NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

❤آبًنِ آلَمًنِصّوٌرةّ❤™

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
26 نوفمبر 2022
المشاركات
5
مستوى التفاعل
43
نقاط
116
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فالبدايه انا اسمي حسن من المنصورة عندي25 سنه قصتي بدأت لما كنت بزور عمتي فالقاهره
اسم عمتي ورده عندها 42 سنه طولها حوالي 165 سنتي رفيعه مش تخينه طيزها مدوره وبزازها
مشدوده الي يشوفها يقول بنت بنوت.. المهم رحت خلصت الورق علي الساعه 3 بعد العصر وركبت تاكسي ورحت لبيت عمتي فتحتلي وطبعا اول ماشافتني اخدت شوية تهزيق حلوين عشان مبزورهاش وقعدنا نرغي شويه عملت غدا اتغديت وقعدنا علي الساعه5 لقيت الباب بيفتح وعلا بنت عمتي داخله عاوز اقلكم ان انا وعلا حرفيا مبنطقش بعض بعتبرها شخصيه من ارخم مايكون دايما بتتكلم بطبقيه وشايفه نفسها احسن من اي حد هيا فسني عندها25 سنه وزنها تقريباً 65 كيلوا وطيزها مش كبيره بس مرسومه وشكلها حلو وبزازها مرفوعه لفوق شبه المدفع
المهم دخلت سلمت عليا كالعاده من طرف مناخيرها وانا اصلا مش عاوز اشوفها ولا طايقها قعدت معايا شويه وعمتي كانت بتعمل الشاي ومبنتكلمش سوا فأي حاجه حطت رجل علي رجل وقعدة قدامي وانا حطيت رجل علي رجل وحطيتها فوشها وقعدنا مش طايقين بعض حوالي خمس دقايق لحد ماعمتي دخلت وجايبه شاي معاها وهيا اصلا عارفه اننا مبنطقش بعض فا دخلت قعدت تتكلم معايا وتضحك وتقول يلا بقي شد حيلك عشان نجوزك البت علا وأول ماعلا سمعت الجمله لقيتها بصوت عالي انا اتجوز دا قلتلها وماله دا يعني احسن منك مليون مره في اي متتكلمي عدل الكلام شد بينا وبدأنا نزعق علي بعض عمتي شدتها من ايدها وقالتلها خشي جوا يبت وعيب كدا وهدتني وقالتي معلش حقك عليا انت عارف ان عقلها صغير قلتلها البت دي بتعاملني كدا ليه اكني عبد عندها وبتتأمر قالت ما انت عارف ان هيا نرجسيه ومبتحبش غير نفسها بس قلبها طيب وبتحبك قلتلها اه مهوا واضح المهم عدي الوقت ودخلنا علي الساعه 11 بالليل قلت لعمتي انا هخش انام جهزتلي السرير
فضلت نايم علي السرير وبصراحه مع ان علا شخصيتها زباله بس جسمها كان نار ودايماً مشغول بيه فتحت موقع سكس وقعدت اتفرج وانا حاتط السماعات لحد ما الساعه جت 2 قلت اقوم اضرب عشره واستحمي وانام طلعت الصاله وانا رايح الحمام سمعت صوت اه خارجه من اوضة علا اه مكتومه وصوت وجع قلت بس البت دي اكيد بتتفرج علي سكس وبتضرب سبعه ونص قربت من الباب وبصيت من خرم المفتاح قلت اشوف حاجه حطيت عيني مشفتش حاجه قلت شكل انا عندي تهيؤات لفيت وشي عشان اروح الحمام لقيت علا فوشي ينهاااااااار منيل بستين الف نيله انا من الخضه ومن كمية الرعب حسيت ان جالي شلل رباعي قالتلي بتعمل ايه هنا قلتلها وانا متلخبط وحرفيا بترعش عشان هتفضح انا سمعت صوت فالاوضه بيقول اه وبيتوجع قلت اشوف ايه الصوت دا يمكن حد تعبان او في حاجه سكتت للحظه وقالتلي انا مش هفضحك بس لو فكرت تعملها تاني هتشوف اي الي هعمله فيك ودخلت وقفلت فوشي الباب من كلامها عرفت انها هتمسكهالي وهتنفخني روحت عالاوضه ومن كمية الرعب نمت وصحيت علي صوت عمتي بتصحيني عشان الفطار صحيت غسلت وطلعت لقيت علا قاعده وبتبصلي قلت هوا يوم ابن وسخه فعقل بالي طبعاً من غير اي مبالغه مسحت بوشي الاسفلت وانا قاعد بفطر تهزيق من تحت لتحت وانا مردتش بس كنت علي اخري وشويه وهنفجر فيها لحد معمتي ادخلت وقالتها بت عيب كدا كفايه بقي هوا في ايه دا فالاول والاخر في مقام اخوكي علا بصتلي وقامت خرجت من البيت
عمتي معلش يحبيبي انا عارفه انها بتضايقك بس استحملها دي فالاول والاخر زي اختك قلتلها متشغليش بالك يعمتوا من غير ماتقولي هيا زي اختي وانا جوا مني عاوز اقوم اطلع ميتين ام علا علي ام عمتي الي كل شويه تقولي معلش وزي اختك
المهم خلصت فطار وقلت لعمتي انا نازل اتمشي شويه قالت هترجع امتي قلتلها عالمغرب كدا هزور الاهرامات اقعد فأي مكان كدا اروق دماغي قالت ماشي بس متتأخرش عن المغرب خرجت اتفسحت شويه قلت اشوف حاجه حلوه اروق دماغي انا مسافر مش طالبه حد مقرف يبوظ الحكايه خلصت الفسحه ورجعت بعد المغرب بنص ساعه لقيت بنت عمتي قاعده هيا وجوز عمتي علي الي بيشتغل سواق وبيسافر مع الشغل وبيرجع البيت كل اسبوع دخلت سلمت عليه والحقيقه هوا عكس بنته خالص شخص محترم وجدع وبشوش دخلت اول مشفته قلت فعقل بالي يا.. متكون قالتله حاجه اول ماشافني سلام واحضان وبتاع وحكاوي هوا قعدته حلوه وبيحبني زي ابنه بالمناسبه علا وحيده معندهاش اخوات المهم قعدنا نتكلم مع بعص لحد الساعه مدخلت علي 12 قالي قوم نام انت شكلك تعبان من اللف طول النهار عمتك قالتلي انك نزلت من الصبح قلتله ماشي هدخل انام دخلت وقعدت اقول لنفسي يبختك دلوقتي جاي محروم وهتفضل تنيك طول اليل فعمتي الي زي الكرباج دي وافتكرت الصوت الي سمعته امبارح بالليل خارج من اوضة علا قلت من خضتي مركزتش فالموضوع ساعتها بس وانا قاعد افتكرت قلت لا اكيد فيه حاجه مش طبيعيه قلت لازم اعرف اي الحكايه النهارده بس مكنتش عاوز اتكشف زي المره الي فاتت قلت لما الساعه تيجي2 هطلع من باب البيت واروح عند شباك اوضتها من برا البيت البيت كان في الارضي وليه شباك بيطل علي الشارع وفيه بلكونه خارجيه نزلت بتسحب عشان محدش يسمع صوتي لحد موصلت جمب باب البلكونه والباب كاشف الاوضه كلها وببص لقيت اغرب حاجه ممكن اتخيلها لقيت عمتي وجوزها وبنتها وجوز عمتي رافع رجل عمتي ونازل فيها نيك وبنت عمتي نايمه فوق صدر امها ومديه كسها وطيزها نحية جوز عمتي وحاتط صباعه فخرم طيزها........... يتبع في الجزء التاني......




...شكرا للقرأه حابب انوه ان دي اول قصه ليا يمكن تكون مش مختصره وفيها تمطيط كتير فا اعذروني عشان دي اول مره اكتب قصه بس اتمني تكون عجبتكم واستنوا الي جاي اكيد احسن واتمني تشاركوا ارأكم فالتعليقات.. شكرا
 
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Adam Afndena, zeeny, Medo said و 13 آخرين
في نهاية الجزء الاول
. لقيت عمتي وجوزها وبنتها وجوز عمتي رافع رجل
. عمتي ونازل فيها نيك وبنت عمتي نايمه فوق صدر
. امها ومديه كسها وطيزها نحية جوز عمتي وحاتط
. صباعه فخرم طيزها لما شفت المنظر دا فضلت
. متنح وفاتح بقي مش فاهم هوا دا حقيقي ولا لا
. جوز عمتي بينيك عمتي وبنته فنفس الوقت طب
. طب ازاي مستحيل الي شايفه دا صح مكملتش
. فرجه ورجعت دخلت البيت واتسحبت لحد مدخلت
. الاوضه ودوامه من التفكير المخلوط بالنشوه
. والاستغراب والتسأولات معرفش قلت لنفسي
. دي فرصتك عشان تزل علا وتنيكها قعدة افكر
. هعمل ايه قررت اني اصورهم صوت وصورة
نمت وصحيت علي صوت عمتي بتقولي قوم افطر يحبيبي الساعه بقت 10 قلتلها ماشي يعمتوا قمت وانا تفكيري كله بيخطط للي هيحصل قمت غسلت واخدت دش سريع وطلعت لقيت عمتي مجهزه الفطار وعلا وجوز عمتي قاعدين بيفطروا وعلا بنت عمتي كالعاده مش طيقاني قعدت فطرت وقلتلهم اني نازل و مبينتش اي حاجه ليهم عشان اعرف اعمل الي انا عايزه بسرعه لأن جوز عمتي هيمشي بكرا الاحد وزي ماقلنا فالجزء الاول هوا بييجي في اجازة الاسبوع بس الجمعه والسبت وبيمشي الاحد المهم نزلت وقلت لازم اشتري تليفون جديد اصور بيه عشان حتي لو التليفون اتمسك او حد شافه اكون بعيد عن التفكير لأن مش تليفوني نزلت وكان معايا فلوس السفر اشتريت التليفون وجبت لزق وش وضهر ورجعت علي الساعه 2 لقيت عمتي فالبيت قلتلها اومال عن علي وعلا فين قالتلي نزلوا يشتروا شوية حجات عشان عمك علي مسافر وبياخد معاه اكل وكدا قلتلها طيب انا هخش ارتاح شويه عشان تعبان قالتلي ماشي يحبيبي خش اراتاح انت ولما عمك علي وعلا يرجعوا هصحيك نتغدا كلنا سوا قلتله ماشي يقمر ودخلت الاوضه وقعدت اراقب تحركات عمتي فالشقه عشان اعرف بتعمل ايه واعرف ادخل الاوضه بتاعت علا من غير ماتاخد بالها فضلت مستني ربع ساعه وهيا بتنضف لحد مدخلت المطبخ اتسحبت بالراحه ودخلت اوضة علا مكنتش عاوز اعمل اي حاجت غير اني اخلص واطلع بسرعه قعدت افكر اعلق التليفون فين لقيت نتيجه متعلقه عالحيطه فركن اتجاه السرير شلت النتيجه ولزقت التليفون وراها وخرمت النتيجه بسناني صغير مكان المسامير الي بتبقي متعلق بيها النتيجه مكان العدسه بس وكنت محمل تطبيق بيخليني اتحكم فالتليفون من علي بعد افتح الكاميرا واقفلها واسجل منها من غير نت بس من البلوتوث اتأكدت ان كل حاجه تمام وزاوية التصوير كويسه واتسحبت ورجعت الاوضة تاني وشويه ولقيت جوز عمتي وعلا راجعين لقيت عمتي جاية بتصحيني كنت عامل نفسي نايم صحيت وقمنا اتغدينا وكنت مستني الي هيحصل بفارغ الصبر لحد مالساعه جت 1 لقيت جوز عمتي طالع من اوضتة وداخل اوضة علا جريت عالتليفون شغلت الكاميرا بتاعت التليفون لقيت علا وعمتي قالعين ملط ونازلين لحس فبعض ودعك وبوس وعمي واقف بيقلهم اي يشراميط انتوا هايجين ليه كدا بنت عمتي زحفت علي ايديها ورجليها وقالتله وحشنا الزب الحنين بتاعنا ورفعت راسها وقعدت تمص فبيوضه وعمتي جت من وراها وقعدت تلحس فخرم طيز علا قالهم اقعدوا علي السرير يشراميط ودوني طيازكم قعدوا لتنين جمب بعض وعملوا وضع الدوجي لتنين وجوز عمتي يحط زيه فكس عمتي شويه ويطلعه يحطه فكس علا شويه وحاتط صباع فطيز عمتي وصباع فطيز علا بنت عمتي فضل ينيك فيهم لحد الساعه 3 لحد منا نفسي تعبت من الفرجه قلت في ايه يعم انت لو بالع صيدليه مش هتقعد3 سعات تنيك قفلت التسجيل ونمت وتاني يوم صحيت الساعه 12 عمتي قالتلي صحيتك كتير مفقتش قلتلها معلش كنت تعبان شويه قالتلي تعبان من ايه هوا انت لسا عملت حاجه الكلمه دي فوقتني ولا اكني ضارب 100 كوباية قهوه علي الصبح قلتلها وانا هعمل ايه يعني قالتلي مفيش ولا حاجه خش غسل وتعالي علي مجهزلك الفطار قلتلها علا فين وعم علي قالت عمك علي مشي الساعه الصبح وعلا نزلت مشوار قلت تمام دخلت غسلت وطلعت قعدت فطرت وعمتي قاعده معايا قالتلي واد يحسن قلتلها ايه قالتي منفسكس تتجوز يولا قلتلها اكيد نفسي بس انتي عارفه الجواز عاوز النهارده مش محتاج راجل دا محتاج نجيب سوايرس بكمية الفلوس الي هتتدفع قالتلي طب ايه رأيك انا اعرف واحده مش عاوزه منك حاجن خالص ولا حتي عاوزه منك شقه هتعيش معاها فشقتها قلتلها مين دي قالتلي علا بنت عمتك انا فطست ضحك طبعاً عشان عارف ان عمتي اكيد بتهزر قلتلها هوا احنا طايقين بعض واحنا كدا لما هنطيق بعض فالجواز قالتلي اسمع بس البت بتحبك يولا بس انت مش واخد بالك بدل محد تاني ييجي يخدها منك قلت فعقل بالي هوا هيكون فيه تاني مكفايه الي فالبيت قلتلها يعمتوا الي فيه الخير هيكون اناهخش اغير هدومي عشان خارج دخلت الاوضه لحد ما عمتي دخلت المطبخ اتسحبت ودخلت اوضة علا اخدت التليفون ورجعت الاوضه بسرعه غيرت هدومي وطلعت خلصت شوية ورق عشان السفر ورجعت لقيت علا وعمتي قاعدين بيتكلموا واول مدخلت سكتوا وبصوا لبعض سلمت وقعدت عمتي قالتلي اهيه يعم العروسه جاهزه ومستنياك اهه قلت عروسة ايه قالتلي يولا منا قيلالك الغريبه ان علا متكلمتش ولا قالت حاجه لقيت عمتي بتقولي اسيبك مع عروستك شويه وسبتنا وقامت قلت فعقل بالي هوا في ايه لقيت علا بتتكلم معايا بشكل كويس وعماله تدلعني بس كدا اكيد في انه فالموضوع مدام فيه تلبيسه وعروسه وموافقه يبقي البت دي اكيد حامل من ابوها او في حاجه حصلت قلت لا كدا هلبس سبتها ودخلت الاوضه وطلعت التسجيل ندهت علي علا وعمتي جم الاوضه وطبعا علا قعده عامله نفسه كيوت قلتلهم بصوة بقي انا عاوز افهم ايت حكايتكم اي حكاية عروسه وعندها شقه اي الموضوع بالظبط انا عارف انكوا شراميط ولباوي عمتي قالت انت بتقول ايه يكلب قلتلها بصي يلبوه وانتي تعرفي انا بقول ايه بصت للفيديوا وعلا اول ماشافت الفيديوو وشها قلب كل الالوان وعمتي بكل بجاحه قالت واي يعني جوزي ودي بنتي واحنا حرين نعمل الي نعمله انت مالم قلتلها طب كويس انا هوري الفيديوا دا للعيله كلها عشان يجوا يقتلوكم كلكم انا كنت خايف بصراحه من المواجهه وعارف ان الستات ممكن يغدروا فأي لحظه وكنت مجهز مطوه وانا راجع عشان لو حصل حاجه لقيت عمتي قامت وقالتلي اطلع برا البيت طلعن المطوه وقلتلها برا مين لبوه انتي هتتناكي انتي وبنتك النهارده الغريبه ان علا كانت قاعده بكل ثقه قامت وقلعت هدومها بقت عريانه قدامي وفنست وقالت مش عاوز تنيكنا تعالا نيك برحتك بصيت لعمتي وقلتلها اقلعي يلبوه واقعدي جمب الشرموطه قلعت هدومها وفنست جمب بنتها وانا طلعت زبي وحطيته فكس علا ياااااه اخيرا يلبوه زليتك انا بصراحه مش فارق معايا اني انيك علي قد منا فارب اني ازلها زي ماعملت فيا وزلتني فضلت انيك فيهم لحد مخلصت وانا لسا ماسك المطوه زي مانا قلتلهم لفوة يشراميط مصولي لبني قاموا وقعدوا يمصوا فزبي لتنين قومت لبست هدومي وطلعت التليفون وقلتلهم يلا يلبوه منك ليها عاوز اشوف كسكم انتوا لتنين افتحوا رجلم وكل واحده فتح كسها صورتهم وهما جمب بعض ولميت هدومي بسرعه وقلتلهم انا مروح وراجعلكم تاني....
.....
..
.
ولحد هنا يخلص الجزء التاني استنوا الكارثه الي وقعت نفسي فيها الجزء التالت
 
  • عجبني
التفاعلات: Adam Afndena, zeeny, sarasalma577 و 5 آخرين
استمر يافنان
 
  • عجبني
التفاعلات: شاب نييك
القصة حلوة بس انا مبحبش الغدر
 
في نهاية الجزء الاول
. لقيت عمتي وجوزها وبنتها وجوز عمتي رافع رجل
. عمتي ونازل فيها نيك وبنت عمتي نايمه فوق صدر
. امها ومديه كسها وطيزها نحية جوز عمتي وحاتط
. صباعه فخرم طيزها لما شفت المنظر دا فضلت
. متنح وفاتح بقي مش فاهم هوا دا حقيقي ولا لا
. جوز عمتي بينيك عمتي وبنته فنفس الوقت طب
. طب ازاي مستحيل الي شايفه دا صح مكملتش
. فرجه ورجعت دخلت البيت واتسحبت لحد مدخلت
. الاوضه ودوامه من التفكير المخلوط بالنشوه
. والاستغراب والتسأولات معرفش قلت لنفسي
. دي فرصتك عشان تزل علا وتنيكها قعدة افكر
. هعمل ايه قررت اني اصورهم صوت وصورة
نمت وصحيت علي صوت عمتي بتقولي قوم افطر يحبيبي الساعه بقت 10 قلتلها ماشي يعمتوا قمت وانا تفكيري كله بيخطط للي هيحصل قمت غسلت واخدت دش سريع وطلعت لقيت عمتي مجهزه الفطار وعلا وجوز عمتي قاعدين بيفطروا وعلا بنت عمتي كالعاده مش طيقاني قعدت فطرت وقلتلهم اني نازل و مبينتش اي حاجه ليهم عشان اعرف اعمل الي انا عايزه بسرعه لأن جوز عمتي هيمشي بكرا الاحد وزي ماقلنا فالجزء الاول هوا بييجي في اجازة الاسبوع بس الجمعه والسبت وبيمشي الاحد المهم نزلت وقلت لازم اشتري تليفون جديد اصور بيه عشان حتي لو التليفون اتمسك او حد شافه اكون بعيد عن التفكير لأن مش تليفوني نزلت وكان معايا فلوس السفر اشتريت التليفون وجبت لزق وش وضهر ورجعت علي الساعه 2 لقيت عمتي فالبيت قلتلها اومال عن علي وعلا فين قالتلي نزلوا يشتروا شوية حجات عشان عمك علي مسافر وبياخد معاه اكل وكدا قلتلها طيب انا هخش ارتاح شويه عشان تعبان قالتلي ماشي يحبيبي خش اراتاح انت ولما عمك علي وعلا يرجعوا هصحيك نتغدا كلنا سوا قلتله ماشي يقمر ودخلت الاوضه وقعدت اراقب تحركات عمتي فالشقه عشان اعرف بتعمل ايه واعرف ادخل الاوضه بتاعت علا من غير ماتاخد بالها فضلت مستني ربع ساعه وهيا بتنضف لحد مدخلت المطبخ اتسحبت بالراحه ودخلت اوضة علا مكنتش عاوز اعمل اي حاجت غير اني اخلص واطلع بسرعه قعدت افكر اعلق التليفون فين لقيت نتيجه متعلقه عالحيطه فركن اتجاه السرير شلت النتيجه ولزقت التليفون وراها وخرمت النتيجه بسناني صغير مكان المسامير الي بتبقي متعلق بيها النتيجه مكان العدسه بس وكنت محمل تطبيق بيخليني اتحكم فالتليفون من علي بعد افتح الكاميرا واقفلها واسجل منها من غير نت بس من البلوتوث اتأكدت ان كل حاجه تمام وزاوية التصوير كويسه واتسحبت ورجعت الاوضة تاني وشويه ولقيت جوز عمتي وعلا راجعين لقيت عمتي جاية بتصحيني كنت عامل نفسي نايم صحيت وقمنا اتغدينا وكنت مستني الي هيحصل بفارغ الصبر لحد مالساعه جت 1 لقيت جوز عمتي طالع من اوضتة وداخل اوضة علا جريت عالتليفون شغلت الكاميرا بتاعت التليفون لقيت علا وعمتي قالعين ملط ونازلين لحس فبعض ودعك وبوس وعمي واقف بيقلهم اي يشراميط انتوا هايجين ليه كدا بنت عمتي زحفت علي ايديها ورجليها وقالتله وحشنا الزب الحنين بتاعنا ورفعت راسها وقعدت تمص فبيوضه وعمتي جت من وراها وقعدت تلحس فخرم طيز علا قالهم اقعدوا علي السرير يشراميط ودوني طيازكم قعدوا لتنين جمب بعض وعملوا وضع الدوجي لتنين وجوز عمتي يحط زيه فكس عمتي شويه ويطلعه يحطه فكس علا شويه وحاتط صباع فطيز عمتي وصباع فطيز علا بنت عمتي فضل ينيك فيهم لحد الساعه 3 لحد منا نفسي تعبت من الفرجه قلت في ايه يعم انت لو بالع صيدليه مش هتقعد3 سعات تنيك قفلت التسجيل ونمت وتاني يوم صحيت الساعه 12 عمتي قالتلي صحيتك كتير مفقتش قلتلها معلش كنت تعبان شويه قالتلي تعبان من ايه هوا انت لسا عملت حاجه الكلمه دي فوقتني ولا اكني ضارب 100 كوباية قهوه علي الصبح قلتلها وانا هعمل ايه يعني قالتلي مفيش ولا حاجه خش غسل وتعالي علي مجهزلك الفطار قلتلها علا فين وعم علي قالت عمك علي مشي الساعه الصبح وعلا نزلت مشوار قلت تمام دخلت غسلت وطلعت قعدت فطرت وعمتي قاعده معايا قالتلي واد يحسن قلتلها ايه قالتي منفسكس تتجوز يولا قلتلها اكيد نفسي بس انتي عارفه الجواز عاوز النهارده مش محتاج راجل دا محتاج نجيب سوايرس بكمية الفلوس الي هتتدفع قالتلي طب ايه رأيك انا اعرف واحده مش عاوزه منك حاجن خالص ولا حتي عاوزه منك شقه هتعيش معاها فشقتها قلتلها مين دي قالتلي علا بنت عمتك انا فطست ضحك طبعاً عشان عارف ان عمتي اكيد بتهزر قلتلها هوا احنا طايقين بعض واحنا كدا لما هنطيق بعض فالجواز قالتلي اسمع بس البت بتحبك يولا بس انت مش واخد بالك بدل محد تاني ييجي يخدها منك قلت فعقل بالي هوا هيكون فيه تاني مكفايه الي فالبيت قلتلها يعمتوا الي فيه الخير هيكون اناهخش اغير هدومي عشان خارج دخلت الاوضه لحد ما عمتي دخلت المطبخ اتسحبت ودخلت اوضة علا اخدت التليفون ورجعت الاوضه بسرعه غيرت هدومي وطلعت خلصت شوية ورق عشان السفر ورجعت لقيت علا وعمتي قاعدين بيتكلموا واول مدخلت سكتوا وبصوا لبعض سلمت وقعدت عمتي قالتلي اهيه يعم العروسه جاهزه ومستنياك اهه قلت عروسة ايه قالتلي يولا منا قيلالك الغريبه ان علا متكلمتش ولا قالت حاجه لقيت عمتي بتقولي اسيبك مع عروستك شويه وسبتنا وقامت قلت فعقل بالي هوا في ايه لقيت علا بتتكلم معايا بشكل كويس وعماله تدلعني بس كدا اكيد في انه فالموضوع مدام فيه تلبيسه وعروسه وموافقه يبقي البت دي اكيد حامل من ابوها او في حاجه حصلت قلت لا كدا هلبس سبتها ودخلت الاوضه وطلعت التسجيل ندهت علي علا وعمتي جم الاوضه وطبعا علا قعده عامله نفسه كيوت قلتلهم بصوة بقي انا عاوز افهم ايت حكايتكم اي حكاية عروسه وعندها شقه اي الموضوع بالظبط انا عارف انكوا شراميط ولباوي عمتي قالت انت بتقول ايه يكلب قلتلها بصي يلبوه وانتي تعرفي انا بقول ايه بصت للفيديوا وعلا اول ماشافت الفيديوو وشها قلب كل الالوان وعمتي بكل بجاحه قالت واي يعني جوزي ودي بنتي واحنا حرين نعمل الي نعمله انت مالم قلتلها طب كويس انا هوري الفيديوا دا للعيله كلها عشان يجوا يقتلوكم كلكم انا كنت خايف بصراحه من المواجهه وعارف ان الستات ممكن يغدروا فأي لحظه وكنت مجهز مطوه وانا راجع عشان لو حصل حاجه لقيت عمتي قامت وقالتلي اطلع برا البيت طلعن المطوه وقلتلها برا مين لبوه انتي هتتناكي انتي وبنتك النهارده الغريبه ان علا كانت قاعده بكل ثقه قامت وقلعت هدومها بقت عريانه قدامي وفنست وقالت مش عاوز تنيكنا تعالا نيك برحتك بصيت لعمتي وقلتلها اقلعي يلبوه واقعدي جمب الشرموطه قلعت هدومها وفنست جمب بنتها وانا طلعت زبي وحطيته فكس علا ياااااه اخيرا يلبوه زليتك انا بصراحه مش فارق معايا اني انيك علي قد منا فارب اني ازلها زي ماعملت فيا وزلتني فضلت انيك فيهم لحد مخلصت وانا لسا ماسك المطوه زي مانا قلتلهم لفوة يشراميط مصولي لبني قاموا وقعدوا يمصوا فزبي لتنين قومت لبست هدومي وطلعت التليفون وقلتلهم يلا يلبوه منك ليها عاوز اشوف كسكم انتوا لتنين افتحوا رجلم وكل واحده فتح كسها صورتهم وهما جمب بعض ولميت هدومي بسرعه وقلتلهم انا مروح وراجعلكم تاني....
.....
..
.
ولحد هنا يخلص الجزء التاني استنوا الكارثه الي وقعت نفسي فيها الجزء التالت
كمل حلوه
 
عاش ، منتظر الجزء التالت
 
فين الجديد
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصه جامده وفي انتظار الجزء الجااي
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز, ℤ𝔸ℙ𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖ℝ, .Anubis. و شخص آخر
جامد نيكك يسطا🔥🔥
 
بس يسطا موعد تنزيل
 
القصة بدايته جميلة جدا بس ترتيب الأحداث سريع جدا كمل
 
  • بيضحكني
التفاعلات: Elza7im
بجد كسم الضحك في شوية حينانين في الكومنتات كلهم شخصياتهم بيتا
 
  • عجبني
التفاعلات: ماستر راق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%