NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة بيت الجرحى ـ حتي الجزء الثاني 26/2/2023

🦈⚡bRq

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اول مره او تاني مره تقريبا اكتب فا ياريت تقولولي رايكو

اهم الشخصيات:

انا. وائل الجرحي 24 سنه متخرج من كليه تجاره شاب وسيم، شعري اسود، مهتم بنفسي اوووي جسمي معضل بس مش اووي و ناشف بسبب التمرينات طولي 186سم، زبي 18سم بس طخين شويه

اختي. ولاء الجرحي 20 سنه ف كليه طب، جسمها ابيض اووووي بياض التلج، وشها تحس ملاك واقف قدامك طيزها متوسطه بس عريضه اوووي و بزازها ف حجم الاناناس و مشدودين لفوق، طولها 160سم، لبسها عادي بس متحرر جدا ف البيت

الاب. محمد الجرحي، 50سنه جسم معضل جدا و محافظ ع تمريناتو، طولو 190سم، زبو 20سم، راجل عصامي بنا نفسو بنفسو و دلوقتي بقا صاحب اكبر شركه اغذيه ف مصر كلها

الام. مريم الجرحي(بنت عم محمد الجرحي) 45 سنه بس دا عباره عن مجرد رقم الي يشوفها ميديهاش اكتر من 30 سنه بالكتير، طولها 168سم طيزها كبيره اوووي و مرفوعه ل فوق، و بزازها كبار و مشدودين اوووي و معندهاش بطن حاجه كد كيرفي جامده، لبسها كلو فساتين و حجات واسعه بتخاور تداري جسمها بس مهما تعمل تفاصيلو بتبان و جو البيت عبايات قصيره او قمصان نوم خفيفه..

شويه تفاصيل كد ع السريع:٠
احنا عايشين ف ڤيله ف القاهره عباره عن دورين الدور الاول صاله كبيره و مكتب و مطبخ و حمام ضيوف و الدور التاني 4 اوض كل اوضه ليها حمام.... احنا اصل عيله الجرحي من المنيا، وائل لس متخرج و هينزل يتدرب مع ابوه، ولاء بتحب اخوها اكتر من اي حاجه بتحس انو ابوها و اخوها و حبيبها من كتر اهتمامو بيها و كمان بتحبو حب تاني و بتتمني ميكنش اخوها...

البدايه......

انا. كل سنه و انت طيبه يا احلي اخت و صاحبه و حبيبه و بنت ف الدنيا دي كلها... اتفضلي
اختي.(فتخت الهديه الي كانت سلسله دهبمكتوب عليها اسمها بس كانت شيم اوووي) **** يا حبيبي دي جميله اوووي دي عشاني.. **** يخليك ليا و ميحرمني منك ابدا (قامت نطت ف حضني و لزقت بزازها فيا و بتضغط ع صدري و هي كانت لابسه تيشرت نص كم خفيف من غير برا و بنطلون استرتش و كنت حاسس ب بزازها و حلماتها الواقفه)
انا.(انا دماغي اتلغبطت و اتوترت شويه و زبي بدا بقف بس حاولت اهدي نفسي و الم الضور بدل ما اتفضح) هو انا ليا غيرك يا قمري انت... انت لو مش اختي كنت اتجوزتك... 😂
اختي. ياريت يلا😂...(ياما نفسي متكنش اخويا و نتجوز بجد..🥺)
ايوا.(داخل من الباب) انت كل مره هتسبقني كد ي ابن الكلب انت😂... كل سنه و انت طيبه ي حبيبه قلبي
اختي. و انت طيب ي بابا شكرا، بس حبيبي وائل سبقك😜
ابويا. ماشي ي بنت الكلب انت كمان ، اموت و اعرف انت عاملها اي، انا ساعات بحس انك انت الي ابوها مش انا😂
انا. ولا حاجه دي ولاء دي حبيبت قلبي و بنتي الصغيره.
اختي.(بنتو اي بسانا عايزع ابقا مراتو😒) رنا يخليكو ليا انا بحبكو اووووي
امي. طب اي و انا مليش مكان ف اللمه ااحلوه دي ولا اي....
كلنا. لا طبعا دا انت الكل ف الكل ي ست الكل😂❤
امي. كل سنه و انت طيبه ب حبيبتي
اختي. و انت طيبه ي ماما

*بعد ما خلصو اعدتهم و كل واحد راح شاف وراه اي اختي راحت اوضتها و امي طلعت تاخد شاور و ابويا راح الشركه و انا رحت ل صحابي ع الكافيه....

اللشه..
احمد. اعز اصدقاء وائل و اقرب واحد لي، طويل لونو قمحي جسمو معضل بيتمرن مع وائل
منه. دي العسل بتاعت الشله كله بيحبها و بيحب يهزر معاها جواها بلطجي صغير كد نفسها تطلعو.. 😂، بتحب احمد موووت و هو كمان بس هو عامل مش واخد بالو😉، بزازها اكبؤ من حياتي و مشدوده ل فووق و طيزها صغيره و طولها 149سم
فارس. طخين شويه و مش طويل 160سم ابوه شغال عند محمد الجرحي و صاحبو من ايام الدراسه، مبيحبش وائل و بيغير منه بس بيمثل انو بيحبو
علا و علياء. الاتنين توأم بزازهم متوسطه و طيزهم كبيره و مرفوعه و طولهم قريب من بعض ف حدود 163سم و الاتنين بيحبو وائل و دايما بيتنافسو مين يكسب قلبو

في الكافيه.....
انا. اي ي جدعان بتتكلمو ف اي
احمد. ولا حاجه اقعد اقعد
علا. اي يبني فينك كد مختفي لي
منه. مين الي واخدك مننا ي نمس😉
علياء. شكلو بيحب جديد ي جماعه
فارس. هو دا حد بيبصلو اصلا(بضحكه بضااااان كد)
انا. اي ي جدعان كل دا من موجود اهو
احمد. اي ي شباب متهدو ع الواد شويه
انا. اخويا الرجوله
احمد. زميلي😂❤
انا. اي ي فارس كنت بتقول حاجه
فارس بسخريه. لغ لا ولا حاجه
سيبك منو دا غيران كان بيقول مفيش وغحده هتبصلك
احمد. و انت مالك انت ي حريقه ما تهدي
منه. اله هو انا قولت حاجه من عندي.. 😂
انا. انت الي بتقول كد ي فارس بجد ضحكتني. 😂
علا. و بعدين مين دا الي مفيش واحده هتبصلو دا كل البنات بتموت فيه دا حتي زي القمر.. 🌚
علياء. يعني انت بتموتي فيه ي علا و بتحبيه😏
علا.(وشها احمر و اتكسفت و برقت ل علياء)بسسسس... 🙄
احمد. بقا عندك معجبين اهو بعم وائل
فارس ببضان. ابسط يعم في فرستين بيتخانقو عليك
علا و علياء.(اتكسفو و سكتو)
انا. ما تختار ملافظك ي زفت انت، اتأسفلهم...😑
فارس. و انت مين انت عشان تقولي اقول اي او اعمل اي
احمد. خلاص يجدعان اهدو كد حصل خير
احمد. عاجبك كد ي زفته (منه)كانو هيتخانقو
منه.(عنيها دمعت و هتعيط و قامت تمشي)شكرا
انا. قوم ي زفت وراها صلح الي انت عملتو انت عارف انها بتحبك
احمد.(قام خرج وراها لقاها لس هتركب و تمشي)استني ي منه هوصلك
منه. شكرا مش عاوزه (و كانت بتعيط بس من غير صوت)
احمد. تعالي بس انا اسف خلاص، مكنتش اعرف انك حساسه كد
منه. و انت من امتي بتعرف حاجه.. 😢
احمد راح جاب عربيتو و منه ركبت و فضلو ساكتين شويه
احمد. اي ي بنتي هتفضلي ساكته كد...؟؟!
منه.(ساكته)
احمد. خلاص بقا ي قمر.... طب تعرفي انك شكلك حلو اوووي و انت زعلانه
منه بحب. بجد ي احمد
احمد بضحك. اما البنات دول مجانين بشكل
منه.(اتقمصت و خبطتو ف كتفو لفت وشها الناحيه التانيه)رخم.. 😒
احمد. بحبك
منه بصدمه. انت قولت اي😳
احمد. لو مش عاوزه خلاص.. 🤷🏻‍♂️
منه. خلاص اي ياض دا انا اعورك
احمد 😂. خلاص ي شبح اهدي كدا قلبك ابيض
منه.(قربت منو و باستو بسرعه ف خدو)بحبك موووت😍
احمد (بيمثل انو متعصب). اي دا اي الي انت عملتيه دا مكنتش اعرف انك كد.. 😠
منه. لا لا ولله انا اسفه مكنش قصدي (و عنيها دمعت و هتعيط)
احمد قرب منها. البوس كد(و خد شفايفها ب شفايفو ف بوسه طويله اعدت حوالي 5 دقايق و ايدو نزلتع بزازها الكبيرهو البت سخنت و ساحت خالص مهو اول واحد يلمسها برضو)
منه. مش قادره انت بتعمل فيا اي...
احمد. انا بحيك من زمان اوووووي ي منه(و خد شفايفها ف بوسه تانيه اكول من الاولي و هو ايد ع بزازها و ايد نزلت ع كسها تدعك فيه من فوق البنطلون)
منه. بلاش ي احمد انا خايفه
احمد. متخافيش ي حبيبتي انا عمري ما هأزيكي
منه.(ارتاحت شويه بعد كلمه حبيبتي و انو مش هيأزيها) انا لازم اروح دلوقتي
احمد. لا انت هتيجي تعدي معايا شويه ف البيت
منه. و انا اضمن منين انك تبق محترم ي استاذ
احمد بضحك. دا انا قمه ف الاحترام يبنتي
منه. ولااا انا بدأت اخاف منك😂
احمد. يلا بس....
ننه. يلا
... وصلو بيت بتاع احمد محدش يعرفو غيرو هو و وائل
احمد. هاا ي ستي حلوه الشقه
منه. اهاا زوقها حلو اووي الصراحه
احمد. ولا لس لما تشوفي اوضه النوم دي تحفه
منه. ولااا اظبط كد مالك😂
احمد. حانت ساعه العمل....
منه. عمل اي يلا(و بتجري ف الشقه)
احمد.(بيجري وراها) هتروخي مني فين ي قطه هجيبك...🏃‍♂️
بعد ما مسكها...
منه. ابعد ياض بدل ما اعورك
احمد. دا انت الي هتتعوري انهارده (و خدها ف بوسه طويله و نزل ب ايدو يلعب ف بزازها و قلعها الشميز و خرج البزاز الي زي الملبن دي من البرا و نزل بشفايفو بوس و لحس ع برقبها)
منه. اااه احح
احمد. نزل بوس و تفعيص ف بزازها و مص ف حلماتها الواقفه و بيشفط فيهم
منه. اه ااه براحه عليهم هيتقطعو منك
احمد دول مجنني من زمان و عايز اكلهم(و خدها ل اوضه النوم)
منه. براحه ي حبيبي انا هروح منك فين
احمد. نزل لحس و بوس ف بطنها و قلعها البنطلون و جاب الاندر ع جمب و بدأ ياكل ف كسها الوردي البكر الصغير و زنبورها اليقد عقله الصابع و هي مبتعملش حاجه غير ااااه و اااح و اعده تتلوي زي التعبان و هو فضل ياكل ف كسها لحد ما جابتهم ف بقو و هو شربهم كلهم و بعدين قلع كل هدومه و اداها زبو الي كان 17سم عشان تمصو
منه. مش بعرف
احمد. جربي اعتبريه ايس كريم و الحسيه او مصاصه
منه. بدأت تلحس الراس بس و كانت كبيره ع بقها بس بعدين اتعودت و شويه شويه اتعلمت المص بتعليمات احمد و بعدين احمد مشا زبو ع كسها و اعد يفرشها و يزنق زبو ف كسها لحد ما جابت
منه. بلاش يحبيبي🥺
احمد. قولتلك متخافيش انا مش هأزيكي
احمد قلبها ع بطنها و راح جاب كريم و نزل لحس ف خرم طيزها الي كانت نضيف و احمر و بعدين دهنو بالكرين و راح مدخل اول صابع عقله عقله لحد ما اتعوديت عليه و هكزا لحد ما دخل 3 صوابعو بعدين وجه زبو ع خرم طيزها و زقو ف دخلت الراس
منه. اههه راحه ي احمد بيوجع اووووي خرجو بسرعه
احمد. اهدي ي حبيبتي خلاص هو ف الاول بس
فضل سابت دقيقتين و بعدين بدأ يدخل زبه براحه و بدأت وصله نيك ف خرم طيز منه ف اوضاع مختلفه و انتهت بعد 20 دقيقه و هو بيجيب لبنو ع صدرها و هي بتدعك اللبن ع بزازها و كانت جابت عسلها 4 مرات ف النيكه دي و بعدين دخلو يستحمو سوا و طبعا عملو واحده اجمد من الاولاني ف الحمام و خرجو ريحو شويه و اعدو يحبو ف بعض و احمد وصلها و باسو بعض قبل ما تنزل من العربيه

عند وائل ف الكافيه...

انا. اي ي جدعان مش هنروح ولا اي
الكل. يلا بينا
فارس. يلا ي بنات اوصلكو ف طريقي
علا. لا شكرا ي فارس احنا هنروح مع وائل
فارس. بصلهم كد بغيظ و مشي
انا. كد تحرجو الواد... 😂
علياء. يلا يعم يغور تعالي وصلنا
انا. يلا ي شبح

في العربيهطول ما هما ماشيين علا و علياء بيحاولو بعاكسو ف وائل و يقسمو عليه و هما نازلين من العربيه كل واحده ادتو بوسه ف خدو هوا كان عارف انهم بيحبوه بس مكنش يعرف انهم مجانين كد....
وائل روح ع البيت و بعدين طلع ياخد شاور ف حمام اوضتو و خرج اعد ع السرير ب البكسر بس و 5 دقايق و لقا الباب بيخبط
انا. مين
اختي. انا ي حبيبي صاحي...؟
انا. ادخلي ي ولاء..... حتي لو نايم اصحالك ي قمري انت هو انا ليا غيرك
اختي.(دخلت ف حضني ع السرير و كانت لابسه قميص نوم اسود قبل الركبه ب شويه و انا بالكسر بس و زبس بدا يقف) انا عايزه اقولك حاجه...
انا. في اي قلقتيني
اختي. (عنيها دمعت و هتعيط) انا ف مصيبه......

كد يكون الجزء الاول خلص اتمني يكون عجبكم و انا مبعرفش اكتب مشاهد جنسيا اوووي ف ياريت تسامحوني... ❤

انا اسف ع التاخير بس غصب عني ولله

الجزء الثاني: .......⚡⚡⚡

اختي. انا واقعه ف مصيبه... 😢
انا. في اي قلقتيني..؟!
اختي. انا هحكيلك الي حصل...
فلاش باك.. (ع لسان ولاء)

«انا كنت ف الجامعه مع صحبتي (نورا) و كان عندنا محاضره عند دكتور رخم و احنا كنا متأخرين و الكل عارف انو صعب و نسوانجي (لا مؤاخده ي اخويا😅) و بيعاكس البنات و يتحرش بيهم و بيسقط الي بتعارضو ع افعالو دي...
الدكتور(منصور). جيين متاخر لي ي هوانم مش عارفين ان مفيش حد بيدخل بعدي..
انا. احنا اسفين ي دكتور مش هتتكرر تاني
نورا. احنا اسفين ي دكتور... ممكن ندخل
منصور.(بيبصلهم وكأن شايف جسمهم و مركز ف تفاصيله)اتفضلو ي هوانم بس اسبقوني بعد المحاضره ع مكتبي
و دخلنا و طول المحاضره مركز معانا.. و بعد المحاضره ف مكتبو.....
انا. ايوا ي دكتور حضرتك طلبتنا
منصور. ايوا ايوا اقعدو واقفين لي..؟
منصور.(بعدما قعدنا ب شويه..هو قام وقف ورانا و حط ايد علي كتفي و ايد ع كتف نورا من ورا)ع فكرا انتو درجاتكم وحشه اووووي الفتره دي
نورا (بتوتر). ازاي بس ي دكتور احنا بنذاكر كويس
انا(شيلت ايدو). ايوا احنا كنا مذاكرين
منصور(رجع حط ايدو عليا تاني بس نزلها شويه ناحيه بزازي و كذلك مع نورا). يعني انا هكذب عليكو يعني ولا اي.... و الصراحه موعدكوش تنجحو السنه دي
منصور. بس في طريقه ممكن تخليني انجحكو و بامتياز كمان
انا و نور. و اي هي الطريقه دي...؟؟!
منصو. (مسكني انا و نور كل واحده من بزازها و بيفعص فيهم جااامد) كدا....
انا.(قمت بسرعه و اديتو بالقلم ع وشو)انت حيوان قليل الادب
نور.(كانت مصدومه و مش عارفه تتحرك)
منصور(مسكني من شعري جامد)القلم دا هدفعك تمنو غاالي اوووي.... و اعتبري نفسك انت و هيا مرفودين من الجامعه(و اداني بالقلم ع طيزي(لبن🤤))يلا ي شرموطه انت و هي...

انا.(خرجت بسرعه قبل ما يعمل حاجه تاتي) هنعمل اي دلوقتي..
نور. مش عارفه (و هتعيط)
انا. اهدي ي حبيبتي كل حاجه هتتحل.... يلا نروح

و تاني يوم رحنا الكليه خدنا جواب الرفد و احنا رجعين جه علينا 3 رجاله معضلين كك و كانو عيزين يخطفونا و تقريبا تبع منصور عشان عايز ينتقم منها ع القلم و لولا ستر **** عرفنا نهرب منهم بالعربيه و روحت نور و رجعت ع البيت

عوده من الفلاش باك.. (رجعنا ل وائل)

اختي. و كنت بدور عايك عشان اقولك و دورت عليك كتير و ف الاخر لقيتك داخل عليا بالهديه و وراك بابا و بعدو ماما و مرضيتش اقول قدماهم عشان خفت الصراحه و انت نزلت بعدهم و لس راجع اهو و مليش حد غيرك اتحاما فيه و يساعدني(و بتعيط) انا خايفه ي وائل.. 😭
انا. متقلقيش ي حبيبتي انا هصلح كل حاجه (و ضمها ل حضنو جامد) و يلا قومي نامي بقا عشان انا ممكن اضعف من جمالك دا و اعمل الي منصور كان عايز يعملو.. 😂
اختي. (بتضحك ب عياط) ياريت ع الاقل هتبقا من حد بحبو و نفسي فيه😂
انا.(ضربتها ع طيزها) يلا ي سافله ع اوضتك😂😂(دا الهزار ما بينا عااادي من و احنا صغيرين و مبنكسفش من بعض)
اختي. طب ما تنيمني ف حضنك انهارده 🥺🥺😂
انا. لا يلا ي بت ع اوضتك
اختي.(باستني ف خدي جمب شفايفي) حاضر ي حبيبي تصبح ع خير ي قلبي 😍
انا. و انت من اهلو ي حبيبتي

بعد ما ولاء ؤاحت اوضتها.....
انا. انت الي جبتو ل نفسك ي منصور
انا. ماالنااااار...
... و هنا يظهر كائن طويل و جسمو عباره عن كتله عضليه و جسمو و وشو زي البشر بالظبط بس لونو اسود هالك اول ما تشوفو تقول انك هتموت فورا طولو 2 متر ونص و دايما لابس تاج ع شكل راس تنين ع دماغو و لبسو زي الفراعنه القدماء
مالنار. مكنتش اعرف انك هتحتاجني بسرعهكد ي اخويا....

فلاش باك من 10 ايام...
«انا كنت ماشي ف الشارع بالعربيه و لقيت بنت بيجري وراها عربيه مليانه رجاله و تقريبا مسلحين
(جريت بالعربيه جمب البنت..)
انا. اركبي
البنت. انت مين
انا. انا وائل اركبي مفيش وقت انا هساعدك
البنت.(ركبت) اجري بسرعه
انا جريت بالعربيه و دخلت شوارع ديقه و دوختهم لحد ما تاهو مني....
و فجاه العربيه الي كانت بتجري ورانا ظهرت تاتي بس المره دي ضربت نار و فيطلقه جت ف دراع البنت و اغمي عليها
انا حاولت اهرب و ابعد عنهم لحد ما وصلت شقه المهندسين(دي غير شقه احمد و محدش يعرف حاجه عنها غيري) انا شيلت البنت و طلعت بيها الشقه و طبعا البواب عارفني و شاف حاله البنت ف متكلمش
و طلبت دكتور صحبي عشان يجي يشوف دراع البنت...
الدكتور (شريف).(بعد ما طلع الرصاصه و عالج البنت و هي لس نايمه) هو اي الي حصل ي وائل..؟
انا. ولله ما اعرف ي شريف دي كانت ف الشارع و ناس بتجري وراها و انا انقذتها
شريف. المهم خلي بالك من نفسك انت متضمنش البنت دي وراها اي ولا بيجرو وراها لي
انا. شكرا ي شريف متقلقش عليا

يعد ما الدكتور مشي وائل نزل جاب طلبات و شويه حجات للبيت عشان البنت و طلع تاني و دخل ع الاوضه الي فيها البنت و اتصدممن الي شافو......

وائل واقف ع باب الاوضه و في نور اسود طالع من حوالين البنت لدجه انو معتش شايفها و فجأه النور اختفي و اتفاجئ لما لقي بنتين....
البنت الاولي. البنت المصابه(ملهاش دور ف القصه)
البنت التانيه. اقل حاجه ممكن تتقال عنها انها ملاك بس هي للاسف شيطان(مش عارف لي كل البنات كد بجد😢) طولها 2 متر و شعرها طويل و اسود واصل لنص طيزها لون بشرتها اسود بس بلمعه كد و بزازها متوسطه و مشدوده و طيزها كبيره اجمل حاجه فيها و عامله كيرف فااااااجر و بتلبس زي الفراعه اللبس الي مش مغطي الحلويات دي.. 🤤
انا.(بصدمه) انت مين...؟؟!
البنت.(بفخر)انا الاميره كلارا اميره مملكه الجن الملكي اعظم ممالك عالم الجن
انا.(بخوف بحاول اداريه)و انت بتعملي اي هنا و عايزه اي
كلارا. متخفش انا مش هأزيك انا المفروض اشكرك عشان انت انقزتني و اعملك كل الي انت تحلم بيه
انا.(بعدم فهم) انقزتك..؟؟ انا اول مره اشوفك
كلارا. انا كنت ف جسن البنت دي (و بصت للبن و البنت اختفت)
انا (بقلق)انت عملتي فيها اي..
كلارا. انا روحتها بيتها المهم دلوقتي.....(و قبل ما تكمل كلامها كان في خبط جامد ع الباب )
كلارا. احنا لازم نمشي من هنا حالا..(مستنتش ارد عليها جت حضنتني و اختفينا)
انا ف نفسي. بزازهك طريه اوووي🥺😂
كلارا (بصتلي و مضيقه عنيها). انا بعرف اقرا الافكار
انا. هااا.. انا اسف
كلارا. ولا يهمك هما طريين فعلا(بغمزه😉)
انا. احنا فين..؟
كلارا. احنا ف مملكه الجن الملكي
انا طب و انا بعمل معاكي اي هنا
كلارا. انا لازم اشكرك انت ليك جميل كبير اووووي عليا
انا(بهزار). هو كبير فعلا😂
كلارا.(بتضحك) طي يلا يعم الكبير لازم اعرفك ع اخويا
انا. لا انا مش هتقدملك دلوقتي انا مش جاهز😂
كلارا. لا لا انت مش طبيعي ولله 😂 (و مره واحده اتحولت) يلا يعم بدل ما اعورك
انا. خلاص يعم قلبك كبير يلا بينا ع اخوكي...

خدتني و رحنا قصر كبيييير لدجه انك متعرفش تشوف اخرو

كلارا. مالنار حبيبي (و بتترمي ف حضنو)
مالنار (لس وصفينو فوق). انت كويسه يحبيبتي انا مش عارف انت كنت مصممه تروحي ب نفسك لي
كلارا. مش مهم دلوقتي انا عايزه اعرفك ع وائل
مالنار (ببرود). مين دا ي كلارا
كلارا. دا هو الي انقزنيمن رجاله الحاكم
مالنار(متفاجئ).بجد(بصلي) انا مش عارف اشكرك ازاي بجد اطلب اي حاجه و انا انفزهالك
انا. انا مش عايز حاجه.. بس لو ينفع يعني ممكن افهم انتو مين و مين الحاكم و رجالته بتجري وراكي لي
مالنار. انا هفهمك كل حاجه.... احنا من الجن.. و الجن عباره عن 3 ممالك (السفليالعلويالملكي)و احنا من مملكه الجن الملكي اقوي و اعظم ممالك الجن و اصحاب الحكم ع كل الممالكو انا ملك المملكه مالنار و دي اختي الاميره كلارا و احنا بعد فتره حرب طويله عرفنا نحصل ع السلام تحت حكمي ع كل الممالك و مفيش اي مشاكل بينا.. بالنسبه بقا للحاكم و رجالته فهما تبع منظمه اسمها الحكام الاصليون و يقودها واحد مسمي نفسو الحاكم... منظمه الحكام الاصليون دول بشر عااديين بس عندهم قوه خارقه بتميزهم عن باقي البشر غير انهم متقدمين اوووي ف التكنولوجيا بتاعتهم ودول هدفهم انهم يستولو ع عالم الجن كلو و بالزات المملكه دي و محدش يعرف لي لحد دلوقتي.. و كلارا كانت هناك ف عمليه تجسس عشان تعرف خطتهم
انا. طب انتو عندكم قوه
ملنار. اه طبعا بنقدر نختفي و نطير و نعمل حجمات طاقه اسمها طاقه الحياه (معلش ي ايزيس انت الي جيتي ف دماغي😅😅) و كمان عندنا سحر اسمو السحر الملكي و في مننا بتحكم فعناصر الطبيعه زي النار و الميه و الهوا و الارض و كد يعني..
انا. طب و كل الحجاتدي و مكنتيش عارفه تهربي منهم(قصدو ع كلارا)
كلارا. عشان احنا متقدرش نستعمل كل قوتنا ف عالم البشر و كمان انا كنت ف جسم بشري ميستحملش حجم قوتي و مكنتش عايزه اخرج منو و ابين مظهري الحقيقي قدامهم
انا. اهااا تمام كد و انا معاكو في ايحاجه ممكن اساعدكو بيها
مالنار. صدقني انا عمري ما هنسالك انك انقزت اختي و اكيد هنحتاجك معانا كتير..
انا. و انا معاكو ف اي وقت(انا الصراحه هموت ع طيز كلارا عشان كد كنت عايز افضل معاهم😁😅)
كلارا. انا هروحك دلوقتي و اول ما تحتاج حد فينا قول اسمو بس و هتلاقي ظهرلك و احنا لما نحتاجك هنجيلك برضو او نتخاطر معاك انت طبعا فاهم
انا. تمام كد ي قمر و شكرا ي كبير
كلارا. يلا بينا
انا. يلا...

عوده من الفلاش باك ف اوضه وائل...

انا. انا عايزك تعمل..........
مالنار. اعتبرو حصل ي اخويا

سلام و كد ينتهي الجزء التاني و توقعاتكم معانا

و اسف مره تانيه ع التاخير💓💓

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: حمزه يام, msja, Mada6666 و 50 آخرين
قصه جميله بس مقدرش احكم بس المقدمه حلوه

• عجبني
التفاعلات: حمزه يام، Aymanx123 و ahlawy77
معاد تنزيل الاجزاء

• عجبني
البدايه كويسه

• عجبني
التفاعلات: حمزه يام و Aymanx123
انا اول مره او تاني مره تقريبا اكتب فا ياريت تقولولي رايكو

اهم الشخصيات:

انا. وائل الجرحي 24 سنه متخرج من كليه تجاره شاب وسيم، شعري اسود، مهتم بنفسي اوووي جسمي معضل بس مش اووي و ناشف بسبب التمرينات طولي 186سم، زبي 18سم بس طخين شويه

اختي. ولاء الجرحي 20 سنه ف كليه طب، جسمها ابيض اووووي بياض التلج، وشها تحس ملاك واقف قدامك طيزها متوسطه بس عريضه اوووي و بزازها ف حجم الاناناس و مشدودين لفوق، طولها 160سم، لبسها عادي بس متحرر جدا ف البيت

الاب. محمد الجرحي، 50سنه جسم معضل جدا و محافظ ع تمريناتو، طولو 190سم، زبو 20سم، راجل عصامي بنا نفسو بنفسو و دلوقتي بقا صاحب اكبر شركه اغذيه ف مصر كلها

الام. مريم الجرحي(بنت عم محمد الجرحي) 45 سنه بس دا عباره عن مجرد رقم الي يشوفها ميديهاش اكتر من 30 سنه بالكتير، طولها 168سم طيزها كبيره اوووي و مرفوعه ل فوق، و بزازها كبار و مشدودين اوووي و معندهاش بطن حاجه كد كيرفي جامده، لبسها كلو فساتين و حجات واسعه بتخاور تداري جسمها بس مهما تعمل تفاصيلو بتبان و جو البيت عبايات قصيره او قمصان نوم خفيفه..

شويه تفاصيل كد ع السريع:٠
احنا عايشين ف ڤيله ف القاهره عباره عن دورين الدور الاول صاله كبيره و مكتب و مطبخ و حمام ضيوف و الدور التاني 4 اوض كل اوضه ليها حمام.... احنا اصل عيله الجرحي من المنيا، وائل لس متخرج و هينزل يتدرب مع ابوه، ولاء بتحب اخوها اكتر من اي حاجه بتحس انو ابوها و اخوها و حبيبها من كتر اهتمامو بيها و كمان بتحبو حب تاني و بتتمني ميكنش اخوها...

البدايه......

انا. كل سنه و انت طيبه يا احلي اخت و صاحبه و حبيبه و بنت ف الدنيا دي كلها... اتفضلي
اختي.(فتخت الهديه الي كانت سلسله دهبمكتوب عليها اسمها بس كانت شيم اوووي) ** يا حبيبي دي جميله اوووي دي عشاني.. ** يخليك ليا و ميحرمني منك ابدا (قامت نطت ف حضني و لزقت بزازها فيا و بتضغط ع صدري و هي كانت لابسه تيشرت نص كم خفيف من غير برا و بنطلون استرتش و كنت حاسس ب بزازها و حلماتها الواقفه)
انا.(انا دماغي اتلغبطت و اتوترت شويه و زبي بدا بقف بس حاولت اهدي نفسي و الم الضور بدل ما اتفضح) هو انا ليا غيرك يا قمري انت... انت لو مش اختي كنت اتجوزتك... 😂
اختي. ياريت يلا😂...(ياما نفسي متكنش اخويا و نتجوز بجد..🥺)
ايوا.(داخل من الباب) انت كل مره هتسبقني كد ي ابن الكلب انت😂... كل سنه و انت طيبه ي حبيبه قلبي
اختي. و انت طيب ي بابا شكرا، بس حبيبي وائل سبقك😜
ابويا. ماشي ي بنت الكلب انت كمان ، اموت و اعرف انت عاملها اي، انا ساعات بحس انك انت الي ابوها مش انا😂
انا. ولا حاجه دي ولاء دي حبيبت قلبي و بنتي الصغيره.
اختي.(بنتو اي بسانا عايزع ابقا مراتو😒) رنا يخليكو ليا انا بحبكو اووووي
امي. طب اي و انا مليش مكان ف اللمه ااحلوه دي ولا اي....
كلنا. لا طبعا دا انت الكل ف الكل ي ست الكل😂❤
امي. كل سنه و انت طيبه ب حبيبتي
اختي. و انت طيبه ي ماما

*بعد ما خلصو اعدتهم و كل واحد راح شاف وراه اي اختي راحت اوضتها و امي طلعت تاخد شاور و ابويا راح الشركه و انا رحت ل صحابي ع الكافيه....

اللشه..
احمد. اعز اصدقاء وائل و اقرب واحد لي، طويل لونو قمحي جسمو معضل بيتمرن مع وائل
منه. دي العسل بتاعت الشله كله بيحبها و بيحب يهزر معاها جواها بلطجي صغير كد نفسها تطلعو.. 😂، بتحب احمد موووت و هو كمان بس هو عامل مش واخد بالو😉، بزازها اكبؤ من حياتي و مشدوده ل فووق و طيزها صغيره و طولها 149سم
فارس. طخين شويه و مش طويل 160سم ابوه شغال عند محمد الجرحي و صاحبو من ايام الدراسه، مبيحبش وائل و بيغير منه بس بيمثل انو بيحبو
علا و علياء. الاتنين توأم بزازهم متوسطه و طيزهم كبيره و مرفوعه و طولهم قريب من بعض ف حدود 163سم و الاتنين بيحبو وائل و دايما بيتنافسو مين يكسب قلبو

في الكافيه.....
انا. اي ي جدعان بتتكلمو ف اي
احمد. ولا حاجه اقعد اقعد
علا. اي يبني فينك كد مختفي لي
منه. مين الي واخدك مننا ي نمس😉
علياء. شكلو بيحب جديد ي جماعه
فارس. هو دا حد بيبصلو اصلا(بضحكه بضااااان كد)
انا. اي ي جدعان كل دا من موجود اهو
احمد. اي ي شباب متهدو ع الواد شويه
انا. اخويا الرجوله
احمد. زميلي😂❤
انا. اي ي فارس كنت بتقول حاجه
فارس بسخريه. لغ لا ولا حاجه
سيبك منو دا غيران كان بيقول مفيش وغحده هتبصلك
احمد. و انت مالك انت ي حريقه ما تهدي
منه. اله هو انا قولت حاجه من عندي.. 😂
انا. انت الي بتقول كد ي فارس بجد ضحكتني. 😂
علا. و بعدين مين دا الي مفيش واحده هتبصلو دا كل البنات بتموت فيه دا حتي زي القمر.. 🌚
علياء. يعني انت بتموتي فيه ي علا و بتحبيه😏
علا.(وشها احمر و اتكسفت و برقت ل علياء)بسسسس... 🙄
احمد. بقا عندك معجبين اهو بعم وائل
فارس ببضان. ابسط يعم في فرستين بيتخانقو عليك
علا و علياء.(اتكسفو و سكتو)
انا. ما تختار ملافظك ي زفت انت، اتأسفلهم...😑
فارس. و انت مين انت عشان تقولي اقول اي او اعمل اي
احمد. خلاص يجدعان اهدو كد حصل خير
احمد. عاجبك كد ي زفته (منه)كانو هيتخانقو
منه.(عنيها دمعت و هتعيط و قامت تمشي)شكرا
انا. قوم ي زفت وراها صلح الي انت عملتو انت عارف انها بتحبك
احمد.(قام خرج وراها لقاها لس هتركب و تمشي)استني ي منه هوصلك
منه. شكرا مش عاوزه (و كانت بتعيط بس من غير صوت)
احمد. تعالي بس انا اسف خلاص، مكنتش اعرف انك حساسه كد
منه. و انت من امتي بتعرف حاجه.. 😢
احمد راح جاب عربيتو و منه ركبت و فضلو ساكتين شويه
احمد. اي ي بنتي هتفضلي ساكته كد...؟؟!
منه.(ساكته)
احمد. خلاص بقا ي قمر.... طب تعرفي انك شكلك حلو اوووي و انت زعلانه
منه بحب. بجد ي احمد
احمد بضحك. اما البنات دول مجانين بشكل
منه.(اتقمصت و خبطتو ف كتفو لفت وشها الناحيه التانيه)رخم.. 😒
احمد. بحبك
منه بصدمه. انت قولت اي😳
احمد. لو مش عاوزه خلاص.. 🤷🏻‍♂️
منه. خلاص اي ياض دا انا اعورك
احمد 😂. خلاص ي شبح اهدي كدا قلبك ابيض
منه.(قربت منو و باستو بسرعه ف خدو)بحبك موووت😍
احمد (بيمثل انو متعصب). اي دا اي الي انت عملتيه دا مكنتش اعرف انك كد.. 😠
منه. لا لا ولله انا اسفه مكنش قصدي (و عنيها دمعت و هتعيط)
احمد قرب منها. البوس كد(و خد شفايفها ب شفايفو ف بوسه طويله اعدت حوالي 5 دقايق و ايدو نزلتع بزازها الكبيرهو البت سخنت و ساحت خالص مهو اول واحد يلمسها برضو)
منه. مش قادره انت بتعمل فيا اي...
احمد. انا بحيك من زمان اوووووي ي منه(و خد شفايفها ف بوسه تانيه اكول من الاولي و هو ايد ع بزازها و ايد نزلت ع كسها تدعك فيه من فوق البنطلون)
منه. بلاش ي احمد انا خايفه
احمد. متخافيش ي حبيبتي انا عمري ما هأزيكي
منه.(ارتاحت شويه بعد كلمه حبيبتي و انو مش هيأزيها) انا لازم اروح دلوقتي
احمد. لا انت هتيجي تعدي معايا شويه ف البيت
منه. و انا اضمن منين انك تبق محترم ي استاذ
احمد بضحك. دا انا قمه ف الاحترام يبنتي
منه. ولااا انا بدأت اخاف منك😂
احمد. يلا بس....
ننه. يلا
... وصلو بيت بتاع احمد محدش يعرفو غيرو هو و وائل
احمد. هاا ي ستي حلوه الشقه
منه. اهاا زوقها حلو اووي الصراحه
احمد. ولا لس لما تشوفي اوضه النوم دي تحفه
منه. ولااا اظبط كد مالك😂
احمد. حانت ساعه العمل....
منه. عمل اي يلا(و بتجري ف الشقه)
احمد.(بيجري وراها) هتروخي مني فين ي قطه هجيبك...🏃‍♂️
بعد ما مسكها...
منه. ابعد ياض بدل ما اعورك
احمد. دا انت الي هتتعوري انهارده (و خدها ف بوسه طويله و نزل ب ايدو يلعب ف بزازها و قلعها الشميز و خرج البزاز الي زي الملبن دي من البرا و نزل بشفايفو بوس و لحس ع برقبها)
منه. اااه احح
احمد. نزل بوس و تفعيص ف بزازها و مص ف حلماتها الواقفه و بيشفط فيهم
منه. اه ااه براحه عليهم هيتقطعو منك
احمد دول مجنني من زمان و عايز اكلهم(و خدها ل اوضه النوم)
منه. براحه ي حبيبي انا هروح منك فين
احمد. نزل لحس و بوس ف بطنها و قلعها البنطلون و جاب الاندر ع جمب و بدأ ياكل ف كسها الوردي البكر الصغير و زنبورها اليقد عقله الصابع و هي مبتعملش حاجه غير ااااه و اااح و اعده تتلوي زي التعبان و هو فضل ياكل ف كسها لحد ما جابتهم ف بقو و هو شربهم كلهم و بعدين قلع كل هدومه و اداها زبو الي كان 17سم عشان تمصو
منه. مش بعرف
احمد. جربي اعتبريه ايس كريم و الحسيه او مصاصه
منه. بدأت تلحس الراس بس و كانت كبيره ع بقها بس بعدين اتعودت و شويه شويه اتعلمت المص بتعليمات احمد و بعدين احمد مشا زبو ع كسها و اعد يفرشها و يزنق زبو ف كسها لحد ما جابت
منه. بلاش يحبيبي🥺
احمد. قولتلك متخافيش انا مش هأزيكي
احمد قلبها ع بطنها و راح جاب كريم و نزل لحس ف خرم طيزها الي كانت نضيف و احمر و بعدين دهنو بالكرين و راح مدخل اول صابع عقله عقله لحد ما اتعوديت عليه و هكزا لحد ما دخل 3 صوابعو بعدين وجه زبو ع خرم طيزها و زقو ف دخلت الراس
منه. اههه راحه ي احمد بيوجع اووووي خرجو بسرعه
احمد. اهدي ي حبيبتي خلاص هو ف الاول بس
فضل سابت دقيقتين و بعدين بدأ يدخل زبه براحه و بدأت وصله نيك ف خرم طيز منه ف اوضاع مختلفه و انتهت بعد 20 دقيقه و هو بيجيب لبنو ع صدرها و هي بتدعك اللبن ع بزازها و كانت جابت عسلها 4 مرات ف النيكه دي و بعدين دخلو يستحمو سوا و طبعا عملو واحده اجمد من الاولاني ف الحمام و خرجو ريحو شويه و اعدو يحبو ف بعض و احمد وصلها و باسو بعض قبل ما تنزل من العربيه

عند وائل ف الكافيه...

انا. اي ي جدعان مش هنروح ولا اي
الكل. يلا بينا
فارس. يلا ي بنات اوصلكو ف طريقي
علا. لا شكرا ي فارس احنا هنروح مع وائل
فارس. بصلهم كد بغيظ و مشي
انا. كد تحرجو الواد... 😂
علياء. يلا يعم يغور تعالي وصلنا
انا. يلا ي شبح

في العربيهطول ما هما ماشيين علا و علياء بيحاولو بعاكسو ف وائل و يقسمو عليه و هما نازلين من العربيه كل واحده ادتو بوسه ف خدو هوا كان عارف انهم بيحبوه بس مكنش يعرف انهم مجانين كد....
وائل روح ع البيت و بعدين طلع ياخد شاور ف حمام اوضتو و خرج اعد ع السرير ب البكسر بس و 5 دقايق و لقا الباب بيخبط
انا. مين
اختي. انا ي حبيبي صاحي...؟
انا. ادخلي ي ولاء..... حتي لو نايم اصحالك ي قمري انت هو انا ليا غيرك
اختي.(دخلت ف حضني ع السرير و كانت لابسه قميص نوم اسود قبل الركبه ب شويه و انا بالكسر بس و زبس بدا يقف) انا عايزه اقولك حاجه...
انا. في اي قلقتيني
اختي. (عنيها دمعت و هتعيط) انا ف مصيبه......

كد يكون الجزء الاول خلص اتمني يكون عجبكم و انا مبعرفش اكتب مشاهد جنسيا اوووي ف ياريت تسامحوني... ❤
بداية كويسة بس الجزء صغير

• عجبني
بدايه وتعريف مظبوط بس فكك من الجنس وركز ف الاحداث عشان متتقفلش من القصه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: حمزه يام, Aymanx123, ahlawy77 و شخص آخر
بداية ممتازة جدا وبالنسبة للجنس المشهد كان كويس جدا وياريت يكون دائما في جنس + احداث بلاش تهمل في اي حاجه فيهم الاتنين بيخدموا علي بعض

• عجبني
بدايه وتعريف مظبوط بس فكك من الجنس وركز ف الاحداث عشان متتقفلش من القصه
انا بفكر ف كد بس لازم يكون في مشهد او اتنين ع الاقل عشان القراء في بيحب الجنس ف الاحداث

• عجبني
التفاعلات: حمزه يام, Aymanx123, ALghany و شخص آخر
  • عجبني
  • عجبني
  • حبيته
كمل التسلسل وتوضيح الشخصيات كويس جدا بس حاول متحرقش القصه لنفسك بنفسك يعني انت وضحت نوايا كل واحد فيهم يعني خلاص اللي هيقرأ شبه عرف الاحداث هتوديه لفين

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: حمزه يام, Aymanx123, ahlawy77 و 2 آخرين
معلش يا اخويا هيا القصه هيبقي فيها محارم

• عجبني
عاش يستا كمل

• عجبني
  • حبيته
بداية ممتازة :love: :love: :sneaky: :sneaky: (y) (y)

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بداية طيبة ..
فى انتظار الجديد

• عجبني
انا بفكر ف كد بس لازم يكون في مشهد او اتنين ع الاقل عشان القراء في بيحب الجنس ف الاحداث
معاك ف كل دا يصحبي بس دماغك وطريقه السرد بتاعتك بتخليه مبيفكرش فيها لو عيشتو جوا القصه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: حمزه يام, Aymanx123, ahlawy77 و 2 آخرين
وبالتوفيق يغالي

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: حمزه يام، Aymanx123 و {رحيم}→↑←

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%