NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية تاجر السعادة ـ | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

امتا بقا تجديد

• عجبني
التفاعلات: 846jeb
اي يغالي اتاخرت يعني

• عجبني
التفاعلات: 846jeb
عم الناس مستنينك

يجدععع دة انا كنت بدور عليك ب الحلاوة من ايام م قولت هبطل كتابة فترة ع المنتدي القديم 😂💙 حمدلله ع سلامة الوصول 😂💙

يسطا بجد قصة عظمة العظمة وسلاسل افشخ من الفشخان وعاش عليك بجد يا كينج وندمان اني مقرتش من بدري القصة دي وياريت تنزل بالتاسع في اقرب وقت ياحب خلصانة ♥️

إن كنت ترى مشكلة في اقتراحي، أرجو أن توضحها لي فكل الروايات التي في العالم تستعمل الفواصل، ومسألة اللون المختلف يستعمل في كثير من المسلسلات.
كلامك مظبوط يا غالي

• عجبني
التفاعلات: البلبل الأزرق
يسطا انت كدا بتفتى وعايز تغنّى على الفاضي
الفكره كلامه مظبوط لو انتا شخص بتحب تقعد تفكر وتعصر دماغك في التفكير وتعرف اي الي ايحصل وممكن يحصل وتوقع اتعرف أن دا صح

• عجبني
التفاعلات: البلبل الأزرق
امتى الجديد يا صقر

يسطا بجد قصة عظمة العظمة وسلاسل افشخ من الفشخان وعاش عليك بجد يا كينج وندمان اني مقرتش من بدري القصة دي وياريت تنزل بالتاسع في اقرب وقت ياحب خلصانة ♥️
احااااااااا انت مش متبع هنا خخخخخخخ

احااااااااا انت مش متبع هنا خخخخخخخ
كنت قريت كل القصص بتاعته لما نزلها هنا ومقرتش تاجر السعادة لان الاسم مكنش شدني اوي بس طلعت غلطان والقصة طلعت جامدة بمعني الكلمة حرفيا 🔥♥️

كنت قريت كل القصص بتاعته لما نزلها هنا ومقرتش تاجر السعادة لان الاسم مكنش شدني اوي بس طلعت غلطان والقصة طلعت جامدة بمعني الكلمة حرفيا 🔥♥️
دا بتاع اكشن بس يا نمر

اي يبرووو التاخير ده كله

مش هقلك غير ان **** على الظالم و المفترى انت شككتنى فى البكسر الى انا لابسه يا جده

• بيضحكني
التفاعلات: THE BLACK HORSE
روعه يا صقر

احا جزء عظمه
اول الخوازيق جد احمد لازم نعرف الخدعه ايه
وموضوع ايستر يعتبر مش خازوق كلنا كنا عارفين انها عايشه وسليم الجراح اللي عارف مكانها بس ايه علاقته بيها وليه مخبيها دا السر بقى
مستني الجزء العاشر وياريت ف الإنجاز بلاش اسبوع او اكتر دا مش هنستحمل نقعد كتير علشان نع ف نهاية السلسله
وهل هتنهيها ع كدا والا هتطول جزء أو اتنين والا هيبقى ف سلسله رابعه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و**** ما لاقي كلمات تعبر يا احمد، انا قرأت قصصك كلها بكيت فيها كتير مره من الفرح ومره من الحزن، اتشوقت اني اعرف باقي الاحداث واتعلقت بخشصيات كتير جدا وحبيتها، كل فصل من فصول قصصك كان بيدخلني في مود شكل بس الفصل ده مفيش زيه انا بكيت وضحكت من قلبي في نفس اللحظة بقي عندي امل وشكيت في نفس اللحظة عصبتني ورجعت هديتني في نفس السطر، بجد فصل عجيب وكله تناقضات تحير العقل ... للاسف كلمة شكرا او عاش او اي كلمة انا علي علم بيها مش كافية لشكرك او لوصف شعوري فانا هفضل السكوت المره دي...

• عجبني
التفاعلات: Sica03
وموضوع فشخ الدكتور فالي عمله احمد مكنش يتنسي عشان سليم يجدده هو كدا حلو انه فكره بمقامة😂

لكن سؤال غريب شوي انت مش ناوي تخلي السلسلة دي 11 و 12 فصل ذي الي قبلها -اه عارف اني طماع 😂-

خخخخخخخخ احااااااا اى ياعم الجمداااان ده خخخخخ لا جزء جاااااااااااااااااااحد بمعنى الكلمه وياريت سليم ميطلعش خاين بجد بصراحه الواحد هيزعل جامد فششششخ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%