NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش بقالى اسبوع متنكتش🥺

بقالى اسبوع متنكتش ومش قادرة بجد ممحونة بشكل مش طبيعى وحبيبى مسافر وهيجى كمان اسبوع اعمل ايه🥺🥺

• عجبني
التفاعلات: King'S Man و Yasmine89
استحملي لان مفيش حاجة أجمل من انك تتناكي من حبيبك

• عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه
طب ما تيجي 😉😉

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: 412Momo و Toommc
وساكته دا كلو لى تعالي يا روحى🔥🍌🍑💋

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: 412Momo و Toommc
طب اقول ايه انا
من اكثر من ثلاث اشهر ما اتنكت

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 412Momo، ناضج اوى و طارق5
ممنتظرك انا مستعد

بقالى اسبوع متنكتش ومش قادرة بجد ممحونة بشكل مش طبيعى وحبيبى مسافر وهيجى كمان اسبوع اعمل ايه🥺🥺
تعالى أريحك شات

استني حبيبك

• حبيته
التفاعلات: 412Momo
وكمان اذا نمتي مع واحد تاني دي خيانه لحبيبك صبري نفسك بخياره

طب متخونى انتى حبيبك معايا💋🍌
في ناس فاكره الخيانه حاجه سهله خيانه دي صعبه اوي وحتى في ناس فاهمين الجنس ده انه انا افضي شهوتي وخلاص الجنس متعة الحياه فيها فن واثاره والمتعه في ماقبل الجماع وما بعد الجماع معلش حبيت ازيد معلومه

• عجبني
التفاعلات: 412Momo و نوني الخول
في ناس فاكره الخيانه حاجه سهله خيانه دي صعبه اوي وحتى في ناس فاهمين الجنس ده انه انا افضي شهوتي وخلاص الجنس متعة الحياه فيها فن واثاره والمتعه في ماقبل الجماع وما بعد الجماع معلش حبيت ازيد معلومه
طيب منا كنت بهزر ع فكره😅🙂

مارسى العادة السرية

تعالي خاص سريه تامه وامتعك يا لبوه

نا بدور علي حد يكون راقي كده ونحب في بعض ونريح بعض ونبقي اخوات وأصحاب ونطمن علي بعض ممكن؟ في حد ولا كله كذب

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%