NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اتمني يكون حصل كدا معاكي امبارح وشكل الغزاله رايقه والحلقه هتبقي رايقه يا دجاجه وهتكسبيني
حصل كدا واكتر 😝

• بيضحكني
  • عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: عارف سكتى، الهج و الأستااذ
قسطه يا باسا يعني رايقه والكس متروق عليه والغزاله رايقه جدا وهتكسبيني قولي اه اه عادي 😂😂
احااااا انت بتتحدانى وفاكرنى هتكسف ارد عليك
ايوا انا اتناكت امبارح وعملت احلى دماغ من النيكه
علشان هطلعو عليك الليله انت بالذات

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
التفاعلات: zeb8inch, M07amed Alaa, الهج و شخص آخر
بيكون في كلام وهي في حضنه وشويه لعب وتحسيس وكده

فهماني غلط انا بطمن عليكي عشان اعرف هتبقي رايقه ولا ايه ده احنا عشره وبينا نكش كتير ف الكومنتات عيب بقي متصغريناش 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الليدى دجاجه
فهماني غلط انا بطمن عليكي عشان اعرف هتبقي رايقه ولا ايه ده احنا عشره وبينا نكش كتير ف الكومنتات عيب بقي متصغريناش 😂😂
ايوا كدا هات ورا 😁

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الهج، Moheb sex و الأستااذ
  • عجبني
مش عارفه دى حاجه معروفه ولا لا بس من خلال تجاربى اقدر اقول ان الرجاله بتأدى احسن و بتطول اكتر فى الجوله التانيه و الجوله الاولى تسخين و تجهيز

و بين الجوله الاوله و الجوله التانيه مده من 20 دقيقه لحد ساعه كامله

السؤال هنا بقى بتقضوا الوقت دا ازاى و بتعملوا فيه ايه على مايقوم تانى

انا عن نفسي احب نفضل عريانين و نتكلم فى حاجات شخصية و نفضفض و نفتح قلبنا لبعض لحد ماالكلام يجيب بعضه و نوصل للجنس
أنت راقية في كل شيء

• عجبني
التفاعلات: الهج
اولا هيا تبقا قلة ادب وسفاله ان الراجل او الست يحطو اى حتت قماش على جسمهم بين الشوطين
او طول ماهما لسه فى لقاء السكس عامتا
ثانيا شوب العصير او فنجان القهوه او حتى السيجاره -للطرفين - مع الرحرحه والكلام والفضفضه
واحيانا بيكون فيه غدا او عشا
ثالثا بدون وعى من الطرفين هيحصل هياج مشترك بهدوء فى الاول وهيتسارع بعد كدا وهتلاقيه دحلاب بيتسرب من بين الكلام لحد ميسيطر على الموقف
اخيرا شوط طويل وممتع من الجنس والمتعه
يا عيني على أفكارك

• بيضحكني
الصراحه حلوه مفيش كلام 😂😂💔

اولا هيا تبقا قلة ادب وسفاله ان الراجل او الست يحطو اى حتت قماش على جسمهم بين الشوطين
او طول ماهما لسه فى لقاء السكس عامتا
ثانيا شوب العصير او فنجان القهوه او حتى السيجاره -للطرفين - مع الرحرحه والكلام والفضفضه
واحيانا بيكون فيه غدا او عشا
ثالثا بدون وعى من الطرفين هيحصل هياج مشترك بهدوء فى الاول وهيتسارع بعد كدا وهتلاقيه دحلاب بيتسرب من بين الكلام لحد ميسيطر على الموقف
اخيرا شوط طويل وممتع من الجنس والمتعه
انتي تكوني مذيعة سكس هتبقي هايله فشخ 😂😂🔥

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلنا بنسيبه جوه لحد ما بينام وبيخرج لوحده زي الخول انت بقي تقولي بيوقف تاني ليه كسها بيمصه يوقفه 😂😂
يعم أنا هكدب ليه دا اللي بيحصل معايا بجيب و أكمل نيك بالراحة و اوقف نيك شوية لغاية ما ينتصب علي الأخر تاني

يعم أنا هكدب ليه دا اللي بيحصل معايا بجيب و أكمل نيك بالراحة و اوقف نيك شوية لغاية ما ينتصب علي الأخر تاني
انت غريب يا هاني غريب 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: The architect 10
انت غريب يا هاني غريب 😂😂
تاني😂
مش غريب و لا حاجة كل واحد و دماغه و جسمه و جيناته احنا كبشر مختلفين في حاجات كتير مجاش علي النيك 😂

تاني😂
مش غريب و لا حاجة كل واحد و دماغه و جسمه و جيناته احنا كبشر مختلفين في حاجات كتير مجاش علي النيك 😂
انت خارق يا سيد عاااش 😂😂

اتفق معاك
مش عارفه دى حاجه معروفه ولا لا بس من خلال تجاربى اقدر اقول ان الرجاله بتأدى احسن و بتطول اكتر فى الجوله التانيه و الجوله الاولى تسخين و تجهيز

انا عن نفسي احب نفضل عريانين و نتكلم فى حاجات شخصية و نفضفض و نفتح قلبنا لبعض لحد ماالكلام يجيب بعضه و نوصل للجنس
ى تماما ، الجولة الاولى بتبقي تسخين، بس مش لمدة ساعه بعد كده بصراحة اقل و التانية بتبقى فاجرة و طويلة و كل الاوضاع كمان لحد ما هى بتفرهد و بضطر اوقف
فالنص بين الاتنين مفيش احلى من التلامس و الهذار و الاحضان و اى مواضيع

متابعه فى صمت 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%