NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جينش

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
عندى مشكله عايز حل انا بطول بشكل غريب ف العلاقه ممكن اقعد كثير توصل لساعه و ما اجيبش ولا انزل وبحاول اغير الاوضاع وبرده نفس المشكله بحس اني بهبد وهي تنزل وتستمتع وانا اكني بلعب رياضه لغايه لما احس باحباط ابن كلب وتستخدم ايديها هي عشان انزل او ايدي عشان اجيبهم عليها
ده نقص عندي في السائل ولا ده نفسيه ولا ده بسبب كثر العاده زمان ..
وده هياثر علي الواحده قدام ولا هي مبسوطه بكده وانا اغبط دماغي في الحيط

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: صعيدي راقي، فكرى و كريم سعد مكرم
عندى مشكله عايز حل انا بطول بشكل غريب ف العلاقه ممكن اقعد كثير توصل لساعه و ما اجيبش ولا انزل وبحاول اغير الاوضاع وبرده نفس المشكله بحس اني بهبد وهي تنزل وتستمتع وانا اكني بلعب رياضه لغايه لما احس باحباط ابن كلب وتستخدم ايديها هي عشان انزل او ايدي عشان اجيبهم عليها
ده نقص عندي في السائل ولا ده نفسيه ولا ده بسبب كثر العاده زمان ..
وده هياثر علي الواحده قدام ولا هي مبسوطه بكده وانا اغبط دماغي في الحيط
الانتصاب كيف ؟

• عجبني
التفاعلات: أبو الفتوح
في الغالب كنت بتعمل عادة سرية كتير وده وصل ان الجسم او المخ وصل لمرحلة ان لازم يتم إستخدم الإيد علشان يقذف ، اه هيأثر في المستقبل طبعا تأثير رخم ، وعن حالات شكاوي كتير طول العلاقه مش ممتع لينا عموما والمهبل بيتوقف عن افراز مرطبات ف بيبقي مؤلم أكتر من انه ممتع للأسف .
يفضل تتوقف عن العادة واي مثيرات واي علاقه لفتره وبعدين تجرب لو استمرت يبقي تدخل علاجي

• عجبني
التفاعلات: جينش
في الغالب كنت بتعمل عادة سرية كتير وده وصل ان الجسم او المخ وصل لمرحلة ان لازم يتم إستخدم الإيد علشان يقذف ، اه هيأثر في المستقبل طبعا تأثير رخم ، وعن حالات شكاوي كتير طول العلاقه مش ممتع لينا عموما والمهبل بيتوقف عن افراز مرطبات ف بيبقي مؤلم أكتر من انه ممتع للأسف .
يفضل تتوقف عن العادة واي مثيرات واي علاقه لفتره وبعدين تجرب لو استمرت يبقي تدخل علاجي
هجرب من انهارده كده اعمل كده
وايه التدخل العلاجي ده

هذه ميزة عظيمة وليست عيبا . احمد ر ب ن ا - دارى على شمعتك .

• يالهوي هي وصلت لكده
لو رضعت بفمها وقبضت عليه جيدا بشفايفها حتجيب بسرعة .

• عجبني
هذه ميزة عظيمة وليست عيبا . احمد ر ب ن ا - دارى على شمعتك .
ميزه ليهامش ليا اما لو انت مكاني ةطولت اكتر من اللازم هتحس بتعب نفسي وصداع ووجع صعب جدا

انت محتاج تزور طبيب . .واضح انك كنت مدمن عادة سرية و ده أثر على طبيعة احساسك ومتعتك ..
الناس هتفتكر ان ده ميزة عندك على الرغم انها مشكلة كبيرة ليك و للست اللى معاك ..
حاول تجرب وضعيات تكون فتحة الكس ديقة اكتر و ضامة على القضيب .. و في كل الحالات روح لطبيب افضل

• عجبني
انت محتاج تزور طبيب . .واضح انك كنت مدمن عادة سرية و ده أثر على طبيعة احساسك ومتعتك ..
الناس هتفتكر ان ده ميزة عندك على الرغم انها مشكلة كبيرة ليك و للست اللى معاك ..
حاول تجرب وضعيات تكون فتحة الكس ديقة اكتر و ضامة على القضيب .. و في كل الحالات روح لطبيب افضل
هجرب الاول حاضر ولو مفيش جديد هروح لدكتور

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
الانتصاب ثابت مفهوش مشكله
حلو
ابقى غير المكان او الوضعيات اعتقد مافيش حاجه بالعكس شئ حلو اطاله المتعه عند الطرفين . حاول تغير الطقوس ما يكنش روتين مستمر

• عجبني
حلو
ابقى غير المكان او الوضعيات اعتقد مافيش حاجه بالعكس شئ حلو اطاله المتعه عند الطرفين . حاول تغير الطقوس ما يكنش روتين مستمر
تمام

اهم شيء الحالة النفسية عند الممارسة و ان كنت قلقاً او لا هذه كلها عوامل تُساهم في بلوغك المتعة

اهم شيء الحالة النفسية عند الممارسة و ان كنت قلقاً او لا هذه كلها عوامل تُساهم في بلوغك المتعة
بس انا الانتصاب عادي ..ممكن تكون النفسيه هي مخلياه مينزلش ولا طالما منتصب يبقي مش نفسيه

بس انا الانتصاب عادي ..ممكن تكون النفسيه هي مخلياه مينزلش ولا طالما منتصب يبقي مش نفسيه
الانتصاب ليس مؤشر لحالتك النفسية
القلق و الانشغال الفكري هو ما يُشتت التركيز اثناء الممارسة بالتالي يُسهم في ابعادك عن اجواء الشهوة ولا يجعلك تصل للذروة

• عجبني
الانتصاب ليس مؤشر لحالتك النفسية
القلق و الانشغال الفكري هو ما يُشتت التركيز اثناء الممارسة بالتالي يُسهم في ابعادك عن اجواء الشهوة ولا يجعلك تصل للذروة
طيب ايه الحل

طيب ايه الحل
الحل نفسي
اما ان تحاول تُبعد كل ما يشغل تفكيرك اثناء الممارسة
او زر طبيب نفسي ليساعدك في هذا الجانب

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%