NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة بيت الجرحى ـ حتي الجزء الثاني 26/2/2023

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معاك ف كل دا يصحبي بس دماغك وطريقه السرد بتاعتك بتخليه مبيفكرش فيها لو عيشتو جوا القصه
تسلم ي اخويا

هخاول اقلل الجنس خااص او ع الاقل اختصر المشاهد

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و ahlawy77
كمل التسلسل وتوضيح الشخصيات كويس جدا بس حاول متحرقش القصه لنفسك بنفسك يعني انت وضحت نوايا كل واحد فيهم يعني خلاص اللي هيقرأ شبه عرف الاحداث هتوديه لفين
دا توضيح للفتره الي جايه بس محدش يعرف اي الي هيحصل.... ولا حتي انا🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️😂

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
البدايه حلوه وتنوع الحدث ال حصل حتي لو بسيط كويس جدا متحكمش نفسك في جزء معين وادي لنفسك والأحداث المساحه الكامله

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123 و 🦈⚡bRq
عاش وبدايه كويسه والجزء الجديد امتا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123 و 🦈⚡bRq
روعه تسلم ايدك كمل قصه جميله جدا جدا تسلم

• عجبني
انا اول مره او تاني مره تقريبا اكتب فا ياريت تقولولي رايكو

اهم الشخصيات:

انا. وائل الجرحي 24 سنه متخرج من كليه تجاره شاب وسيم، شعري اسود، مهتم بنفسي اوووي جسمي معضل بس مش اووي و ناشف بسبب التمرينات طولي 186سم، زبي 18سم بس طخين شويه

اختي. ولاء الجرحي 20 سنه ف كليه طب، جسمها ابيض اووووي بياض التلج، وشها تحس ملاك واقف قدامك طيزها متوسطه بس عريضه اوووي و بزازها ف حجم الاناناس و مشدودين لفوق، طولها 160سم، لبسها عادي بس متحرر جدا ف البيت

الاب. محمد الجرحي، 50سنه جسم معضل جدا و محافظ ع تمريناتو، طولو 190سم، زبو 20سم، راجل عصامي بنا نفسو بنفسو و دلوقتي بقا صاحب اكبر شركه اغذيه ف مصر كلها

الام. مريم الجرحي(بنت عم محمد الجرحي) 45 سنه بس دا عباره عن مجرد رقم الي يشوفها ميديهاش اكتر من 30 سنه بالكتير، طولها 168سم طيزها كبيره اوووي و مرفوعه ل فوق، و بزازها كبار و مشدودين اوووي و معندهاش بطن حاجه كد كيرفي جامده، لبسها كلو فساتين و حجات واسعه بتخاور تداري جسمها بس مهما تعمل تفاصيلو بتبان و جو البيت عبايات قصيره او قمصان نوم خفيفه..

شويه تفاصيل كد ع السريع:٠
احنا عايشين ف ڤيله ف القاهره عباره عن دورين الدور الاول صاله كبيره و مكتب و مطبخ و حمام ضيوف و الدور التاني 4 اوض كل اوضه ليها حمام.... احنا اصل عيله الجرحي من المنيا، وائل لس متخرج و هينزل يتدرب مع ابوه، ولاء بتحب اخوها اكتر من اي حاجه بتحس انو ابوها و اخوها و حبيبها من كتر اهتمامو بيها و كمان بتحبو حب تاني و بتتمني ميكنش اخوها...

البدايه......

انا. كل سنه و انت طيبه يا احلي اخت و صاحبه و حبيبه و بنت ف الدنيا دي كلها... اتفضلي
اختي.(فتخت الهديه الي كانت سلسله دهبمكتوب عليها اسمها بس كانت شيم اوووي) ** يا حبيبي دي جميله اوووي دي عشاني.. ** يخليك ليا و ميحرمني منك ابدا (قامت نطت ف حضني و لزقت بزازها فيا و بتضغط ع صدري و هي كانت لابسه تيشرت نص كم خفيف من غير برا و بنطلون استرتش و كنت حاسس ب بزازها و حلماتها الواقفه)
انا.(انا دماغي اتلغبطت و اتوترت شويه و زبي بدا بقف بس حاولت اهدي نفسي و الم الضور بدل ما اتفضح) هو انا ليا غيرك يا قمري انت... انت لو مش اختي كنت اتجوزتك... 😂
اختي. ياريت يلا😂...(ياما نفسي متكنش اخويا و نتجوز بجد..🥺)
ايوا.(داخل من الباب) انت كل مره هتسبقني كد ي ابن الكلب انت😂... كل سنه و انت طيبه ي حبيبه قلبي
اختي. و انت طيب ي بابا شكرا، بس حبيبي وائل سبقك😜
ابويا. ماشي ي بنت الكلب انت كمان ، اموت و اعرف انت عاملها اي، انا ساعات بحس انك انت الي ابوها مش انا😂
انا. ولا حاجه دي ولاء دي حبيبت قلبي و بنتي الصغيره.
اختي.(بنتو اي بسانا عايزع ابقا مراتو😒) رنا يخليكو ليا انا بحبكو اووووي
امي. طب اي و انا مليش مكان ف اللمه ااحلوه دي ولا اي....
كلنا. لا طبعا دا انت الكل ف الكل ي ست الكل😂❤
امي. كل سنه و انت طيبه ب حبيبتي
اختي. و انت طيبه ي ماما

*بعد ما خلصو اعدتهم و كل واحد راح شاف وراه اي اختي راحت اوضتها و امي طلعت تاخد شاور و ابويا راح الشركه و انا رحت ل صحابي ع الكافيه....

اللشه..
احمد. اعز اصدقاء وائل و اقرب واحد لي، طويل لونو قمحي جسمو معضل بيتمرن مع وائل
منه. دي العسل بتاعت الشله كله بيحبها و بيحب يهزر معاها جواها بلطجي صغير كد نفسها تطلعو.. 😂، بتحب احمد موووت و هو كمان بس هو عامل مش واخد بالو😉، بزازها اكبؤ من حياتي و مشدوده ل فووق و طيزها صغيره و طولها 149سم
فارس. طخين شويه و مش طويل 160سم ابوه شغال عند محمد الجرحي و صاحبو من ايام الدراسه، مبيحبش وائل و بيغير منه بس بيمثل انو بيحبو
علا و علياء. الاتنين توأم بزازهم متوسطه و طيزهم كبيره و مرفوعه و طولهم قريب من بعض ف حدود 163سم و الاتنين بيحبو وائل و دايما بيتنافسو مين يكسب قلبو

في الكافيه.....
انا. اي ي جدعان بتتكلمو ف اي
احمد. ولا حاجه اقعد اقعد
علا. اي يبني فينك كد مختفي لي
منه. مين الي واخدك مننا ي نمس😉
علياء. شكلو بيحب جديد ي جماعه
فارس. هو دا حد بيبصلو اصلا(بضحكه بضااااان كد)
انا. اي ي جدعان كل دا من موجود اهو
احمد. اي ي شباب متهدو ع الواد شويه
انا. اخويا الرجوله
احمد. زميلي😂❤
انا. اي ي فارس كنت بتقول حاجه
فارس بسخريه. لغ لا ولا حاجه
سيبك منو دا غيران كان بيقول مفيش وغحده هتبصلك
احمد. و انت مالك انت ي حريقه ما تهدي
منه. اله هو انا قولت حاجه من عندي.. 😂
انا. انت الي بتقول كد ي فارس بجد ضحكتني. 😂
علا. و بعدين مين دا الي مفيش واحده هتبصلو دا كل البنات بتموت فيه دا حتي زي القمر.. 🌚
علياء. يعني انت بتموتي فيه ي علا و بتحبيه😏
علا.(وشها احمر و اتكسفت و برقت ل علياء)بسسسس... 🙄
احمد. بقا عندك معجبين اهو بعم وائل
فارس ببضان. ابسط يعم في فرستين بيتخانقو عليك
علا و علياء.(اتكسفو و سكتو)
انا. ما تختار ملافظك ي زفت انت، اتأسفلهم...😑
فارس. و انت مين انت عشان تقولي اقول اي او اعمل اي
احمد. خلاص يجدعان اهدو كد حصل خير
احمد. عاجبك كد ي زفته (منه)كانو هيتخانقو
منه.(عنيها دمعت و هتعيط و قامت تمشي)شكرا
انا. قوم ي زفت وراها صلح الي انت عملتو انت عارف انها بتحبك
احمد.(قام خرج وراها لقاها لس هتركب و تمشي)استني ي منه هوصلك
منه. شكرا مش عاوزه (و كانت بتعيط بس من غير صوت)
احمد. تعالي بس انا اسف خلاص، مكنتش اعرف انك حساسه كد
منه. و انت من امتي بتعرف حاجه.. 😢
احمد راح جاب عربيتو و منه ركبت و فضلو ساكتين شويه
احمد. اي ي بنتي هتفضلي ساكته كد...؟؟!
منه.(ساكته)
احمد. خلاص بقا ي قمر.... طب تعرفي انك شكلك حلو اوووي و انت زعلانه
منه بحب. بجد ي احمد
احمد بضحك. اما البنات دول مجانين بشكل
منه.(اتقمصت و خبطتو ف كتفو لفت وشها الناحيه التانيه)رخم.. 😒
احمد. بحبك
منه بصدمه. انت قولت اي😳
احمد. لو مش عاوزه خلاص.. 🤷🏻‍♂️
منه. خلاص اي ياض دا انا اعورك
احمد 😂. خلاص ي شبح اهدي كدا قلبك ابيض
منه.(قربت منو و باستو بسرعه ف خدو)بحبك موووت😍
احمد (بيمثل انو متعصب). اي دا اي الي انت عملتيه دا مكنتش اعرف انك كد.. 😠
منه. لا لا ولله انا اسفه مكنش قصدي (و عنيها دمعت و هتعيط)
احمد قرب منها. البوس كد(و خد شفايفها ب شفايفو ف بوسه طويله اعدت حوالي 5 دقايق و ايدو نزلتع بزازها الكبيرهو البت سخنت و ساحت خالص مهو اول واحد يلمسها برضو)
منه. مش قادره انت بتعمل فيا اي...
احمد. انا بحيك من زمان اوووووي ي منه(و خد شفايفها ف بوسه تانيه اكول من الاولي و هو ايد ع بزازها و ايد نزلت ع كسها تدعك فيه من فوق البنطلون)
منه. بلاش ي احمد انا خايفه
احمد. متخافيش ي حبيبتي انا عمري ما هأزيكي
منه.(ارتاحت شويه بعد كلمه حبيبتي و انو مش هيأزيها) انا لازم اروح دلوقتي
احمد. لا انت هتيجي تعدي معايا شويه ف البيت
منه. و انا اضمن منين انك تبق محترم ي استاذ
احمد بضحك. دا انا قمه ف الاحترام يبنتي
منه. ولااا انا بدأت اخاف منك😂
احمد. يلا بس....
ننه. يلا
... وصلو بيت بتاع احمد محدش يعرفو غيرو هو و وائل
احمد. هاا ي ستي حلوه الشقه
منه. اهاا زوقها حلو اووي الصراحه
احمد. ولا لس لما تشوفي اوضه النوم دي تحفه
منه. ولااا اظبط كد مالك😂
احمد. حانت ساعه العمل....
منه. عمل اي يلا(و بتجري ف الشقه)
احمد.(بيجري وراها) هتروخي مني فين ي قطه هجيبك...🏃‍♂️
بعد ما مسكها...
منه. ابعد ياض بدل ما اعورك
احمد. دا انت الي هتتعوري انهارده (و خدها ف بوسه طويله و نزل ب ايدو يلعب ف بزازها و قلعها الشميز و خرج البزاز الي زي الملبن دي من البرا و نزل بشفايفو بوس و لحس ع برقبها)
منه. اااه احح
احمد. نزل بوس و تفعيص ف بزازها و مص ف حلماتها الواقفه و بيشفط فيهم
منه. اه ااه براحه عليهم هيتقطعو منك
احمد دول مجنني من زمان و عايز اكلهم(و خدها ل اوضه النوم)
منه. براحه ي حبيبي انا هروح منك فين
احمد. نزل لحس و بوس ف بطنها و قلعها البنطلون و جاب الاندر ع جمب و بدأ ياكل ف كسها الوردي البكر الصغير و زنبورها اليقد عقله الصابع و هي مبتعملش حاجه غير ااااه و اااح و اعده تتلوي زي التعبان و هو فضل ياكل ف كسها لحد ما جابتهم ف بقو و هو شربهم كلهم و بعدين قلع كل هدومه و اداها زبو الي كان 17سم عشان تمصو
منه. مش بعرف
احمد. جربي اعتبريه ايس كريم و الحسيه او مصاصه
منه. بدأت تلحس الراس بس و كانت كبيره ع بقها بس بعدين اتعودت و شويه شويه اتعلمت المص بتعليمات احمد و بعدين احمد مشا زبو ع كسها و اعد يفرشها و يزنق زبو ف كسها لحد ما جابت
منه. بلاش يحبيبي🥺
احمد. قولتلك متخافيش انا مش هأزيكي
احمد قلبها ع بطنها و راح جاب كريم و نزل لحس ف خرم طيزها الي كانت نضيف و احمر و بعدين دهنو بالكرين و راح مدخل اول صابع عقله عقله لحد ما اتعوديت عليه و هكزا لحد ما دخل 3 صوابعو بعدين وجه زبو ع خرم طيزها و زقو ف دخلت الراس
منه. اههه راحه ي احمد بيوجع اووووي خرجو بسرعه
احمد. اهدي ي حبيبتي خلاص هو ف الاول بس
فضل سابت دقيقتين و بعدين بدأ يدخل زبه براحه و بدأت وصله نيك ف خرم طيز منه ف اوضاع مختلفه و انتهت بعد 20 دقيقه و هو بيجيب لبنو ع صدرها و هي بتدعك اللبن ع بزازها و كانت جابت عسلها 4 مرات ف النيكه دي و بعدين دخلو يستحمو سوا و طبعا عملو واحده اجمد من الاولاني ف الحمام و خرجو ريحو شويه و اعدو يحبو ف بعض و احمد وصلها و باسو بعض قبل ما تنزل من العربيه

عند وائل ف الكافيه...

انا. اي ي جدعان مش هنروح ولا اي
الكل. يلا بينا
فارس. يلا ي بنات اوصلكو ف طريقي
علا. لا شكرا ي فارس احنا هنروح مع وائل
فارس. بصلهم كد بغيظ و مشي
انا. كد تحرجو الواد... 😂
علياء. يلا يعم يغور تعالي وصلنا
انا. يلا ي شبح

في العربيهطول ما هما ماشيين علا و علياء بيحاولو بعاكسو ف وائل و يقسمو عليه و هما نازلين من العربيه كل واحده ادتو بوسه ف خدو هوا كان عارف انهم بيحبوه بس مكنش يعرف انهم مجانين كد....
وائل روح ع البيت و بعدين طلع ياخد شاور ف حمام اوضتو و خرج اعد ع السرير ب البكسر بس و 5 دقايق و لقا الباب بيخبط
انا. مين
اختي. انا ي حبيبي صاحي...؟
انا. ادخلي ي ولاء..... حتي لو نايم اصحالك ي قمري انت هو انا ليا غيرك
اختي.(دخلت ف حضني ع السرير و كانت لابسه قميص نوم اسود قبل الركبه ب شويه و انا بالكسر بس و زبس بدا يقف) انا عايزه اقولك حاجه...
انا. في اي قلقتيني
اختي. (عنيها دمعت و هتعيط) انا ف مصيبه......

كد يكون الجزء الاول خلص اتمني يكون عجبكم و انا مبعرفش اكتب مشاهد جنسيا اوووي ف ياريت تسامحوني... ❤
بداية جميلة جدا

• عجبني
انا اول مره او تاني مره تقريبا اكتب فا ياريت تقولولي رايكو

اهم الشخصيات:

انا. وائل الجرحي 24 سنه متخرج من كليه تجاره شاب وسيم، شعري اسود، مهتم بنفسي اوووي جسمي معضل بس مش اووي و ناشف بسبب التمرينات طولي 186سم، زبي 18سم بس طخين شويه

اختي. ولاء الجرحي 20 سنه ف كليه طب، جسمها ابيض اووووي بياض التلج، وشها تحس ملاك واقف قدامك طيزها متوسطه بس عريضه اوووي و بزازها ف حجم الاناناس و مشدودين لفوق، طولها 160سم، لبسها عادي بس متحرر جدا ف البيت

الاب. محمد الجرحي، 50سنه جسم معضل جدا و محافظ ع تمريناتو، طولو 190سم، زبو 20سم، راجل عصامي بنا نفسو بنفسو و دلوقتي بقا صاحب اكبر شركه اغذيه ف مصر كلها

الام. مريم الجرحي(بنت عم محمد الجرحي) 45 سنه بس دا عباره عن مجرد رقم الي يشوفها ميديهاش اكتر من 30 سنه بالكتير، طولها 168سم طيزها كبيره اوووي و مرفوعه ل فوق، و بزازها كبار و مشدودين اوووي و معندهاش بطن حاجه كد كيرفي جامده، لبسها كلو فساتين و حجات واسعه بتخاور تداري جسمها بس مهما تعمل تفاصيلو بتبان و جو البيت عبايات قصيره او قمصان نوم خفيفه..

شويه تفاصيل كد ع السريع:٠
احنا عايشين ف ڤيله ف القاهره عباره عن دورين الدور الاول صاله كبيره و مكتب و مطبخ و حمام ضيوف و الدور التاني 4 اوض كل اوضه ليها حمام.... احنا اصل عيله الجرحي من المنيا، وائل لس متخرج و هينزل يتدرب مع ابوه، ولاء بتحب اخوها اكتر من اي حاجه بتحس انو ابوها و اخوها و حبيبها من كتر اهتمامو بيها و كمان بتحبو حب تاني و بتتمني ميكنش اخوها...

البدايه......

انا. كل سنه و انت طيبه يا احلي اخت و صاحبه و حبيبه و بنت ف الدنيا دي كلها... اتفضلي
اختي.(فتخت الهديه الي كانت سلسله دهبمكتوب عليها اسمها بس كانت شيم اوووي) ** يا حبيبي دي جميله اوووي دي عشاني.. ** يخليك ليا و ميحرمني منك ابدا (قامت نطت ف حضني و لزقت بزازها فيا و بتضغط ع صدري و هي كانت لابسه تيشرت نص كم خفيف من غير برا و بنطلون استرتش و كنت حاسس ب بزازها و حلماتها الواقفه)
انا.(انا دماغي اتلغبطت و اتوترت شويه و زبي بدا بقف بس حاولت اهدي نفسي و الم الضور بدل ما اتفضح) هو انا ليا غيرك يا قمري انت... انت لو مش اختي كنت اتجوزتك... 😂
اختي. ياريت يلا😂...(ياما نفسي متكنش اخويا و نتجوز بجد..🥺)
ايوا.(داخل من الباب) انت كل مره هتسبقني كد ي ابن الكلب انت😂... كل سنه و انت طيبه ي حبيبه قلبي
اختي. و انت طيب ي بابا شكرا، بس حبيبي وائل سبقك😜
ابويا. ماشي ي بنت الكلب انت كمان ، اموت و اعرف انت عاملها اي، انا ساعات بحس انك انت الي ابوها مش انا😂
انا. ولا حاجه دي ولاء دي حبيبت قلبي و بنتي الصغيره.
اختي.(بنتو اي بسانا عايزع ابقا مراتو😒) رنا يخليكو ليا انا بحبكو اووووي
امي. طب اي و انا مليش مكان ف اللمه ااحلوه دي ولا اي....
كلنا. لا طبعا دا انت الكل ف الكل ي ست الكل😂❤
امي. كل سنه و انت طيبه ب حبيبتي
اختي. و انت طيبه ي ماما

*بعد ما خلصو اعدتهم و كل واحد راح شاف وراه اي اختي راحت اوضتها و امي طلعت تاخد شاور و ابويا راح الشركه و انا رحت ل صحابي ع الكافيه....

اللشه..
احمد. اعز اصدقاء وائل و اقرب واحد لي، طويل لونو قمحي جسمو معضل بيتمرن مع وائل
منه. دي العسل بتاعت الشله كله بيحبها و بيحب يهزر معاها جواها بلطجي صغير كد نفسها تطلعو.. 😂، بتحب احمد موووت و هو كمان بس هو عامل مش واخد بالو😉، بزازها اكبؤ من حياتي و مشدوده ل فووق و طيزها صغيره و طولها 149سم
فارس. طخين شويه و مش طويل 160سم ابوه شغال عند محمد الجرحي و صاحبو من ايام الدراسه، مبيحبش وائل و بيغير منه بس بيمثل انو بيحبو
علا و علياء. الاتنين توأم بزازهم متوسطه و طيزهم كبيره و مرفوعه و طولهم قريب من بعض ف حدود 163سم و الاتنين بيحبو وائل و دايما بيتنافسو مين يكسب قلبو

في الكافيه.....
انا. اي ي جدعان بتتكلمو ف اي
احمد. ولا حاجه اقعد اقعد
علا. اي يبني فينك كد مختفي لي
منه. مين الي واخدك مننا ي نمس😉
علياء. شكلو بيحب جديد ي جماعه
فارس. هو دا حد بيبصلو اصلا(بضحكه بضااااان كد)
انا. اي ي جدعان كل دا من موجود اهو
احمد. اي ي شباب متهدو ع الواد شويه
انا. اخويا الرجوله
احمد. زميلي😂❤
انا. اي ي فارس كنت بتقول حاجه
فارس بسخريه. لغ لا ولا حاجه
سيبك منو دا غيران كان بيقول مفيش وغحده هتبصلك
احمد. و انت مالك انت ي حريقه ما تهدي
منه. اله هو انا قولت حاجه من عندي.. 😂
انا. انت الي بتقول كد ي فارس بجد ضحكتني. 😂
علا. و بعدين مين دا الي مفيش واحده هتبصلو دا كل البنات بتموت فيه دا حتي زي القمر.. 🌚
علياء. يعني انت بتموتي فيه ي علا و بتحبيه😏
علا.(وشها احمر و اتكسفت و برقت ل علياء)بسسسس... 🙄
احمد. بقا عندك معجبين اهو بعم وائل
فارس ببضان. ابسط يعم في فرستين بيتخانقو عليك
علا و علياء.(اتكسفو و سكتو)
انا. ما تختار ملافظك ي زفت انت، اتأسفلهم...😑
فارس. و انت مين انت عشان تقولي اقول اي او اعمل اي
احمد. خلاص يجدعان اهدو كد حصل خير
احمد. عاجبك كد ي زفته (منه)كانو هيتخانقو
منه.(عنيها دمعت و هتعيط و قامت تمشي)شكرا
انا. قوم ي زفت وراها صلح الي انت عملتو انت عارف انها بتحبك
احمد.(قام خرج وراها لقاها لس هتركب و تمشي)استني ي منه هوصلك
منه. شكرا مش عاوزه (و كانت بتعيط بس من غير صوت)
احمد. تعالي بس انا اسف خلاص، مكنتش اعرف انك حساسه كد
منه. و انت من امتي بتعرف حاجه.. 😢
احمد راح جاب عربيتو و منه ركبت و فضلو ساكتين شويه
احمد. اي ي بنتي هتفضلي ساكته كد...؟؟!
منه.(ساكته)
احمد. خلاص بقا ي قمر.... طب تعرفي انك شكلك حلو اوووي و انت زعلانه
منه بحب. بجد ي احمد
احمد بضحك. اما البنات دول مجانين بشكل
منه.(اتقمصت و خبطتو ف كتفو لفت وشها الناحيه التانيه)رخم.. 😒
احمد. بحبك
منه بصدمه. انت قولت اي😳
احمد. لو مش عاوزه خلاص.. 🤷🏻‍♂️
منه. خلاص اي ياض دا انا اعورك
احمد 😂. خلاص ي شبح اهدي كدا قلبك ابيض
منه.(قربت منو و باستو بسرعه ف خدو)بحبك موووت😍
احمد (بيمثل انو متعصب). اي دا اي الي انت عملتيه دا مكنتش اعرف انك كد.. 😠
منه. لا لا ولله انا اسفه مكنش قصدي (و عنيها دمعت و هتعيط)
احمد قرب منها. البوس كد(و خد شفايفها ب شفايفو ف بوسه طويله اعدت حوالي 5 دقايق و ايدو نزلتع بزازها الكبيرهو البت سخنت و ساحت خالص مهو اول واحد يلمسها برضو)
منه. مش قادره انت بتعمل فيا اي...
احمد. انا بحيك من زمان اوووووي ي منه(و خد شفايفها ف بوسه تانيه اكول من الاولي و هو ايد ع بزازها و ايد نزلت ع كسها تدعك فيه من فوق البنطلون)
منه. بلاش ي احمد انا خايفه
احمد. متخافيش ي حبيبتي انا عمري ما هأزيكي
منه.(ارتاحت شويه بعد كلمه حبيبتي و انو مش هيأزيها) انا لازم اروح دلوقتي
احمد. لا انت هتيجي تعدي معايا شويه ف البيت
منه. و انا اضمن منين انك تبق محترم ي استاذ
احمد بضحك. دا انا قمه ف الاحترام يبنتي
منه. ولااا انا بدأت اخاف منك😂
احمد. يلا بس....
ننه. يلا
... وصلو بيت بتاع احمد محدش يعرفو غيرو هو و وائل
احمد. هاا ي ستي حلوه الشقه
منه. اهاا زوقها حلو اووي الصراحه
احمد. ولا لس لما تشوفي اوضه النوم دي تحفه
منه. ولااا اظبط كد مالك😂
احمد. حانت ساعه العمل....
منه. عمل اي يلا(و بتجري ف الشقه)
احمد.(بيجري وراها) هتروخي مني فين ي قطه هجيبك...🏃‍♂️
بعد ما مسكها...
منه. ابعد ياض بدل ما اعورك
احمد. دا انت الي هتتعوري انهارده (و خدها ف بوسه طويله و نزل ب ايدو يلعب ف بزازها و قلعها الشميز و خرج البزاز الي زي الملبن دي من البرا و نزل بشفايفو بوس و لحس ع برقبها)
منه. اااه احح
احمد. نزل بوس و تفعيص ف بزازها و مص ف حلماتها الواقفه و بيشفط فيهم
منه. اه ااه براحه عليهم هيتقطعو منك
احمد دول مجنني من زمان و عايز اكلهم(و خدها ل اوضه النوم)
منه. براحه ي حبيبي انا هروح منك فين
احمد. نزل لحس و بوس ف بطنها و قلعها البنطلون و جاب الاندر ع جمب و بدأ ياكل ف كسها الوردي البكر الصغير و زنبورها اليقد عقله الصابع و هي مبتعملش حاجه غير ااااه و اااح و اعده تتلوي زي التعبان و هو فضل ياكل ف كسها لحد ما جابتهم ف بقو و هو شربهم كلهم و بعدين قلع كل هدومه و اداها زبو الي كان 17سم عشان تمصو
منه. مش بعرف
احمد. جربي اعتبريه ايس كريم و الحسيه او مصاصه
منه. بدأت تلحس الراس بس و كانت كبيره ع بقها بس بعدين اتعودت و شويه شويه اتعلمت المص بتعليمات احمد و بعدين احمد مشا زبو ع كسها و اعد يفرشها و يزنق زبو ف كسها لحد ما جابت
منه. بلاش يحبيبي🥺
احمد. قولتلك متخافيش انا مش هأزيكي
احمد قلبها ع بطنها و راح جاب كريم و نزل لحس ف خرم طيزها الي كانت نضيف و احمر و بعدين دهنو بالكرين و راح مدخل اول صابع عقله عقله لحد ما اتعوديت عليه و هكزا لحد ما دخل 3 صوابعو بعدين وجه زبو ع خرم طيزها و زقو ف دخلت الراس
منه. اههه راحه ي احمد بيوجع اووووي خرجو بسرعه
احمد. اهدي ي حبيبتي خلاص هو ف الاول بس
فضل سابت دقيقتين و بعدين بدأ يدخل زبه براحه و بدأت وصله نيك ف خرم طيز منه ف اوضاع مختلفه و انتهت بعد 20 دقيقه و هو بيجيب لبنو ع صدرها و هي بتدعك اللبن ع بزازها و كانت جابت عسلها 4 مرات ف النيكه دي و بعدين دخلو يستحمو سوا و طبعا عملو واحده اجمد من الاولاني ف الحمام و خرجو ريحو شويه و اعدو يحبو ف بعض و احمد وصلها و باسو بعض قبل ما تنزل من العربيه

عند وائل ف الكافيه...

انا. اي ي جدعان مش هنروح ولا اي
الكل. يلا بينا
فارس. يلا ي بنات اوصلكو ف طريقي
علا. لا شكرا ي فارس احنا هنروح مع وائل
فارس. بصلهم كد بغيظ و مشي
انا. كد تحرجو الواد... 😂
علياء. يلا يعم يغور تعالي وصلنا
انا. يلا ي شبح

في العربيهطول ما هما ماشيين علا و علياء بيحاولو بعاكسو ف وائل و يقسمو عليه و هما نازلين من العربيه كل واحده ادتو بوسه ف خدو هوا كان عارف انهم بيحبوه بس مكنش يعرف انهم مجانين كد....
وائل روح ع البيت و بعدين طلع ياخد شاور ف حمام اوضتو و خرج اعد ع السرير ب البكسر بس و 5 دقايق و لقا الباب بيخبط
انا. مين
اختي. انا ي حبيبي صاحي...؟
انا. ادخلي ي ولاء..... حتي لو نايم اصحالك ي قمري انت هو انا ليا غيرك
اختي.(دخلت ف حضني ع السرير و كانت لابسه قميص نوم اسود قبل الركبه ب شويه و انا بالكسر بس و زبس بدا يقف) انا عايزه اقولك حاجه...
انا. في اي قلقتيني
اختي. (عنيها دمعت و هتعيط) انا ف مصيبه......

كد يكون الجزء الاول خلص اتمني يكون عجبكم و انا مبعرفش اكتب مشاهد جنسيا اوووي ف ياريت تسامحوني... ❤
اي يابا فين الجزء الثاني 🙂🙂

• عجبني
البدايه حلوه وتنوع الحدث ال حصل حتي لو بسيط كويس جدا متحكمش نفسك في جزء معين وادي لنفسك والأحداث المساحه الكامله
شكرا جدا ليك انا يشرفني حضورك انا بتعلم منك❤⚡

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و Le loup
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و the shehab
طمنا عليك والجزء الجديد امتا

• حبيته
التفاعلات: 🦈⚡bRq
معلش انا عارف اني قصرت من الاول بس غصب عني عندي ضغط شغل
لا براحتك ور**** يعينك انا مقدر لاني زيك🫶

• حبيته
التفاعلات: العنتير
بدايه كويسه جدا لقصه هتبقي حلوه بس عيزين تنوع اكتر في الأحداث والجزء الجديد امتا

ايه يابوب طمنا عليك ومتحاول تنزل الجزء الجديدة النهارده

بداية رائعة تابع

كمل ومتتاخرش ف الاجزاء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%