NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جميله تسلم
 
فالبدايه انا اسمي حسن من المنصورة عندي25 سنه قصتي بدأت لما كنت بزور عمتي فالقاهره
اسم عمتي ورده عندها 42 سنه طولها حوالي 165 سنتي رفيعه مش تخينه طيزها مدوره وبزازها
مشدوده الي يشوفها يقول بنت بنوت.. المهم رحت خلصت الورق علي الساعه 3 بعد العصر وركبت تاكسي ورحت لبيت عمتي فتحتلي وطبعا اول ماشافتني اخدت شوية تهزيق حلوين عشان مبزورهاش وقعدنا نرغي شويه عملت غدا اتغديت وقعدنا علي الساعه5 لقيت الباب بيفتح وعلا بنت عمتي داخله عاوز اقلكم ان انا وعلا حرفيا مبنطقش بعض بعتبرها شخصيه من ارخم مايكون دايما بتتكلم بطبقيه وشايفه نفسها احسن من اي حد هيا فسني عندها25 سنه وزنها تقريباً 65 كيلوا وطيزها مش كبيره بس مرسومه وشكلها حلو وبزازها مرفوعه لفوق شبه المدفع
المهم دخلت سلمت عليا كالعاده من طرف مناخيرها وانا اصلا مش عاوز اشوفها ولا طايقها قعدت معايا شويه وعمتي كانت بتعمل الشاي ومبنتكلمش سوا فأي حاجه حطت رجل علي رجل وقعدة قدامي وانا حطيت رجل علي رجل وحطيتها فوشها وقعدنا مش طايقين بعض حوالي خمس دقايق لحد ماعمتي دخلت وجايبه شاي معاها وهيا اصلا عارفه اننا مبنطقش بعض فا دخلت قعدت تتكلم معايا وتضحك وتقول يلا بقي شد حيلك عشان نجوزك البت علا وأول ماعلا سمعت الجمله لقيتها بصوت عالي انا اتجوز دا قلتلها وماله دا يعني احسن منك مليون مره في اي متتكلمي عدل الكلام شد بينا وبدأنا نزعق علي بعض عمتي شدتها من ايدها وقالتلها خشي جوا يبت وعيب كدا وهدتني وقالتي معلش حقك عليا انت عارف ان عقلها صغير قلتلها البت دي بتعاملني كدا ليه اكني عبد عندها وبتتأمر قالت ما انت عارف ان هيا نرجسيه ومبتحبش غير نفسها بس قلبها طيب وبتحبك قلتلها اه مهوا واضح المهم عدي الوقت ودخلنا علي الساعه 11 بالليل قلت لعمتي انا هخش انام جهزتلي السرير
فضلت نايم علي السرير وبصراحه مع ان علا شخصيتها زباله بس جسمها كان نار ودايماً مشغول بيه فتحت موقع سكس وقعدت اتفرج وانا حاتط السماعات لحد ما الساعه جت 2 قلت اقوم اضرب عشره واستحمي وانام طلعت الصاله وانا رايح الحمام سمعت صوت اه خارجه من اوضة علا اه مكتومه وصوت وجع قلت بس البت دي اكيد بتتفرج علي سكس وبتضرب سبعه ونص قربت من الباب وبصيت من خرم المفتاح قلت اشوف حاجه حطيت عيني مشفتش حاجه قلت شكل انا عندي تهيؤات لفيت وشي عشان اروح الحمام لقيت علا فوشي ينهاااااااار منيل بستين الف نيله انا من الخضه ومن كمية الرعب حسيت ان جالي شلل رباعي قالتلي بتعمل ايه هنا قلتلها وانا متلخبط وحرفيا بترعش عشان هتفضح انا سمعت صوت فالاوضه بيقول اه وبيتوجع قلت اشوف ايه الصوت دا يمكن حد تعبان او في حاجه سكتت للحظه وقالتلي انا مش هفضحك بس لو فكرت تعملها تاني هتشوف اي الي هعمله فيك ودخلت وقفلت فوشي الباب من كلامها عرفت انها هتمسكهالي وهتنفخني روحت عالاوضه ومن كمية الرعب نمت وصحيت علي صوت عمتي بتصحيني عشان الفطار صحيت غسلت وطلعت لقيت علا قاعده وبتبصلي قلت هوا يوم ابن وسخه فعقل بالي طبعاً من غير اي مبالغه مسحت بوشي الاسفلت وانا قاعد بفطر تهزيق من تحت لتحت وانا مردتش بس كنت علي اخري وشويه وهنفجر فيها لحد معمتي ادخلت وقالتها بت عيب كدا كفايه بقي هوا في ايه دا فالاول والاخر في مقام اخوكي علا بصتلي وقامت خرجت من البيت
عمتي معلش يحبيبي انا عارفه انها بتضايقك بس استحملها دي فالاول والاخر زي اختك قلتلها متشغليش بالك يعمتوا من غير ماتقولي هيا زي اختي وانا جوا مني عاوز اقوم اطلع ميتين ام علا علي ام عمتي الي كل شويه تقولي معلش وزي اختك
المهم خلصت فطار وقلت لعمتي انا نازل اتمشي شويه قالت هترجع امتي قلتلها عالمغرب كدا هزور الاهرامات اقعد فأي مكان كدا اروق دماغي قالت ماشي بس متتأخرش عن المغرب خرجت اتفسحت شويه قلت اشوف حاجه حلوه اروق دماغي انا مسافر مش طالبه حد مقرف يبوظ الحكايه خلصت الفسحه ورجعت بعد المغرب بنص ساعه لقيت بنت عمتي قاعده هيا وجوز عمتي علي الي بيشتغل سواق وبيسافر مع الشغل وبيرجع البيت كل اسبوع دخلت سلمت عليه والحقيقه هوا عكس بنته خالص شخص محترم وجدع وبشوش دخلت اول مشفته قلت فعقل بالي يا.. متكون قالتله حاجه اول ماشافني سلام واحضان وبتاع وحكاوي هوا قعدته حلوه وبيحبني زي ابنه بالمناسبه علا وحيده معندهاش اخوات المهم قعدنا نتكلم مع بعص لحد الساعه مدخلت علي 12 قالي قوم نام انت شكلك تعبان من اللف طول النهار عمتك قالتلي انك نزلت من الصبح قلتله ماشي هدخل انام دخلت وقعدت اقول لنفسي يبختك دلوقتي جاي محروم وهتفضل تنيك طول اليل فعمتي الي زي الكرباج دي وافتكرت الصوت الي سمعته امبارح بالليل خارج من اوضة علا قلت من خضتي مركزتش فالموضوع ساعتها بس وانا قاعد افتكرت قلت لا اكيد فيه حاجه مش طبيعيه قلت لازم اعرف اي الحكايه النهارده بس مكنتش عاوز اتكشف زي المره الي فاتت قلت لما الساعه تيجي2 هطلع من باب البيت واروح عند شباك اوضتها من برا البيت البيت كان في الارضي وليه شباك بيطل علي الشارع وفيه بلكونه خارجيه نزلت بتسحب عشان محدش يسمع صوتي لحد موصلت جمب باب البلكونه والباب كاشف الاوضه كلها وببص لقيت اغرب حاجه ممكن اتخيلها لقيت عمتي وجوزها وبنتها وجوز عمتي رافع رجل عمتي ونازل فيها نيك وبنت عمتي نايمه فوق صدر امها ومديه كسها وطيزها نحية جوز عمتي وحاتط صباعه فخرم طيزها........... يتبع في الجزء التاني......




...شكرا للقرأه حابب انوه ان دي اول قصه ليا يمكن تكون مش مختصره وفيها تمطيط كتير فا اعذروني عشان دي اول مره اكتب قصه بس اتمني تكون عجبتكم واستنوا الي جاي اكيد احسن واتمني تشاركوا ارأكم فالتعليقات.. شكرا
تحياتي لك فى انتظار كل جديدك المميز
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%