NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Sosoz
بحس انها شبابية اكتر ثبات حلو على الطريق الامان فيها اكبر ده اللى انا جربته انا برده مش اوى فى العربيات المرسيدس

• عجبني
التفاعلات: Mo7amme3d
  • عجبني
بحس انها شبابية اكتر ثبات حلو على الطريق الامان فيها اكبر ده اللى انا جربته انا برده مش اوى فى العربيات المرسيدس
مش اوي في ناحية الثبات زيها زي المرسيدس لاكن الاودي في حته تانية فعلا

مش اوي في ناحية الثبات زيها زي المرسيدس لاكن الاودي في حته تانية فعلا
مركبتهاش الصراحة

• عجبني
  • عجبني
صباح الفل هي المقاطعة في الأكل بس وانا معرفش
يعني انت دلوقتي واحد معاك بي ام هتقاطعة ومش هتركبها

يعني انت دلوقتي واحد معاك بي ام هتقاطعة ومش هتركبها

لو معاك ماشي أكيد مش هتولع فيها. الفكرة في لو هتشتري جديد

انا عايز أقولك ان من وانا عيل في حضانة والمرسيدس عندي هوس بس لو فرضنا معايا تمن اخر موديل G-Class ولا المايباخ
فمش هشتريها

• عجبني
لو معاك ماشي أكيد مش هتولع فيها. الفكرة في لو هتشتري جديد

انا عايز أقولك ان من وانا عيل في حضانة والمرسيدس عندي هوس بس لو فرضنا معايا تمن اخر موديل G-Class ولا المايباخ
فمش هشتريها
طيب خلاص فكك احنا بنقول بتفضل اي او بتحب اي بمعني اصح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علا حسب احتياجك الثنين حلوين

طيب خلاص فكك احنا بنقول بتفضل اي او بتحب اي بمعني اصح

مرسيدس طبعا. الحب ده من ايام الزلموكة والشبح. مهما اتقال في مقارنات وافشخانات بينها وبين البي ام
فالمرسيدس رقم واحد عندي

• عجبني
مرسيدس طبعا. الحب ده من ايام الزلموكة والشبح. مهما اتقال في مقارنات وافشخانات بينها وبين البي ام
فالمرسيدس رقم واحد عندي
اكيد قولت فا فكك بقي من حوار مقاطعة دا لو انت بتقاطع زي ما انت بتقول لا فوق شوف ابراهيم العرجاني بيعمل اي والناس اللي لتشتري ماك اكتر من اي حاجه والمطاعم المصريه اللي الجودة فيها المفروض تبقي احلي لا بقت اوحش والمطاعم المقاطعة بتقدم اعلي جودة وعلفكرة ماك مش مقاطعة لانو مصري وبابا جونز لانو تبع احمد حلاوة رجل الأعمال المصري انت لو حسبت من الأول للاخر هتلاقي الناس مش مقاطعة حتي البيبسي بقت ارخص من ألفي ٧ انت بتتكلم في اي ومع ذالك انا مقاطع

BMW افضل فيها مميزات اعلي في الفئات الصغيره طبعا

مرسيدس جباره في موديلات كتير بس الشبابي منها قليل شويه

انا بفضل BMW

• عجبني
BMW افضل فيها مميزات اعلي في الفئات الصغيره طبعا

مرسيدس جباره في موديلات كتير بس الشبابي منها قليل شويه

انا بفضل BMW
بس النجمة فوق متنكرش

بس النجمة فوق متنكرش
طبعا انا جربت 2 ومعاي bmw 525i فيها امكانيات اعلي بكتير من نفس الفئات للمرسيدس

• عجبني
اكيد قولت فا فكك بقي من حوار مقاطعة دا لو انت بتقاطع زي ما انت بتقول لا فوق شوف ابراهيم العرجاني بيعمل اي والناس اللي لتشتري ماك اكتر من اي حاجه والمطاعم المصريه اللي الجودة فيها المفروض تبقي احلي لا بقت اوحش والمطاعم المقاطعة بتقدم اعلي جودة وعلفكرة ماك مش مقاطعة لانو مصري وبابا جونز لانو تبع احمد حلاوة رجل الأعمال المصري انت لو حسبت من الأول للاخر هتلاقي الناس مش مقاطعة حتي البيبسي بقت ارخص من ألفي ٧ انت بتتكلم في اي ومع ذالك انا مقاطع

المفروض الحوار خلص في النقطة ديه لأن ده مش مكانه

لكن بما انك اتكلمت فانت أولا بتقاطع عشان المبدأ وعشان ده الصح حتى لو كنت لوحدك, كسم الناس قلبا وقالبا نقطة هما قاطعوا ولا لأ مش محل نقاش بالنسبة لقرارك انت كشخص

ثانيا البراندات اللي انت بتتكلم عنها مبتديش الاسم بتاعها لله حتى لو لمطعم فاتح في الطالبية. بياخدوا نسبة

• عجبني
المفروض الحوار خلص في النقطة ديه لأن ده مش مكانه

لكن بما انك اتكلمت فانت أولا بتقاطع عشان المبدأ وعشان ده الصح حتى لو كنت لوحدك, كسم الناس قلبا وقالبا نقطة هما قاطعوا ولا لأ مش محل نقاش بالنسبة لقرارك انت كشخص

ثانيا البراندات اللي انت بتتكلم عنها مبتديش الاسم بتاعها لله حتى لو لمطعم فاتح في الطالبية. بياخدوا نسبة
لا يصاحبي مش كلهم انت النقطة دي مش صح عندك لأن المالك الحقيقي هنا لبابا جونز هوا حلاوة والفلوس والعائد بيجيلو هوا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%