعه وبيقلعني البرا ، بزازي صارت عارية قدام واحد غيرزوجي

وبيبص لهم في شهوة وكان زوجي بتفرج على صاحبه بياكل في لحمي و مراته بتحط حلمة بزازها في فمه


احمد هاج ورماني على الأرض وقلع الأندر وهجم على كسي يلحس فيه وأنا بشد في الأرض وبمسك رجل زوجي من المتعة ومغمضة عيني هيجني أكثر أحمد بيلحس كسي ، وزوجي كان قلع البنطلون أنيني كان في كل الغرفة نسيت أنو زوجي كان نفس الغرفة احمد بيدخل زبه في كسي بضان احمد بتخبط في كسي وهو بينيكني جامد وقفت مرات أحمد وشدت زوجي إلى الأوضة أخرى

وتكلم أحمد وقال أن مراته بتحب تنهي السكس على السرير بقينا أنا وأحمد هنا شعرت بشكل من الحرية وقلت لأحمد


ـــ عايزاك تفشخني

دخله في كسي وأنا رافعة رجلي ويبوسني وبزازي بتتهز وهو بينهش في كسي بزبه وسامعة اهات مرات أحمد اللي بتتناك دخل الأوضه مع زوجي


بعد خمس دقايق احمد رفعني وأنا عريانة وداخل بيي وين زوجي ومراته وانا ببص وزب حماد في كس قمر ونيمني على السرير جنب مراته ، ورفع رجليا وأنا ببص لزوجي وهو يبص لي وزب أحمد بيدخل في كسي وهي بقول

ـــ اه ٱٱٱٱٱـــ ه ه ـ ه ـ وعينيي في عين زوجي ، كان قلبي هيقف من المتعة والسرير هيقع بينا من النيك العنيف




كان هيجان رهيب مننا احنا الأربعة وبعدين احمد طلع زبه من كسي وقعد على صدري وهيجيبهم على شفايفي ووجهي وهي بدعك في بزازي ومطلعة لساني لبن احمد بينزل على وشي و بلحسه وبيحط زبه وهو لسة بينزل لبنه على شفايفي ويدخله في بفمي وأنا متكيفة

طلع حماد زبه بسرعة ونزل على بزازها كنت أنا وأحمد في حضن بعض عريانين ووشي لسة عليه لبن من احمد ونمنا احنا الأربعة على نفس السرير مش قادرين نتحرك وانا مش مصدقة اللي انا فيه متعة اكتر مما كنت اتخيل و قعدنا نهزر ونضحك عريانين على السرير لحد ما اضطرينا نخرج قبل ما نهيج تاني فقومنا خرجنا كلنا من الأوضة عريانين ولبسنا وقعد حماد واحمد شوية و أنا وقمر بنعمل شاي وشربنا وخرجنا عشان منتأخرش واتفقنا اكيد هنتقابل تاني ، كان امتع يوم في حياتي واكيد هكرره تاني
حلوه قوىىىىىىى
 
  • عجبني
التفاعلات: صديق زوجتك
انا مدام سلوى 35 سنة طولي حوالي 170 سم شعرى اسود غامق جسمى ساخن وسكسي و طيزي كبيره و بزازي طرية و مربربة صدري كبير بحلمتان ورديتان وشفرات كسي منفوخة ومتقسمة مرسومة زي الفراشة جسدي ممتلئ شهواني و جميلة، ام لولدين وليوم أحكيكم قصة قد غيرت علاقتي مع زوجي 180 درجةا

في بداية الجواز انا كنت إمرأة طبيعية وحالتي النفسية مستقرة لحد القصة زوجي حماد كان كل مرة بنيكني يتكلم معاي في حاجات غير معتادة زي مثلا ان واحد بينيكو وهو بنيكني او واحد غيره بينيكني في الاول استغربت الموضوع مرة الأيام بس مرة بعد مرة بدأت أتقبل وكمان أستمتع بيه وبدأت شهوتي و رغبتي في السكس تزيد بقت بحب أمص جدا وبحب ينيكني في طيزي ، بعد حوالي 6 شهور بدأت فعلا تثيرني فكرة اني أتناك من حد غريب أمام وزوجي يتناك أمامي أفكار زوجي دخلت في عقلي و عملت أنه ديوث وصَلت فعلا لمرحلة اني يبقى ميولي تقريبا نفس ميول زوجي و كدة انها فعلا أتقبل فكرة انها أزني وقدام جوزي اني بقيت هايجة 24 ساعة بحب أتناك من حمادة في اي وقت بس هو من كتر ما بقي مجنون بالخولنة و التعريص بقي مش بقدر يكفيني و هيجاني يزيد اكتر كان زوجي بدخل الفيس بوك في صفحات سكس تخص الدياثة و التعريص وتعرفت على واحد ميوله نفس ميوليه اسمه أيمن حتى وصارو اصدقاء جدا




وطلب منى نتبادل الصور مع أيمن وزوجته وبدأنا نبعت صور عريانة لينا لبعض مراته اسمها قمر عرفني عليهم وهو عرف علىينا على الفيس بوك وبدأنا نبعت صور سكس لبعض احنا الأربعة بس إنا وقمر مبقيناش اصحاب كان في عدم توافق بيننا كبير بس هايجين وعايزين نجرب احساس العهر و الفجور ونتناكو من رجالة غير ازواجنا في مرة مارسنا انا وحماد واحمد ومراته قدام الكاميرا ، بس أنا للأسف اتكسفت وقمت بس مراته كانت أجرأ وقعدت على زبه قدامنا بس النت فصل ساعتها ، في يوم قال زوجي أنو سيقابل احمد لوحده كانت مراته مش في البيت مابعرف تكلمو على إيه بس أكيد تكلم علي و أحمد على زوجته



في يوم جمعة لقيته تكلم زوجي حمادة و أحمد وعزمونا لبيتهم أنا اتخضت من الموقف و قول لي حماد

ـــــ احنا مش هنروح نقلع اول ما ندخل هههههههههه احنا هنقعد نتعرف على بعض وخلاص ونقضي اليوم معاهم ،



قبلت لبسنا وروحنا لبيت أحمد لما وصلنا رن حماد جرس الباب وقلبي هينط من مكانه من التوتر و انا هشوف دلوقتي أحمد صراحة كان كتير وسيم اللي شوفته عريان كتير وهو ه مراته تشوف زوجي واكيد أحمد هيبص لي بصة جنسية دة تقريبا حافظ كل تفاصيل جسمي من الصور اللي بعتها له زوجي، فتح الباب وقمر واقفه وراه وابتسم وقال أهلا ، والتوتردخلت وراء حماد وسلمنا عليهم زوجي سلم على مراته وهو ببص لوشها وشايف الأماكن اللي شوفها صورها فيها عريانة إحساس رهيب واحمد بيسلم عليا وبيبص لي بجراءة مبتسم وبيقولي

ـــــ اهلا بالناس اللي بتتكسف وتجري ( قصده على يوم الكاميرا ) ضحكت ضحكة سافلة ومكسوفة في نفس الوقت ،

وفجٱة احمد ضرب قمر على طيزها براحة وقالها

ـــــ مش تقولي للناس اتفضلو

قالت

ــــــ أه بمياصة وقالت ادخلو وهي مكشرة وحاطة ايدها على طيزها دخلنا واحمد مسكني مراتي من دراعي وقالي


ــــ اقعدي هنا بهزار طبعا وقعد جنبي ، انا مكنتش اعرف اننا هنكون بالجراءة دي من اوله


بعد كد عمل زوجي حركة جريئة اكتر قال لأمورة وهو ماسك ايدها وبلفها حوالين نفسها


ــــ انتي حلوة انهاردة كدة ليه وأنا عم شوف فيهم



مكنتش متخيلة اننا هنكون بالجراءة دي أول ما نتقابل وكل الكسوف و التوتر بدأ يروح

زوجي بهزر مع زوجة أحمد وتتمايص وانا قاعدة مع أحمد جسمنا قريب من جسم بعض وهايجين على بعض وواضح في نظراتنا لبعض وحركاتنا أنا ماصدقت حالي إني أنا

ماتخيلت نفسي أنام مع غير زوجي


احمد يتكلم معي في ودني

ــ خلينا نفاجأهم

وبيقول

ـــ بقولكم ايه غمضو عنيكم وبعد نص دقيقة فتحو عنيكم ، غمض زوجي ومرات احمد وقعدت انا اعد الثواني ولما وصلت ل 20 احمد بدأ يبوس شفايفي وهو ماسك صدري و بيدعك في وسطي وطيزي أنا كنت منصدمة بس ماحاولت أوقف ففتحو أعينهم ، منظر خلى زوجي طار من المتعة و الإثارة و الجنان و لمحت إبتسامة بوجه لهيك ردت فعلي أني خليت أحمد يعمل يلي عاوز

لقيت قمر بتهجم على حماد وبتبوس شفايفه وهي قاعدة على رجليه و شعرها نازل على وشه

احمد بيقلع فستاني وأنا ماسكة التي شيرت بقلعه وبيقلعني البرا ، بزازي صارت عارية قدام واحد غيرزوجي

وبيبص لهم في شهوة وكان زوجي بتفرج على صاحبه بياكل في لحمي و مراته بتحط حلمة بزازها في فمه


احمد هاج ورماني على الأرض وقلع الأندر وهجم على كسي يلحس فيه وأنا بشد في الأرض وبمسك رجل زوجي من المتعة ومغمضة عيني هيجني أكثر أحمد بيلحس كسي ، وزوجي كان قلع البنطلون أنيني كان في كل الغرفة نسيت أنو زوجي كان نفس الغرفة احمد بيدخل زبه في كسي بضان احمد بتخبط في كسي وهو بينيكني جامد وقفت مرات أحمد وشدت زوجي إلى الأوضة أخرى

وتكلم أحمد وقال أن مراته بتحب تنهي السكس على السرير بقينا أنا وأحمد هنا شعرت بشكل من الحرية وقلت لأحمد


ـــ عايزاك تفشخني

دخله في كسي وأنا رافعة رجلي ويبوسني وبزازي بتتهز وهو بينهش في كسي بزبه وسامعة اهات مرات أحمد اللي بتتناك دخل الأوضه مع زوجي


بعد خمس دقايق احمد رفعني وأنا عريانة وداخل بيي وين زوجي ومراته وانا ببص وزب حماد في كس قمر ونيمني على السرير جنب مراته ، ورفع رجليا وأنا ببص لزوجي وهو يبص لي وزب أحمد بيدخل في كسي وهي بقول

ـــ اه ٱٱٱٱٱـــ ه ه ـ ه ـ وعينيي في عين زوجي ، كان قلبي هيقف من المتعة والسرير هيقع بينا من النيك العنيف




كان هيجان رهيب مننا احنا الأربعة وبعدين احمد طلع زبه من كسي وقعد على صدري وهيجيبهم على شفايفي ووجهي وهي بدعك في بزازي ومطلعة لساني لبن احمد بينزل على وشي و بلحسه وبيحط زبه وهو لسة بينزل لبنه على شفايفي ويدخله في بفمي وأنا متكيفة

طلع حماد زبه بسرعة ونزل على بزازها كنت أنا وأحمد في حضن بعض عريانين ووشي لسة عليه لبن من احمد ونمنا احنا الأربعة على نفس السرير مش قادرين نتحرك وانا مش مصدقة اللي انا فيه متعة اكتر مما كنت اتخيل و قعدنا نهزر ونضحك عريانين على السرير لحد ما اضطرينا نخرج قبل ما نهيج تاني فقومنا خرجنا كلنا من الأوضة عريانين ولبسنا وقعد حماد واحمد شوية و أنا وقمر بنعمل شاي وشربنا وخرجنا عشان منتأخرش واتفقنا اكيد هنتقابل تاني ، كان امتع يوم في حياتي واكيد هكرره تاني
يابختكم
 
انا مدام سلوى 35 سنة طولي حوالي 170 سم شعرى اسود غامق جسمى ساخن وسكسي و طيزي كبيره و بزازي طرية و مربربة صدري كبير بحلمتان ورديتان وشفرات كسي منفوخة ومتقسمة مرسومة زي الفراشة جسدي ممتلئ شهواني و جميلة، ام لولدين وليوم أحكيكم قصة قد غيرت علاقتي مع زوجي 180 درجةا

في بداية الجواز انا كنت إمرأة طبيعية وحالتي النفسية مستقرة لحد القصة زوجي حماد كان كل مرة بنيكني يتكلم معاي في حاجات غير معتادة زي مثلا ان واحد بينيكو وهو بنيكني او واحد غيره بينيكني في الاول استغربت الموضوع مرة الأيام بس مرة بعد مرة بدأت أتقبل وكمان أستمتع بيه وبدأت شهوتي و رغبتي في السكس تزيد بقت بحب أمص جدا وبحب ينيكني في طيزي ، بعد حوالي 6 شهور بدأت فعلا تثيرني فكرة اني أتناك من حد غريب أمام وزوجي يتناك أمامي أفكار زوجي دخلت في عقلي و عملت أنه ديوث وصَلت فعلا لمرحلة اني يبقى ميولي تقريبا نفس ميول زوجي و كدة انها فعلا أتقبل فكرة انها أزني وقدام جوزي اني بقيت هايجة 24 ساعة بحب أتناك من حمادة في اي وقت بس هو من كتر ما بقي مجنون بالخولنة و التعريص بقي مش بقدر يكفيني و هيجاني يزيد اكتر كان زوجي بدخل الفيس بوك في صفحات سكس تخص الدياثة و التعريص وتعرفت على واحد ميوله نفس ميوليه اسمه أيمن حتى وصارو اصدقاء جدا




وطلب منى نتبادل الصور مع أيمن وزوجته وبدأنا نبعت صور عريانة لينا لبعض مراته اسمها قمر عرفني عليهم وهو عرف علىينا على الفيس بوك وبدأنا نبعت صور سكس لبعض احنا الأربعة بس إنا وقمر مبقيناش اصحاب كان في عدم توافق بيننا كبير بس هايجين وعايزين نجرب احساس العهر و الفجور ونتناكو من رجالة غير ازواجنا في مرة مارسنا انا وحماد واحمد ومراته قدام الكاميرا ، بس أنا للأسف اتكسفت وقمت بس مراته كانت أجرأ وقعدت على زبه قدامنا بس النت فصل ساعتها ، في يوم قال زوجي أنو سيقابل احمد لوحده كانت مراته مش في البيت مابعرف تكلمو على إيه بس أكيد تكلم علي و أحمد على زوجته



في يوم جمعة لقيته تكلم زوجي حمادة و أحمد وعزمونا لبيتهم أنا اتخضت من الموقف و قول لي حماد

ـــــ احنا مش هنروح نقلع اول ما ندخل هههههههههه احنا هنقعد نتعرف على بعض وخلاص ونقضي اليوم معاهم ،



قبلت لبسنا وروحنا لبيت أحمد لما وصلنا رن حماد جرس الباب وقلبي هينط من مكانه من التوتر و انا هشوف دلوقتي أحمد صراحة كان كتير وسيم اللي شوفته عريان كتير وهو ه مراته تشوف زوجي واكيد أحمد هيبص لي بصة جنسية دة تقريبا حافظ كل تفاصيل جسمي من الصور اللي بعتها له زوجي، فتح الباب وقمر واقفه وراه وابتسم وقال أهلا ، والتوتردخلت وراء حماد وسلمنا عليهم زوجي سلم على مراته وهو ببص لوشها وشايف الأماكن اللي شوفها صورها فيها عريانة إحساس رهيب واحمد بيسلم عليا وبيبص لي بجراءة مبتسم وبيقولي

ـــــ اهلا بالناس اللي بتتكسف وتجري ( قصده على يوم الكاميرا ) ضحكت ضحكة سافلة ومكسوفة في نفس الوقت ،

وفجٱة احمد ضرب قمر على طيزها براحة وقالها

ـــــ مش تقولي للناس اتفضلو

قالت

ــــــ أه بمياصة وقالت ادخلو وهي مكشرة وحاطة ايدها على طيزها دخلنا واحمد مسكني مراتي من دراعي وقالي


ــــ اقعدي هنا بهزار طبعا وقعد جنبي ، انا مكنتش اعرف اننا هنكون بالجراءة دي من اوله


بعد كد عمل زوجي حركة جريئة اكتر قال لأمورة وهو ماسك ايدها وبلفها حوالين نفسها


ــــ انتي حلوة انهاردة كدة ليه وأنا عم شوف فيهم



مكنتش متخيلة اننا هنكون بالجراءة دي أول ما نتقابل وكل الكسوف و التوتر بدأ يروح

زوجي بهزر مع زوجة أحمد وتتمايص وانا قاعدة مع أحمد جسمنا قريب من جسم بعض وهايجين على بعض وواضح في نظراتنا لبعض وحركاتنا أنا ماصدقت حالي إني أنا

ماتخيلت نفسي أنام مع غير زوجي


احمد يتكلم معي في ودني

ــ خلينا نفاجأهم

وبيقول

ـــ بقولكم ايه غمضو عنيكم وبعد نص دقيقة فتحو عنيكم ، غمض زوجي ومرات احمد وقعدت انا اعد الثواني ولما وصلت ل 20 احمد بدأ يبوس شفايفي وهو ماسك صدري و بيدعك في وسطي وطيزي أنا كنت منصدمة بس ماحاولت أوقف ففتحو أعينهم ، منظر خلى زوجي طار من المتعة و الإثارة و الجنان و لمحت إبتسامة بوجه لهيك ردت فعلي أني خليت أحمد يعمل يلي عاوز

لقيت قمر بتهجم على حماد وبتبوس شفايفه وهي قاعدة على رجليه و شعرها نازل على وشه

احمد بيقلع فستاني وأنا ماسكة التي شيرت بقلعه وبيقلعني البرا ، بزازي صارت عارية قدام واحد غيرزوجي

وبيبص لهم في شهوة وكان زوجي بتفرج على صاحبه بياكل في لحمي و مراته بتحط حلمة بزازها في فمه


احمد هاج ورماني على الأرض وقلع الأندر وهجم على كسي يلحس فيه وأنا بشد في الأرض وبمسك رجل زوجي من المتعة ومغمضة عيني هيجني أكثر أحمد بيلحس كسي ، وزوجي كان قلع البنطلون أنيني كان في كل الغرفة نسيت أنو زوجي كان نفس الغرفة احمد بيدخل زبه في كسي بضان احمد بتخبط في كسي وهو بينيكني جامد وقفت مرات أحمد وشدت زوجي إلى الأوضة أخرى

وتكلم أحمد وقال أن مراته بتحب تنهي السكس على السرير بقينا أنا وأحمد هنا شعرت بشكل من الحرية وقلت لأحمد


ـــ عايزاك تفشخني

دخله في كسي وأنا رافعة رجلي ويبوسني وبزازي بتتهز وهو بينهش في كسي بزبه وسامعة اهات مرات أحمد اللي بتتناك دخل الأوضه مع زوجي


بعد خمس دقايق احمد رفعني وأنا عريانة وداخل بيي وين زوجي ومراته وانا ببص وزب حماد في كس قمر ونيمني على السرير جنب مراته ، ورفع رجليا وأنا ببص لزوجي وهو يبص لي وزب أحمد بيدخل في كسي وهي بقول

ـــ اه ٱٱٱٱٱـــ ه ه ـ ه ـ وعينيي في عين زوجي ، كان قلبي هيقف من المتعة والسرير هيقع بينا من النيك العنيف




كان هيجان رهيب مننا احنا الأربعة وبعدين احمد طلع زبه من كسي وقعد على صدري وهيجيبهم على شفايفي ووجهي وهي بدعك في بزازي ومطلعة لساني لبن احمد بينزل على وشي و بلحسه وبيحط زبه وهو لسة بينزل لبنه على شفايفي ويدخله في بفمي وأنا متكيفة

طلع حماد زبه بسرعة ونزل على بزازها كنت أنا وأحمد في حضن بعض عريانين ووشي لسة عليه لبن من احمد ونمنا احنا الأربعة على نفس السرير مش قادرين نتحرك وانا مش مصدقة اللي انا فيه متعة اكتر مما كنت اتخيل و قعدنا نهزر ونضحك عريانين على السرير لحد ما اضطرينا نخرج قبل ما نهيج تاني فقومنا خرجنا كلنا من الأوضة عريانين ولبسنا وقعد حماد واحمد شوية و أنا وقمر بنعمل شاي وشربنا وخرجنا عشان منتأخرش واتفقنا اكيد هنتقابل تاني ، كان امتع يوم في حياتي واكيد هكرره تاني
النيك متعة وتبادل الازواج متعة اخرة
 
  • حبيته
التفاعلات: Im28LUlukatty
انا مدام سلوى 35 سنة طولي حوالي 170 سم شعرى اسود غامق جسمى ساخن وسكسي و طيزي كبيره و بزازي طرية و مربربة صدري كبير بحلمتان ورديتان وشفرات كسي منفوخة ومتقسمة مرسومة زي الفراشة جسدي ممتلئ شهواني و جميلة، ام لولدين وليوم أحكيكم قصة قد غيرت علاقتي مع زوجي 180 درجةا

في بداية الجواز انا كنت إمرأة طبيعية وحالتي النفسية مستقرة لحد القصة زوجي حماد كان كل مرة بنيكني يتكلم معاي في حاجات غير معتادة زي مثلا ان واحد بينيكو وهو بنيكني او واحد غيره بينيكني في الاول استغربت الموضوع مرة الأيام بس مرة بعد مرة بدأت أتقبل وكمان أستمتع بيه وبدأت شهوتي و رغبتي في السكس تزيد بقت بحب أمص جدا وبحب ينيكني في طيزي ، بعد حوالي 6 شهور بدأت فعلا تثيرني فكرة اني أتناك من حد غريب أمام وزوجي يتناك أمامي أفكار زوجي دخلت في عقلي و عملت أنه ديوث وصَلت فعلا لمرحلة اني يبقى ميولي تقريبا نفس ميول زوجي و كدة انها فعلا أتقبل فكرة انها أزني وقدام جوزي اني بقيت هايجة 24 ساعة بحب أتناك من حمادة في اي وقت بس هو من كتر ما بقي مجنون بالخولنة و التعريص بقي مش بقدر يكفيني و هيجاني يزيد اكتر كان زوجي بدخل الفيس بوك في صفحات سكس تخص الدياثة و التعريص وتعرفت على واحد ميوله نفس ميوليه اسمه أيمن حتى وصارو اصدقاء جدا




وطلب منى نتبادل الصور مع أيمن وزوجته وبدأنا نبعت صور عريانة لينا لبعض مراته اسمها قمر عرفني عليهم وهو عرف علىينا على الفيس بوك وبدأنا نبعت صور سكس لبعض احنا الأربعة بس إنا وقمر مبقيناش اصحاب كان في عدم توافق بيننا كبير بس هايجين وعايزين نجرب احساس العهر و الفجور ونتناكو من رجالة غير ازواجنا في مرة مارسنا انا وحماد واحمد ومراته قدام الكاميرا ، بس أنا للأسف اتكسفت وقمت بس مراته كانت أجرأ وقعدت على زبه قدامنا بس النت فصل ساعتها ، في يوم قال زوجي أنو سيقابل احمد لوحده كانت مراته مش في البيت مابعرف تكلمو على إيه بس أكيد تكلم علي و أحمد على زوجته



في يوم جمعة لقيته تكلم زوجي حمادة و أحمد وعزمونا لبيتهم أنا اتخضت من الموقف و قول لي حماد

ـــــ احنا مش هنروح نقلع اول ما ندخل هههههههههه احنا هنقعد نتعرف على بعض وخلاص ونقضي اليوم معاهم ،



قبلت لبسنا وروحنا لبيت أحمد لما وصلنا رن حماد جرس الباب وقلبي هينط من مكانه من التوتر و انا هشوف دلوقتي أحمد صراحة كان كتير وسيم اللي شوفته عريان كتير وهو ه مراته تشوف زوجي واكيد أحمد هيبص لي بصة جنسية دة تقريبا حافظ كل تفاصيل جسمي من الصور اللي بعتها له زوجي، فتح الباب وقمر واقفه وراه وابتسم وقال أهلا ، والتوتردخلت وراء حماد وسلمنا عليهم زوجي سلم على مراته وهو ببص لوشها وشايف الأماكن اللي شوفها صورها فيها عريانة إحساس رهيب واحمد بيسلم عليا وبيبص لي بجراءة مبتسم وبيقولي

ـــــ اهلا بالناس اللي بتتكسف وتجري ( قصده على يوم الكاميرا ) ضحكت ضحكة سافلة ومكسوفة في نفس الوقت ،

وفجٱة احمد ضرب قمر على طيزها براحة وقالها

ـــــ مش تقولي للناس اتفضلو

قالت

ــــــ أه بمياصة وقالت ادخلو وهي مكشرة وحاطة ايدها على طيزها دخلنا واحمد مسكني مراتي من دراعي وقالي


ــــ اقعدي هنا بهزار طبعا وقعد جنبي ، انا مكنتش اعرف اننا هنكون بالجراءة دي من اوله


بعد كد عمل زوجي حركة جريئة اكتر قال لأمورة وهو ماسك ايدها وبلفها حوالين نفسها


ــــ انتي حلوة انهاردة كدة ليه وأنا عم شوف فيهم



مكنتش متخيلة اننا هنكون بالجراءة دي أول ما نتقابل وكل الكسوف و التوتر بدأ يروح

زوجي بهزر مع زوجة أحمد وتتمايص وانا قاعدة مع أحمد جسمنا قريب من جسم بعض وهايجين على بعض وواضح في نظراتنا لبعض وحركاتنا أنا ماصدقت حالي إني أنا

ماتخيلت نفسي أنام مع غير زوجي


احمد يتكلم معي في ودني

ــ خلينا نفاجأهم

وبيقول

ـــ بقولكم ايه غمضو عنيكم وبعد نص دقيقة فتحو عنيكم ، غمض زوجي ومرات احمد وقعدت انا اعد الثواني ولما وصلت ل 20 احمد بدأ يبوس شفايفي وهو ماسك صدري و بيدعك في وسطي وطيزي أنا كنت منصدمة بس ماحاولت أوقف ففتحو أعينهم ، منظر خلى زوجي طار من المتعة و الإثارة و الجنان و لمحت إبتسامة بوجه لهيك ردت فعلي أني خليت أحمد يعمل يلي عاوز

لقيت قمر بتهجم على حماد وبتبوس شفايفه وهي قاعدة على رجليه و شعرها نازل على وشه

احمد بيقلع فستاني وأنا ماسكة التي شيرت بقلعه وبيقلعني البرا ، بزازي صارت عارية قدام واحد غيرزوجي

وبيبص لهم في شهوة وكان زوجي بتفرج على صاحبه بياكل في لحمي و مراته بتحط حلمة بزازها في فمه


احمد هاج ورماني على الأرض وقلع الأندر وهجم على كسي يلحس فيه وأنا بشد في الأرض وبمسك رجل زوجي من المتعة ومغمضة عيني هيجني أكثر أحمد بيلحس كسي ، وزوجي كان قلع البنطلون أنيني كان في كل الغرفة نسيت أنو زوجي كان نفس الغرفة احمد بيدخل زبه في كسي بضان احمد بتخبط في كسي وهو بينيكني جامد وقفت مرات أحمد وشدت زوجي إلى الأوضة أخرى

وتكلم أحمد وقال أن مراته بتحب تنهي السكس على السرير بقينا أنا وأحمد هنا شعرت بشكل من الحرية وقلت لأحمد


ـــ عايزاك تفشخني

دخله في كسي وأنا رافعة رجلي ويبوسني وبزازي بتتهز وهو بينهش في كسي بزبه وسامعة اهات مرات أحمد اللي بتتناك دخل الأوضه مع زوجي


بعد خمس دقايق احمد رفعني وأنا عريانة وداخل بيي وين زوجي ومراته وانا ببص وزب حماد في كس قمر ونيمني على السرير جنب مراته ، ورفع رجليا وأنا ببص لزوجي وهو يبص لي وزب أحمد بيدخل في كسي وهي بقول

ـــ اه ٱٱٱٱٱـــ ه ه ـ ه ـ وعينيي في عين زوجي ، كان قلبي هيقف من المتعة والسرير هيقع بينا من النيك العنيف




كان هيجان رهيب مننا احنا الأربعة وبعدين احمد طلع زبه من كسي وقعد على صدري وهيجيبهم على شفايفي ووجهي وهي بدعك في بزازي ومطلعة لساني لبن احمد بينزل على وشي و بلحسه وبيحط زبه وهو لسة بينزل لبنه على شفايفي ويدخله في بفمي وأنا متكيفة

طلع حماد زبه بسرعة ونزل على بزازها كنت أنا وأحمد في حضن بعض عريانين ووشي لسة عليه لبن من احمد ونمنا احنا الأربعة على نفس السرير مش قادرين نتحرك وانا مش مصدقة اللي انا فيه متعة اكتر مما كنت اتخيل و قعدنا نهزر ونضحك عريانين على السرير لحد ما اضطرينا نخرج قبل ما نهيج تاني فقومنا خرجنا كلنا من الأوضة عريانين ولبسنا وقعد حماد واحمد شوية و أنا وقمر بنعمل شاي وشربنا وخرجنا عشان منتأخرش واتفقنا اكيد هنتقابل تاني ، كان امتع يوم في حياتي واكيد هكرره تاني
لو كابل عايز سنجل موجود
 
  • عجبني
التفاعلات: ادم المهاجر و Im28LUlukatty
انا مدام سلوى 35 سنة طولي حوالي 170 سم شعرى اسود غامق جسمى ساخن وسكسي و طيزي كبيره و بزازي طرية و مربربة صدري كبير بحلمتان ورديتان وشفرات كسي منفوخة ومتقسمة مرسومة زي الفراشة جسدي ممتلئ شهواني و جميلة، ام لولدين وليوم أحكيكم قصة قد غيرت علاقتي مع زوجي 180 درجةا

في بداية الجواز انا كنت إمرأة طبيعية وحالتي النفسية مستقرة لحد القصة زوجي حماد كان كل مرة بنيكني يتكلم معاي في حاجات غير معتادة زي مثلا ان واحد بينيكو وهو بنيكني او واحد غيره بينيكني في الاول استغربت الموضوع مرة الأيام بس مرة بعد مرة بدأت أتقبل وكمان أستمتع بيه وبدأت شهوتي و رغبتي في السكس تزيد بقت بحب أمص جدا وبحب ينيكني في طيزي ، بعد حوالي 6 شهور بدأت فعلا تثيرني فكرة اني أتناك من حد غريب أمام وزوجي يتناك أمامي أفكار زوجي دخلت في عقلي و عملت أنه ديوث وصَلت فعلا لمرحلة اني يبقى ميولي تقريبا نفس ميول زوجي و كدة انها فعلا أتقبل فكرة انها أزني وقدام جوزي اني بقيت هايجة 24 ساعة بحب أتناك من حمادة في اي وقت بس هو من كتر ما بقي مجنون بالخولنة و التعريص بقي مش بقدر يكفيني و هيجاني يزيد اكتر كان زوجي بدخل الفيس بوك في صفحات سكس تخص الدياثة و التعريص وتعرفت على واحد ميوله نفس ميوليه اسمه أيمن حتى وصارو اصدقاء جدا




وطلب منى نتبادل الصور مع أيمن وزوجته وبدأنا نبعت صور عريانة لينا لبعض مراته اسمها قمر عرفني عليهم وهو عرف علىينا على الفيس بوك وبدأنا نبعت صور سكس لبعض احنا الأربعة بس إنا وقمر مبقيناش اصحاب كان في عدم توافق بيننا كبير بس هايجين وعايزين نجرب احساس العهر و الفجور ونتناكو من رجالة غير ازواجنا في مرة مارسنا انا وحماد واحمد ومراته قدام الكاميرا ، بس أنا للأسف اتكسفت وقمت بس مراته كانت أجرأ وقعدت على زبه قدامنا بس النت فصل ساعتها ، في يوم قال زوجي أنو سيقابل احمد لوحده كانت مراته مش في البيت مابعرف تكلمو على إيه بس أكيد تكلم علي و أحمد على زوجته



في يوم جمعة لقيته تكلم زوجي حمادة و أحمد وعزمونا لبيتهم أنا اتخضت من الموقف و قول لي حماد

ـــــ احنا مش هنروح نقلع اول ما ندخل هههههههههه احنا هنقعد نتعرف على بعض وخلاص ونقضي اليوم معاهم ،



قبلت لبسنا وروحنا لبيت أحمد لما وصلنا رن حماد جرس الباب وقلبي هينط من مكانه من التوتر و انا هشوف دلوقتي أحمد صراحة كان كتير وسيم اللي شوفته عريان كتير وهو ه مراته تشوف زوجي واكيد أحمد هيبص لي بصة جنسية دة تقريبا حافظ كل تفاصيل جسمي من الصور اللي بعتها له زوجي، فتح الباب وقمر واقفه وراه وابتسم وقال أهلا ، والتوتردخلت وراء حماد وسلمنا عليهم زوجي سلم على مراته وهو ببص لوشها وشايف الأماكن اللي شوفها صورها فيها عريانة إحساس رهيب واحمد بيسلم عليا وبيبص لي بجراءة مبتسم وبيقولي

ـــــ اهلا بالناس اللي بتتكسف وتجري ( قصده على يوم الكاميرا ) ضحكت ضحكة سافلة ومكسوفة في نفس الوقت ،

وفجٱة احمد ضرب قمر على طيزها براحة وقالها

ـــــ مش تقولي للناس اتفضلو

قالت

ــــــ أه بمياصة وقالت ادخلو وهي مكشرة وحاطة ايدها على طيزها دخلنا واحمد مسكني مراتي من دراعي وقالي


ــــ اقعدي هنا بهزار طبعا وقعد جنبي ، انا مكنتش اعرف اننا هنكون بالجراءة دي من اوله


بعد كد عمل زوجي حركة جريئة اكتر قال لأمورة وهو ماسك ايدها وبلفها حوالين نفسها


ــــ انتي حلوة انهاردة كدة ليه وأنا عم شوف فيهم



مكنتش متخيلة اننا هنكون بالجراءة دي أول ما نتقابل وكل الكسوف و التوتر بدأ يروح

زوجي بهزر مع زوجة أحمد وتتمايص وانا قاعدة مع أحمد جسمنا قريب من جسم بعض وهايجين على بعض وواضح في نظراتنا لبعض وحركاتنا أنا ماصدقت حالي إني أنا

ماتخيلت نفسي أنام مع غير زوجي


احمد يتكلم معي في ودني

ــ خلينا نفاجأهم

وبيقول

ـــ بقولكم ايه غمضو عنيكم وبعد نص دقيقة فتحو عنيكم ، غمض زوجي ومرات احمد وقعدت انا اعد الثواني ولما وصلت ل 20 احمد بدأ يبوس شفايفي وهو ماسك صدري و بيدعك في وسطي وطيزي أنا كنت منصدمة بس ماحاولت أوقف ففتحو أعينهم ، منظر خلى زوجي طار من المتعة و الإثارة و الجنان و لمحت إبتسامة بوجه لهيك ردت فعلي أني خليت أحمد يعمل يلي عاوز

لقيت قمر بتهجم على حماد وبتبوس شفايفه وهي قاعدة على رجليه و شعرها نازل على وشه

احمد بيقلع فستاني وأنا ماسكة التي شيرت بقلعه وبيقلعني البرا ، بزازي صارت عارية قدام واحد غيرزوجي

وبيبص لهم في شهوة وكان زوجي بتفرج على صاحبه بياكل في لحمي و مراته بتحط حلمة بزازها في فمه


احمد هاج ورماني على الأرض وقلع الأندر وهجم على كسي يلحس فيه وأنا بشد في الأرض وبمسك رجل زوجي من المتعة ومغمضة عيني هيجني أكثر أحمد بيلحس كسي ، وزوجي كان قلع البنطلون أنيني كان في كل الغرفة نسيت أنو زوجي كان نفس الغرفة احمد بيدخل زبه في كسي بضان احمد بتخبط في كسي وهو بينيكني جامد وقفت مرات أحمد وشدت زوجي إلى الأوضة أخرى

وتكلم أحمد وقال أن مراته بتحب تنهي السكس على السرير بقينا أنا وأحمد هنا شعرت بشكل من الحرية وقلت لأحمد


ـــ عايزاك تفشخني

دخله في كسي وأنا رافعة رجلي ويبوسني وبزازي بتتهز وهو بينهش في كسي بزبه وسامعة اهات مرات أحمد اللي بتتناك دخل الأوضه مع زوجي


بعد خمس دقايق احمد رفعني وأنا عريانة وداخل بيي وين زوجي ومراته وانا ببص وزب حماد في كس قمر ونيمني على السرير جنب مراته ، ورفع رجليا وأنا ببص لزوجي وهو يبص لي وزب أحمد بيدخل في كسي وهي بقول

ـــ اه ٱٱٱٱٱـــ ه ه ـ ه ـ وعينيي في عين زوجي ، كان قلبي هيقف من المتعة والسرير هيقع بينا من النيك العنيف




كان هيجان رهيب مننا احنا الأربعة وبعدين احمد طلع زبه من كسي وقعد على صدري وهيجيبهم على شفايفي ووجهي وهي بدعك في بزازي ومطلعة لساني لبن احمد بينزل على وشي و بلحسه وبيحط زبه وهو لسة بينزل لبنه على شفايفي ويدخله في بفمي وأنا متكيفة

طلع حماد زبه بسرعة ونزل على بزازها كنت أنا وأحمد في حضن بعض عريانين ووشي لسة عليه لبن من احمد ونمنا احنا الأربعة على نفس السرير مش قادرين نتحرك وانا مش مصدقة اللي انا فيه متعة اكتر مما كنت اتخيل و قعدنا نهزر ونضحك عريانين على السرير لحد ما اضطرينا نخرج قبل ما نهيج تاني فقومنا خرجنا كلنا من الأوضة عريانين ولبسنا وقعد حماد واحمد شوية و أنا وقمر بنعمل شاي وشربنا وخرجنا عشان منتأخرش واتفقنا اكيد هنتقابل تاني ، كان امتع يوم في حياتي واكيد هكرره تاني
يوم جميل.. لازم فعلا يتكرر
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: احب ال و Im28LUlukatty
  • عجبني
التفاعلات: خالد اخصائي مساج٢ و الباحـــث
حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: Im28LUlukatty
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتعرض عليه من راجل ومراته بدون تبادل بس مكنش فى امان
الأمان حلو
 
انا مدام سلوى 35 سنة طولي حوالي 170 سم شعرى اسود غامق جسمى ساخن وسكسي و طيزي كبيره و بزازي طرية و مربربة صدري كبير بحلمتان ورديتان وشفرات كسي منفوخة ومتقسمة مرسومة زي الفراشة جسدي ممتلئ شهواني و جميلة، ام لولدين وليوم أحكيكم قصة قد غيرت علاقتي مع زوجي 180 درجةا

في بداية الجواز انا كنت إمرأة طبيعية وحالتي النفسية مستقرة لحد القصة زوجي حماد كان كل مرة بنيكني يتكلم معاي في حاجات غير معتادة زي مثلا ان واحد بينيكو وهو بنيكني او واحد غيره بينيكني في الاول استغربت الموضوع مرة الأيام بس مرة بعد مرة بدأت أتقبل وكمان أستمتع بيه وبدأت شهوتي و رغبتي في السكس تزيد بقت بحب أمص جدا وبحب ينيكني في طيزي ، بعد حوالي 6 شهور بدأت فعلا تثيرني فكرة اني أتناك من حد غريب أمام وزوجي يتناك أمامي أفكار زوجي دخلت في عقلي و عملت أنه ديوث وصَلت فعلا لمرحلة اني يبقى ميولي تقريبا نفس ميول زوجي و كدة انها فعلا أتقبل فكرة انها أزني وقدام جوزي اني بقيت هايجة 24 ساعة بحب أتناك من حمادة في اي وقت بس هو من كتر ما بقي مجنون بالخولنة و التعريص بقي مش بقدر يكفيني و هيجاني يزيد اكتر كان زوجي بدخل الفيس بوك في صفحات سكس تخص الدياثة و التعريص وتعرفت على واحد ميوله نفس ميوليه اسمه أيمن حتى وصارو اصدقاء جدا




وطلب منى نتبادل الصور مع أيمن وزوجته وبدأنا نبعت صور عريانة لينا لبعض مراته اسمها قمر عرفني عليهم وهو عرف علىينا على الفيس بوك وبدأنا نبعت صور سكس لبعض احنا الأربعة بس إنا وقمر مبقيناش اصحاب كان في عدم توافق بيننا كبير بس هايجين وعايزين نجرب احساس العهر و الفجور ونتناكو من رجالة غير ازواجنا في مرة مارسنا انا وحماد واحمد ومراته قدام الكاميرا ، بس أنا للأسف اتكسفت وقمت بس مراته كانت أجرأ وقعدت على زبه قدامنا بس النت فصل ساعتها ، في يوم قال زوجي أنو سيقابل احمد لوحده كانت مراته مش في البيت مابعرف تكلمو على إيه بس أكيد تكلم علي و أحمد على زوجته



في يوم جمعة لقيته تكلم زوجي حمادة و أحمد وعزمونا لبيتهم أنا اتخضت من الموقف و قول لي حماد

ـــــ احنا مش هنروح نقلع اول ما ندخل هههههههههه احنا هنقعد نتعرف على بعض وخلاص ونقضي اليوم معاهم ،



قبلت لبسنا وروحنا لبيت أحمد لما وصلنا رن حماد جرس الباب وقلبي هينط من مكانه من التوتر و انا هشوف دلوقتي أحمد صراحة كان كتير وسيم اللي شوفته عريان كتير وهو ه مراته تشوف زوجي واكيد أحمد هيبص لي بصة جنسية دة تقريبا حافظ كل تفاصيل جسمي من الصور اللي بعتها له زوجي، فتح الباب وقمر واقفه وراه وابتسم وقال أهلا ، والتوتردخلت وراء حماد وسلمنا عليهم زوجي سلم على مراته وهو ببص لوشها وشايف الأماكن اللي شوفها صورها فيها عريانة إحساس رهيب واحمد بيسلم عليا وبيبص لي بجراءة مبتسم وبيقولي

ـــــ اهلا بالناس اللي بتتكسف وتجري ( قصده على يوم الكاميرا ) ضحكت ضحكة سافلة ومكسوفة في نفس الوقت ،

وفجٱة احمد ضرب قمر على طيزها براحة وقالها

ـــــ مش تقولي للناس اتفضلو

قالت

ــــــ أه بمياصة وقالت ادخلو وهي مكشرة وحاطة ايدها على طيزها دخلنا واحمد مسكني مراتي من دراعي وقالي


ــــ اقعدي هنا بهزار طبعا وقعد جنبي ، انا مكنتش اعرف اننا هنكون بالجراءة دي من اوله


بعد كد عمل زوجي حركة جريئة اكتر قال لأمورة وهو ماسك ايدها وبلفها حوالين نفسها


ــــ انتي حلوة انهاردة كدة ليه وأنا عم شوف فيهم



مكنتش متخيلة اننا هنكون بالجراءة دي أول ما نتقابل وكل الكسوف و التوتر بدأ يروح

زوجي بهزر مع زوجة أحمد وتتمايص وانا قاعدة مع أحمد جسمنا قريب من جسم بعض وهايجين على بعض وواضح في نظراتنا لبعض وحركاتنا أنا ماصدقت حالي إني أنا

ماتخيلت نفسي أنام مع غير زوجي


احمد يتكلم معي في ودني

ــ خلينا نفاجأهم

وبيقول

ـــ بقولكم ايه غمضو عنيكم وبعد نص دقيقة فتحو عنيكم ، غمض زوجي ومرات احمد وقعدت انا اعد الثواني ولما وصلت ل 20 احمد بدأ يبوس شفايفي وهو ماسك صدري و بيدعك في وسطي وطيزي أنا كنت منصدمة بس ماحاولت أوقف ففتحو أعينهم ، منظر خلى زوجي طار من المتعة و الإثارة و الجنان و لمحت إبتسامة بوجه لهيك ردت فعلي أني خليت أحمد يعمل يلي عاوز

لقيت قمر بتهجم على حماد وبتبوس شفايفه وهي قاعدة على رجليه و شعرها نازل على وشه

احمد بيقلع فستاني وأنا ماسكة التي شيرت بقلعه وبيقلعني البرا ، بزازي صارت عارية قدام واحد غيرزوجي

وبيبص لهم في شهوة وكان زوجي بتفرج على صاحبه بياكل في لحمي و مراته بتحط حلمة بزازها في فمه


احمد هاج ورماني على الأرض وقلع الأندر وهجم على كسي يلحس فيه وأنا بشد في الأرض وبمسك رجل زوجي من المتعة ومغمضة عيني هيجني أكثر أحمد بيلحس كسي ، وزوجي كان قلع البنطلون أنيني كان في كل الغرفة نسيت أنو زوجي كان نفس الغرفة احمد بيدخل زبه في كسي بضان احمد بتخبط في كسي وهو بينيكني جامد وقفت مرات أحمد وشدت زوجي إلى الأوضة أخرى

وتكلم أحمد وقال أن مراته بتحب تنهي السكس على السرير بقينا أنا وأحمد هنا شعرت بشكل من الحرية وقلت لأحمد


ـــ عايزاك تفشخني

دخله في كسي وأنا رافعة رجلي ويبوسني وبزازي بتتهز وهو بينهش في كسي بزبه وسامعة اهات مرات أحمد اللي بتتناك دخل الأوضه مع زوجي


بعد خمس دقايق احمد رفعني وأنا عريانة وداخل بيي وين زوجي ومراته وانا ببص وزب حماد في كس قمر ونيمني على السرير جنب مراته ، ورفع رجليا وأنا ببص لزوجي وهو يبص لي وزب أحمد بيدخل في كسي وهي بقول

ـــ اه ٱٱٱٱٱـــ ه ه ـ ه ـ وعينيي في عين زوجي ، كان قلبي هيقف من المتعة والسرير هيقع بينا من النيك العنيف




كان هيجان رهيب مننا احنا الأربعة وبعدين احمد طلع زبه من كسي وقعد على صدري وهيجيبهم على شفايفي ووجهي وهي بدعك في بزازي ومطلعة لساني لبن احمد بينزل على وشي و بلحسه وبيحط زبه وهو لسة بينزل لبنه على شفايفي ويدخله في بفمي وأنا متكيفة

طلع حماد زبه بسرعة ونزل على بزازها كنت أنا وأحمد في حضن بعض عريانين ووشي لسة عليه لبن من احمد ونمنا احنا الأربعة على نفس السرير مش قادرين نتحرك وانا مش مصدقة اللي انا فيه متعة اكتر مما كنت اتخيل و قعدنا نهزر ونضحك عريانين على السرير لحد ما اضطرينا نخرج قبل ما نهيج تاني فقومنا خرجنا كلنا من الأوضة عريانين ولبسنا وقعد حماد واحمد شوية و أنا وقمر بنعمل شاي وشربنا وخرجنا عشان منتأخرش واتفقنا اكيد هنتقابل تاني ، كان امتع يوم في حياتي واكيد هكرره تاني
تمنيت امارس هذا الشئ مع زوجتي بعد موافقتها
 
انا مدام سلوى 35 سنة طولي حوالي 170 سم شعرى اسود غامق جسمى ساخن وسكسي و طيزي كبيره و بزازي طرية و مربربة صدري كبير بحلمتان ورديتان وشفرات كسي منفوخة ومتقسمة مرسومة زي الفراشة جسدي ممتلئ شهواني و جميلة، ام لولدين وليوم أحكيكم قصة قد غيرت علاقتي مع زوجي 180 درجةا

في بداية الجواز انا كنت إمرأة طبيعية وحالتي النفسية مستقرة لحد القصة زوجي حماد كان كل مرة بنيكني يتكلم معاي في حاجات غير معتادة زي مثلا ان واحد بينيكو وهو بنيكني او واحد غيره بينيكني في الاول استغربت الموضوع مرة الأيام بس مرة بعد مرة بدأت أتقبل وكمان أستمتع بيه وبدأت شهوتي و رغبتي في السكس تزيد بقت بحب أمص جدا وبحب ينيكني في طيزي ، بعد حوالي 6 شهور بدأت فعلا تثيرني فكرة اني أتناك من حد غريب أمام وزوجي يتناك أمامي أفكار زوجي دخلت في عقلي و عملت أنه ديوث وصَلت فعلا لمرحلة اني يبقى ميولي تقريبا نفس ميول زوجي و كدة انها فعلا أتقبل فكرة انها أزني وقدام جوزي اني بقيت هايجة 24 ساعة بحب أتناك من حمادة في اي وقت بس هو من كتر ما بقي مجنون بالخولنة و التعريص بقي مش بقدر يكفيني و هيجاني يزيد اكتر كان زوجي بدخل الفيس بوك في صفحات سكس تخص الدياثة و التعريص وتعرفت على واحد ميوله نفس ميوليه اسمه أيمن حتى وصارو اصدقاء جدا




وطلب منى نتبادل الصور مع أيمن وزوجته وبدأنا نبعت صور عريانة لينا لبعض مراته اسمها قمر عرفني عليهم وهو عرف علىينا على الفيس بوك وبدأنا نبعت صور سكس لبعض احنا الأربعة بس إنا وقمر مبقيناش اصحاب كان في عدم توافق بيننا كبير بس هايجين وعايزين نجرب احساس العهر و الفجور ونتناكو من رجالة غير ازواجنا في مرة مارسنا انا وحماد واحمد ومراته قدام الكاميرا ، بس أنا للأسف اتكسفت وقمت بس مراته كانت أجرأ وقعدت على زبه قدامنا بس النت فصل ساعتها ، في يوم قال زوجي أنو سيقابل احمد لوحده كانت مراته مش في البيت مابعرف تكلمو على إيه بس أكيد تكلم علي و أحمد على زوجته



في يوم جمعة لقيته تكلم زوجي حمادة و أحمد وعزمونا لبيتهم أنا اتخضت من الموقف و قول لي حماد

ـــــ احنا مش هنروح نقلع اول ما ندخل هههههههههه احنا هنقعد نتعرف على بعض وخلاص ونقضي اليوم معاهم ،



قبلت لبسنا وروحنا لبيت أحمد لما وصلنا رن حماد جرس الباب وقلبي هينط من مكانه من التوتر و انا هشوف دلوقتي أحمد صراحة كان كتير وسيم اللي شوفته عريان كتير وهو ه مراته تشوف زوجي واكيد أحمد هيبص لي بصة جنسية دة تقريبا حافظ كل تفاصيل جسمي من الصور اللي بعتها له زوجي، فتح الباب وقمر واقفه وراه وابتسم وقال أهلا ، والتوتردخلت وراء حماد وسلمنا عليهم زوجي سلم على مراته وهو ببص لوشها وشايف الأماكن اللي شوفها صورها فيها عريانة إحساس رهيب واحمد بيسلم عليا وبيبص لي بجراءة مبتسم وبيقولي

ـــــ اهلا بالناس اللي بتتكسف وتجري ( قصده على يوم الكاميرا ) ضحكت ضحكة سافلة ومكسوفة في نفس الوقت ،

وفجٱة احمد ضرب قمر على طيزها براحة وقالها

ـــــ مش تقولي للناس اتفضلو

قالت

ــــــ أه بمياصة وقالت ادخلو وهي مكشرة وحاطة ايدها على طيزها دخلنا واحمد مسكني مراتي من دراعي وقالي


ــــ اقعدي هنا بهزار طبعا وقعد جنبي ، انا مكنتش اعرف اننا هنكون بالجراءة دي من اوله


بعد كد عمل زوجي حركة جريئة اكتر قال لأمورة وهو ماسك ايدها وبلفها حوالين نفسها


ــــ انتي حلوة انهاردة كدة ليه وأنا عم شوف فيهم



مكنتش متخيلة اننا هنكون بالجراءة دي أول ما نتقابل وكل الكسوف و التوتر بدأ يروح

زوجي بهزر مع زوجة أحمد وتتمايص وانا قاعدة مع أحمد جسمنا قريب من جسم بعض وهايجين على بعض وواضح في نظراتنا لبعض وحركاتنا أنا ماصدقت حالي إني أنا

ماتخيلت نفسي أنام مع غير زوجي


احمد يتكلم معي في ودني

ــ خلينا نفاجأهم

وبيقول

ـــ بقولكم ايه غمضو عنيكم وبعد نص دقيقة فتحو عنيكم ، غمض زوجي ومرات احمد وقعدت انا اعد الثواني ولما وصلت ل 20 احمد بدأ يبوس شفايفي وهو ماسك صدري و بيدعك في وسطي وطيزي أنا كنت منصدمة بس ماحاولت أوقف ففتحو أعينهم ، منظر خلى زوجي طار من المتعة و الإثارة و الجنان و لمحت إبتسامة بوجه لهيك ردت فعلي أني خليت أحمد يعمل يلي عاوز

لقيت قمر بتهجم على حماد وبتبوس شفايفه وهي قاعدة على رجليه و شعرها نازل على وشه

احمد بيقلع فستاني وأنا ماسكة التي شيرت بقلعه وبيقلعني البرا ، بزازي صارت عارية قدام واحد غيرزوجي

وبيبص لهم في شهوة وكان زوجي بتفرج على صاحبه بياكل في لحمي و مراته بتحط حلمة بزازها في فمه


احمد هاج ورماني على الأرض وقلع الأندر وهجم على كسي يلحس فيه وأنا بشد في الأرض وبمسك رجل زوجي من المتعة ومغمضة عيني هيجني أكثر أحمد بيلحس كسي ، وزوجي كان قلع البنطلون أنيني كان في كل الغرفة نسيت أنو زوجي كان نفس الغرفة احمد بيدخل زبه في كسي بضان احمد بتخبط في كسي وهو بينيكني جامد وقفت مرات أحمد وشدت زوجي إلى الأوضة أخرى

وتكلم أحمد وقال أن مراته بتحب تنهي السكس على السرير بقينا أنا وأحمد هنا شعرت بشكل من الحرية وقلت لأحمد


ـــ عايزاك تفشخني

دخله في كسي وأنا رافعة رجلي ويبوسني وبزازي بتتهز وهو بينهش في كسي بزبه وسامعة اهات مرات أحمد اللي بتتناك دخل الأوضه مع زوجي


بعد خمس دقايق احمد رفعني وأنا عريانة وداخل بيي وين زوجي ومراته وانا ببص وزب حماد في كس قمر ونيمني على السرير جنب مراته ، ورفع رجليا وأنا ببص لزوجي وهو يبص لي وزب أحمد بيدخل في كسي وهي بقول

ـــ اه ٱٱٱٱٱـــ ه ه ـ ه ـ وعينيي في عين زوجي ، كان قلبي هيقف من المتعة والسرير هيقع بينا من النيك العنيف




كان هيجان رهيب مننا احنا الأربعة وبعدين احمد طلع زبه من كسي وقعد على صدري وهيجيبهم على شفايفي ووجهي وهي بدعك في بزازي ومطلعة لساني لبن احمد بينزل على وشي و بلحسه وبيحط زبه وهو لسة بينزل لبنه على شفايفي ويدخله في بفمي وأنا متكيفة

طلع حماد زبه بسرعة ونزل على بزازها كنت أنا وأحمد في حضن بعض عريانين ووشي لسة عليه لبن من احمد ونمنا احنا الأربعة على نفس السرير مش قادرين نتحرك وانا مش مصدقة اللي انا فيه متعة اكتر مما كنت اتخيل و قعدنا نهزر ونضحك عريانين على السرير لحد ما اضطرينا نخرج قبل ما نهيج تاني فقومنا خرجنا كلنا من الأوضة عريانين ولبسنا وقعد حماد واحمد شوية و أنا وقمر بنعمل شاي وشربنا وخرجنا عشان منتأخرش واتفقنا اكيد هنتقابل تاني ، كان امتع يوم في حياتي واكيد هكرره تاني
اجمل متعه بجد لتحرر والدياثه للازواج المتحررين الدياااااااااااثه نااااااااااااااااااار مولعه فينا

JodXEQV.md.jpg
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%