NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية بنات الجامعة | السلسلة الأولي | _ عشرة أجزاء 15/6/2023

اللهو

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
24 ديسمبر 2022
المشاركات
67
مستوى التفاعل
130
الإقامة
القاهره
نقاط
530
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
زيكو يانسوانجيه دي اول قصه اكتبها يا** تعجبكوا

والاسماء اللي هتتذكر في القصه مش حقيقيه

اسمي احمد عندي 20 سنه طولي180 وزني 60 جسمي رياضي بسبب الجيم لوني قمحي ووسيم وبحب الهزار من القاهره في كلية تجاره

عيلتي ملهمش اي دور في القصه

الجزء الاول:


اول يوم دراسه صحيت الصبح الساعه 7 علشان اروح الجامعه فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه اول ما دخلت مكنتش عارف اي حاجه ومكنتش عارف حد هناك وشوفت بنت جميله وبيضه شمعه (هيبقي ليها ادوار في القصه معانا)

أنا: بقولك لو سمحتي
البنت: اتفضل
أنا: هو فين قسم تجاره لاني معرفوش فين
البنت: انا كمان رايحه هناك
أنا: طب ممكن نروح مع بعض لو مفيش مشكله
البنت: اه طبعا مفيش مشكله
أنا: اتعرف بيكي
البنت: انا اسمي سلمي
أنا: اسمي احمد
(وصف سلمي جسمها كيرفي مش تخينه ومش رفيعه وبيضه اووي شمع عيونها خضرا بزازها حلوه مش كبيره اووي ومش صغيره اووي طيزها ملفوفه) وصلنا المدرج وقعدنا جنب بعض دخل اول دكتور وبدات اول محاضره وانا كنت مركز مع سلمي وكل شويه ابصلها ومكنتش مركز مع الدكتور خلصت اول محاضره وقعدنا في الكافيه بتاع الجامعه مع بعض نتكلم مع بعض شويه لغاية المحاضره التانيه وفي نهاية اليوم واحنا ماشيين طلبت منها رقمها وهي ادتهوني روحت خدت دش لذيذ وكلت وقعدت مع اهلي شويه ودخلت اوضتي فتحت الواتس بعت لسلمي رساله مكانتش فاتحه وبعدها بربع ساعه ردت عليا وفضلنا نتكلم مع شويه وبعدها نمت وتاني يوم شوفتها في الجامعه سلمت عليها
أنا: ازيك عامله اي
سلمي: بخير الحمد** وانت عامل اي
أنا: تمام الحمد** بس اي القمر ده لاقيتها وشها احمر زي الطماطم
سلمي: ميرسي جدا انت اللي عينك حلوه
أنا: يلا ندخل المدرج علشان المحاضره قربت تبدا ودخلنا المدرج وبدات المحاضره كانت دكتوره وخلصنا باقي المحاضرات
أنا: اي رايك نروح نقعد في كافيه مع بعض شويه
سلمي: تمام ماشي
خدتها وروحنا قعدنا في كافيه وجه الويتر قولتلها تشربي اي قالتلي عصير مانجه وانا طلبت قهوه وفضلنا نتكلم عن حياتها وحياتي لغاية لما الحاجه جت
أنا: انتي منين ياسلمي
سلمي: انا من مدينة نصر
أنا: بجد اصل انا ساكن هناك برضوا
سلمي: اممم طلعنا جيران اهو
أنا: حاجه حلوه اووي ان جيراني قمر كده
سلمي: ههه ميرسي يلا نروح بقي عشان متاخرش
أنا: يلا بينا حاسبت علي المشاريب وخدتها ومشينا
دخلت البيت لاقيت اهلي بيتفرجوا علي التليفزيون دخلت خدت دش وقعدت معاهم شويه ودخلت نمت صحيت الساعه 10بليل كلمت سلمي وابتدينا ناخد علي بعض اكتر وسالتها سؤال
أنا: ممكن اسألك سؤال
سلمي: اتقضل
أنا: انتي ارتبطي وحبيتي حد قبل كده؟
سلمي: اه كنت مرتبطه بواحد وكان بيطلب حاجات وحشه وانا سبته بعدها علي طول
أنا: لو مفيهاش رخامه مني ممكن اعرف اي هي الحاجات دي
سلمي: لا عيب مش هينفع اقولك
أنا: خلاص ماشي علي راحتك وفضلنا نتكلم شويه وبعدها نمت عدي شهرين وخدنا علي بعض اووي ودخلت الامتحانات وخلصت جبت جيد جدا وسلمي جابت زيي
كنت قاعد في البيت زهقان ومش بعمل حاجه كلمت صحابي ونزلنا قعدنا علي كافيه مع بعض شويه وروحت كانت الساعه 11 فتحت واتس وكلمت سلمي شويه وصحابي وقفلت وقعدت علي البلايستيشن لغاية الساعه2 وبعدها نمت وصحيت الصبح الساعه9 دخلت خدت دش وشربت القهوه وقولت افتح واتس اشوف سلمي فاتحه ولا لا لاقيتها لسه مفتحتش وفضلت قاعد علي الفيس شويه وقومت اتفرج علي التليفزيون لاقيت رساله على الواتس لاقيتها سلمي فتحت وفضلنا نتكلم
أنا: مش هتقوليلي الحاجه اللي طلبها منك اللي كنتي مرتبطه بيه
سلمي: لا مش هقول يابني دي حاجه مينفعش تتقال
انا: متخافيش قولي واكنك مقولتيش
وبعد الحاح كتيرر مني وافقت انها تقول
سلمي: هقولك بس محدش يعرف
أنا: طب قولي وبعدين هقول لمين يعني
سلمي: طلب مني اني اروح عنده شقته وياخد مني بوسه
ساعتها انا قولت في دماغي انها مكانتش هتبقي بوسه بس وكان هينيكها وزبي وقف لما قالت كده
انا: ما كنتي تروحي خليه يبوسك هههه
سلمي:ههه بس ياسافل
انا: طب لو انا قولتلك عايز بوسه هتديني هههه
سلمي: لا طبعا عيب وحسيتها زعلت
انا: اي ده زعلتي انا كنت بهزر خلاص مش عايز بوسه عايز حضن😂😂
سلمي: لا برضوا انت سافل اووي
أنا: لا خلاص ده انا حتي محترم اوي
سلمي: اه باين 😂
انا: مش ناويين نتقابل ولا اي من ساعة الاجازه مشوفتكيش
سلمي: خلاص هانت كلها اربع ايام وتشوفني مستعجل ليه كده
انا: هو في حد ميبقاش عايز يشوف القمر يعني
سلمي: انت بتجامل كتير
انا: لا و** مش بجامل وكمان انا مبعرفش اجامل اصلا
سلمي: اممم ماشي يعم هصدقك
انا: لازم تصدقي علشان حقيقه فعلا
سلمي: ههه اي الثقه دي
انا: احلي حاجه
انا: بقولك اي انا هقفل دلوقتي علشان رايح مشوار وهرجع اكلمك
سلمي: تمام باي
انا: باي
نزلت قعدت مع صحابي لغاية بليل وروحت خدت دش وقعدت مع اهلي وفضلت ارخم علي اختي واهزر معاها(اختي اصغر مني بسنتين) ودخلت اوضتي فضلت قاعد علي السرير عمال بفكر في سلمي لو فتحت معاها موضوع ارتباط هتوافق ولا لا قولت اسيبها بظروفها

وهنا ينتهي الجزء الاول من قصتنا وانتظروا الجزء التاني لو فاضي بليل هنزلكو الجزء التاني


الجزء التاني

وقفنا الجزء اللي فات لما كنت بفكر ارتبط بسلمي ولا لا وقولت اسيبها بظروفها

تاني يوم كان يوم جمعه صحيت فطرت مع اهلي وقعدت معاهم وشربنا الشاي وفضلنا نتفرج علي التليفزيون واحنا قاعدين لاقيت رساله من سلمي فتحتها لاقيتها بتقولي
سلمي: صباح الخير عامل اي فينك مش باين النهارده
انا: صحيت فطرت وفضلت قاعد مع اهلي شويه
سلمي: اممم طيب ماشي انا كنت بطمن بس بشوفك مفتحتش ليه
انا: متقلقيش انا كويس وانتي عامله اي
سلمي: تمام الحمد**
انا: دايما ما تيجي نتقابل شويه نقعد مع بعض
سلمي: مش عارفه بصراحه هشوف واقولك
انا: لا مفيش هشوف قوليلهم انك نازله مع صحابك
سلمي: خلاص ماشي هنتقابل فين
انا: في كافيه*** عارفاه
سلمي: اه عارفاه
انا: تمام نتقابل هناك وقفلت معاها وقومت خدت دش في السريع وروحت البس وقولتلها اني نازل وقالتلي ان هي كمان قربت تخلص وتنزل ونزلت علي الكافيه فضلت مستنيها وفجاه لاقيت قمر داخل عليا غير اللي بشوفها في الجامعه جت وقعدت معايا روحت مصفر صفارة اعجاب وقولتلها شكلي كده هتجوزك وضحكت وهي كمان ضحكت بكسوف وقالتلي بطل بكش بقي
وطلبتلها عصير وطلبت ليا قهوه وفضلنا ندردش في اي حاجه وقولتلها عايز اقولك حاجه بس مش عارف اجبهالك منين قالتلي قول وربنا يستر ههه قولتلها انا معجب بيكي بصراحه من اول مره شوفتك فيها واتشديت ليكي لحظه صمت تاام ووشها بقي زي الفراوله قاطعت الصمت وقولتلها سكتي ليه شكلك مش موافقه قالتلي لا مش كده بس انا كمان برضوا معجبه بيك برضوا بس كنت خايفه يحصل معايا زي ما حصل قبل كده قولتلها متخافيش مش هتشوفي خير كل خير وخلصنا قعدتنا وخدتها وروحتها وانا روحت وكان اسعد يوم بالنسبالي اول ما روحت كلمتها واتطمنت عليها وصلت وقالتلي ايوه وصلت وفضلنا نحب بعض وعدت الايام وعلاقتنا بقت تتطور اكتر وهي بقت واثقه فيا وقولتلها ممكن طلب قالتلي قول ياسيدي قولتلها عايز بوسه ممكن شافت الرساله وفضلت ساكته قولتلها في اي قالتلي مفيش حاجه كنت بتقول ايه قولتلها اه ده استعباط بقي وضحكت قالتلي بس انا خايفه يحصل حاجه تاني قولتلها مش واثقه فيا قالتلي واثقه بس قولتلها من غير بس نروح شقتي دلوقتي واخد البوسه علي طول(طبعا عزيزي القارئ هتقول خدها في اي حته مش لازم الشقه يعني بس اقولك انها مش هتبقي بوسه بس هتبقي تقفيش وكده) ونمشي قالتلي مع اني مش ضمناك بس ماشي وهنمشي ع طول واخدتها وروحنا شقتي ودخلنا قعدنا في الصاله وكانت مكسوفه قولتلها فكي كده مكانتش بوسه دي تخليكي تتكسفي قالتلي خايفه يلا نمشي قولتلها نمشي فين احنا خلاص جينا وقعدت جنبها وابتديت اقرب منها وحطيت شفايفي علي شفايفها وابتديت ابوسها وهي تجاوبت معايا وبقيت امص لسانها واخده في بوقي والحس شفايفها وابتديت اقفش في بزازها من فوق الهدوم واوووف علي طرواتهم ونزلت علي رقبتها ابوسها والحسها راحت فاقت وقامت مره واحده وقالتلي يلا ننزل وحسيتها زعلانه وخدتها ومشينا وروحت وهي روحت فتحت واتس قولت اكلمها وبعتلها رساله عدي نص ساعه ولاقيتها ردت عليا
سلمي: اللي حصل ده مش هيتكرر تاني وانا غلطانه اني سمعت كلامك
انا: طب اي اللي حصل
سلمي: يعني مش عارف اللي حصل هي البوسه انا مكنتش اتوقع منك كده
انا: طب اهدي خلاص اعتبري مفيش حاجه حصلت
سلمي: ازاي يعني اعتبر ان مفيش حاجه حصلت ده انا لولا قومت كنت عملت فيا اي
انا: كنت اكلتك اكل يابطه هههه
سلمي: خفيف انسي اني اسمع كلامك تاني
انا: ليه بس ده انا غلبان
سلمي: اللي عملته ده وغلبان
انا: ايوه ده في حاجات اكتر من كده انا عايزك تبقي عارفه كل حاجه معايا انا بس لكن قدام اي حد متعرفيش حاجه
سلمي: لا طبعا مستحيل يحصل
انا: طب جربي ومش هتندمي
سلمي: هفكر وحاسه انك هتوديني في داهيه
انا: ولا داهيه ولا حاجه هنعمل كل حاجه بسريه تامه انتي قاعده فين دلوقتي
سلمي: في اوضتي
انا: طب قومي اقفلي الباب كويس
سلمي: حاضر
انا: انتي لابسه ايه
سلمي: لابسه بيجامه
انا: ومن تحتها
سلمي: بس ياقليل الادب
انا: اومال انتي فاكره ايه
سلمي: ولا حاجه
انا: طب يلا قولي لابسه ايه
سلمي: لابسه اندر وبرا لونهم اسود
انا: بحب الاسود اوووي وخصوصا انك بيضه
سلمي: طب يلا بسرعه قبل ما حد ينادي عليا
انا: طب اقلعي البيجامه
سلمي: هو انت ناوي تعمل اي
انا: كل خير ياموزتي
سلمي: اما نشوف اخرتها معاك اديني قلعت
انا: صوريلي نفسك دلوقتي بس متجبيش وشك
سلمي: لا طبعا انت اتجننت وطبعا عملت نفسي زعلت واضايقت وقولتلها خلاص براحتك باي
سلمي: خلاص متزعلش ولاقيتها بعتت الصور
انا: اي الجماال ده الهدوم مغطيه حاجات تتاكل اكل
سلمي: انت سافل اووي
انا: معاكي انتي بس اقلعي يلا بقيت الهدوم بسرعه
سلمي: انا مش مستريحالك
انا: متخافيش ده شات بس
سلمي: اديني قلعت اما نشوف اخرتها
انا: اخرتها لبن😂😂(اكيد انتو فاهمين)
سلمي: اممم
انا: حطي ايدك من تحت عندك وافركي
سلمي: وبعدين
انا: ببوس شفايفك وبقطعهم بسناني
سلمي: اممم براحه عليا يامفتري
انا: بقفش في بزازك الملبن وبلحس رقبتك
سلمي: اممم الحس كمان
انا: بضم بزازك علي بعض وبرضعهم وبلحس حلماتك
سلمي: ارضع كمان ياحبيبي اححح
انا: عجبك الرضع بتاعي
سلمي: عجبني اووي ارضع كمان امممم اااه
انا: بلحس سوتك اممم اممم وبدعك في كسك
سلمي: براحه ااااه اممم كمان كمان
انا: بلحس زنبورك وبعضه كسك طعمه حلوو اووي وعسلك اكنه شهد امممم
سلمي: الحس كمان بحبك اوى اااههه امممم
انا: تعالي مصيلي زبري
سلمي: لا بقرف
انا: لا متقرفيش انا لحست كسك اهو يلا تعالي هعلمك امسكيه بايدك وحطيه في بوقك اكنك بتلحسي ايس كريم حطي الراس
سلمي: اممم ااامممم طعمه غريب بس حلو
انا: قولتلك هيعجبك اوي مصي يلا علشان ينيكك
سلمي: كفايه كده تعبتني انا نزلت 4مرات
انا: لسه يروحي احنا عملنا حاجه ده تسخين لسه
سلمي: هو لسه في حاجه تاني
انا: كتير ده هيخش في كسك وطيزك اللي مجنناني دي
سلمي: لا كفايه نكمل بعدين علشان تعبت اووي مش قادره يلا هكلمك بعدين باي
انا: باي ياموزتي وان شاء** بدل ما يبقي شات هيبقي حقيقي

وهنا ينتهي الجزء التاني باااي

يتابع

الجزء التالت

وقفنا الجزء اللي فات لما قفلت مع سلمي بعد ما عملت سكس شات معاها وتعبت
فضلت قاعد علي التليفون شويه افتح سكس لاني كنت هيجان اووي علي سلمي وضربتلي العشره التمام ودخلت خدت دش وطلعت فتحت التليفزيون كان في فيلم اجنبي اكشن شغال اتفرجت عليه وفتحت واتس بعت لسلمي لاقيتها مفتحتش روحت فاتح الكمبيوتر وشغلت اغاني وفتحت البلايستيشن وقعدت العب شويه لغاية لما لاقيتها بعتتلي بتقولي انت بهدلتني خالص اومال لو كنت معاك كنت هتعمل فيا اييه ده انت اكيد كنت هتموتني
انا: لا خاالص كنت هاكلك والحسك بس مش اكتر عشان 😂
سلمي: ده انت مفتري اوي بجد
انا: ولا مفتري ولا حاجه انتي اللي دلوعه شويه
سلمي: لا انا جامده ومش دلوعه بس مش حملك خاالص
انا: ما تيجي نعمل اللي عملناه ده تاني بس نعملو عملي بقي في شقتي
سلمي: ده بعينك انك تلمسني اصلا
انا: ما بلاش علشان ممكن اغتصبك واقطع هدومي واقول انك بتتحرشي بيا يا متحرشه😂😂
سلمي: انا برضو ياسافل ياقليل الادب
انا: المهم بكرا في شقتي الساعه9 الصبح يلا باي علشان اجهز للمعركه بكرا😂
وقفلت معاها قبل ما تفكر ترد عليا وكنت مبسوط فشخ اني قدرت اجيبها في ملعبي وتبقي معايا في اي وقت ابقي عايز انيك فيه اجيبها وانيكها
حطيت دماغي علي السرير وفضلت افكر اي اللي هيحصل بكرا مع سلمي وعمال افكر لغاية لما نمت وصحيت الصبح دخلت الحمام حلقت دقني وشيلت شعر زبي وخدت دش وفطرت وشربت قهوتي ولبست وكلمت سلمي قالتلي انها خمس دقايق وتنزل قولتلها تعاليلي علي الشقه علي طول هستناكي هناك قالتلي ماشي نزلت روحت شقتي فضلت قاعد مستنيها واول ما سمعت صوت رجل علي السلم وقفت ورا الباب واول ما دخلت حضنتها من ضهرها وفضلت ابوس في رقبتها وهي بتقولي مالك مستعجل لبه كده حوش صاحبك اللي واقف تحت ده هيخرم البنطلون قولتلها ده بيصبح عليكي ودلوقتي انتي هتردي عليه الصباح خدتها وقعدنا علي الكنبه وفضلت احسس علي رجلها حسيتها متوتره قولت اهيجها علشان متبقاش متوتره فضلت طالع نازل علي رجليها واول ما حطيت علي كسها من فوق الهدوم حسيتها اتكهربت واتنفضت قربت شفايفي من شفايفها واوووف علي سخونة نفسها وريحة هيجانها اللي جنني وفضلت ابوس فيها والحس لسانها وهي ابتدت تتجاوب و تان وتتاوه وقلعتها التيشرت اللي لابسها وكانت برا لونها احمر وفضلت اقغش في بزازها وابوس رقبتها والحسها واعض شفايفها واخدها بين شفايفي ونيمتها علي الكنبه وابديت اقلعها البنطلون ونمت فوقيها عمال ابوس كل حته في جسمها ونزلت الحس سوتها واول ما لمستها فضلت تترعش عرفت انها بتجيب شهوتها وفكتلها البرا علشان تكشف عن شهد بلون الوردي نزلت ارضع فيهم واشفط الحلمات في بوقي واعضهم وهي بتتاوه امممم كمااااان ااااه ارضع كمان ياحبيبي ونزلت قلعتها الاندر وشوفت احلي كس وردي مليان بعسلها نزلت الحسه وكانت ريحته تجنن وفضلت الحسه واعضه وهي بتقولي اااااه براااااحه اممممم يلا بقي دخله وانا ولا سامعها وشغال لحس ومص وهي اترعشت للمره التالته قومت قلعت هدومي كلها واول ما شافت زبري برقعت وقالت احييه اي كل ده قولتلها متخافيش وحطيت زبري علي باب كسها وعمال العب بيها علي شفراتها واحكه في زنبورها وهي امممم اااااه بهدلتني وتعبتني دخله بقي ادخل اي بتاعك لا اسمه زبري اااااااه دخل زوبرك ادخله فين دخل زوبرك في كسيييي ااااااه مش قااااادره قولتلها بس انتي لسه بنت وكده هفتحك ملكش دعوووه انا هتصرف راحت لافه رجليها حوالين وسطي ورفعت نفسها لفوق وزبي دخل في كسها وفضلت ادخله واحده واحده روحت مطلعه بدمها وقومتها دخلتها الحمام مليت البانيو مايه دافيه ومطهر وسبتها شويه وخدتها ودخلنا الاوضه نايمتها علي السرير علي ضهرها وابتديت ابوسها ورفعت رجلها علي كتفي وابتديت ادخل زبي في كسها واحده واحده وهي اممم ااااااه كماااان كماااان افشخني قطعني وانا ادخل اكتر لغاية لما دخل نصه وابتديت نازل طالع وشغال تقفيش في بزازها وعمال ارضع فيهم وامص الحلمات وهي اااااااه كمااااااان اسرع وفضلت اسرع وانيكها اسرع واشتغلت ترزيع فيها وهي ااااااااااه مش قادره وانا عمال ارزع في كسها وهي تصوت جاامد وجابت شهوتها للمره السابعه او التامنه وفضلت انيكها نص ساعه لغاية لما قربت اجيب روحت طلعت زوبري وفضلت احكه في بزازها لغاية جبتهم وقومنا خدنا دش مع ومخليش من التقفيش والبعبصه وعملت معاها واحد في الحمام وخرنا ولبسنا ونزلنا روحتها وانا روحت دخلت ملقتش حد من اهلي دخلت خدت دش وعملت قهوه وعملتلي سندوتش كلته ودخلت نمت من التعب وصحيت ع العصر اتغديت مع اهلي وقعدت معاهم شويه وكلمت سلمي وقولتلها هتعملي اي في اللي انتي عملتيه ده قالتلي انا هتصرف يعم متخافش كده😂 انا اعمل اي حاجه علشانك ياقلبي انا كنت مبسوطه اووي النهارده
انا: حيث كده بقي لازم طيزك الحلوه لازم تتناك هي كمان ولا ملهاش نصيب يعني
سلمي: لااا كله الا التوته بتاعتي😂😂 هتوجعني اووي بجد
انا: بس هتبقي متعه اكتر ومتخافيش هجبلك مخدر علشان متحسيش بأي حاجه
سلمي: اللي تشوفه ياحبيبي
انا: هنتمتع انا وانتي ياروحي
سلمي: انا بحبكك اووي
انا: وانا كمان بحبك اوى
سلمي: الدراسه بعد بكرا
انا: اخيرا هننزل ده انا زهقت من قعدة البيت
سلمي: وانا كمان و**
انا: ما تيجي نلعب جوله بكرا 😂😂
سلمي: لااااا ده انت مفتري اووي😂
انا: ده انا معملتش حاجه كده
سلمي: شكرا مش عايزه تاني خلاص
انا: لا هتيجي 😂😉
سلمي: ماشي يعم يلا باي رايحه مشوار وهاجي اكلمك
انا: باي
قومت لبست ونزلت روحت العب كوره مع صحابي والحمد** كسبت😂وروحنا قعدنا علي القهوه شويه وروحت دخلت خدت دش ودخلت اوضتي قولت افتح اشوف سلمي بعتلها ولاقيتها ردت وفضلنا نتكلم مع بعض شويه لغاية الساعه1 وقفلت معاها ونمت وصحيت تاني يوم خربتها اخر يوم اجازه بقي نزلت قابلت صحابي وخرجنا وروحت البيت علي الساعه 8 وكلمت سلمي لغاية الساعه11 وقفلت ونمت علشان اول يوم جامعه بكرا وصحيت الصبح فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه انا وسلمي مع بعض وقعدنا في الكافيه بتاع الجامعه ولاقيت واحده داخله علينا البت من كتر بياضها بتلمع وعينها زرقا لون السما وشعرها سايح قالتلنا صباح الخير وردينا عليها الصباح (هيبقي ليها ادوار في القصه معانا برضوا)
البنت: ممكن اقعد معاكو
احنا: اه اتفضلي طبعا
البنت: ممكن اتعرف عليكو
انا: اسمي احمد
سلمي: وانا سلمي
البنت: وانا روان
احنا الاتنين: تشرفنا بيكي
روان: انا اكتر
روان: هو انتو تقربوا لبعض
انا: دي حبيبتي
روان: اممم **يخليكو لبعض
انا: انتي في كليه اي
روان: تجاره
سلمي: ده انتي معانا
روان: بجد وانتو في تجاره برضوا
سلمي: ايوه احنا في تجاره
روان: خلاص نبقي مع بعض علي طول هاتي رقمك ياسلمي علشان ابقي اكلمك
سلمي: تمام ياحبيبتي
وخدت رقمها ودخلنا المحاضره وخلصنا المحاضرات كلها وروحنا

وكده ينتهي الجزء التالت
سلااااام

الجزء الرابع:

وقفنا الجزء اللي فات لما خلصت المحاضرات وروحت البيت
بعد ما روحت البيت خدت دش وطلعت كلت وفتحت واتس بعت لسلمي وحكتلها علي روان وان جسمها حلو واني اضمها لحفله النيك معانا وحسيتها زعلت
سلمي: يعني انا مش ماليه عينك ومش عجباك
انا: مش القصد و** بس جسمها عجبني وحاسسها هتبقي مختلفه شويه عنك
سلمي: وانت فكرك يعني انها هتوافق بحاجه زي كده اصلا طب انا وافقت علشان عبيطه وهبله وهي اكيد مش هتوافق ومش بعيد لما تعرف اللي بينا تفضحنا في الجامعه
انا: متخافيش اووي كده انا كنت ملاحظ انها كل شويه تبصلي وتعض علي شفايفها يعني البت هيجانها ونفسها
سلمي: ده انت قاعد مركز بقي معاها
انا: لا خاالص و** بس كنت بلمحها بطرف عيني
سلمي: ده انت طلعت مش سهل خالص ياواد
انا: عيب عليكي ده انا اعجبك اوي هههه
سلمي: ماشي يعم الجامد روح ذاكرلك كلمتين ينفعوك
انا: ماشي ياقمر نتقابل بكره باي
سلمي: باي
بعد ما قفلت مع سلمي فضلت قاعد افكر اجيب روان ازاي واعمل خطه بس قولت اتقل عليها شويه واخليها تهيج اكتر عليا ومشغلتش دماغي ونمت كانت الساعه1 بليل وصحيت تاني يوم الصبح كالعاده فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه قابلت روان وسلمي في الكافتيريا بتاعت الجامعه وقعدنا مع بعض وانا ملاحظ روان كل شويه تبصلي ولفت نظر سلمي ليها المهم دخلنا اول محاضره كالعاده مركز مع سلمي وروان وخلصنا المحاضرات وقولتلهم ما تيجو نقعد في كافيه مع بعض شويه قالولي يلا وروحنا الكافيه وطلبتلهم عصير وطلبت ليا قهوه وفضلنا قاعدين مع نتكلم في اي حاجه وبعد كده روان قالت يلا نمشي علشان متاخرش وخدتهم وروحنا كل واحد روح بيته وانا قبل ما اروح كلمت صحابي نروح نقعد علي القهوه مع بعض وروحنا قعدنا ساعتين وقولتلهم اني هروح وروحت البيت دخلت خدت دش ودخلت اوضتي فضلت قاعد علي السرير وقولت اكلم سلمي اطمن عليها وصلت ولا اي وكلمتها وقالتلي انها وصلت من بدري وفضلنا نحب في بعض شويه
انا: وحشاني اووي
سلمي: هو انا لحقت ما انا كنت لسه معاك
انا: لا علي التاني يابت😉
سلمي: اااه فهمت لا بعينك ياحبيبي انك تشوفني
انا: ليه بس ده انا بقالي اسبوع معملتش حاجه وتعبان
سلمي: سلامتك يابطه😂😂
انا: و** لهفشخك علشان تتريقي عليا المهم بكرا هنروح شقتي ومش هنروح الجامعه
سلمي: ازاي يعني لا مينفعش
انا: اسمعي الكلام مجتش من يوم يابت
سلمي: طب وروان لما تروح بكرا هتدور علينا
انا: كلميها علي الواتس دلوقتي وقوليلها انك مش رايحه بكرا علشان مامتك تعبانه
سلمي: ماشي وانا حاسه انك هتوديني في داهيه اصلا
انا: جمدي قلبك كده
سلمي: ماشي يعم
انا: يلا باي هنام علشان ابقي فايقلك بكرا
سلمي: لا براحه عليا شويه انا مش قدك
انا: ههه هحاول
سلمي: تمام يلا باي
وقفلت الواتس وقومت نضفت زبي وخدت دش ودخلت اوضتي نمت وصحيت الصبح بدري فطرت وكلمت سلمي قالتلي انها خلاص نازله دلوقتي قولتلها تمام ونزلت انا كمان دخلت علي الصيدليه جبت مخدر وفياجرا علشان ناوي افشخها النهارده وطلعت علي الشقه وبعدها بخمس لاقيتها جت وقولتلها مفيش وقت النهارده مفيش راحه خالص قالتلي يلهووي هو انت ناوي فيا اي انا كل خير ادخلي الاوضه يلا اجهزي وقامت دخلت الاوضه نص ساعه ولاقيتها بتنده عليا ودخلت كانت لابس قميص اسود مفتوح من عند الصدر ونص بزازها طالعين لبرا اول ما شوفتها صفرت صفاره اعجاب وقعدت جنبها علي السرير
وقولتلها انتي كل يوم بتحلوي عن اللي قبله اي الجمال ده وابتديت اقرب من شفايفها وغبنا في بوسه عشر دقايق بناكل شفايف بعض وبعدها قومت قلعتها القميص ليكشف عن اندر وبرا لونهم بينك روحت منيمها علي ضهرها علي السرير ونمت فوقها وفضلت ابوس في شفايفها والحس لسانها وهي تجاوبت معايا وبدات تزوم وتتاوه اممم اممممم وانا اعض شفايفها والحس ورا ودانها ونزلت علي رقبتها لحس وعض وهي غابت في دنيا تاني واترعشت جامد تحتي عرفت انها بتجيب شهوتها ونزلت الحس فرق بزازها كانت ريحتهم جميله جدا وفضلت الحس وهي تقول امممم اااااه الحس كمان امممم ونزلت علي سوتها اول ما لمستها اكن مسكتها كهربا وجابت للمره التانيه وقالتلي ارحمني بقي ونيكني مش قااادره ااااه ولا اكني سامع اللي بتقوله وعمال الحس عدلتها وفكتلها البرا وفضلت ارضع في بزازها واشفط الحلمات واعضهم وهي تقول ااااااااه ااااااااه كمااااااان ارضع بزااااز لبوتك ومراتك اااااامممم وانا احط وشي بينهم ونزلت علي كلوتها وكسها كان نضيف وبيلمع من كتر العسل اللي نزلته ونزلت الحس كسها واول ما حطيت لساني علي زنبورها فضلت تترعش وتصوت جامد حسيت ان العماره كلها سمعتنا وفضلت الحس كسها واحط لساني بين شفراتها وادخله في كسها وهي تصوت وتقولي نيكني بلسانك اااااه امممم وانا اعض شفايف كسها وهي تصوت وتقولي خلاص بقي مش قادره قوم حط زبك ونيكني وطفي نااااري ااااااه ااااه وقومت قلعت هدومي كلها ونمت علي ضهري وعملنا وضع 69 وخلتها تمص زبري زي ما علمتها وانا الحس كسها واحط صباعي في خرم طيزها وافضل الف فيه واحط التاني لاقيتها حست راحت عضت زبري من الوجع وانا فضلت اتوجع بسببها روحت مقومها ونيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها علي كتفي روحت رازع زبي مره واحده في كسها واشتغلت حفر وترزيع في كسها جامد وهي تصوت اااااااااااه اااااااااه براااااحه كسييي اتفشخ منك** ارحمني مش قاااااادره ااااااااااه وانا عمال ارزع في كسها لغاية لما حسيتها غابت عن الوعي هديت السرعه وابتديت انيكها براحه لغاية لما فاقت روحت مطلع زبي وخلتها عملت وضع الدوجي وجبت المخدر وقولتلها هحط منه علي خرم طيزك ولما تحسيها نملت قولي وحطيت المخدر علي خرم طيزها وفضلت ادعك في كسها علشان تفضل هايجه وابوس شفايفها واقفش في بزازها وابتديت ادخل صباعي في خرم طيزها قولتلها حاسه قالتلي لا حطيت التاني قولتلها وكده قالتلي لا برضوا حطيت التالت لاقيتها بتتوجع بسيط وفضلت مثبته جوا لغاية لما تاخد عليه روحت مخرجه وحطيت راس زبري ولاقيتها عماله تزوم وتتوجع ااااااه اممممم اااااه امممم وزقيت زبري لغاية ربعه قالتلي خرجه خرجه اااااه بيووجع طيزي اتفشخت ااااااااااه وانا فضلت مثبته لغاية لما تاخد عليه ولاقيتها بترجع بطيزها وانا ازق لغاية لما دخل نصه وفضلت ادخل واطلع روحت زاقق الباقي لغاية لما دخل كله وفضلت انيكها براحه وبعد كده اسرع وفضلت انيكها بسرعه وهي اهاات الوجع اتحولت لمتعه وفضلت تقول ااااااااه امممممم نيك كمان افشخني انا لبوتك انا شرموطتك ااااااه اااااااه كمااااااان افشخ لبوتك وفضلت ارزع في طيزها يجي ساعه وحسيت اني هجبهم خلاص روحت مسكت وسطها وجبت لبني كله جوا طيزها وفضلت تقول احححححح لبنك سخن وفضلت نايم فوقيها لغاية لما زبي نام وخرج لوحده وقالتلي انا مش قادره اتحرك انت فشختني اووي قولتلها معلشي انتي اللي جامده وجسمك ملبن يلا قومي وقالتلي مش قادره بجد وقومتها سندتها لغاية الحمام وخدنا دش مع بعض ونزلنا وروحت كلمتها واتفقت معاها ازاي نجيب روان وده اللي هنعرفه في الجزء الخامس

سلاااام


الجزء الخامس
قبل ما نبدا عايز تفاعل علشان اكمل في القصه

يلا نبدأ وقفنا الجزء اللي فات لما اتفقت مع سلمي علي خطه نجيب بيها روان الكلام اللي جاي ده كان في الشات بيني وبين سلمي
أنا: عندي خطه فاجره نجيب بيها روان
سلمي: اي هي الخطه ياشيطان
أنا: مش شيطان ولا حاجه بس علشان اتمتع وامتعكوا
سلمي: اممم طب قول الخطه و** يستر من خططك
أنا: بصي انا هديكي مفتاح شقتي بكرا في الجامعه من غير ما روان تشوف حاجه وبعدها تقوليلها تعالي بكرا عندي نذاكر مع بعض كده كده اهلي مسافرين يعني هنبقي براحتنا
سلمي: وبعدين
انا: هجيب منشط جنسي وتحطيهولها في العصير بعد ما يعدي نص ساعه من قعدتكوا مع بعض واول ما تحسيها بتهيج اطلعي من الاوضه وسيبيها وخليكي مراقباها من برا واول ما تلاقيها خلاص استوت علي الاخر ادخلي عليها واقعدي جنبها علي السرير وانتي عارفه الباقي بقي
سلمي: خلاص ماشي نتقابل بكرا في الجامعه يلا باي
أنا: باي ياقمر
وقفلت مع سلمي بعد ما اتفقت معاها هتعمل اي ونمت وصحيت تاني يوم قابلت سلمي علي بوابة الجامعه واديتها نسخه من المفتاح قبل ما ندخل ودخلنا علي الكافتيريا ولاقينا روان مستنيه وسلمنا عليها وقعدنا مع بعض وبعد كده خلص اليوم وروحت خدت دش وكلت وكلمت سلمي قولتلها عملتي اي وحكتلي
سلمي: قولتلها ما تيجي تذاكري معايا المحاضرات اللي انا محضرتهاش علشان مش هعرف اذاكرها لوحدي قالتلي هتكسف علشان اهلك هيبقوا موجودين وانا قولتلها انهم مسافرين وهنبقي لوحدنا وبراحتنا قالتلي خلاص ماشي قولتلها الساعه 9 تيجي ووصفتلها العنوان
انا: حلو اووي كده عايزك تخليها مولعه علي الاخر
سلمي: عيب عليك متقلقش
انا: واثق فيكي يامزتي
سلمي: ههه ماشي يعم الواثق
انا: طبعا يابنتي يلا روحي نامى عشان تبقي فايقه وجاهزه بكرا
سلمي: ماشي يلا باي
انا: باي
وقفلت مع سلمي ونمت وصحيت تاني يوم علي الساعه 8 واليوم ده مكانش فيه جامعه صحيت فطرت وشربت القهوه وكلمت سلمي قالتلي انها في شقتي وروان خمس دقايق وتبقي عندها قولتلها تمام قومت لبست ونزلت قعدت علي القهوه ساعه وبعد كده روحت شقتي ودخلت براحه وسمعت صوت اهات وصويت اتسحبت ناحية الصوت لاقيتهم ملط واووووف علي جسم روان كرباج نسيت اوصفلكو روان (جسم كيرفي بزازها قد الاناناس وطراي جدا وفخادها ملبن وطيزها ملفوفه وتجنن وهي ماشيه بشرتها بيضه لبن وعيونها زرقا لون السما) نرجع لقصتنا لاقيتهم نايمين فوق بعض وعاملين وضع 69 وطيز روان للباب وطيزها شكلها حلو بخرمها الوردي كان هاين عليا ادخل احشر زبي في طيزها بس قولت اتقل شويه عليهم وخرجت خدت حباية فياجرا علشان اقدر علي اللبوتين اللي جوا دول واستنيت لغاية لما ابتدت تشتغل معايا ودخلت الاوضه براحه قلعت كل هدومي وسلمي شيفاني روحت ناحية روان فضلت اقفش في بزازها لاقيتها اتخضت واتنطرت من فوق سلمي وبتغطي جسمها قولتلها متغطيش حاجه انا شوفت جسمك من بدري قالتلي انت دخلت هنا ازااي اصلا قولتلها ما دي شقتي راحت باصه لسلمي نظره اكنها بتقولها طلعتي بتكدبي عليا راحت سلمي قالتلها هو اللي قالي اعمل ايه وهو اللي خطط روحت قولتلهم يلا احنا مش جايين نضيع وقت روان قالت اخرج اطلع بره انا همشي روحت قولتلها روان انتي نفسك فيا بامارة كل شويه تبصيلي واحنا في الجامعه وتبصي علي زبري وتعضي شفايفك لاقيتها عيطت قالتلي انا اسفه مكنتش اقصد قولتلها العياط مش هياكل معايا وبصراحه انا برضوا جسمك عجبني وعلي فكره انا بنيك سلمي وفتحتها من ورا وقدام
روحت ماسك ايد روان ووقفتها وقربت من شفايفها ونفسها كان سخن وابتديت ابوس شفايفها والحسهم كان طعمهم حلوو اوي وفضلت امصهم والحس لسانها وسلمي نزلت تمص زبري بقت محترفه في المص بنت المتناكه وحسيت روان مش قادره تقف روحت منيمها علي ضهرها ونمت فوقها وفضلت ابوس شفايفها وانزل علي رقبتها وعمال اقفش في بزازها الملبن ونزلت علي بزازها حطيت بزها اليمين في بوقي وعمال اقفش في بزها الشمال واقرص الحلمه وهي بقت تتاوه وتزوم اممممم اممممم كماااان ارضع كماااااان وعضيت بزها لاقيتها صوتت ااااااااه براااااااحه مش قادره ونزلت علي سوتها فضلت الحس فيها لاقيتها بتترعش وتنزل شهوتها وعمال ادعك في كسها بايدي وشغال لحس في سوتها وهي امممممم ااااااااه امممممم بموووووت مش قااادره خلاص ارحمني ونزلت علي كسها بلساني واول ما لمسته اكن مسكتها كهربا فضلت تترعش وتنزل واخد عسلها في بوقي كان طعمه حلو اوي فضلت الحس واعض زنبورها وهي تصوت وتقولي براااااحه اااااااه مش قااااااادره روحت مسكت زبي وفضلت احكه علي كسها وهي تقولي انا لسه بنت لاقيت سلمي قبل ما انا ارد قالتلها متخافيش قبل ما تتجوزي هاخدك معايا نعمل عمليه ومتشليش هم حاجه خلينا نتمتع وعرفت تقنعها فعلا روحت زاقيت زبي فيها واحده واحده وهي توحوح اااااحححح خرجه خرجه مش قااااادره وابتديت ادخل لغاية نصه روحت زاقيته مره واحده لاقيتها صوتت حسيت المنطقه كلها سمعت روحت كتمت بوقها وخرجت زبي عليه دمها وخدتها قعدتها في مايه دافيه وخدت سلمي نيمتها علي ضهرها ونزلت الحس كسها وهي تترعش وتجيب قومت خليتها تمص زبي علشان تبله روحت رافع رجليها علي كتفي وابتديت العب بيه علي شفرات كسها وهي تترجاني اني ادخله واريحها وتقولي ريحني خلااص مش قاااادره روحت رازعه مره واحده وفضلت انيكها بسرعه وهي تقول فشختني كسي اتفشخ اااااااااه وانا شغال رزع في كسها وهي اااااه اممممم كمااااان افشخ مرااااتك لبوتك انا شرموطتك اااااااه نيكني كماااان امممم روحت قلبتها علي بطنها وحطيت زبي علي خرم طيزها وهي تزوم امممممم اممممم اااااه ودخلت ربع زبي ودخلته كله وفضلت انيك براحه وهي تتاوه ااااااااه اممممم روحت خرجته وقولتلها هنام علي ضهري واطلعي فوق زبي وعملنا كده ولاقينا روان جايه وسلمي شدتها وفضلوا يبوسوا في بعض ويقفشوا في بزاز بعض روحت مقوم سلمي وقولتلهم انزلو الحسوا زبي روان قالت مش بعرف وبعدين ده كبير ده كله كان جواياا احييه قولتلها اعملي زي سلمي وفعلا بقت تعمل زي سلمي وخدت روان نيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها علي كتفي وفضلت ادخل زبي براحه وسلمي طلعت قعدت بكسها علي وشها وفضلت انيكها براحه واسرع وهي ملهيا في كس سلمي وفضلت اسرع وانيكها بسرعه راحت نضت كس سلمي راحت سلمي صوتت بسببها وفضلت ارزع جامد وهي بقت تصوت تحت كس سلمي واهاتها مكتومه في كسها وانا برزع وهي امممممم امممم راحت سلمي جابت شهوتها في بوق روان وقامت وروان اشتغلت صويت ااااااااه اااااااه اممممم انت فشختني مش قاااادره كسي اتفشخ اااااااااه وانا ارزع وهي تصوت روحت مهدي سرعتي وقولت لسلمي هاتي المخدر وراحت جابتها روحت قلبتها وخلتها تعمل وضع الدوجي وحطيت علي خرم طيزها وسلمي نامت علي ضهرها علشان روان متحسش بوجع وفضلت ادعك في كسها علشان اهيجها وفضلت ادخل صباعي وافضل الف فيه واحط التاني لاقيتها بتزوم امممم امممم وحطيت التالت لاقيتها قالتلي بيوجع اوي روحت حطيت مخدر تاني وقولتلها كده حاسه هزت راسها لا روحت خرجته وخرمها بقي واسع شويه وحطيت راس زبي لاقيتها اتوجعت بس مقالتش حاجه ودخلت تاني لغاية ربعه قالتلي خرجه بسرعه طيزي وجعتني مش قادره وفضلت مثبته وادعك في كسها علشان متحسش وعمال ادخل شويه بشويه لغاية لما دخل ومفضلش غير حته صغيره روحت زاقيته كله وثبت لاقيتها عضت كس سلمي تاني وسلمي صوتت وفضلت انيكها براحه واسرع شويه لغاية لما بقت مستمتعه وفضلت انيكها واسرع وبقيت ارزع في طيزها وهي ااااااااه فشختني امممممم ااااااه نيكني كماااااان ااااااه افشخني قطعني ااااااااززه وانا شغال رزع جامد وحسيت اني هجيب خرجته من طيزها وخليت وشهم ليا وفضلت زبي ونطرتهم عليهم كل اللبن كان كميه كبيره جدا وفضلوا يدعكو في بزازهم وسلمي الحسوا من علي بزاز روان وخلت روان تلحس في الاول كانت قرفانه بس بعد كده حبت طعمه وفضلت تلحس بزاز سلمي وقومنا خدنا دش احنا التلاته ولبسنا وببص في الساعه لاقيتها بقت الساعه3 ونزلنا وكل واحد روح بيته انا روحت خدت دش وكلمت سلمي خدت رقم روان ودخلت كلمت روان
انا: ازيك ياقمر
روان: مين
انا: اخس عليكي لحقتي تنسيني
روان: لو مقولتش مين هعملك بلوك مش ناقصه قرف
انا: انا اللي لسه فاشخك وشربك لبنه😂😂
روان: احمد ما تقول من بدري يعم😂😂
انا: ما لازم اعمل الدخله دي الاول يامزتي
روان: هو انا لحقت بقيت مزتك
انا: ايوه طبعا يابنتي
روان: ماشي مصدقه😂
انا: المهم انتي عامله ايه هههه
روان: مش قادره انت هديت حيلي وتعبتني وفشختني ده انا هقعد سنه لقدام منزلش تاني بسبب الكميه اللي نزلتها النهارده
انا: هههه ليه كده بس
روان: مبقاش في حاجه تنزل خلاص وكمان انت مفتري انا حاسه اني كل حاجه فتحت علي بعض
انا: نلحمهم ياقمر تاني😂
روان: لاا شكرااا😂😂
انا: اسيبك بقي عشان تعبان ومش قادر هموت وانام باي
روان: وانا كمان هنام باي
وقفلت مع روان ونمت وتاني يوم مروحتش الجامعه وكنت مهدود ومش قادر من النيكه وصحيت الساعه11 لاقيت سلمي رانه عليا 5مرات وروان 3مرات قومت خدت دش علشان افوق وفطرت وشربت قهوه ورنيت علي سلمي قالتلي مروحتش الجامعه ولا اي قولتلها لا مروحتش تعبان ومش قادر قالتلي وانا كمان مروحتش ولا روان قولتلها امبارح كان يوم جامد وهيتكرر كتير قالتلي اكيد دي كانت متعه حلوه بصراحه وانا اتمتعت ولاقيت حد شال عني شويه ههههه قولتلها اي خدمه علشان تعرفي بس اني بحبك قالتلي وانا بموت فيك قولتلها يلا انا هقفل علشان نازل اقعد معاكي صحابي شويه وكلمت صحابي قالولي انهم علي القهوه لبست ونزلت قعدت معاهم لغاية الساعه5 بليل وقومت روحت قعدت اتغديت مع اهلي وقعدت معاهم وقولتلهم اني داخل اذاكر شويه ودخلت ذاكرت لحد 9 وكلمت سلمي وروان وفضلنا نتكلم مع بعض شويه وقولتلهم بعد بكرا نتقابل في الشقه قالولي انت مشبتعتش قولتلهم مفيش حد بيشبع من الملبن المهم وافقوا واتفقنا اننا نتقابل بعد بكرا وصحيت تاني يوم روحنا الجامعه وعدي اليوم عادي وجه اليوم المنتظر ودخلت لاقيتهم لابسين قمصان نوووم تهيج الحجر سلمي لابسه قميص اسود مفتوح من عند الصدر ورجله مفتوحه وروان لابسه قميص ازرق زي قميص سلمي بس لون مختلف قولتلهم ومكنتوش عايزين تيجوا هااا ضحكو وقالولي لازم نمتع راجلنا ونبسطه وندلعه قعدت علي الكنبه جنبهم وقولتلهم بتعرفوا ترقصوا قالولي ده لعبتنا وسلمي شغلت اغنيه وابتدوا يرقصوا رقصهم فااجر يخليك تنط عليهم وهما بيرقصوا الهم فضلو يرقصوا وقولتلهم كفايه كده يلا نبدا اول جوله وشديت سلمي جنبي وفضلت ابوس في شفايفها وروان نزلت تقلعني البنطلون وخرجت زبي وفضلت تمص فيه وقولتلهم تعالو ندخل الاوضه ودخلنا الاوضه وقلعت بقيت هدومي وهما قلعوا وفضلوا بالبرا والاندر ونمت علي ضهري وفضلوا يمصوا زبي هما الاتنين بقوا شراميط اووي وشديت روان وفضلت اكل شفايفها واخد لسانها في بوقي وطلعتها قعدت علي زبي بكسها وفضلت انيك فيها وفضلت انيك فيهم يجي ساعتين ونزلت 3 مرات مره في طيز سلمي ومره في طيز روان ومره علي بزازهم وخلصنا النيكه وخدنا دش ونزلنا وعدت الايام والشهور ودخلنا امتحانات الفاينال وخلصنا الامتحانات ونجحت جبت جيد جدا وسلمي جيد جدا وروان امتياز وقديت الاجازه من خروج مع صحابي ولعب كوره ونيك وكده خلص الجزء الخامس والجزء اللي جاي هيحصل فيه مفاجأة

اتمني الجزء يكون عجبكوا

يتابع




بعتذر عن التاخير بس الفتره دي مشغول شويه

الجزء السادس

الجزء ده مش هيبقي في جنس كتير

عايز تفاعل علشان اكمل يلا نبدأ

وقفنا الجزء اللي فات لما قضيت الاجازه من خروج ونيك وكوره

في يوم كنت بكلم سلمي وروان واتفقت معاهم اننا نخرج مع بعض وخرجنا تاني يوم مع بعض قعدنا في كافيه طلبتلهم عصير وطلبت ليا قهوه وفضلنا قاعدين مع بعض وقولتلهم تعالو نتمشي شويه وخدتهم واتمشينا مع بعض لغاية الساعه 5 بليل وبعد كده روحنا دخلت خدت دش وطلعت كلت وقعدت علي الكومبيوتر شويه وبعدها فتحت واتس وكلمت سلمي وفضلنا نحب في بعض ومرضيتش اعمل معاها سكس شات علشان تفضل بصحتها علشان ناوي في يوم افشخها هي وروان وعدي كذا يوم ومفيش حاجه جديده ولاقيت نفسي تعبان وعايز انيك فا كلمت سلمي واتفقت معاها وقولتلها تكلم روان وعدي يومين وجه اليوم المنتظر (اللي هيحصل فيه المفاجأة اللي مكنتش متوقعها) صحيت علي الساعه 8 كلمت سلمي قالتلي انها بتجهز وهتكلم روان ويروحوا الشقه وقومت خدت دش وفطرت وشربت قهوه ولبست ونزلت روحت شقتي اول ما وصلت وفتحت الباب اتفاجات وفضلت واقف مكاني ازاي هنيك التلاته دول ده انا هتصفي دخلت وسلمت عليهم وروان عرفتني علي صاحبتها (اوصفلكو البنت لونها خمري وعليها بزاز قد الاناناس وطراي جدا وفخادها ملبن وطيزها ملفوفه وعيونها عسلي) نرجع لقصتنا بعد التعارف وحسيتها مكسوفه قولتلها فكي كده راحت روان قالتلي ده هي عامله مكسوفه لكن هي اللي قالتلي عايزه حد يطفي ناري بدل افلام السكس اللي بتفرج عليها وانا حكيتلها عليك لاقيتها هاجت وجبتها معايا النهارده وقولت اعملهالك مفاجاه قولتلها مفاجاه تستاهلي عليها نيكه 😂😂يلا بقي هنقضيها كلام قوموا اجهزوا يلا وقامو دخلوا الاوضه وانا خدت حباية علشان اقدر عليهم علشان هيهدوا حيلي النهارده وشويه وروان ناديت عليا ودخلت تنحت من اللي انا شايفه قدامي وقولت انا دخلت التاريخ معايا تلات قمرات يتاكلو اكل ودخلت مسكت صحبت روان نسيت اعرفكو باسمها اسمها اسماء وفي نفس السن بتاعنا مسكتها فضلت ابوس فيها علشان تدخل معانا وتهيج وفضلت ابوس في شفايفها واقفش في بزازها من فوق القميص واوووف علي طرواة بزازها ولاقيتها ابتدت تزوم وتتاوه ااااه امممم وانا الحس لسانها ونيمتها علي ضهرها وفضلت اعض رقبتها والحس وهي اااممممم اممممم وعدلتها وقلعت هدومي كلها ونمت علي ضهري وطلعت سلمي وروان يمصوا زبي وخلوا اسماء تمص معاهم كانت قرفانه في الاول وعلموها تمص ازاي وحبيته بعد كده وبقت تمص زيهم روحت قايم ونيمت اسماء علي بطنها وجبت مخده حطيتها تحتها علشان طيزها تترفع وخليت سلمي تجيب المخدر وابتديت احط واوسع الخرم وابتدت تتاوه ااااااه اااااه وبتتوجع وحطيت راس زبي راحت صوتت جامد روحت حطيت ايدي علي بوقها وكتمت الصويت وبتقولي حاسه اني اتفشخت خرجه بسرعه بسرعه مش قااااااادره ااااااااه وفضلت مثبته لغاية لما اتعودت وبقت ترجع بطيزها وانا ازق اكتر لغاية لما دخل نصه وفضلت ازقه شويه بشويه لغاية لما دخل كله وفضلت انيك فيها براحه وهي ااااااه نيكني كماااااان طفي نااري امممممم زبك حلو اوووي وانا انيكها واسرع شويه وهي ااااااااه ااااااااه كمااااااان افشخني مش قاااااادره وفضلت انيكها لما تقريبا اغمي عليها وخليت روان تفوقها ومسكت سلمي فضلت ابوس فيها روحت نيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها علي كتفي ورزعت زبي مره واحده في كسها قالتلي اااااه برااااحه فشختني وفضلت ارزع فيها وهي تصوت اااااه نيكني كماااااان ااااااه امممممم افشخ لبوتك ااااااااه وخليتها تعمل وضع الدوجي وحطيت زبي في طيزها وفضلت انيكها بسرعه وفضلت اسرع وانيك جامد وارزع وهي اااااااه طيزي برااااحه وانا برزع جامد وحسيت اني هجيب روحت جايب في طيزها وهي توحوح وتقول ااحححححح لبنك سخن ناااار وفضلت نايم فوقيها وبعد كده خرجت زبي وكان لسه واقف وروان نزلت تمص فيه وتنضفه من اللبن ومسكت اسماء فضلت الحس كسها واعض زنبورها وادخل لساني في كسها وهي امممم اااااه الحس كمااااان وقلبتها علي بطنها وفضلت الحس خرمها وابتديت احط زبي في طيزها وهي اممممم اممممم ودخلته كله وفضلت انيكها براحه وهي ااااااااه ااااااااه نيك كماااااان اممممم ونمت علي ضهري وطلعت قعدت علي زبي بطيزها وفضلت تطلع وتنزل براحه وبعده فضلت تتنطط علي زبي وطيزها عامله زي الموجه روحت نزلتها وطلعت روان قعدت بكسها وفضلت تطلع وتنزل بسرعه وارزع فيها جااامد وهي اااااااه اممممم اااااااه نيكني كماااااان امممممم مش قااااادره وحسيت اني هجيب روحت حاطه في طيزها وفضلت انيكها شويه روحت جايبهم كلهم في طيزها وزبي نام وخرج لوحده وقومتها وفضلت نايم علي ضهري من كتر التعب واسماء قالت انا عايزه اتفتح قولتلها متاكده من قرارك ده قالتلي ايوه متاكده قولتلها المره الجايه علشان مش قادر اعمل حاجه تاني وقومت خدت دش وطلعت لبست وهما دخلوا وخرجوا لبسوا هما كمان ونزلنا وخدت رقم اسماء وروحت البيت خدت دش وكنت ميت من الجوع وكلت ودخلت نمت من كتر التعب وصحيت تاني يوم الساعه 11 الصبح قومت فطرت وشربت قهوه وكلمت اسماء
انا: صباح الخير ياسوسو انا احمد
اسماء: صباح النور عامل ايه
انا: الحمد** وانتي
اسماء: الحمد**
انا: اي اخبارك😂
اسماء: اسكت انا مش قادره امشي😂ده انت هديت حيلي بس متنساش المره هتفتحني
انا: متخليش شهوتك تخليكي تعملي حاجه وتندمي عليها بعد كده
اسماء: مش انت فاتح روان وسلمي
انا: عرفتي منين
اسماء: روان قالتلي وعلشان كده قولتلك تفتحني
انا: خلاص ماشي المره الجايه همتعك ياقمر
اسماء: ماشي يادكري
انا: هكلمك بعدين علشان ورايا مشوار وقفلت معاها ونزلت روحت عند عمي
عيال عمي ولد وتلات بنات هيبقي ليهم ادوار في القصه قدام وسلمت عليهم وقعدت معاهم شويه ومرات عمي قالتلي مبتجيش ليه قولتلها الجامعه بقي واخده كل وقتي والمذاكره واستاذنت ومشيت قعدت علي القهوه شويه وروحت البيت اتغديت مع اهلي ودخلت اوضتي فتحت واتس لاقيت سلمي وروان باعتين رسايل وكلمت سلمي اطمنت عليها وكلمت روان واتكلمت معاهم شويه وقفلت معاهم ودخلت علي موقع نسوانجي لاقيت قصص ولد وزميلته او حبيبته وقصص محارم وشدتني اووي وفضلت اقرأ كذا قصه عن المحارم وبعدها قفلت الفون ونمت صحيت الصبح الساعه9 فطرت وشربت قهوتي وكان عندي فرح في اليوم ده نزلت الساعه 2 حلقت شعري وظبطت نفسي وطلعت البيت دخلت خدت دش ولبست ع الساعه 5 كده واتحركت علشان الفرح كان بعيد عننا بشويه ودخلت القاعه سلمت علي صحابي وقعدت معاهم والفرح بدأ وكان فيه شويه بنات جامدين اوي وهيجوني اوي وخلص الفرح وروحت البيت ضربت عشره من هيجاني ودخلت كلمت سلمي علشان مكلمتهاش النهارده خالص وفضلت نتكلم مع بعض وبعدها نمت وصحيت الصبح كنت زهقان وقولت انزل شغل بدل الملل ده ونزلت دورت علي شغل ولاقيت شغل حلو ونزلت اشتغلت من تاني يوم وقضيت الاجازه في الشغل والخروج وخلصت الاجازه ونزلنا الجامعه واتعرفت علي ناس جديده ولاد وبنات وبقينا شله مع بعض وبقينا نخرج كلنا مع بعض في يوم اجازتي من الشغل وجمعت مبلغ كبير واشتريت عربيه جديده موديل السنه 2022 وبقيت اروح بيها الجامعه واخد سلمي وروان معايا وعلاقتي بقت تتطور بي اصحابي الجداد وحسيت ان فيهم بنتين هيجانين وعايزين يتناكو بس عملت نفسي مش واخد بالي منهم والبنات هيبقي ليهم ادوار في القصه لكن الشباب لا وهعمل حفله بيهم كلهم بس مش دلوقتي وهنيك كل واحده من غير ما التانيه تعرف وبعد كده هعملهالهم مفاجاه واجيبهم كلهم مع بعض وده هنعرفه في الاجزاء الجايه

وكده خلص الجزء السادس ومعلش الجزء ده مش كبير بس هعوضكو في الاجزاء القادمه

يتابع

الجزء السابع

وقفنا الجزء اللي فات لما قولت اني هنيك البنات كلهم من غير ما التانيين يعرفوا وبعد كده هعملهم مفاجاه

يلا نبدأ قصتنا

صحيت تاني فطرت وشربت قهوه وكلمت سلمي وروان واتفقت معاهم اننا نتقابل في ** علشان نروح الجامعه مع بعض ونزلت خدت عربيتي وروحت قابلتهم وروحنا الجامعه قابلنا الشله قاعدين في الكافتيريا سلمنا عليهم وقعدنا معاهم لغاية المحاضره وبعد كده دخلنا المحاضره وحضرنا باقي المحاضرات(انا بحاول اقصر في التفاصيل علشان متزهقوش) نرجع لقصتنا روحت البيت خدت دش وكلمت صحابي وكلمت سلمي وفضلت اتكلم معاها شويه والكلام قلب لسكس وفضلت اهيجها وهي جابت اربع مرات وانا جبت مرتين وقفلت معاها وخدت دش وكانت الساعه بقت1ونص ونمت وصحيت الصبح روحت الجامعه بعربيتي وقعدت مع صحابي وحضرت محاضراتي وقولتلهم ما تيجوا نخرج كلنا كلهم وافقوا وخرجنا فعلا وقولتلهم انا جعان وكلهم قالو واحنا كمان وروحنا كلنا وبعد كده روحنا كافيه قعدنا مع بعض وبعد كده قومنا روحنا وانا روحت سلمت علي اهلي ودخلت اوضتي غيرت هدومي وكلمت سلمي وفضلت اتكلم معاها وبعد كده اتفقت معاها نجيب مريم ودي بقي حتت قشطه تتاكل اكل(وصفها جسم ملبن عود فرنسي كل حاجه فيها مظبوطه بالمللي وعينها زرقا وبشرتها بيضه وبتلمع من كتر بياضها وطيزها تهيج الحجر وصدرها حاجه حلوه)
سلمي: يعني انا وروان واسماء مش مكفيينك عايز تنام مع مريم كمان
انا: لا مش كده بس دي عودها مختلف وعجبتني
سلمي: بجد ** عجبتك اكلمهالك واقولها وحسيت من طريقة كلامها زعلت
انا: يابت مش اللي فهمتيه اقصد جسمها وانها هتبقي ليها طعم تاني وبعدين انتي حبيبة قلبي ياسوسو
سلمي: اضحك عليا بكلمتين اصل انا عبيطه
انا: يعني مش واثقه في حبي ليكي هما واخدهم تسليه لكن انتي اللي حبيتك
سلمي: يخليك ليا ياحبيبي
انا: ويخليكي ليا ياروحي المهم موافقه نضم مريم معانا
سلمي: موافقه بس ازاي
انا: نفس اللي عملتيه مع روان بس زياده انك هتقوليلها انك ان روان هتبقي عندك هي كمان وانتي تكلمي روان وتظبطوا الدنيا وفي الشقه هناك مهيج جنسي حطيه في العصير
سلمي: ماشي يعم ** يستر من افكارك ومن دماغك دي ياترا بقي هتقولي عايز حد غير مريم ولا هتتهد علي كده
انا: و** ما اعرف بس بفكر اضمهم كلهم وهقولك السبب بعدين بعد ما نضمهم
سلمي: واشمعنا يعني
انا: علشان تسمعي كلامي ومتبقيش عارفه حاجه
سلمي: اممم بقت كده ماشي
انا: مش علي حاجه خلاص هقولك بعد ما نجيب مريم
سلمي: خلاص ماشي اللي يريحك
انا: المهم كلمي روان دلوقتي وظبطي معاها عشان تبقي عارفه وبعد كده كلمي مريم وقوليلها تيجي بعد بكرا تذاكر معاكي انتي وروان (دلوقتي هتقولوا طب وباقي البنات هياخدوا بالهم ويقولو اشمعنا مريم هقولك لان مريم الوحيده اللي في تجارة معانا)
وبعدها قفلت مع سلمي ونمت وانا مبسوط اني معايا اربع بنات اجمد من بعض وصحيت الصبح فطرت ونزلت روحت الجامعه متاخر علشان اروح علي المحاضره علي طول وخلصت المحاضره وقعدنا في الكافتيريا لغاية المحاضره التانيه وفضلنا نتكلم مع بعض وكل شويه ابص لمريم الاقيها تبصلي ولما تشوفني باصصلها تلف وشها الناحيه التانيه وبعد كده دخلنا المحاضره التانيه وخلص اليوم وروحت كلمت سلمي قولتلها عملتي اي قالتلي عملت زي ما انت قولتلي
انا: طب بصي في حاجه عايزكو تعملوها
سلمي: اي هي الحاجه
انا: بعد ما تحسوا انها هاجت اخرجوا من الشقه من غير ما تحس بيكوا وانا هبقي مستني تحت البيت
سلمي: هو انت هتستفرد بالبت ممكن تصوت او تعمل حاجه
انا: متخافيش البت نفسها تتناك اصلا وما هتصدق تشوفني اصلا
سلمي: طب واحنا هنعمل اي بعد كده
انا: هتكلمو اسماء علشان دخلتها
سلمي: هي زنت عليك
انا: ايوه فضلت تزن وقالتلي ان روان حكتلها علي اللي انتو هتعملوه وهتروح معاكو
سلمي: شكلها مجنونه البت دي
انا: اللي يجرب النيك يبقي نفسه انه يتناك في كل خرم فيه واولهم انتي خلتيني فتحتك واقنعتي روان اني افتحها
سلمي: اتعلمت منك
انا: تربيتي يابت😂😂
سلمي: اكيد ياحبيبي
انا: يلا روحي اكدي علي روان وكلمي اسماء ومريم وقوليلهم انهم يجولك الساعه 10 وانت هتبقي هناك قبلهم بحكم انك معرفا مريم انها شقة اهلك وانهم مسافرين وقولي لروان تجيلك بدري علشان تظبطوا الدنيا
سلمي: تمام نتقابل بكرا يالي فاشخنا😂😂
انا: باي يالبوتي
وقفلت وقومت روقت علي نفسي نضفت زبي وخدت دش ودخلت نمت وصحيت ع الساعه 8 فطرت وشربت قهوه وكلمت سلمي قالتلي ان هي وروان في الشقه بيظبطوا الدنيا واسماء قدامها خمس دقايق وتبقي عندنا وقفلت معاها وفضلت قاعد شويه يجي ساعه ولبست ونزلت روحت شقتي بس مطلعتش فضلت قاعد في العربيه وبعدها بشويه لاقيت سلمي بترن عليا قالتي اطلع وطلعت قابلتهم علي السلم ودخلنا وقولتلهم استخبوا لغاية لما ادخلها وهسيب الباب موارب وتعالو راقبوا ولما تلاقوها ساحت ادخلو وحاولو تخوفوها في الاول وبعد كده طمنوها
فضلت اراقبها شويه وهي هاريه كسها دعك وبتقفش في بزازها وبتقول اااه يا احمد نيك كماااان قولت احااا دي بتتخيل اني بنيكها وهي اممممم طفي ناري ااااه روحت دخلت عليها مره واحده اكني مكنتش انها موجوده لاقيتها اتنفضت وبتخبي كسها بايدها وغطت بزازها ولسه هتعيط قولتلها متخافيش مش هفضحك ومش هعملك حاجه انا نفسي فيكي زي ما انتي نفسك فيا قالتلي انت بتقول اي انت اتجننت واي اللي جابك هنا وفين سلمي وروان قولتلها دي شقتي اصلا وهما روحوا قالتلي بس سلمي قيلالي انها شقة اهلها وانهم مسافرين قولتلها هههه ضحكت عليكي انا سمعتك وانتي بتتخيليني اني بنيكك بلعت ريقها وقالتلي انا اسفه انا معرفش اي اللي حصل سيبني امشي قولتلها مفيش مشي ولو خرجتي هتندمي لانك متصوره صوت وصوره قالتلي طب انت عايز اي قولتلها عايز انيكك هكون عايز اي يعني ومتخافيش همتعك وهبسطك لاقيتها سكتت وبصت في الارض روحت مقرب منها نفسها كان سخن وريحتها هيجتني اوي وقربت من شفايفها وفضلت ابوس فيها وهي نفسها ابتدا يعلي وبقيت امص في لسانها وهي شغاله امممم اممم وبقت في دنيا تانيه وهاجت فضلت اقفش في بزازها الطراي ولاقيتها هتقع مني علي الارض روحت منيمها علي السرير علي ضهرها ورفعتلها التيشرت وقلعتهولها وكانت لابسه برا اسود فضلت اقفش في بزازها وشغال لحس في رقبتها وادعك في كسها وبزازها روحت فكتلها البرا وبزازها الملبن بلون زي الفراوله ونزلت لحس فيهم وببص علي الباب لاقيت سلمي وروان واقفين ورجعت ارضع بزازها وطعمهم كان غير اي بزاز رضعتهم قبل كده كان طعمهم حلو اوي وفضلت اعض الحلمه وهي امممم اااااه ارضع كماااااان اممممم وبقيت اشد الحلمه وهي براااااحه هتخلعها مش قااااادره وشاورت لسلمي وروان يدخلوا من غير ما تاخد بالها ودخلوا قالو اي اللي بتعملوه ده ياشرموطه مع مين احمد ياوسخه ومريم قامت مفزوعه وعينها دمعت وانا اكني مصدوم من اللي حصل مش بتكلم وهي بقت تعيط وتقولي يارتني ما سمعت كلامك فضحتني وبتضحك عليا وبتقول انها شقتك ولا هي اللي ضحكت عليا انا مش عايزه اعرفكو تاني ولسه هتقوم راحت سلمي قالتلها لو نزلتي فضيحتكو هتبقي في الجامعه كلها وهتبقي عند اهلك كمان قالتلها لا اهلي بلاش اهلي هيموتوني لو عرفوا حاجه زي كده انا هعملك اي حاجه انتي عايزاها بس بلاش فضيحه سلمي قالتلها طب تسمعي كل اللي اقول عليه ومفيش لا سامعه مريم بخوف قالتلها سامعه راحت روان اتكلمت وقالتلها اقلعي كل هدومك واحمد هينيكك ويفتحك قدامنا وساعتها احنا مش هنعملك حاجه ولا هنفضحك مريم ابتدت تعيط وتقولهم مينفعش انا لسه بنت وكده هتاذي سلمي قالتلها متخافيش احنا مش هنسيبك ومريم وافقت وسلمي قالتلي قلعي احمد هدومه ومصيله مريم بقت مستغربه من جرأه سلمي في الكلام وانا بقيت مبسوط انها بقت مسيطره علي مريم وبقت تمص زبي وهي قرفانه ومعندهاش اي خبره وسلمي بقت تعلمها تمص ازاي لغاية لما بقت تمص وتلحس الراس وبيوضي وحسيت اني هجبهم روحت جايبهم كلهم في بوقها هي قرفت بس حبت طعمه وبلعتهم كلهم وفضلت تنضف زبي وفضلت تمص فيه لغاية لما وقف تاني روحت منيمها علي ضهرها وابتديت ابوس فيها وادعك كسها وبزازها والحس رقبتها ونزلت علي كسها لحس ومص وعض زنبورها اول ما لمسته اتكهربت وفضلت تترعش وجابت شهوتها وانا شربتها كلها ومسكت زبي وابتديت افرشلها وهي تزوم وتتاوه امممممم اااااااه دخله بقي ريحني انت بتعمل فيا ايييييييه مش قااااااااادره تعبتني وانا مش سال فيها وعمال العب بزبي علي شفرات كسها وهي تصوت وتقولي دخله ابوس ايدك وابتديت ادخل الراس واحده واحده وهي ااااااه كبير اوووي وانا ازق شويه بشويه لغاية نصه وبعد كده روحت زقيته كله وهي صوتت جامد حسيت ان الناس هتيجي تخبط علينا وهي ااااااااااااه كسي اتفشخ اااااااااه مش قااااااادره وخرجت زبي عليه دمها وروان خدتها تقعدها في مايه دافيه ومسحت زبي من دمها وقعدت اتكلم سلمي علي الجرأه اللي بقت فيها قالتلي تربيتك بقي وضحكنا ولاقينا روان جت وقولتلهم هنعمل اي دلوقتي قالولي نعرفها الحقيقه قولتلهم لا مش دلوقتي المهم دلوقتي هنيكها وهفتح طيزها بالمرة وخلوا اسماء بعدين مش النهارده علشان خططنا تمشي صح وبعد كده نعرفها اني بنيكوا من قبلها بس لما تتعود علي النيك وتوثق فيا روحي هاتيها يلا علشان اخلص وتاخدوها معاكو وانتو نازلين وراحت روان جابتها وسلمي قامت وقفت جنبي وقالت لمريم مبروك ياعروسه وانا قومت مسكتها وقالت هو انت هتعمل اي تاني هو انا عملت اولاني يلا مفيش وقت علشان متتاخريش ومسكتها فضلت اهيجها وهاجت فعلا ونيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها وروحت حطيت ايدي علي بوقها ورزعت زبي كله في كسها وهي بتصوت جامد بس صوتها مكتوم ونزلت علي شفايفها وفضلت امص فيهم والعب في بزازها وانا شغال نيك في كسها براحه وشويه اسرع وشويه انيك براحه وبعد كده فضلت ارزع جامد وهي اااااااه اااااااااااه مش قاااااااادره فشختني روحت مخرج زبي ولاقيت سلمي بتديني مخدر وقالتلي نيك طيزها اللبوه دي يلاا انجز قولتلها ماشي وحطيت المخدر علي خرمها استنيت لغاية لما طيزها نملت ومبقتش حاسه بحاجه ودخلت صباع والتاني والتالت وابتدت تتوجع شويه وحطيت مخدر تاني علشان متحسش وابتديت احط راس زبي ومكانتش حاسه وفضلت ازق وهي بتتوجع وبتقولي خرجه خرجه بيوجع وانا فضلت مثبته شويه وهي ابتدت تتعود عليه وترجع بطيزها وانا ازق وبقيت انيكها براحه وهي امممم اااااه واهات الوجع اتحولت لمتعه اااااااه ااااااه كماااان نيك كماااان وانا بقيت اسرع وهي ااااااه اممممم وانا ابتديت ارزع وهي تصوت وانا ارزع وهي اااااااااااااه نيكني كماااااااان امممممم افشخني وانا اتجننت وهي مبقتش قادره وهي بقت تقولي برااااااحه هموووووت وحسيت اني قربت اجيبهم فضلت اسرع روحت جايبهم في طيزها وهي تقول اااااححححح لبنك ناااار بيلسع وفضلت نايم فوقها لغاية لما زبي نام وخرج من طيزها وهي مبقتش قادره تتحرك ولا تقوم وسلمي وروان سندوها لغاية الحمام خدت دش وطلعت لبست وخدوها ونزلوا وانا قومت خدت دش ونزلت
وهنا ينتهي الجزء السابع اعزائي ونلتقي في الجزء القادم وهيحصل في مفاجات
سلااااام

اولا بعتذر عن التأخير بس كان عندي شويه ظروف.

الجزء الثامن

وقفنا الجزء اللي فات لما كنت بنيك مريم وفتحتها ورا وقدام
وبعد كده خدوها سلمي وروان ونزلو

تبدأ القصه

بعد ما روحت البيت دخلت خدت دش تاني وغيرت هدومي ودخلت نمت شويه وصحيت الساعه 8 بليل لاقيت اهلي قاعدين في الصالة قدام التلفزيون وقعدت معاهم شوية وامي قالتلي أي اخبار الدراسه وبتذاكر ولا اي قولتلها اي كل ده براحه عليا اهو تمام و **** ماشي الحال وبذاكر وبعدين ما انتي عارفه الي بجيب تقديرات حلوه يعني وفضلنا قاعدين شويه مع بعض لغاية الساعه 11 وكله دخل اوضته وانا دخلت
اوضتي لاقيت روان بعتالي وسلمي بعتالي ودخلت رديت علي سلمي ولاقيتها بتقولي
سلمي: هتعمل اي مع مريم
انا هنجيبها تاني وهنعرفها على كل حاجه سلمي طب افرض موافقتش با فالح
انا: انتي ناسيه اني مركب كاميرا في الاوضه واتصورت
صوت وصوره واكيد هنخاف انها تتفضح
سلمي: اه خلاص ماشي المهم انت واحشتني اوي انا وانتي اكثر وجسمك وحشني اووي سلمي: انا تعبانه اوي انا ما تيجي يوم الخميس ونجيب البنات ونبات في الشقه
وتقولي لاهلك انك مسافره فرح واحده صاحبتك وقوليلي
لروان و مريم وأسماء يقولو لاهاليهم نفس الكلام ونقضي ليله تعمل فيها كل حاجه
سلمي: انت دماغك بقت شيطانه اوي انا عشان امتعكو يا مزتي
سلمي: يخليك ليا يا حبيبي
انا: ويخليكي ليا ياقلبي
نامي يلا
سلمي: ماشي تصبح على خير
انا: وانتي اهله باي
سلمي: باي
وقفلت مع سلمي ونمت صحيت الصبح الساعه 7 خدت دش علشان افوق وفطرت وشربت القهوه ونزلت خدت
وروحت الجامعه لاقيت الشله موجوده هناك ومريم اول ما
شافتني حسيتها متوتره وسلمت عليها وطول ما احنا قاعدين ببصلها وهي لما تلاحظ تبص الناحيه الثانيه وقومنا دخلنا المحاضره علشان كانت هتبدا خلاص وحضرناها واحنا
خارجين مشيت جنب مريم ومشينا لوحدنا واتكلمت معاها
وقولتلها مالك اول ماشوفتيني حسيتك اتوترتي كده قالتلي
لا عادي مفيش حاجه پس افتكرت اللي حصل واني كنت
نايمه معالا في سرير واحد من غير هدوم فا اتكسفت لما
شوفتك قولتلها والكسفتي ليه ما احنا هتنام مع بعض علي
طول قالتلي لا كانت مره و خلاص مش هتتكرر تاني
ومقول السلمي توديني عند الدكتوره اللي قالت عليها واعمل عمليه وارجع بنت تاني روحت أنا فاجاتها وقولتلها انتي ناسيه الفيديوهات اللي متصوره ولا أي لاقيت وشها ضرب الوان وسكنت قولتلها فكري. وعيشي حياتك يابنتي دي متعه وكلنا ينتمتع قالتلي انا اعمل اي حاجه غير اني انام مع واحد وياخد شرفي غير جوزي واديها حصلت يامريم وخدته واللي حصل حصل وهتعملي العمليه لما تيجي تتجوزي واوعدك الي مش هسيبك غير لما اعملك العمليه وترجعي بنت تاني متقلقيش يا مريومه خلاص سيبني افكر علشان دي حاجه سهله تفكير اي يابنتي دي مفيهاش تفكير خلاص يوم الخميس تتقابل في شقتي اللي كنا فيها الصبح الساعه 9 وهنبات مع بعض انت بتقول اي ازاي يعني نبات واهلي مينفعش طبعا قوليلهم انك مسافره فرح واحده صاحبتك في اسكندريه ونبات وتقضي ليله حلوه مع بعض اممم حاسه انك هتوديني في داهيه بس هكلمهم وهقولك و يوافقو ان شاء ** هيوافقوا وخلصنا كلام مع بعض وخلصنا باقي المحاضرات وبعد كده روحت البيت كلمت سلمي اتفقت معاها وقالتلي انها
کلمت روان واسماء وعرفتهم وهما وافقوا وهبقي انا لوحدي
مع اربع اكساس وطياز. وهيصفوني خاالص وهيشغطوني بس يهون لاجل المتعه وعدت الايام وجه يوم الخميس ومريم متعرفش أن سلمي وروان واسماء جايين ويتحسب انا وهي بس اللي هتيقي موجودين وصحيت الصبح كلمت

مريم وقالتلي انها نازله وانا قطرت وليست ونزلت واستنيتها لغاية لما تيجي وتطلع مع بعض وجت وطلعنا ودخلنا الشقه واول ما دخلت تنحت و اتصدمت اول ما شافت سلمي وروان واسماء قاعدين في الصاله قالولها ادخلي يامريومه مالك
الصدمتي ليه عرفنا انكو جايين النهارده وقولنا مينفعش
تسيب الليله دي تعدي من غيرنا ودخلت وهي مصدومه ومش بتتكلم سلمت عليهم وقعدت وهي ساكنه وانا بفك الجو ويدخلها ف المود قولتلها بصي بقي يامريم انا عايز اعرفك حاجه بس تفضل سر بينا احنا الخمسه ومحدش يعرفها انا في علاقة بيني وبين سلمي وروان واسماء ودي تبقي صاحبة روان بس مش معانا في الجامعة وسلمي تبقي حبيبتي مش مجرد علاقه وخلاص ولاول مره من ساعة ما دخلت الشقه اتكلمت وقالت والمره اللي فاتت ضحكتو عليا وعملتو انكو مسيطرين عليا وانكو مكنتوش علي علاقه اصلا وباترا بقي علاقتكو من أمتي بقي علاقتي مع سلمي من أول السنه في الجامعه بعدها بكام اسبوع وروان في بداية الترم الثاني وانتي جيتي بعدها بشهر تقريبا او اكثر وبعدين احنا جايين نقضيها كلام ولا ايه قوموا اجهزوا يلا علشان الليله مفيش رحمه خالص ومفيش واحده تقول كفايه انا تعبت وقاموا كلهم دخلو الاوضه عشان يجهزوا وانا خدت حيايه عشان
المعركه اللي جايه مش هتكون زي اي نيکه قبل كده ده النهارده هيبقي معايا اربع بنات اجمد من بعض ودخلتلهم بعد
ربع ساعه واووووف ع اللي شوفته اربع قمصان نوم بھیجوا الحجر سلمي لابسه قميص بينك علي جسمها الابيض وروان لابسه قميص احمر واسماء لابسه قميص اسود ومريم لابسه ابيض قولتلهم انتو هنفرهدوا مني النهارده قالولي انت اللي
مش هتقدر علينا قولتلهم هتشوفو مين اللي مش هيقدر علي الثاني وقولتلهم شوفوا شغلكم يلا وسلمي جت تقلعني
التيشرت وقفشت شفايفها وفضلت أبوس فيها واقفش في بزاز مریم واسماء وروان نزلو يقلعوني والبوكسر وابتدوا
يعصوا زبي وابتديت اقلع سلمي القميص وفضلت بالبرا
والاندر بس وسلمي قلعت مريم وروان واسماء قلعوا برضوا روحت مقوم اسماء وفضلت ابوس شفايفها وسلمي نزلت مع روان تمص زبي والاثنين بقوا محترفين في المص وانا شغال مص في شفايف اسماء وتقفيش في بزازها وقولتلها الليله دخلتك ياعروسه لاقيتها فرحت واتشعلقت بايدها في رقبتي
وفضلت تبوس بهياج وانا بقيت امص لسانها وانزل علي
رقبتها الحسها روحت نيمتها علي السرير علي شهرها وانا
عمال ابوسها في شفايفها روحت قلعتها البرا وفضلت أفقش في بزازها ونزلت عليهم ارضعهم واعض الحلمه وهي تزوم امممم ااااه ارضع كمااااان اممممم وانا بدعك في كسها وارضع بزازها وهي فضلت تترعش و جابت شهوتها روحت قلعتها الاندر وفضلت ادعك في كسها وتزلت الحسه واعض زنبورها وهي تصوت وتقول ااااه مش عااااادره اممممم وسلمي قعدت بكسها علي وش اسماء وفضلت تلحس كسها وانا مسكت زبي وفضلت امشيه علي كسها وهي الكهربت وجابت شهوتها تاني وهي تصوت وتقولي دخلوووو مش قاااادره وانا مش سامعها وعمال العب بزبي علي كسها وابتديت احطه واحده واحده وهي لافت رجليها علي وسطي وزقت نفسها لفوق وزني دخل كله في كسها وفكت رجليها وخرجته وعليه ددمم كسها وقومتها خدتها مريم الحمام وانا تيمت سلمي وروان قعدت بكسها علي وشها.ورزعت زبي مره واحده وفضلت ارزع فيها وهي عضت كس روان من الوجع وروان صوتت وانا شغال رزع في كس سلمي براااااااحه كسي اتفشخ اااااااه وانا برزع جامد وهي أمه ه كمااااااان افشخنيبي يادكرييي روحت قلبتها وخليتها عملت وضع الدوج ودخلته في طيزه وفضلت اليك براحه واسرع شويه وهي امممم امممم
وابتديت انيك بسرعه وهي ابتدت تصوت وانا بقيت ارزع
وهي نيكني كماااااان قطعني وجابت شهوتها وهي اترمت علي بطنها وبقت تنهج جامد ومبقتش قادره روحت سکت روان وفضلت انيكها في كسها وطيزها لغاية لما حسيت اني هجيب روحت زقيت في طيزها جامد وجبت لبني كله في طيزها وهي اححححح لينك سخن وريحنا شويه
كانت الساعه بقت 3 وطلبت اكل كله فسفور وكلنا وابتدينا
جوله ثاني كلها نيك وخلصنا ع المغرب ونمنا عريانين كلنا
وصحيت الساعه 9 بليل حطيت زبي في طيز مريم وابتديت انيكها براحه وهي صحيت قالتلي انت ميتشبعش يعمم انا مش قادره خلاص سيبني انام بقي وقولتلها احنا جايين ننام ولا اي وفضلت انيكها وهي تحاويت معايا وبقت تقول اممممم اممم ااااااه براحه مش قادره والبنات صحيوا علي صوتنا وقالو بتنيكو من غيرنا علشان منشاركوش في النيكه قالتلهم
تعالو التاكو بدالي علشان انا مش قادره حاسه ان الحرامي
فتحت علي بعض وبدانا جوله رابعه وخلصنا ونمنا ملط لغاية.
الصبح وقومنا فطرنا ومسكت مريم فضلت أبوس فيها وامص
شفايفها وفضلت الحس لسانها وانزل علي رقبتها روحت
قلعتها هدومها كلها ونزلت الحس كسها واقفش بزازها وهي بقت في دنيا تانيه وابتديت ادخل زبي في كسها وانيكها براحه وبعد كده انيك جامد وهي ااااااه نيكني نيكني مش قادره امممم ااااااه كماااااان مش قادره امممم وانا اشتغلت ترزيع فيها وهي بقت تصوت وتقولي مش قاااادره خلااااص ااااااااه وفضلت انيكها تلت ساعه وحسيت اني قربت اجيب روحت حطيته في طيزها وفضلت انيكها شويه روحت جايب في طيزها وقضيناها نيك لغاية العصر وقومنا خدنا دش كلنا مع بعض وكلهم ماشيين مفشخين ومش قادرين يمشوا وقالولي احنا مش هنتناك لسنه قدام احنا مش قادرين نمشي وحاسين اننا اخرامنا فتحت علي قولتلهم مش انتو قولتو اني مش هقدر عليكو اديني قدرت اهوو ولبسنا ونزلنا وكل واحد روح بيته وانا روحت خدت دش ونمت😴

وكده ينتهي الجزء التامن

اعذروني لو في اي اخطاء بس علشان تعبان ومش ومركز

الجزء التاسع

وقفنا الجزء اللي فات لما قضيت ليلة كلها نيك مع اربع بنات اجمد من بعض

يلا نبدأ القصه

بعد ما روحت نمت وصحيت علي الساعه 9 بليل قومت قولت لامي عايز اكل وحضرتلي الاكل وكلت وفضلت قاعد اتفرج علي التلفزيون شويه ودخلت اوضتي مسكت الفون لاقيت رسايل من سلمي وروان ومريم دخلت كلمت سلمي وقالتلي انها مش هتتناك تاني لغاية لما اخرامها تهدي شويه علشان حاسه بحرقان في خرم طيزها وانها شكلها اتعورت قولتلها هعدي علي الصيدليه بكرا اجيبلك مطهرات وحاجات واقابلك في الشقه وادهنلك منهم ومتخافيش مش هاجي جنبك وبعدين مش انتي اللي فردتي عضلاتك وقولتي اني مش هقدر وسخنتيني عليكو
سلمي: مكنتش اعرف انك هتعمل فينا كده دي غير اي نيكه اتناكتها قبل كده
انا: علشان تعرفي اني اقدر عليكو كلكو واجيب تلاته عليكو وانيكو كلكو في وقت واحد
سلمي: يسلام ليه يعني انت بتعمل اي ولا بتاخد اي
انا: دي حاجه من عند **
سلمي: لا بجد ده انت مكنتش طبيعي خالص المره اللي فاتت
انا: دي حاجه سر بيني وبين نفسي وبعدين انتي ليكي انك تتناكي وتتكيفي وخلاص
سلمي: بقي كده اتصدق انك رخم
انا: باخد حاجات كبار لما تكبري هتعرفي😂😂
سلمي: ما انا كبيره اهو وبتناك كمان😂😂
انا: ده انتي بقيتي جريئه في الكلام ولا انتي كنتي كده وانا اللي طلعت اللبوه اللي جواكي😂😂
سلمي: البركه فيك انت السبب انا كنت محترمه وفي حالي ومعرفش اي حاجه في اي حاجه
انا: ما دي حاجه كويسه
سلمي: بلا كويسه بلا نيله
انا: بكرا علي معادنا علشان تخفي بسرعه
سلمي: ماشي ولو لمستني هقطعهولك واخليك زيي
انا: وانيكك ازاي واكيفك
سلمي: نشوفلنا حد
انا: احا طب اتصدقي بعد الكلمه دي لهفشخلك كسك بكرا وهخليكي مش نافعه خالص
سلمي: بهزر بهزر
انا: مش برجع في كلمتي خلاص يلا باي يالبوتي نتقابل بكرا الساعه 10
وقفلت معاها قبل ما تقول اي حاجه ونمت كانت الساعه بقت 2 وصحيت الصبح الساعه 9 نزلت الصيدلية جبت الحاجه واتصلت عليها كانت لسه نايمه وقولتلها لو مقومتيش دلوقتي هاجي انيكك في بيتكو(دلوقتي حد هيقول واهلها ياغبي هقولك انا عارف ان اهلها بينزلو شغلهم ومفيش حد غيرها) نرجع للقصه قالتلي لا خلاص خلاص قومت اهو ده انت مجنون وتعملها وتفضحني قولتلها مقدرش افضحك ويلا قدامك ربع ساعه وتكوني عندي باي وقفلت وعدي نص ساعه لاقيتها بتفتح باب الشقه ودخلت قولتلها في ربع ساعه تاخير قالتلي فين الحاجه ولا بتضحك عليا قولتلها ادخلي اجهزي عقبال ما احضر الحاجه قالتلي طب يلا بسرعه علشان قايله لاهلي اني رايحه لواحده صاحبتي عشان تعبانه ومش هتاخر قولتلها طب ادخلي يلا وفعلا دخلت الاوضه تغير هدمها عشان متتبهدلش وعلشان انا اعرف ادعكلها وندهت عليا ودخلت قولت هتبقي لابسه قميص نوم بس لاقيت عكس كده خالص لاقيتها من غير هدوم ملط ونايمه علي بطنها قولتلها يابنت المتناكه ده انتي عايزه تهيجيني بقي وانيكك قالتلي لا يا بابا ده بعينك انا قلعت علشان الهدوم متتبهدلش لكن انت مش هتلمسني وانا قلعت هدومي وفضلت بالبوكسر وجبت الكريم وطلعت قعدت بين رجليها وحطيت مخده تحتها علشان طيزها تبان وحطيت الكريم وابتديت ادعك خرمها وهي تقولي احححح براحه بيحرقني اووي واخرج صباعي واخليها تاخد نفسها وادعك تاني لغاية لما حسيتها ارتاحت شويه قولتلها اي الاخبار قالتلي بيروح شويه قولتلها احنا هنيجي هنا يومين في الاسبوع لغاية لما تخف خالص قالتلي ماشي وقبلتها علي ضهرها وعملت معاها واحد تمام قبل ما ننزل واديتها المطهر وقولتلها لما تروح تقعد فيه ونزلنا وروحتها وانا روحت الشغل وخلصت علي الساعه 8بليل روحت وكنت ميت جوع دخلت خدت دش وامي حضرتلي اكل وكلت ودخلت ذاكرت شويه وبعدها كلمت روان وسلمت عليها وفضلت اتكلم معاها شويه واهزر وقولتلها نتقابل في الجامعه بكرا وقفلت معاها وكلمت سلمي اطمنت عليها قالتلي انها بقت احسن والحرقان والوجع ابتدوا يروحوا وبعدها قفلت معاها ونمت وصحيت الصبح نزلت الجامعه وكنت متفق مع صحابي اننا نفطر مع بعض خدت عربيتي وروحت الجامعه لاقيتهم صحابي قاعدين سلمت عليهم وقعدت وطلبنا اكل وفطرنا وانا طلبت القهوه بتاعتي وبعد كده دخلنا المحاضرات وعدي اليوم مفيهوش جديد وتاني يوم مكنش فيه جامعه كلمت روان ومريم واسماء وسلمي واتفقت معاهم وجه تاني يوم نزلت من غير ما افطر وروحت الشقه طلبت اكل والبات كانو وصلوا قولتلهم قبل الفطار مش عايز اشوف واحده لابسه هدوم خالص ودخلو كلهم قلعوا هدومهم وخرجوا ملط يحضروا الفطار وقعدنا فطرنا وطول ما احنا قاعدين كل واحده تيجي تقعد علي رجلي تاكلني وانا كنت قلعت هدومي وهما في الاوضه وخلصنا اكل وهما شالو الاكل وانا رفعت الحبايه وقعدنا شربنا الشاي وبعد كده مفعول الحبايه ابتدا يشتغل وزبي بيشد روحت شديت مريم وفضلت ابوس فيها وادعك بزازها واقفش فيهم واقرص الحلمات وانزل علي زنبورها بايدي ادعك فيه وادخل صباعي في كسها وهي هاجت واترعشت وجابت اول مره روحت قومتها وقولتلهم يلا ندخل ميدان المعركه ودخلنا الاوضه وانا شايلها ونزلت بيها علي السرير وانا شغال بوس فيها ونزلت علي بزازها اضمهم علي بعض واحط وشي بينهم ونزلت علي سوتها واول ما لمستها اترعشت وجابت شهوتها تاني وانا شغال لحس في جسمها ايد بتقفش بزازها وايد بتدعك كسها وهي بقت في عالم تاني ونزلت علي كسها الحس عسلها وامص زنبورها واحط لساني جوا كسها وهي نطقت وقالت دخل لسانك كمااان نيكني بلسانك الدافي ااااااه امممممم وبقت تتلوي تحتي وهي تقولي نيكني نيكني لسانك حلووو اووووي اااممممم روحت طالع علي شفايفها تاني وعمال امص والعب بلسانها وعمال احك زبي في كسها راحت هي لافت رجليها علي وسطي وزقت نفسها لفوق وزبي دخل في كسها وفضلت اطلع وانزل براحه وجت اسماء قعدت بكسها علي وش مريم وسلمي وروان بيتساحقوا مع بعض وانا بنيك مريم واشتغلت بوس ومص في شفايف اسماء وتقفيش في بزازها وابتديت انيك مريم بسرعه واسرع اكتر وهي اهاتها مكتومه في كس اسماء وابتديت ارزع في كسها وهي تصوت في كس اسماء راحت اسماء قامت بعد ما جابت مرتين في بوق مريم وانا برزع جامد وهي ااااااه برااااااحه كسي واجعني مش قااااااادره وبقت تشخر خخخخخ وجابت علي زبي وخرجت زبي تقريبا كانت غابت عن الوعي خليت اسماء تفوقها وخليت روان تعمل وضع الدوج وابتديت ادخل زبي في خرم طيزها وبدعك في كسها واول مره انيكها من غير المخدر وزبي بقي يدخل بسهوله بسبب عسل كس مريم وبقيت انيكها براحه في الاول لغاية لما تتعود عليه من غير مخدر وبقيت انيكها واسرع وارجع انيكها براحه تاني لغاية لما اتعودت وابتديت انيك جامد وهي تقولي نيك نيك افشخني انا لبوتك وشرموطتك وانا هيجت من كلامها وابتديت ارزع في طيزها وهي اااااااااا اااااااه ااااااااه كمااااااااان قطعني وافشخني انا متناكتك نيكني جاااامد وانا برزع وبحفر في طيزها جامد روحت خرجت زبي وقلبتها علي ضهرها ورفعت رجليها علي كتفي روحت رازع زبي مره واحده وفضلت ارزع جامد وانزل علي شفايفها افضل ابوس فيهم وارضع بزازها وشغال نيك فيها جامد وهي اااااه ااااااه مش قااااااااادره هجيييييييب وجابت علي زبي وانا حسيت اني هجيب روحت مخرجه وخليتها تمصه وجبت في بوقها وشربته كله واترميت علي السرير بنهج من كتر النيك وغمضت عيني معرفش عدي قد اي وحسيت بحاجه سخنه علي زبي لاقيت اسماء ماسكه زبي وعماله تمص فيه لغاية لما وقف تاني وبعد كده قعدت بكسها عليه وفضلت تطلع وتنزل وبزازها بتتهز وشكلهم يهيج وانا هيجت وفضلت تطلع وتنزل بسرعه روحت قفشت بزازها وشديتها عليها وبقيت انيكها انا وبقيت انيك جامد وبسرعه وارزع في كسها جامد وهي شغال تنطيط وعماله تقول ااااااااااه ااااااااااه اممممممم انا شرموطه وبتناك في كسي تعالي ياما شوفي بنتك وهي راكبه علي زب واحد وفتحها اخخخخخخ انا متناكه انا لبوه اااااااااه وفضلت تترعش جامد وجابت علي زبي وقامت وقعدت تاني بس بطيزها بقي وفضلت انيكها يجي ربع ساعه ورحت مفضي كل لبني في طيزها وهي احححححححح لبنك سخن وحلو اوووووي ** يخليك ليا يادكري يا ممتعني ومكيفني وقومت خدت دش وطلعت وهما دخلو وطلعوا لبسوا ونزلنا وكل واحد راح بيته وانا روحت علي القهوه قعدت شويه لاني كنت زهقان وكنت بفكر اضم التلات بنات التانيين ازاي ولا اكتفي باللي معايا دول وروحت البيت كانت الساعه7 خدت دش وطلعت كلت ودخلت نمت وصحيت الصبح فطرت وشربت القهوه ونزلت خدت عربيتي وروحت الجامعه وقابلت صحابي ودخلنا المحاضره وكنت تعبان بسبب النيك اللي كتر وقولتلهم اني مروح وروحت وامي قالتلي جيت بدري ليه قولتلها تعبان شويه ودخلت اوضتي غيرت وفضلت قاعد مع نفسي قولت انا لازم ابطل نيك الايام دي علشان صحتي او اقلل ونمت شويه وصحيت علي رن الموبايل وكانت سلمي رديت عليها قالتلي
سلمي: ازيك عامل ايه بقيت احسن دلوقتي
انا:اهو يعني شويه
سلمي: طب كشفت ولا حاجه
انا: لا مش محتاجه كشف ده ارهاق من كتر النيك بس مش اكتر
سلمي: حاول تقلل من اللي بتعمله ده علشان صحتك انا عايزاك بصحتك يعم
انا: متقلقيش ياقلبي جوزك قد اي حاجه
سلمي: اتغذي كده ومش لازم تنيك يعني مش هيحصلك حاجه يعني
انا: مقدرش ابعد عن النيك ومين يريحني
سلمي: طب هقولك حاجه حلوه
انا: قولي
سلمي: بص نتقابل كل اسبوع مرتين مره لما تهدنلي الالتهاب علشان انا متاكده انك مش هتسيبني غير لما تفشخني والمره التانيه لما تكون البنات موجوده ومش لازم يعني تجيب في خرم كل واحده يعني
انا: خلاص ياوحش هتضربني ولا اي هههه
سلمي: علشان صحتك اهم من اي حاجه ومحدش فيهم هينفعك انا اللي بقيالك علي فكره
انا: حبيبتي ** يخليكي ليا وميحرمنيش منك
سلمي: ويخليك ليا ياحبيبي يلا عايز حاجه
انا: سلامتك ياقلبي باي
سلمي: باي
وقفلت مع سلمي قومت خدت دش ولبست نزلت روحت الصيدليه جبت فيتامينات كنت باخدها قبل كده وبقيت منتظم عليهم ونظمت اكلي وصحتي رجعت تاني وفي يوم قررت خلاص واخدت قراري النهائي اني هضم التلات بنات الباقيين وفي يوم كلمت روان لانها بقت شرموطه اكتر واحده في البنات كلمتها وقولتلها عايز منه ومي ومني
روان: اي يعم ما ترحم ده انت غيرك بيتمني انه ينيك واحده وانت بتنيك اربعه وعايز بنات كمان انت هتسرحنا بفلوس ولا اي بعد ما تشبع مننا ولا عايز تفضحنا اصل بصراحه مبقتش متطمنه للي بتعمله
انا: يابت ياعبيطه انا لو عايز افضحكو كنت عملت كده من بدري لكن احنا بنتمتع وعايشين ايامنا وبعدين انا مش ماسك حاجه علي حد فيكو
روان: وهنجيب البنات دول ازاي
انا: احا يعني انا مكلمك علشان انتي اللي بتعرفي توقعيهم في الشبكه تقوليلي نجيبهم ازاي
روان: خلاص يعم متزوقش سيب الطلعه دي عليا انا وهجيبهم ومش بعيد يكونو شاكين في حاجه لان نظراتهم مش مريحاني بيفضلو يبصوا ويضحكو بخبث
انا: طب خلاص شوفي مايتهم اي وعرفيني كل حاجه اول باول
روان: تمام يادكرنا يافاشخنا😂😂
انا: ماشي يالبوتي ومحدش يعرف غيري انا وانتي حتي سلمي متعرفش وهنعملها مفاجأة بعد اسبوعين
روان: خلاص ماشي متقلقش
انا: يلا باي
روان: باي
وبعد ما قفلت مع روان كلمت سلمي واطمنت عليها وفضلنا نحب في بعض شويه وبعدها نمت وعدي اسبوعين وكنت بعرف الاخبار اول باول وعرفت انهم تلات شراميط نفسهم يتناكو اصلا بس مش مبينين حاجه وجه يوم كلمت روان وقولتلها هتعملي نفس اللي عملتيه مع مريم بس متحطيش اي حاجه ليهم وكده كده في كاميرا بتصور صوت وصوره وبعد ماتقعدوا شويه قوليلهم انك نازله تجيبي حاجه وجايه علي طول وانا هبقي براقب الشقه كلها صوت وصوره وانتي تنزليلي ونشوف هيعملوا اي وقفلت مع روان وصحيت اليوم المنتظر اللي هنيك فيه اجمد تلات شراميط اوصفلكو اجسامهم
(منه دي جسمها زي الميلفات كل حاجه مظبوطه بالمسطره مفيهاش غلطه بزاز قد الاناناس وطريه فشخ فخادها ملفوفه وملبن وطيزها دي اللي حكايه ملبن بطريقه بنت متناكه بتتهز مع الماشي وبشرتها بيضه وبتلمع وعيونها عسلي وشفايفها تتاكل اكل وشعرها اسود وسايح علي ضهرها)
(مني نفس جسم منه بس الفرق ان عيونها لونها خضرا)
(ميدي حته بطايه عود فاخر من الاخر كل حاجه فيها ملبن وطريه تقريبا اطري جسم فيهم ولون عينها بني فاتح) نرجع لقصتنا
كلمت روان وقالتلي انها مستنياهم وهيروحوا وقفلت معاها وقومت دخلت الحمام حلقت شعر زبي لانه كان طلع ونضفت نفسي وخدت دش حلو وطلعت فطرت ولبست ونزلت وصلت قبل البيت بشويه علشان لو حد من البنات وقف في البلكونه ميشوفش روان وهي بتركب العربيه ورنيت علي روان ونزلتلي بعدها بعشر دقايق فتحت الكاميرا بتاعت الصاله لاقيت منه بتقفل الباب بالترباس وبتقول دي الشقه اللي احمد بينيك فيها البنات اول ما سمعت كده انا وروان اتصدمنا وبصيت لروان وهي بصتلي وقولتلها عرفت ازاي بنت الشرموطه دي روان ردت عليا وقالتلي اكيد البت مريم لان محدش مننا يعمل كده قولتلها ده انا هفشخها بس تقع تحت ايدي اللبوه وفتحت كاميرت الاوضه لاقيت مي ومني قالعين هدومهم كلها وبيتساحقوا ومنه دخلت عليهم قالتلهم مستعجلين يا شراميط مش قادرين تصبروا وحيات امك لنفشخك ياروان لما تيجي (صعبانين عليا اوي ميعرفوش ان هما اللي هيتفشخوا😂😂) مني قالتلها ده انا هخليها تبوس ايدي علشان ارحمها المتناكه جيبانا هنا علشان نتناك قولت لروان انا بعد الكلام ده مش هرحمهم رني علي منه وقوليلها انك هتتاخري علشان بتجيبي شويه حاجات وجايه وفعلا روان رنت عليها وخدتها وروحنا عند واحد صاحبي فاتح محل حاجات جنسيه وادوات تعزييب وقولتله نقيلي اوسخ ادوات تعزييب واطواق كلاب وخدت منه الحاجه ورجعت البيت انا وروان وطلعت انا قدام روان واديت الشنط لروان علشان تدخل تشيل الحاجه علي طول واول ما خبط منه فتحت وعملت نفسها اتصدمت قولتلها اي ده انتي دخلتي هنا ازاي وعرفتي طريق بيتي منين قالتلي روان اللي جابتنا هنا وقالت انها شقتها قولتلها ايوه ايوه طب ممكن ادخل لغاية لما هي تيجي علشان عايزها في كلمتين قالتلي اااا مم قولتلها في اي مالك يابنتي خايفه ليه قالتلي مفيش اتفضل ودخلت وسامع صوت اهات خفيفه وهي كل شويه عينها تروح علي الاوضه وانا عارف انهم بيتساحقوا جوا قولتلها هدخل الحمام ودخلت الحمام وفتحت الكاميرا لاقيت منه دخلت عندهم وطلعت بسرعه فتحت الباب لروان ودخلت الاوضه التانيه ووقفت عند الحمام عملت صوت لكن منه تقريبا مسمعتش وناديت عليها خرجت من الاوضه عرقانه وبتنهج عرفت انها اشتركت معاهم قولتلها في اي مالك كنتي بتتجري ولا اي قالتلي هاا اصل الجو حر قولتلها اه فعلا وقولتلها شكلها هتتاخر هبقي اكلمها في الفون قالتلي خليك ده انت مونسني بدل ما انا قاعده لوحدي قولتلها ما انتي شكلك خايفه مني وبدل ما روان تحسب اني اغتصبتك ولا حاجه😂😂لاقيت وشها ضرب الوان وخرجت من الشقه عملت نفسي نزلت وفتحت الكاميرا بتاعت الاوضه لاقيتها دخلت قلعت ملط روحت رانيت علي روان وقولتلها اطلعي من الاوضه افتحي باب الشقه واقفلي اكنك لسه جايه وفعلا عملت كده وكل ده وانا فاتح الكاميرا لاقيت البنات اتخضوا وقاموا بسرعه يلبسوا وروان بتنادي عليهم ومنه لبست بسرعه وخرجت قالتلها اي التاخير ده كله والبنتين لسه ملط زي ما هما ومنه قالتلها تعالي ندخل الاوضه روان قالتلها هدخل الحمام واجي وانا رنيت علي روان وطلعت فتحتلي ودخلت بسرعه واستخبيت وروان عملت اكنها لسه طالعه من الحمام ودخلت الاوضه اكنها اتصدمت لاقيتهم هما التلاته ملط قالولها ادخلي متتكسفيش احنا بنات زي بعض مش احمد ودخلت روان والتلاته حاوطوها وابتدوا يهيجوها وهي ابتدت تهيج ومنه قالتلها بقي انتي يالبوه جايبانا نتناك صح وروان مش بتتكلم وساكته راحت مني قالتلها احنا هنفشخك ياشرموطه وروان بتضحك بسخريه وبتقولهم هنشوف مين اللي هيتفشخ في الاخر كانو قلعوها ملط وكل واحده ماسكه حته بتلعب فيها وفي اللحظه دخلت انا عليهم وكنت واقف علي باب الاوضه لاقيتهم اتصدموا وقالو اا احمد اي اللي جابك ودخلت هنا ازاي قولتلهم انا جيت علشان انيكوا زي ما انتو قولتو لروان انها جايباكو علشان تتناكو وعلي فكره انا عارف من بدري انكو عارفين اني بنيكهم فا هتتناك بمزاج ولا غصب اختاروا ده موجود وده موجود قالو مش عايزين حاجه احنا عايزين نمشي ونوعدك اننا مش هنقول لحد قولتلهم هههه هو دخول الحمام زي خروجه محدش هيخرج من هنا لان اللي هتخرج هتبقي فضيحتها في كل حته وكل مكان وبراحتكو بقي علشان تتاكتروا عليها وتقولولها هنفشخك ياشرموطه قومي البسي ياروان اياكو لبوه منكو تتحرك وابتدوا يعيطوا وقالو سيبنا نمشي ولا اكننا شوفنا حاجه ولا نعرف حاجه قولتلهم مش بمزاجكو كده كده هتتناكو وقلعت هدومي وفضلت بالبوكسر ومسكت منه وفضلت ابوس فيها وهي مكانتش متجاوبه معايا وفضلت اهيجها لغاية لما اتجاوبت معايا وقولت لروان هاتي الحاجه وراحت جابت الحاجه ومسكت طوق الكللابب وفضلو يعيطوا ويقولو اعمل اللي انت عايزو بس بلاش كده قولتلهم اخرسوا دلوقتي بتترجوني ومن شويه كنتوا هتهينوا البت دي مسمعش حسكوا واديت لروان طوقين تلبسهم لمني ومي وانا لبست واحد لمنه ولفيت وشهم خليت طيازهم لينا ومسكنا كرابيج وبقينا نلسوع طيازهم وهما يصوتوا جامد ويترجونا واحنا ولا اكننا سامعينهم وبنضربهم جامد لغاية لما طيازهم بقت حمرا ددمم وقلبتهم علي ضهرهم وكنت جايب مشابك برضو وحطيت اتنين علي حلمات منه وبقت تصوت وخدت الباقيين وبقيت احطهم علي حلمات مني ومي وكلهم بقوا يصرخوا ويقولوا نبوس ايدك كفايه حرام اللي بتعملوا ده حلماتنا هتتقطع قولتلهم مسمعش صوت لبوه فيكو وجبت حبال وربط ايد منه في السرير وبقت فوق دماغها وفشخت رجليها وربطهم في السرير برضوا ونمت فوقها وفضلت ابوس فيها جامد واعض شفايفها وهي تتوجع والحس لسانها واعضه وعورتها في شفايفها وجابت ددمم وشيلت المشابك لاقيت حلماتها حمرا ددمم وفضلت ارضع بزازها وهي بتعيط وتقولي براحه بتوجعني وانا اقولها اسكتي يالبوه وروان تضربها بالقلم جامد وتقولها اسمعي كلام سيدك ياشرموطه وقولتلها انا هنيكك وفكيتها ولافيتها ولاقيت خرمها واسع قولتلها خرمك واسع وعامله شريفه ياكسمك وقولتلها مين ناكك قالتلي محدش و** ده احنا التلاته مع بعض طب انا هنيكك وتدوقي طعم النيك اللي بجد ودخلت راس زبي وهي اااااه بيوجع اووي خرجه خرجه وفضلت مثبته شويه ولقيتها بترجع بطيزها لورا عرفت انها اتعودت عليه وانا ابتديت ازق وانيكها جامد وارزع واضربها بالكرباج علي طيزها وهي تعيط ومش قادره تتكلم وخايفه علشان مزودش الضرب وانا شغال رزع في طيزها جامد وهي اااااه ااااااه براحه وبصراحه صعبت عليا وسبت الكرباج وفكيت الطوق وبقيت انيكها براحه واسرع شويه بشويه روحت مخرج زبي من طيزها وخليتها تريح وروحت علي مني فكيتلها الطوق وروان قالتلي انت بتفكهم ليه يا احمد بصتلها علشان تسكت بمعني اني هفهمها بعدين ومسكت شفايفها بوس ومص ولحس واتجاوبت معايا ونزلت علي بزازها تقفيش وارضعهم واحط وشي بينهم وريحتهم يجننوا وهي ريحتها حلوه اوي ونزلت علي كسها لحس ومص وهي تتاوه امممم اااااه واعض زنبورها وهي اااااااه الحس كمان دخل لسانك وقلبتها علي بطنها وبقيت الحس خرمها نضيف وريحته جميله وخليتها عملت وضع الدوج وابتديت ادخل زبي واحده واحده وهي اممممم امممممم بيوجع بس حلو وابتديت ازق شويه بشويه وانيكها براحه واسرع وابتديت انيكها جامد وبسرعه وبقيت ارزع وهي اااااااااه اااااااااااه مش قاااااادره براااااحه وانا شغال رزع في طيزها وانا برزع وهي اااااااه اممممم اممممممم ااااااااه وهي جابت شهوتها وانا جبت جوا طيزها لبن كتير وسبت زبي جواها لغاية لما نام وخرج لوحده وارتحنا شويه وخليت مي تمص زبي بس مكنش عندها وعلمتها وبقت تمص وبدات جوله تاني مع مي وخلصنا وقالولي احنا عمرنا ما اتمتعنا كده ولا اتبسطنا واول واحد يكيفنا قولتلهم يعني عجبكو قالولي اوي بس بلاش تعزييب قولتلهم بصراحه انا فكيتكو لانكو صعبتوا عليا وده كان تخويف وطول ما انتو حلوين معانا هنمتعكم وقومنا خدنا دش واتفقنا اننا نتقابل تاني ومحدش يعرف ونزلنا وروحت كلمت روان قولتلها انا كده فل وتمام ومستريح معايا 7 بنات افجر من بعض قالتلي علي ** تسد معانا ومتجبش اخرك قولتلها انتو اللي هتفرهدوا مني وقفلت معاها ونمت

وكده خلص الجزء التاسع

انتظروا الجزء العاشر والاخير

الجزء العاشر والاخير

وقفنا الجزء اللي فات لما كنت بكلم روان وبعد كده قفلت معاها ونمت

نبدأ قصتنا

صحيت تاني يوم الصبح خدت دش وفطرت وشربت قهوه ونزلت روحت الجامعه وقابلت صحابي والبنات كلهم كانو موجودين برضوا وسلمت عليهم وقعدت معاهم وفضلنا قاعدين شويه والمحاضره كانت قربت تبدأ ودخلنا حضرناها وعدي اليوم مفيهوش حاجه وروحت البيت غيرت ودخلت خدت دش وقعدت اتغديت مع اهلي وقعدت معاهم شويه وامي قالتلي مش ناوي تخطب ولا اي بدل السرمحه دي شكيت انها عارفه حاجه قولتلها لسه بدري علي الكلام ده وسيبتهم ودخلت الاوضه فتحت الفون وفتحت الفيديوهات بتاعت البنات كلهم اللي صورتها الكاميرات وفضلت اتفرج عليهم وهيجت اوي عليهم ودخلت الحمام ضربت عشره وخدت دش وطلعت كلمت سلمي وقد اي هي وحشاني اووي وقولتلها ان بكرا معاد الدهان واتفقت معاها هنروح بعد الجامعه وقفلت معاها ونمت وصحيت الصبح كالعاده خدت دش وفطرت ونزلت روحت الجامعه وحضرت المحاضرات وقولت لسلمي يلا بينا بس استني لما يمشوا وابقي اركبي علشان محدش يلاحظ حاجه وفعلا استنيت لغاية لما مشيوا وركبت سلمي معايا واحنا في العربيه
سلمي/احنا مش هينفع نعمل حاجه
انا/ ليه كده
سلمي/الاشاره عندي حمرا
انا/يادي النيله
طب انتي وحشاني وجسمك وحشني
سلمي/معلش ياحبيبي هو اسبوع
انا/خلاص هصبر نفسي بالبنات لغاية لما يعدي الاسبوع علشان هجيبك في يوم لوحدك
سلمي/ماشي ياحبيبي اتمتع انت واتبسط
انا/طول ما انتي معايا
ووصلنا البيت وطلعنا وقولتلها غيري يلا علشان نخلص ودخلت غيرت وانا قلعت هدومي ودخلت لاقيتها جاهزه وكل ما بشوف جسمها بهيح عليها واكتر واحده بتهيجني
انا/ تحبي اعملك مساج بعد ما ادعكلك طيزك
سلمي/ماشي لان جسمي واجعني
وابتديت ادعك طيزها وخلصت وكان عندي زيت بتاع المساج وابتديت اعملها مساج من اول كعب رجليها وانا طالع وهي بدات تهيج من لمستي وانا مش عايز اهيج لاني لو هيجت مش همسك نفسي وهنيكها حاولت اركز في المساح وقلبتها علي ضهرها وابتديت ادلك جسمها كله انا/حاسه بأيه دلوقتي
سلمي/حاسه ان جسمي فك تسلم ايدك ياحبيبي
انا/يلا ادخلي خدي شاور علشان الزيت ميبهدلش الهدوم
وقامت خدت شاور وانا قومت لبست هدومي واستنيتها لما خرجت وهي كمان لبست ونزلنا وروحتها بيتها وانا روحت قعدت شويه مع صحابي لغاية بليل وروحت البيت دخلت غيرت هدومي ودخلت خدت شاور وطلعت اتغديت ودخلت اوضتي فتحت البلايستيشن وفضلت العب عليه شويه لغاية الساعه 12 وقفلته وقومت نمت وعدي اسبوعين ومكنش فيهم جديد وكانت سلمي خفت ورجعت للملاعب تاني وفي يوم قررت اني اعمل حفله ليهم كلهم واعرفهم اني بنيكهم لان مفيش غير روان اللي تعرف اني بنيك منه ومني ومي بس لازم كله يعرف اني بنيكهم كلهم واتفقت مع روان تتفق معاهم بس متعرفش منه ومني ومي ان سلمي واسماء ومريم جايين معاهم ونعملها مفاجأة وتاني يوم كان الخميس
انا/اي رايك نعمل زي قبل كده ونبات مع بعض ونقضي ليله كلها نيك
روان/عن نفسي معنديش مانع بس هكلم البنات واعرفهم
انا/تمام ماشي قدامك ساعه وتردي عليا
وعدت ساعه ولاقيت روان بعتتلي
روان/انا كلمتهم وظبط الدنيا في الاول منه كانت متردده قولتلها عرفيهم انك مسافره فرح واحده صاحبتك وهتيجي يوم الجمعه اخر النهار وقالتلي خلاص هشوف كده
انا/والباقيين عملتي اي معاهم
روان/لا دول لو عليهم يتناكو 24 ساعه اصلا
انا/ههه ده انتي عيله مشكله
روان/دي حقيقه صحابي وعرفاهم يحبوا النيك زي عنيهم
انا/بس متنسيش تاكدي علي منه وعرفي سلمي واسماء ومريم انهم يروحوا علي 9 ومنه ومني ومي يروحوا 9ونص او عشره علشان تبقي صدمه ومفاجاه ويجي دورنا اننا نعرفهم كل حاجه
روان/خلاص ماشي
وقفلت مع روان وفضلت قاعد مع نفسي قولت مش عارف اخرت اللي بعمله ده اي
نفسي/اخره لبن وعسل هههه
انا/مش ناقصه خفه ددمم كسمك
نفسي/الحق عليا اني بهزر معاك
انا/مش وقت هزار
نفسي/خلاص يعم انا همشي احسن
انا/في داهيه
ونمت وصحيت تاني يوم الساعه 8 ظبط نفسي وفطرت وكلمت سلمي وقولتلها روحوا يلا الشقه وانا جاي وراكو وكلمت روان قولتلها لو سلمي كلمتك اتحججي انك بتعملي حاجه وهتنزلي بس محدش يسمعك لا تروحي في داهيه استنيت ربع ساعه وروان كلمتني
روان/منه لسه مكلماني وقالتلي انهم تحت البيت وقولتلها استني جايالكو
انا/طب يلا انزلي دلوقتي انا كمان نازل وقفلت معاها ونزلت وصلت قرب البيت بتاعي ووقفت وكنت شايفهم وهما طالعين نزلت من العربيه وطلعت وراهم لاقيتهم قدام الباب وسلمت عليهم ودخلنا وهنا حصلت الصدمه والمفاجاه وهنعرف اي اللي حصل الجزء الجاي
اوعي حد يشتم بهزر😂😂ده اخر جزء مفيش اجزاء تانيه
اول ما دخلنا سلمي ومريم اتفاجئوا ومنه ومني ومي برضو اتفاجئو
مريم/اي ده انتو اي اللي جابكو هنا وعرفتو منين اننا جايين
انا/بصي يامريم انا عارف ان انتي اللي قولتيلهم لان سلمي وروان ميعملوش كده
مريم/وانت عرفت منين واي اللي مخليك متاكد
فلاش باك
لما كنت بنيك وبعذبها قالتلي هعرفك مين اللي قالنا بس ابوس ايدك سيبنا ولا اكننا نعرف حاجه
انا/قولي واوعدك همتعكو وهبسطكو
منه/مريم اللي قالتلنا انكو بتيجوا هنا وبتنيكهم كلهم
انا/بقي كده يامريم وحيات امك لاهوريكي
انا/طب بصي يامنه اسبوعين من دلوقتي هنيجي هنا يوم الخميس والتسليه هتبقي علي مريم علشان تحرم تعمل حاجه زي كده تاني المرادي قالتلكو انتو يا عالم المره الجايه تقول لمين
منه/بص هعرفك حاجه علشان متبقاش ظالمها
انا/قولي سامعك
منه/احنا ومريم كنا بنريح بعض وشوفت خرمها واسع قالتلي انا بحط خياره قولتلها لا دي مش خياره متكدبيش يا اما هفضحك قالتلي طب يفضل سر ومحدش يعرف قولتلها متخافيش احمد اللي ناكني وكمان فتحني من قدام بس محدش يعرف حتي احمد قولتلها متخافيش
نرجع لوقتنا
انا/احنا جايين نتمتع مش جايين نتعاتب قوموا غيروا يلا
ودخلو يغيروا كلهم وخدت حبايه
ودخلت عليهم واوووووف علي اللي شوفته اي الجمدان ده كله (دلوقتي حد هيقولي هتنيك 7مره واحده ده في ناس بتنيك واحده وبتفرهد اكيد مش هنيكهم مره واحده يعني بس هقسمهم) نرجع تاني وقفت في نص الاوضه وقولتلهم يلا شوفوا شغلكو منه ومريم وسلمي وروان مسكت سلمي وروان بوس وتقفيش في بزازهم ومريم ومنه نزلو يقلعوني البنطلون والبوكسر وابتدوا يمصوا زبي وانا شغال بوس في سلمي وقلعتها القميص واسماء ومني ومي فاشخين بعض علي السرير روحت شايل سلمي وهي لفت رجليها علي وسطي وانا شغال بوس في شفايفها ومص ونيمتها علي ضهرها وبقيت ارضع في بزازها وهي اااااه ارضع كمان ارضع بزاز حبيبتك امممممم واعض حلماتها وهي ااااااااااااه اممممممم قطعهم ونزلت علي كسها لحس واعض زنبورها وهي احححح لسانك حلو اووي الحس كمان نيكني بلسانك ااااااااه اااااااه كمان وقومت مسكت زبي وفضلت امشيه علي كسها وهي اااااااه هموووووت دخله ابوس ايدك وانا مش سائل فيها وهي اااااااااه دخله بقي
انا/ادخل ايه
سلمي/زبك
انا/ادخله فين
سلمي/في كسييييي نيكني مش قاااااادره
وابتديت ادخله واحده واحده وهي ااااااااااه دخله كمان ونيكني وافشخني انا لبوتك وشرموطتك نيكني جاامد وبقيت انيك فيها براحه واشتغلت بوس في شفايفها وانا بنيكها وبقيت انيك بسرعه وارزع جامد وهي ااااااااه ااااااااه كماااااان وانا برزع وهي تقول نيك حبيتك اللبوه وانا هيجت وفضلت ارزع فيها جامد روحت مخرج زبي من كسها وقلبتها في وضع الدوج ورزعته في طيزها واشتغلت ترزيع فيها وهي ااااااااه ااااااااه وبقت تعض في المخده وبقت تصوت ااااااااه مش قاادره نيكني نيكني وفضلت انيك فيها وهي قالت هجيييييب راحت جايبه وغرقت الدنيا روحت انا جايب في طيزها كميه كتيره وسخن وهي اححححح لبنك ناااار بيلسع وفضلت سايبه جواها لغاية لما خرج بس منامش وخليت منه تمصه وتنضفه من اللبن روحت منيمها علي ضهرها ومكنتش ناوي افتحها وكنت مستكفي باللي انا فاتحهم ونزلت علي كسها الحسه وامصه وهي دخله في كسي وافتحني مش قااادره وانا قولتلها بلاش خليها لما تتجوزي
منه/كسم الجواز قوم افتحني يلاااا وريحني عايزه اتناك في كسي بياكلني روحت قايم وحطيت زبي علي كسها بس مدخلتوش وطلعت علي شفايفها هريتهم بوس وارضع بزازها راحت هي لفت رجليها علي وسطي ورفعت نفسها لفوق راح زبي رشق في كسها وهي ارتخت بس لسه لفه رجليها حوالين وسطي وانا ثابت ومش بتحرك وهي بقت تفرك تحتي وانا ابتديت اتحرك براحه روحت مخرج زبي وعليه ددمم بكارتها وقولتلهم حد تاني عايزاني افتحها ولا كفايه علشان محدش يندم بعد كده لما تفوق من الشهوه راحوا فاجئوني وقالولي لا افتحنا قولتلهم هو انا وقعت وسط شراميط ولا اي
كلهم/لا احنا محترمين اووي بس علشان نتمتع مش اكتر
انا/طب يلا نبدأ الجوله التانيه
وبدانا الجوله وقضينا ليله كلها نيك لغاية الساعه 7 الصبح ونمنا ملط زي ما احنا وصحينا علي الساعه 3 خدنا شاور وخلصنا ولبسنا ونزلنا
وروحت البيت اتقتلت نووم وصحيت تاني يوم الصبح الساعه9 واليوم ده مكنش فيه جامعه قومت خدت دش وفطرت وشربت قهوه وقعدت اتفرج علي التلفزيون واختي صحيت صبحت علينا ودخلت غسلت وشها وجت قعدت معانا وفضلنا نتكلم وارخم علي اختي ونهزر لغاية الضهر وامي قامت علشان تعمل الاكل وانا قومت لبست وقولت لامي اني نازل ونزلت قعدت مع صحابي شويه لغاية الساعه 4 وروحت البيت كان ابويا رجع من الشغل ودخلت غيرت وقعدنا اتغدينا وخلصنا اكل وشربنا الشاي وفضلنا قاعدين لغاية الساعه 10 وكل واحد دخل اوضته وانا دخلت اوضتي مسكت الموبايل وكلمت سلمي وفضلنا نتكلم مع بعض
انا/ عايز اكلمك فيديو كول علشان وحشاني
سلمي/ هو انت مبتتعبش
انا/هو علشان طلبت منك اكلمك فيديو كول يبقي علشان نعمل سكس واللي بينا اشباع رغبات وخلاص انتي حبيبتي قبل اي حاجه
سلمي/انا اسفه متزعلش
انا/خلاص مفيش حاجه تصبحي على خير
سلمي/مش كنت عايز نتكلم فيديو كول
انا/الموبايل هيفصل هبقي اكلمك بعدين سلام
وقفلت معاها وانا زعلان منها بصراحه علشان مفكره ان اللي بينا متعه وفتحت الفيس وفضلت اقلب فيه شويه وبعد كده نمت

وبكدا يكون انتهي اخر الجزء الاخير ونهاية السلسله ولو عايزين سلاسل تانيه من القصه دي اكتبو في الكومنتات

اتمني تكون القصه عجبتكو ونتقابل في قصص
تانيه

سلاااام
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Sina, ZACKx, mazen890 و 50 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66، حاتم المصري و BASM17 اسطورة القصص
شكرا ليك ياغالي
العفو ي غالي انت كتابتك حلوه ومنسقه كمل بس اسم القصه عايز يتعدل زي ما موسى قال
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
والجزء يبقا طويل شويه او شويتين تلاته😂
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
والجزء يبقا طويل شويه او شويتين تلاته😂
دي لسه البدايه والاجزاء الجايه هتبقي طويله وهنزل جزء شويه كده
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
العفو ي غالي انت كتابتك حلوه ومنسقه كمل بس اسم القصه عايز يتعدل زي ما موسى قال
المشرف يبقي يعدلها لاني مش عارف اعدل اي حاجه في القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
العفو ي غالي انت كتابتك حلوه ومنسقه كمل بس اسم القصه عايز يتعدل زي ما موسى قال
والاجزاء الجايه هتبقي جامده وكلها اثاره
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
خلاص يعمم😂😂 انا اول اكتب وخدتلي لفه حلوه وفهمت الدنيا خلاص يعني بعد كده هتشوفوا عظمه وجمدان اتقلو🤌🏻
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
خلاص يعمم😂😂 انا اول اكتب وخدتلي لفه حلوه وفهمت الدنيا خلاص يعني بعد كده هتشوفوا عظمه وجمدان اتقلو🤌🏻
طب الحمد**** يسطا انك فهمت 😂😂😂عشان تقدملنا حاجة حلوة كده، ونحن فى الانتظار😂
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
طب الحمد**** يسطا انك فهمت 😂😂😂عشان تقدملنا حاجة حلوة كده، ونحن فى الانتظار😂
هنزل جزء جديد كمان شويه وكله حلويات😂🤌🏻
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Magdy66 و اللهو
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
زيكو يانسوانجيه دي اول قصه اكتبها يا** تعجبكوا

والاسماء اللي هتتذكر في القصه مش حقيقيه

اسمي احمد عندي 20 سنه طولي180 وزني 60 جسمي رياضي بسبب الجيم لوني قمحي ووسيم وبحب الهزار من القاهره في كلية تجاره

عيلتي ملهمش اي دور في القصه

الجزء الاول:


اول يوم دراسه صحيت الصبح الساعه 7 علشان اروح الجامعه فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه اول ما دخلت مكنتش عارف اي حاجه ومكنتش عارف حد هناك وشوفت بنت جميله وبيضه شمعه (هيبقي ليها ادوار في القصه معانا)

أنا: بقولك لو سمحتي
البنت: اتفضل
أنا: هو فين قسم تجاره لاني معرفوش فين
البنت: انا كمان رايحه هناك
أنا: طب ممكن نروح مع بعض لو مفيش مشكله
البنت: اه طبعا مفيش مشكله
أنا: اتعرف بيكي
البنت: انا اسمي سلمي
أنا: اسمي احمد
(وصف سلمي جسمها كيرفي مش تخينه ومش رفيعه وبيضه اووي شمع عيونها خضرا بزازها حلوه مش كبيره اووي ومش صغيره اووي طيزها ملفوفه) وصلنا المدرج وقعدنا جنب بعض دخل اول دكتور وبدات اول محاضره وانا كنت مركز مع سلمي وكل شويه ابصلها ومكنتش مركز مع الدكتور خلصت اول محاضره وقعدنا في الكافيه بتاع الجامعه مع بعض نتكلم مع بعض شويه لغاية المحاضره التانيه وفي نهاية اليوم واحنا ماشيين طلبت منها رقمها وهي ادتهوني روحت خدت دش لذيذ وكلت وقعدت مع اهلي شويه ودخلت اوضتي فتحت الواتس بعت لسلمي رساله مكانتش فاتحه وبعدها بربع ساعه ردت عليا وفضلنا نتكلم مع شويه وبعدها نمت وتاني يوم شوفتها في الجامعه سلمت عليها
أنا: ازيك عامله اي
سلمي: بخير الحمد** وانت عامل اي
أنا: تمام الحمد** بس اي القمر ده لاقيتها وشها احمر زي الطماطم
سلمي: ميرسي جدا انت اللي عينك حلوه
أنا: يلا ندخل المدرج علشان المحاضره قربت تبدا ودخلنا المدرج وبدات المحاضره كانت دكتوره وخلصنا باقي المحاضرات
أنا: اي رايك نروح نقعد في كافيه مع بعض شويه
سلمي: تمام ماشي
خدتها وروحنا قعدنا في كافيه وجه الويتر قولتلها تشربي اي قالتلي عصير مانجه وانا طلبت قهوه وفضلنا نتكلم عن حياتها وحياتي لغاية لما الحاجه جت
أنا: انتي منين ياسلمي
سلمي: انا من مدينة نصر
أنا: بجد اصل انا ساكن هناك برضوا
سلمي: اممم طلعنا جيران اهو
أنا: حاجه حلوه اووي ان جيراني قمر كده
سلمي: ههه ميرسي يلا نروح بقي عشان متاخرش
أنا: يلا بينا حاسبت علي المشاريب وخدتها ومشينا
دخلت البيت لاقيت اهلي بيتفرجوا علي التليفزيون دخلت خدت دش وقعدت معاهم شويه ودخلت نمت صحيت الساعه 10بليل كلمت سلمي وابتدينا ناخد علي بعض اكتر وسالتها سؤال
أنا: ممكن اسألك سؤال
سلمي: اتقضل
أنا: انتي ارتبطي وحبيتي حد قبل كده؟
سلمي: اه كنت مرتبطه بواحد وكان بيطلب حاجات وحشه وانا سبته بعدها علي طول
أنا: لو مفيهاش رخامه مني ممكن اعرف اي هي الحاجات دي
سلمي: لا عيب مش هينفع اقولك
أنا: خلاص ماشي علي راحتك وفضلنا نتكلم شويه وبعدها نمت عدي شهرين وخدنا علي بعض اووي ودخلت الامتحانات وخلصت جبت جيد جدا وسلمي جابت زيي
كنت قاعد في البيت زهقان ومش بعمل حاجه كلمت صحابي ونزلنا قعدنا علي كافيه مع بعض شويه وروحت كانت الساعه 11 فتحت واتس وكلمت سلمي شويه وصحابي وقفلت وقعدت علي البلايستيشن لغاية الساعه2 وبعدها نمت وصحيت الصبح الساعه9 دخلت خدت دش وشربت القهوه وقولت افتح واتس اشوف سلمي فاتحه ولا لا لاقيتها لسه مفتحتش وفضلت قاعد علي الفيس شويه وقومت اتفرج علي التليفزيون لاقيت رساله على الواتس لاقيتها سلمي فتحت وفضلنا نتكلم
أنا: مش هتقوليلي الحاجه اللي طلبها منك اللي كنتي مرتبطه بيه
سلمي: لا مش هقول يابني دي حاجه مينفعش تتقال
انا: متخافيش قولي واكنك مقولتيش
وبعد الحاح كتيرر مني وافقت انها تقول
سلمي: هقولك بس محدش يعرف
أنا: طب قولي وبعدين هقول لمين يعني
سلمي: طلب مني اني اروح عنده شقته وياخد مني بوسه
ساعتها انا قولت في دماغي انها مكانتش هتبقي بوسه بس وكان هينيكها وزبي وقف لما قالت كده
انا: ما كنتي تروحي خليه يبوسك هههه
سلمي:ههه بس ياسافل
انا: طب لو انا قولتلك عايز بوسه هتديني هههه
سلمي: لا طبعا عيب وحسيتها زعلت
انا: اي ده زعلتي انا كنت بهزر خلاص مش عايز بوسه عايز حضن😂😂
سلمي: لا برضوا انت سافل اووي
أنا: لا خلاص ده انا حتي محترم اوي
سلمي: اه باين 😂
انا: مش ناويين نتقابل ولا اي من ساعة الاجازه مشوفتكيش
سلمي: خلاص هانت كلها اربع ايام وتشوفني مستعجل ليه كده
انا: هو في حد ميبقاش عايز يشوف القمر يعني
سلمي: انت بتجامل كتير
انا: لا و** مش بجامل وكمان انا مبعرفش اجامل اصلا
سلمي: اممم ماشي يعم هصدقك
انا: لازم تصدقي علشان حقيقه فعلا
سلمي: ههه اي الثقه دي
انا: احلي حاجه
انا: بقولك اي انا هقفل دلوقتي علشان رايح مشوار وهرجع اكلمك
سلمي: تمام باي
انا: باي
نزلت قعدت مع صحابي لغاية بليل وروحت خدت دش وقعدت مع اهلي وفضلت ارخم علي اختي واهزر معاها(اختي اصغر مني بسنتين) ودخلت اوضتي فضلت قاعد علي السرير عمال بفكر في سلمي لو فتحت معاها موضوع ارتباط هتوافق ولا لا قولت اسيبها بظروفها

وهنا ينتهي الجزء الاول من قصتنا وانتظروا الجزء التاني لو فاضي بليل هنزلكو الجزء التاني


الجزء التاني

وقفنا الجزء اللي فات لما كنت بفكر ارتبط بسلمي ولا لا وقولت اسيبها بظروفها

تاني يوم كان يوم جمعه صحيت فطرت مع اهلي وقعدت معاهم وشربنا الشاي وفضلنا نتفرج علي التليفزيون واحنا قاعدين لاقيت رساله من سلمي فتحتها لاقيتها بتقولي
سلمي: صباح الخير عامل اي فينك مش باين النهارده
انا: صحيت فطرت وفضلت قاعد مع اهلي شويه
سلمي: اممم طيب ماشي انا كنت بطمن بس بشوفك مفتحتش ليه
انا: متقلقيش انا كويس وانتي عامله اي
سلمي: تمام الحمد**
انا: دايما ما تيجي نتقابل شويه نقعد مع بعض
سلمي: مش عارفه بصراحه هشوف واقولك
انا: لا مفيش هشوف قوليلهم انك نازله مع صحابك
سلمي: خلاص ماشي هنتقابل فين
انا: في كافيه*** عارفاه
سلمي: اه عارفاه
انا: تمام نتقابل هناك وقفلت معاها وقومت خدت دش في السريع وروحت البس وقولتلها اني نازل وقالتلي ان هي كمان قربت تخلص وتنزل ونزلت علي الكافيه فضلت مستنيها وفجاه لاقيت قمر داخل عليا غير اللي بشوفها في الجامعه جت وقعدت معايا روحت مصفر صفارة اعجاب وقولتلها شكلي كده هتجوزك وضحكت وهي كمان ضحكت بكسوف وقالتلي بطل بكش بقي
وطلبتلها عصير وطلبت ليا قهوه وفضلنا ندردش في اي حاجه وقولتلها عايز اقولك حاجه بس مش عارف اجبهالك منين قالتلي قول وربنا يستر ههه قولتلها انا معجب بيكي بصراحه من اول مره شوفتك فيها واتشديت ليكي لحظه صمت تاام ووشها بقي زي الفراوله قاطعت الصمت وقولتلها سكتي ليه شكلك مش موافقه قالتلي لا مش كده بس انا كمان برضوا معجبه بيك برضوا بس كنت خايفه يحصل معايا زي ما حصل قبل كده قولتلها متخافيش مش هتشوفي خير كل خير وخلصنا قعدتنا وخدتها وروحتها وانا روحت وكان اسعد يوم بالنسبالي اول ما روحت كلمتها واتطمنت عليها وصلت وقالتلي ايوه وصلت وفضلنا نحب بعض وعدت الايام وعلاقتنا بقت تتطور اكتر وهي بقت واثقه فيا وقولتلها ممكن طلب قالتلي قول ياسيدي قولتلها عايز بوسه ممكن شافت الرساله وفضلت ساكته قولتلها في اي قالتلي مفيش حاجه كنت بتقول ايه قولتلها اه ده استعباط بقي وضحكت قالتلي بس انا خايفه يحصل حاجه تاني قولتلها مش واثقه فيا قالتلي واثقه بس قولتلها من غير بس نروح شقتي دلوقتي واخد البوسه علي طول(طبعا عزيزي القارئ هتقول خدها في اي حته مش لازم الشقه يعني بس اقولك انها مش هتبقي بوسه بس هتبقي تقفيش وكده) ونمشي قالتلي مع اني مش ضمناك بس ماشي وهنمشي ع طول واخدتها وروحنا شقتي ودخلنا قعدنا في الصاله وكانت مكسوفه قولتلها فكي كده مكانتش بوسه دي تخليكي تتكسفي قالتلي خايفه يلا نمشي قولتلها نمشي فين احنا خلاص جينا وقعدت جنبها وابتديت اقرب منها وحطيت شفايفي علي شفايفها وابتديت ابوسها وهي تجاوبت معايا وبقيت امص لسانها واخده في بوقي والحس شفايفها وابتديت اقفش في بزازها من فوق الهدوم واوووف علي طرواتهم ونزلت علي رقبتها ابوسها والحسها راحت فاقت وقامت مره واحده وقالتلي يلا ننزل وحسيتها زعلانه وخدتها ومشينا وروحت وهي روحت فتحت واتس قولت اكلمها وبعتلها رساله عدي نص ساعه ولاقيتها ردت عليا
سلمي: اللي حصل ده مش هيتكرر تاني وانا غلطانه اني سمعت كلامك
انا: طب اي اللي حصل
سلمي: يعني مش عارف اللي حصل هي البوسه انا مكنتش اتوقع منك كده
انا: طب اهدي خلاص اعتبري مفيش حاجه حصلت
سلمي: ازاي يعني اعتبر ان مفيش حاجه حصلت ده انا لولا قومت كنت عملت فيا اي
انا: كنت اكلتك اكل يابطه هههه
سلمي: خفيف انسي اني اسمع كلامك تاني
انا: ليه بس ده انا غلبان
سلمي: اللي عملته ده وغلبان
انا: ايوه ده في حاجات اكتر من كده انا عايزك تبقي عارفه كل حاجه معايا انا بس لكن قدام اي حد متعرفيش حاجه
سلمي: لا طبعا مستحيل يحصل
انا: طب جربي ومش هتندمي
سلمي: هفكر وحاسه انك هتوديني في داهيه
انا: ولا داهيه ولا حاجه هنعمل كل حاجه بسريه تامه انتي قاعده فين دلوقتي
سلمي: في اوضتي
انا: طب قومي اقفلي الباب كويس
سلمي: حاضر
انا: انتي لابسه ايه
سلمي: لابسه بيجامه
انا: ومن تحتها
سلمي: بس ياقليل الادب
انا: اومال انتي فاكره ايه
سلمي: ولا حاجه
انا: طب يلا قولي لابسه ايه
سلمي: لابسه اندر وبرا لونهم اسود
انا: بحب الاسود اوووي وخصوصا انك بيضه
سلمي: طب يلا بسرعه قبل ما حد ينادي عليا
انا: طب اقلعي البيجامه
سلمي: هو انت ناوي تعمل اي
انا: كل خير ياموزتي
سلمي: اما نشوف اخرتها معاك اديني قلعت
انا: صوريلي نفسك دلوقتي بس متجبيش وشك
سلمي: لا طبعا انت اتجننت وطبعا عملت نفسي زعلت واضايقت وقولتلها خلاص براحتك باي
سلمي: خلاص متزعلش ولاقيتها بعتت الصور
انا: اي الجماال ده الهدوم مغطيه حاجات تتاكل اكل
سلمي: انت سافل اووي
انا: معاكي انتي بس اقلعي يلا بقيت الهدوم بسرعه
سلمي: انا مش مستريحالك
انا: متخافيش ده شات بس
سلمي: اديني قلعت اما نشوف اخرتها
انا: اخرتها لبن😂😂(اكيد انتو فاهمين)
سلمي: اممم
انا: حطي ايدك من تحت عندك وافركي
سلمي: وبعدين
انا: ببوس شفايفك وبقطعهم بسناني
سلمي: اممم براحه عليا يامفتري
انا: بقفش في بزازك الملبن وبلحس رقبتك
سلمي: اممم الحس كمان
انا: بضم بزازك علي بعض وبرضعهم وبلحس حلماتك
سلمي: ارضع كمان ياحبيبي اححح
انا: عجبك الرضع بتاعي
سلمي: عجبني اووي ارضع كمان امممم اااه
انا: بلحس سوتك اممم اممم وبدعك في كسك
سلمي: براحه ااااه اممم كمان كمان
انا: بلحس زنبورك وبعضه كسك طعمه حلوو اووي وعسلك اكنه شهد امممم
سلمي: الحس كمان بحبك اوى اااههه امممم
انا: تعالي مصيلي زبري
سلمي: لا بقرف
انا: لا متقرفيش انا لحست كسك اهو يلا تعالي هعلمك امسكيه بايدك وحطيه في بوقك اكنك بتلحسي ايس كريم حطي الراس
سلمي: اممم ااامممم طعمه غريب بس حلو
انا: قولتلك هيعجبك اوي مصي يلا علشان ينيكك
سلمي: كفايه كده تعبتني انا نزلت 4مرات
انا: لسه يروحي احنا عملنا حاجه ده تسخين لسه
سلمي: هو لسه في حاجه تاني
انا: كتير ده هيخش في كسك وطيزك اللي مجنناني دي
سلمي: لا كفايه نكمل بعدين علشان تعبت اووي مش قادره يلا هكلمك بعدين باي
انا: باي ياموزتي وان شاء** بدل ما يبقي شات هيبقي حقيقي

وهنا ينتهي الجزء التاني باااي

يتابع
جميل يا طيب أكثر من ابداعك
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و ༊෴✿ القيصر الأسير✿〄࿐
الجزء التالت

وقفنا الجزء اللي فات لما قفلت مع سلمي بعد ما عملت سكس شات معاها وتعبت
فضلت قاعد علي التليفون شويه افتح سكس لاني كنت هيجان اووي علي سلمي وضربتلي العشره التمام ودخلت خدت دش وطلعت فتحت التليفزيون كان في فيلم اجنبي اكشن شغال اتفرجت عليه وفتحت واتس بعت لسلمي لاقيتها مفتحتش روحت فاتح الكمبيوتر وشغلت اغاني وفتحت البلايستيشن وقعدت العب شويه لغاية لما لاقيتها بعتتلي بتقولي انت بهدلتني خالص اومال لو كنت معاك كنت هتعمل فيا اييه ده انت اكيد كنت هتموتني
انا: لا خاالص كنت هاكلك والحسك بس مش اكتر عشان 😂
سلمي: ده انت مفتري اوي بجد
انا: ولا مفتري ولا حاجه انتي اللي دلوعه شويه
سلمي: لا انا جامده ومش دلوعه بس مش حملك خاالص
انا: ما تيجي نعمل اللي عملناه ده تاني بس نعملو عملي بقي في شقتي
سلمي: ده بعينك انك تلمسني اصلا
انا: ما بلاش علشان ممكن اغتصبك واقطع هدومي واقول انك بتتحرشي بيا يا متحرشه😂😂
سلمي: انا برضو ياسافل ياقليل الادب
انا: المهم بكرا في شقتي الساعه9 الصبح يلا باي علشان اجهز للمعركه بكرا😂
وقفلت معاها قبل ما تفكر ترد عليا وكنت مبسوط فشخ اني قدرت اجيبها في ملعبي وتبقي معايا في اي وقت ابقي عايز انيك فيه اجيبها وانيكها
حطيت دماغي علي السرير وفضلت افكر اي اللي هيحصل بكرا مع سلمي وعمال افكر لغاية لما نمت وصحيت الصبح دخلت الحمام حلقت دقني وشيلت شعر زبي وخدت دش وفطرت وشربت قهوتي ولبست وكلمت سلمي قالتلي انها خمس دقايق وتنزل قولتلها تعاليلي علي الشقه علي طول هستناكي هناك قالتلي ماشي نزلت روحت شقتي فضلت قاعد مستنيها واول ما سمعت صوت رجل علي السلم وقفت ورا الباب واول ما دخلت حضنتها من ضهرها وفضلت ابوس في رقبتها وهي بتقولي مالك مستعجل لبه كده حوش صاحبك اللي واقف تحت ده هيخرم البنطلون قولتلها ده بيصبح عليكي ودلوقتي انتي هتردي عليه الصباح خدتها وقعدنا علي الكنبه وفضلت احسس علي رجلها حسيتها متوتره قولت اهيجها علشان متبقاش متوتره فضلت طالع نازل علي رجليها واول ما حطيت علي كسها من فوق الهدوم حسيتها اتكهربت واتنفضت قربت شفايفي من شفايفها واوووف علي سخونة نفسها وريحة هيجانها اللي جنني وفضلت ابوس فيها والحس لسانها وهي ابتدت تتجاوب و تان وتتاوه وقلعتها التيشرت اللي لابسها وكانت برا لونها احمر وفضلت اقغش في بزازها وابوس رقبتها والحسها واعض شفايفها واخدها بين شفايفي ونيمتها علي الكنبه وابديت اقلعها البنطلون ونمت فوقيها عمال ابوس كل حته في جسمها ونزلت الحس سوتها واول ما لمستها فضلت تترعش عرفت انها بتجيب شهوتها وفكتلها البرا علشان تكشف عن شهد بلون الوردي نزلت ارضع فيهم واشفط الحلمات في بوقي واعضهم وهي بتتاوه امممم كمااااان ااااه ارضع كمان ياحبيبي ونزلت قلعتها الاندر وشوفت احلي كس وردي مليان بعسلها نزلت الحسه وكانت ريحته تجنن وفضلت الحسه واعضه وهي بتقولي اااااه براااااحه اممممم يلا بقي دخله وانا ولا سامعها وشغال لحس ومص وهي اترعشت للمره التالته قومت قلعت هدومي كلها واول ما شافت زبري برقعت وقالت احييه اي كل ده قولتلها متخافيش وحطيت زبري علي باب كسها وعمال العب بيها علي شفراتها واحكه في زنبورها وهي امممم اااااه بهدلتني وتعبتني دخله بقي ادخل اي بتاعك لا اسمه زبري اااااااه دخل زوبرك ادخله فين دخل زوبرك في كسيييي ااااااه مش قااااادره قولتلها بس انتي لسه بنت وكده هفتحك ملكش دعوووه انا هتصرف راحت لافه رجليها حوالين وسطي ورفعت نفسها لفوق وزبي دخل في كسها وفضلت ادخله واحده واحده روحت مطلعه بدمها وقومتها دخلتها الحمام مليت البانيو مايه دافيه ومطهر وسبتها شويه وخدتها ودخلنا الاوضه نايمتها علي السرير علي ضهرها وابتديت ابوسها ورفعت رجلها علي كتفي وابتديت ادخل زبي في كسها واحده واحده وهي اممم ااااااه كماااان كماااان افشخني قطعني وانا ادخل اكتر لغاية لما دخل نصه وابتديت نازل طالع وشغال تقفيش في بزازها وعمال ارضع فيهم وامص الحلمات وهي اااااااه كمااااااان اسرع وفضلت اسرع وانيكها اسرع واشتغلت ترزيع فيها وهي ااااااااااه مش قادره وانا عمال ارزع في كسها وهي تصوت جاامد وجابت شهوتها للمره السابعه او التامنه وفضلت انيكها نص ساعه لغاية لما قربت اجيب روحت طلعت زوبري وفضلت احكه في بزازها لغاية جبتهم وقومنا خدنا دش مع ومخليش من التقفيش والبعبصه وعملت معاها واحد في الحمام وخرنا ولبسنا ونزلنا روحتها وانا روحت دخلت ملقتش حد من اهلي دخلت خدت دش وعملت قهوه وعملتلي سندوتش كلته ودخلت نمت من التعب وصحيت ع العصر اتغديت مع اهلي وقعدت معاهم شويه وكلمت سلمي وقولتلها هتعملي اي في اللي انتي عملتيه ده قالتلي انا هتصرف يعم متخافش كده😂 انا اعمل اي حاجه علشانك ياقلبي انا كنت مبسوطه اووي النهارده
انا: حيث كده بقي لازم طيزك الحلوه لازم تتناك هي كمان ولا ملهاش نصيب يعني
سلمي: لااا كله الا التوته بتاعتي😂😂 هتوجعني اووي بجد
انا: بس هتبقي متعه اكتر ومتخافيش هجبلك مخدر علشان متحسيش بأي حاجه
سلمي: اللي تشوفه ياحبيبي
انا: هنتمتع انا وانتي ياروحي
سلمي: انا بحبكك اووي
انا: وانا كمان بحبك اوى
سلمي: الدراسه بعد بكرا
انا: اخيرا هننزل ده انا زهقت من قعدة البيت
سلمي: وانا كمان و**
انا: ما تيجي نلعب جوله بكرا 😂😂
سلمي: لااااا ده انت مفتري اووي😂
انا: ده انا معملتش حاجه كده
سلمي: شكرا مش عايزه تاني خلاص
انا: لا هتيجي 😂😉
سلمي: ماشي يعم يلا باي رايحه مشوار وهاجي اكلمك
انا: باي
قومت لبست ونزلت روحت العب كوره مع صحابي والحمد** كسبت😂وروحنا قعدنا علي القهوه شويه وروحت دخلت خدت دش ودخلت اوضتي قولت افتح اشوف سلمي بعتلها ولاقيتها ردت وفضلنا نتكلم مع بعض شويه لغاية الساعه1 وقفلت معاها ونمت وصحيت تاني يوم خربتها اخر يوم اجازه بقي نزلت قابلت صحابي وخرجنا وروحت البيت علي الساعه 8 وكلمت سلمي لغاية الساعه11 وقفلت ونمت علشان اول يوم جامعه بكرا وصحيت الصبح فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الجامعه انا وسلمي مع بعض وقعدنا في الكافيه بتاع الجامعه ولاقيت واحده داخله علينا البت من كتر بياضها بتلمع وعينها زرقا لون السما وشعرها سايح قالتلنا صباح الخير وردينا عليها الصباح (هيبقي ليها ادوار في القصه معانا برضوا)
البنت: ممكن اقعد معاكو
احنا: اه اتفضلي طبعا
البنت: ممكن اتعرف عليكو
انا: اسمي احمد
سلمي: وانا سلمي
البنت: وانا روان
احنا الاتنين: تشرفنا بيكي
روان: انا اكتر
روان: هو انتو تقربوا لبعض
انا: دي حبيبتي
روان: اممم **يخليكو لبعض
انا: انتي في كليه اي
روان: تجاره
سلمي: ده انتي معانا
روان: بجد وانتو في تجاره برضوا
سلمي: ايوه احنا في تجاره
روان: خلاص نبقي مع بعض علي طول هاتي رقمك ياسلمي علشان ابقي اكلمك
سلمي: تمام ياحبيبتي
وخدت رقمها ودخلنا المحاضره وخلصنا المحاضرات كلها وروحنا

وكده ينتهي الجزء التالت
سلااااام
عاش يسطا جزء رايق مستني الجاي عايز اشوف روان عايزه تتناك ولا سلمى باعتاها تختبر احمد😂
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66، foulen46 و Ahmaadd

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%