NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش بكتب قصه ومحتاجه افكار

بكتب قصة سحاق جديده ومحتاجه افكار اللي عنده افكار يبعتلي رساله بعنوان قصص سحاق وانا هابعتله القصه ونتناقش سوا في الاحداث واحد او بنت عادي المهم خياله واسع

بكتب قصة سحاق جديده ومحتاجه افكار اللي عنده افكار يبعتلي رساله بعنوان قصص سحاق وانا هابعتله القصه ونتناقش سوا في الاحداث واحد او بنت عادي المهم خياله واسع
عندي قصه حقيقيه محارم لو عايزاه

عندي افكار ... كلميني لو حبة

بكتب قصة سحاق جديده ومحتاجه افكار اللي عنده افكار يبعتلي رساله بعنوان قصص سحاق وانا هابعتله القصه ونتناقش سوا في الاحداث واحد او بنت عادي المهم خياله والعفو

لو عايزه محارم في قصتي احكيهالك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابعتي القصه مستنيكي

فكري

دايما بحس ان الشغالين في الكوافيرات عندهم شهوه ورغبه اكبر من اي ست فلو مثلا ست زوجها مسافر او مطلقه فبحس بالحرمان فممكن تلاقي الي يسد ده مع الصبيه بتاعت الست الي بروحلها الكوفير او برحلها البيت

بتكتبي هنا لو هنا ممكن اساعدك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%