NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اول مره اعرف بجد ان الصعيد ريفي ومدني
وخدين فكر عن الصعيد ان احنا عبارة عن غيطان وبهايم بس و**** عندنا مدن وممكن تكون احلا من مدن بحري كمان وفي ريفي برضو ال هم الفلاحين وكده

وخدين فكر عن الصعيد ان احنا عبارة عن غيطان وبهايم بس و**** عندنا مدن وممكن تكون احلا من مدن بحري كمان وفي ريفي برضو ال هم الفلاحين وكده
بالعكس ي صاحبي
انا بردوا من اريااف ف عاادي يعني
بس الفكره ان دي كانت معلومه اول مره اعرفهاا

• حبيته
التفاعلات: The kinggg
بالعكس ي صاحبي
انا بردوا من اريااف ف عاادي يعني
بس الفكره ان دي كانت معلومه اول مره اعرفهاا
طب كويس اديك عرفت😂❤️

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
  • حبيته
  • حبيته
يعم متقولش كده لو قصدك علي القري ماشي لكن في المدينة في الصعيد في اوسخ من كده
ايه اللي بيحصل في المدينة تحديدا
انا اصلي من سوهاج و عشت فيها لحد سن ١٩ سنة و عمري ما شفت حالة تحرش و لا علاقة جنسية خارجة فاللي بتحكي عليه دا فين
و الافراح في المدن بتكون في قاعات و مفصولة رجالة و ستات و عمرك متلاقي و حدة مش محجبة و لا لبسة قصير ماعدا المسيحيين
ممكن تتواصل معايا

معرفش أيه الوضع برة الصعيد ، بس عندنا فى أسيوط بيلبسوا لبس حلو و يحطوا ميك آب و كل حاجة بس متوصلش لأنها ترقص بلدي أو شرقي قدام الرجالة...أحا!!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص انا اصلي من سوهاج و عشت فيها حوالي ١٩ سنة و عمري مشفت تحرش و لا علاقات جنسية
فده بيحصل فين اللي انت بتحكي عنه
ممكن تتواصل معايا
انزل القاعات و15 والجمهوريه وبالذات فأيام الطلبه

بالنسبة للناس الي ملهاش ميول في الدياثة والحاجات دي، عايز اعرف ايه وجهة نظرك في الافراح الشعبية في مصر، يعني انك بتجيب مراتك تلبسها احسن لبس وتحطلها احسن ميك اب وتخليها ترقص قدام الكل، وعادي لو واحد صاحبك او قريبك صورها كمان

هل انا الوحيدة الي بحس ان دي دياثة؟ اصل ليه بجد ابن خالتي مثلا يبقى معاه فيديو لمراتي وهي بترقص؟
قمه الدياثه وابن خالتك واخد فيديو لمراتك عشان بيهيج عليها يا معلم

ايه اللي بيحصل في المدينة تحديدا
انا اصلي من سوهاج و عشت فيها لحد سن ١٩ سنة و عمري ما شفت حالة تحرش و لا علاقة جنسية خارجة فاللي بتحكي عليه دا فين
و الافراح في المدن بتكون في قاعات و مفصولة رجالة و ستات و عمرك متلاقي و حدة مش محجبة و لا لبسة قصير ماعدا المسيحيين
ممكن تتواصل معايا
انت تنزل الايام الى احنا فيها دى وهتلاقى مليطه فالشرق المحافظه الطلبه والتقفيش فالعماير من تحت ويييي البنات فجرت

انزل القاعات و15 والجمهوريه وبالذات فأيام الطلبه
ما انا بنزل و بتمشي عادي و مش بشوف حاجه خالص
دا بالعكس بحس سوهاج محافظة جدا علي عكس القاهرة اللي ممكن تلاقي فيها الكلام دا

انت تنزل الايام الى احنا فيها دى وهتلاقى مليطه فالشرق المحافظه الطلبه والتقفيش فالعماير من تحت ويييي البنات فجرت
عمر مشفت حاجة
انا المنظر الوحيد اللي شوفتوا في سوهاج هو لبعض البنات المسيحيين في العيد بتاعم كانوا لابسين قصير و مرة برضو شفت واحدة لابسة فستان مبين رجليها بالكامل كانت رايحة فرح غير كدا مهتشفش حاجة في سوهاج الا في مناسبات المسيحيين

عمر مشفت حاجة
انا المنظر الوحيد اللي شوفتوا في سوهاج هو لبعض البنات المسيحيين في العيد بتاعم كانوا لابسين قصير و مرة برضو شفت واحدة لابسة فستان مبين رجليها بالكامل كانت رايحة فرح غير كدا مهتشفش حاجة في سوهاج الا في مناسبات المسيحيين
انت غلبان انت غلبان قرب من الناس الى مصاحبه ومرتبطه

ما انا بنزل و بتمشي عادي و مش بشوف حاجه خالص
دا بالعكس بحس سوهاج محافظة جدا علي عكس القاهرة اللي ممكن تلاقي فيها الكلام دا
بقت كباريه

لا اعتقد ان هذا دياثة
هذاه مناسبة الناس بتتصرف بيها هكذا!
انتم شايفين كل شيء دياثة؟

انا مش مصري
فالدولة الي عايش فيها عاداتنا و تقاليدنا بتمنع هاض الاشي منع قطعي
يعني لما بدك تتجوز بتروح بتتقدم للبنت بشكل رسمي و بتطلبها من اهلها
و بعد ما يتم القبول بنعمل الفرح فقاعتين منفصليين الرجال لحال و الستات لحال و اوقات بكون ميعاد فرح الرجال بختلف عن ميعاد فرح الستات
و فقاعت النسوان ممنوع التصوير يعني الست بتحط تلفونها برا و بتدخل او بتحط تلفونها ف جراب مغطي على الكاميرات بحيث انو يكون التلفون مع الست بس ما تقدر تصور
و البنت الي بتكون مسؤلة عن التصوير بتسلم ذاكرة الصور للعاريس مباشرة بعد ما يخلص الفرح
انت فلسطينى؟

• عجبني
التفاعلات: نص فحل
بالنسبة للناس الي ملهاش ميول في الدياثة والحاجات دي، عايز اعرف ايه وجهة نظرك في الافراح الشعبية في مصر، يعني انك بتجيب مراتك تلبسها احسن لبس وتحطلها احسن ميك اب وتخليها ترقص قدام الكل، وعادي لو واحد صاحبك او قريبك صورها كمان

هل انا الوحيدة الي بحس ان دي دياثة؟ اصل ليه بجد ابن خالتي مثلا يبقى معاه فيديو لمراتي وهي بترقص؟
دي دياثه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%