NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه بنات عمى التلاته الشراميط و هيجانهم على اخوهم المعاق

المنيوك ابو قرون

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
شفت بنت عمى الشرموطه الصغيره ال***** ايمان بترضع بضان و زوبر اخوها المعاق ذهنيا اكبر اخواته و الشرموطه الوسطى فاطمه بتبوس اختها نهى الشرموطه الكبيره بجوع و هيحان فوق راسه و بيرضعوه بزازهم سوا و ابن عمى الصغير مطلع زوبره و بيضرب عشره عليهم علشان الناس اللى مستغربه انا ازاى عندى الزب دا و منيوك محدش شاف اللى شوفته و يبقى سوى

• جامد
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Adham6 و اردني رايق
شفت بنت عمى الشرموطه الصغيره ال***** ايمان بترضع بضان و زوبر اخوها المعاق ذهنيا اكبر اخواته و الشرموطه الوسطى فاطمه بتبوس اختها نهى الشرموطه الكبيره بجوع و هيحان فوق راسه و بيرضعوه بزازهم سوا و ابن عمى الصغير مطلع زوبره و بيضرب عشره عليهم علشان الناس اللى مستغربه انا ازاى عندى الزب دا و منيوك محدش شاف اللى شوفته و يبقى سوى
تعالي انيك بنات عمك وانيكك أنت كمان

• عجبني
التفاعلات: المنيوك ابو قرون
اوووبا نيكهم

• عجبني
  • عجبني
يا ريتني بدالك كان نطيت من شباك و نكتهم
انا دخلت من الباب بيتهم فى ارياف معزول و الباب كان موارب محدش حس بيا من هيجانهم كلهم فى اللى بيعملوه اتفرجت من باب الاوضه مباشر

انا دخلت من الباب بيتهم فى ارياف معزول و الباب كان موارب محدش حس بيا من هيجانهم كلهم فى اللى بيعملوه اتفرجت من باب الاوضه مباشر
صورتهم ؟ولا لا ؟

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عااادى بقى

تعالا افشخك انت والشراميط دول

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%