NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية تاجر السعادة ـ | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

عملت اكونت مخصوص عشان اعرف اكلمك هنا :') .. جميلة جدا .. بس طلب شخصي يا احمد طالما انت الي رجعت تكتب تاني، السلسلة التانية كان فيه تهميش كبير لاحمد صقر واظهار جوانب ضعف كتير جدا اتمني لو الموضوع ده تم معالجته في السلسلة الجديدة واننا نشوف احمد صقر الي اتعودنا عليه .. علي الرغم من عظمة القصة لكن اغلب اهتمامي فيها بيكون علي احمد :')
اتمنالك التوفيق في الي جي.
هقولك حاجه من رايي الشخصي المتواضع......احمد صقر كان لازم يتهمش هتسالتي ليه هقول لانك لو لاحظت القصه بت بتتكلم عن قضيه فلسطين والمقاومه وفلوس احمد صقر كانت حرام فكان لازم احمد يتهمش شوبه

• عجبني
التفاعلات: القصص الجميلة، ابيوسف و ناقد بناء
الجزء الرابع امتا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
يستا انا قريت السلاسل الاولنية وخلاص حسيت نفسى جزء من العيلة وزعلان ازاى متعزمنيش على فرح شيرين 😂

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف، The king soliman و ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا كنج انت فين انا عمال ادور على السلسه الثالثة في الأرشيف مش لاقيها لا يكون دي جديده ولو جديده بتتأخر علينا ليه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و The king soliman
يا كنج انت فين انا عمال ادور على السلسه الثالثة في الأرشيف مش لاقيها لا يكون دي جديده ولو جديده بتتأخر علينا ليه
السلسله التالته دى جديده وانا بنزل جزء واحد فى الاسبوع

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و ThePassive
ايوه بقى دلعنا يا كنج طب لو ينفع اتنين في الأسبوع اصل القصه حلوه قوي فشخ وجايبه كل الحبايب وبعد اذن كاتب قصة الوعد لو ينفع نضيف دور للحوت الازرق تبقى كملت صح

• عجبني
ده طلب واقتراح بس ليك حرية الرأي وانت كاتب عالمي وبرنس ومنتظرين الجديد منك يا كبير

• عجبني
ايوه بقى دلعنا يا كنج طب لو ينفع اتنين في الأسبوع اصل القصه حلوه قوي فشخ وجايبه كل الحبايب وبعد اذن كاتب قصة الوعد لو ينفع نضيف دور للحوت الازرق تبقى كملت صح
بالنسبه لموضوع جزئين فى الاسبوع ده صعب ويكاد يكون مستحيل لان زى ما انت شايف انى بعمل اجزاء كبيره وبصعوبه الاقى عندى وقت اكتب اكتر من كده .... اما بالنسبه لشخصية الحوت الازرق ان معرفهاش لانى مقرأتش قصة الوعد لكن اوعدك هتلاقى شخصيات جديده هتضاف للقصه من قصص تانيه مش بتاعتى واتمنى انها تعجب الناس

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء، SAYKO3 و ThePassive
بالنسبه لموضوع جزئين فى الاسبوع ده صعب ويكاد يكون مستحيل لان زى ما انت شايف انى بعمل اجزاء كبيره وبصعوبه الاقى عندى وقت اكتب اكتر من كده .... اما بالنسبه لشخصية الحوت الازرق ان معرفهاش لانى مقرأتش قصة الوعد لكن اوعدك هتلاقى شخصيات جديده هتضاف للقصه من قصص تانيه مش بتاعتى واتمنى انها تعجب الناس
على راسي ياكنج ولا نقول الحصان الأسود

• عجبني
  • عجبني
هقولك حاجه من رايي الشخصي المتواضع......احمد صقر كان لازم يتهمش هتسالتي ليه هقول لانك لو لاحظت القصه بت بتتكلم عن قضيه فلسطين والمقاومه وفلوس احمد صقر كانت حرام فكان لازم احمد يتهمش شوبه
بصراحه عجبتني الفكره ان انت تنظفه من جوه وترجعه للطريق الصح قبل مايرجع الحصان الأسود بس نضيف وحلال مش حرام

• عجبني
التفاعلات: The king soliman و ناقد بناء
يستا انا قريت السلاسل الاولنية وخلاص حسيت نفسى جزء من العيلة وزعلان ازاى متعزمنيش على فرح شيرين 😂
سراج الكاتب المبدع فين الجديد عندك وقولت واقول تاني عندي احساس انك راجع بسلسلة تانيه والمستشار مامتش ده لعبه لبداية فصل جديد

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و serag74
رنا بتسلم عليك يا احمد يا صقر

• عجبني
  • عجبني
ياسطا مش كدا كفايه حاول تنزل الجزء

• عجبني
هو ليه شيلتوا القصه من التثبيت الراجل واضح قال جزء في الأسبوع وهو بينزل في العاده الخميس من كل اسبوع يبقى ليه تشيلوا القصه من التثبيت
@ناقد بناء
@مرحب

• عجبني
انا لست مشرف

إن كان على لا اشلها ابدا من التثبيت

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف، The king soliman و ناقد بناء
طب كنا عايزين نعرف السبب من المشرف

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و مرحب
هو الجزء الجديد انهارده ولا بكرة يا صقر