NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

انا و مراتى

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
ليه القسم ده كله صور من النت وكل اللى بينزلوا مواضيع فحول .. فين الناس اللى ميولها تحرر و تبادل مختفيين فين وانا مبدورش على فحول

• عجبني
التفاعلات: magdymagmag، Headliner و 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
ليه القسم ده كله صور من النت وكل اللى بينزلوا مواضيع فحول .. فين الناس اللى ميولها تحرر و تبادل مختفيين فين وانا مبدورش على فحول
عشان سيادتك وغيرك معندكوش الجرأة أنكو تحطو صور محارمكم بجد .. ومن الآخر كدة أنتو مبسوطين بكدة ..

عشان سيادتك وغيرك معندكوش الجرأة أنكو تحطو صور محارمكم بجد .. ومن الآخر كدة أنتو مبسوطين بكدة ..
وانت متخيل لما ننزل الصور هنا محدش هيسرقهم ويشتغل بيهم الناس ... غير كده و كده لما صور مراتى تبقى مرميه فى كل موضوع و هنا وهنا هل ما اكلمك فعلا واوريك صورها هتصدق انها مراتى من كتر ما شوفت صورها فى كل حته

• عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و العسكري
وانت متخيل لما ننزل الصور هنا محدش هيسرقهم ويشتغل بيهم الناس ... غير كده و كده لما صور مراتى تبقى مرميه فى كل موضوع و هنا وهنا هل ما اكلمك فعلا واوريك صورها هتصدق انها مراتى من كتر ما شوفت صورها فى كل حته
كلامك مظبوط و ما نقدرش نعرض صور عائلتنا لان كلنا لينا حيتنا

كلامك مظبوط و ما نقدرش نعرض صور عائلتنا لان كلنا لينا حيتنا
يعم نعرض عادى بس نلاقى رجالة بجد مش كل واحد شايل بتاعه وخلاص

يعم نعرض عادى بس نلاقى رجالة بجد مش كل واحد شايل بتاعه وخلاص
الفكره مش فى اى حد .. مش هدخل اى حد بيتى غير وانا واثق فيه وده بيجى مع الوقت لكن تلاقى اللى بيكلمك اللى هو يلا اجاى دلوقتى .. طب بلاش انا ما يمكن احنا شوية نصابين و هناخد كل اللى معاك وهنحفل عليك

الفكره مش فى اى حد .. مش هدخل اى حد بيتى غير وانا واثق فيه وده بيجى مع الوقت لكن تلاقى اللى بيكلمك اللى هو يلا اجاى دلوقتى .. طب بلاش انا ما يمكن احنا شوية نصابين و هناخد كل اللى معاك وهنحفل عليك
يسطا واحد كلمنى أول ما بعت ابعتلى صورك وصور اهلك ال هو خخخخ احاا انت بتقول ايه عالم مريضة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا واحد كلمنى أول ما بعت ابعتلى صورك وصور اهلك ال هو خخخخ احاا انت بتقول ايه عالم مريضة
مجانين و يقول صرر البطايق و الشقه و العفش و اديني العنوان و مش بس كده و ها نيكك 😂

عاوز أقولك أن أنت دخلتني في حوارات كتير

أنا رديت ع السؤال ليس إلا .. وكتير أصلا بياخد صور من المواقع ويقول مراته أمه أخته ..

فعادي موضوع وعارفينه وحافظينه كمان ..

ومحدش بيجبر حد ينشر صور محارمه ....

إنما ما تدخلنيش في قصة أنا عارفها كويس

وإلا ما أستحقش أكون مشرف في أعظم المنتديات .. نسوانجي..

يتم غلق الموضوع لإنتهاء الغرض منه ..

وشكرا ع المعلومات اللي إحنا حافظنها كويس

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%