NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا كاأنثى من وجهة نظري اللي يخلي زوجي ميستغنيش عني
١. العطاء بدون مقابل
٢.الذكاء ف المشاعر
٣.الطفوله العقليه
٤.التقدير كونه سيد الرجال
٥.حبك المميز الراقي
٦. ثقتك بي
٧.ضعفك ليه مش ضعفك منه
٨.ابتسامتك
ده قصدك الي تعمله الأثني ولا يعمله الرجل ؟؟

• عجبني
التفاعلات: النفسيه تعبانه
انا كاأنثى من وجهة نظري اللي يخلي زوجي ميستغنيش عني
١. العطاء بدون مقابل
٢.الذكاء ف المشاعر
٣.الطفوله العقليه
٤.التقدير كونه سيد الرجال
٥.حبك المميز الراقي
٦. ثقتك بي
٧.ضعفك ليه مش ضعفك منه
٨.ابتسامتك
👏👏

• عجبني
تملي بطنه معروفه

• بيضحكني
التفاعلات: زبي فراوله
  • بيضحكني
التفاعلات: Joumana
كل شخص حسب شخصيته مثلا في شخص بينجذب للاهتمام في حد تاني للجمال وكدا يعني لكن كل راجل متجوز مش هيبص لوحده تانيه غير لما مراته تكون فيها مشكله من اي نوع مش فارقه

احنا عموما ك رجاله دماغنا اصغر م ******* عملي الراجل كطفلك مثلا دلعيه و دادي فيه هيديكي عنيه دي حاجه تاني حاجه اهم حاجه الاحترام و التقدير و عدم الكدب لان الرجاله عموما مش بتحب كدا فوق ده كله بقي الراجل بحيب يحس ان هو سيد الناس فاهمه افضلي افشخيها ف حقه حتي لو هو ظراط بس هو بيحب النفخه الكدابه انفخيه بقي و تالت حاجه لو مخطوبين مثلا او بتحبو بعض و صحاب عادي الراجل بيحب الست التقيله برضه بس مش ف كل الاوقات يعني شويه تشدي ت شويه تسيبي فاهمه واكتر حاجه بقي بضايق الراجل و بتولعه الزن ع حاجه مثلا و الكلام ف المديات حتي لو هو بخير حسسيه انو مش بيبخل عليكي ف حاجه نهائي لو متحوزين بقي اهم حاجه تحفظي عليه و تهتمي بيه وبرضه اوقات اتقلي شويه عشان لو شافك مدلوقه عطول و ع طول حاضر و نعم وبتاع هيجي عليكي جامد لو هو علق يعني لاكن لو راجل هيحافظ عليكي ولاخر مره عملي الراجل كطفل هيديكي عيونه كدا واي طلب منك مش هيرفضه

سؤال بيراود اي انثى وعايزين نعرف إجابته بجد من الرجالة
ايه الي يخليك تحب وتتعلق بواحده؟
ازاي الواحده تخلي الراجل مبقدرش يستغنى عنها ؟🙄
الاهتمام و الحب و يبقا في تفاهم و ثقه و الاخلاق بتفرق من غير تريقه بتفرق جدا جدا جدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بنسبالي
تبقي طيبه و كيوت تحبني زي ما بحبها و الاهتمام و الغيره بس ميكونش اوفر نشارك بعض في حاجات كتير

مفيش اجابه ثابته لانو كل راجل ومفتاحه في الي بيحب الاهتمام في الي بيحب الثقه في بيحب انو البنت تكرفه في بيحب البنت تسيطر علي وقته في وفي وفي لازم تعرفي الراجل الي معاكي بيفكر ازاي علسان تقدري تخليه يحبك اكتر ويتعلق بيكي

انها تكون عارفه اوتار شخصيته نقاط قوته وضعفه وبتتعامل معاه بالشكل اللى يخليه مرتاح اهم حاجه فى العلاقه الراحه والتفاهم وانها تكون نظيفه ومتجدده فى افكارها ولبسها وطريقة تعاملها

لا اللي تعمله الانثي
لو فعلا الانثي عملت كدة اضمن لها انهيار الرجل تحت انوثتها. الي انتي قولتيه فعلا تمام الانوثة.
وفعلا ستكون احب الناس الي قلبه

• عجبني
الأكل لو أنتي طباخة ماهرة صعب الرجل يتخلي عنك....وكمان تدلعيه

الراجل دايما جواه *** نشأ على حب الأم الغير مشروط؟ وحتى اللي مجربهوش فهوبيدور عليه.. هو مش بالضرورة يكون عايزنفس الحب دا، لكن هو عايز يحس بنفس الأمان اللي كان بيحس بيه مع امه، بجانب انه عايز حد يشاركه نفسه ومشاعره اكتر من اهلة وأصحابه، المشاعر اللي مش ممكن تخرج غير مع الشريك

الراجل يحب الست ال تهتم بيه
تحتويه
تفهمه من عيونه وسكوته
تبقي عارفه اننا بنحب الحريه

بالنسبه للسؤال التاني
كوني له
حبيبه
صاحبه
ام
عشيقه

الاحترام والصراحة

جربي أعيدي صياغة السؤال
ازاي وحدة قدرت تتخلى على راجل مش قادر يستغنى عنها كانت تقول انت اول حب
ونشوف الاجابات العجب

لو حسسها بالامان وانه راجل مش هتسيبه
في لي كل دة مش مكفيها وتلاقيها عايزة اكتر من راجل واكتر من علاقه وكل واحد ليه حب بشكل بنسبالها

الاهتمام والصدق والحب الحقيقي ومتخبيش حاجه عنه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%