NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Nothing stays the same

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هي الناس اللي كانت معانا في المنتدي و مشيت عارفين ازاي يعيشوا من غيره. و لو انت سيبته ممكن تتحمل الغياب ولا هتحاول ترجع تاني

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Adam Afndena, زورق, غريب عن العالم و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي الناس اللي كانت معانا في المنتدي و مشيت عارفين ازاي يعيشوا من غيره. و لو انت سيبته ممكن تتحمل الغياب ولا هتحاول ترجع تاني
اي حاجه ف حياتي سيبتها بقدر اتخلي عنها واثبت لنفسي ان اي حاجة واي حد ممكن اسيبه ف اي وقت لو هيجي عليا او حتي يعكنن عليا كسم اي حاجة واي حد

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
هو على حسب هدفك هنا اية
و بتتعاكل ازاي
لو بتعتبره زيه زي اي وسيلة تواصل مع الناس
مش حتدمنه بس حيكون ليك متنفس تعرف تكتب و تعبر فيه الي متقدرش تكتبه او تعبر عنه في واقعك

• عجبني
التفاعلات: زورق و غريب عن العالم
هو على حسب هدفك هنا اية
و بتتعاكل ازاي
لو بتعتبره زيه زي اي وسيلة تواصل مع الناس
مش حتدمنه بس حيكون ليك متنفس تعرف تكتب و تعبر فيه الي متقدرش تكتبه او تعبر عنه في واقعك
يعني انت تقدر متدخلش المنتدى أسبوع مثلا

اي حاجه ف حياتي سيبتها بقدر اتخلي عنها واثبت لنفسي ان اي حاجة واي حد ممكن اسيبه ف اي وقت لو هيجي عليا او حتي يعكنن عليا كسم اي حاجة واي حد
يعني تقدر

يعني انت تقدر متدخلش المنتدى أسبوع مثلا
لما بيكون عندي شغل و مشغول بقلل جدا من تواجدي
بس انا كده كده قفلت الشوشيالز كلها و بقيت هنا بس
عارف احسن حاجة في المنتدى المجتمع و الناس الي فية

كلها فتره و اغلب اللي في المنتدي هيسيبوه
فيه اللي هيتجوز فيه اللي هينشغل في شغله او دراسته
و انت ذات نفسك هتسيب المنتدي بعد فتره
ما المنتدى فيه متجوزين عادي

عن نفسي انا هنا تسليه وأخرج بره هموم الدنيا

بفضي دماغي بس لو ورايا حاجة مهمة مش بدخل يعني مش ادمان

• عجبني
التفاعلات: Nothing stays the same
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
اتعامل على اى حاجه أنها مرحله وليها وقتها فى حياتك وهتنتهى ماهو مش طبيعى تسيب حياتك وتبقي عايش فى المنتدى هنا

• عجبني
و**** احيانن ظروف الانسان تحتم عليه حجات غصب عنو يعني فرضن بتحتم عليك ما تشوف عيلتك ايام او شهور واحيانن سنين وكل حاجه ليها بدايه وليها نهايه بس بالوقت الحالي ما عندي استعداد اترك المنتدى

لو حطيت لنفسك وقت محدد تمتنع فيه عن فتح المنتدى و اخذت الأمر انه تحدي لنفسك لمدة ثلاثة أسابيع او شهر بعدها بتلاقي صعوبة انك ترجع له اصلا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Klein 2 و Nothing stays the same
هيرجعو تاني وينورو مكانهم

• عجبني
لا توجد ثوابت في حياة الأنسان.. طلها محطات نمر بها ثم نغادرها يا صديقي.. سيبقى معك فقط الاشخاص الذين اكتسبتهم في حياتك ليرافقوك لمحطاتك الأخرى..

• عجبني
حاولت كتير اسيبه عشان اعيش حياه عااديه و طبيعية بس برجع بسبب وقت الفراغ انما الفتره الي مش بيكون عندي وقت فراغ مش بيفرق معايا المنتدي
ف اكيد هما مش فاضيين و مشغوليين في الدنيا بره عشان كدا عارفين يعيشو من غيره

• عجبني
لا توجد ثوابت في حياة الأنسان.. طلها محطات نمر بها ثم نغادرها يا صديقي.. سيبقى معك فقط الاشخاص الذين اكتسبتهم في حياتك ليرافقوك لمحطاتك الأخرى..
اتمني ذلك نورت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%