NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بكره تلاقى اللى تشعوطك من كتر هيجانها عليك 🥰🤗
بالطريقه دي يا سمر قليلين اللي زيك مش كتير للأسف اللي الجنس بالنسبه لهم هوايه ومتعه

ياريت كل الستات تفهم زيك كده مكنش يبقا فى طلاق 😂
هو الجواز والطلاق نيك وبس وبعدين كلامها ده عشان مش متجوزه ومفيش عيال و وش وعندها تجارب كتير مع ناس مختلفه الدنيا مش نيك يا برنس ولا البيوت بتقوم ع النيك بس اه جزء مهم فيه ومن استقرار الحاله النفسيه والمزاجيه بين الزوجين بس مش لوحده الاساس حاجات تانيه كتير

هو الجواز والطلاق نيك وبس وبعدين كلامها ده عشان مش متجوزه ومفيش عيال و وش وعندها تجارب كتير مع ناس مختلفه الدنيا مش نيك يا برنس ولا البيوت بتقوم ع النيك بس اه جزء مهم فيه ومن استقرار الحاله النفسيه والمزاجيه بين الزوجين بس مش لوحده الاساس حاجات تانيه كتير
معظم حالات الطلاق يا فلوس يا نييييك

افضل شي في الاستراحة بين الشوطين هزار ودلع
اذا في بينكو علاقة حب فعلا هيكون ده اجمل وقت للتعبير عنها
ولو مفيش بينكو حب وفي الوقت ده اتكلمتو بحب ورومانسية فهتوصلوا للحب باسرع مما تتخيلي

معظم حالات الطلاق يا فلوس يا نييييك
ده اللي عايش بذبه وهي عايشه بكسها بس والفلوس قبل النيك لانها متحكمه ف كل حاجه البيت والاسره حاجه كبيره ولازمها تضحيات كتير من الطرفين عشان البيت يكمل واطفال تتربي كويس وتعيش كويس

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه، hamada_x و الأستااذ
طب ايه رأيك ان انا مطلقه على فكره 🤣 و من نفس الشخص اللى كنت بعمل معاه كدا كمان
عشان مغفل 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو، الأستااذ و عارف سكتى
اهله كانو بيحبونى جدا بس مراته الاولى و ولاده كانو كارهينى اوى اوى

تقولش ضرتهم 🤣🤣😈
مش عارف و**** عالم غريبه فعلا 😂😂انا لو مكانه لو هياكلوا خره مفرطتش فيكي يا كنز 😂😂

تقولش ضرتهم 🤣🤣😈
هو اكيد بعد اللي كنتي بتعمليه معاه مامسش الوليه ولا باسها تاني اصلا 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب ايه رأيك ان انا مطلقه على فكره 🤣 و من نفس الشخص اللى كنت بعمل معاه كدا كمان
هوه الخسران اكيد 😍 فى رجاله يتمنو ضفرك

تقولش ضرتهم 🤣🤣😈
مش كنتي بتسألي عن الخلفة :ROFLMAO:
قابل يا معلم .... العيال ومشاكلهم
اللي خلف مابيعرفش يعيش لنفسه

ده اللي عايش بذبه وهي عايشه بكسها بس والفلوس قبل النيك لانها متحكمه ف كل حاجه البيت والاسره حاجه كبيره ولازمها تضحيات كتير من الطرفين عشان البيت يكمل واطفال تتربي كويس وتعيش كويس
للاسف تقول لمين بقا

مش عارفه دى حاجه معروفه ولا لا بس من خلال تجاربى اقدر اقول ان الرجاله بتأدى احسن و بتطول اكتر فى الجوله التانيه و الجوله الاولى تسخين و تجهيز

و بين الجوله الاوله و الجوله التانيه مده من 20 دقيقه لحد ساعه كامله

السؤال هنا بقى بتقضوا الوقت دا ازاى و بتعملوا فيه ايه على مايقوم تانى

انا عن نفسي احب نفضل عريانين و نتكلم فى حاجات شخصية و نفضفض و نفتح قلبنا لبعض لحد ماالكلام يجيب بعضه و نوصل للجنس
تسمعى عن ضرب عشرة 😂

مش عارفه دى حاجه معروفه ولا لا بس من خلال تجاربى اقدر اقول ان الرجاله بتأدى احسن و بتطول اكتر فى الجوله التانيه و الجوله الاولى تسخين و تجهيز

انا عن نفسي احب نفضل عريانين و نتكلم فى حاجات شخصية و نفضفض و نفتح قلبنا لبعض لحد ماالكلام يجيب بعضه و نوصل للجنس
الجوله التالته احلا واحلا❤️‍🔥

هو ده الكلام 🥰🔥

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه و الأستااذ
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%