NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه بعد تفكير طويل ، هعمل الصح

The real pussy queen

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
بعد تفكير طويل :
بعد تفكير طويل اكتشفت ان المجتمع مش هيغرق اكتر من كده لأن احنا خلاص وصلنا للقاع .

كنت دايما في بوستاتي بتكلم عن الارتقاء ، محاربة التحرش ، انتشار المثلية .... الخ
وكنت بحاول اوصل افكاري لأكبر عدد ممكن علي امل تغير اي عدد من الافراد ولكن للأسف اكتشفت اني غلط
اكتشفت ان مهما مياه المطر نزلت في البحر هتفضل مياه البحر مالحه وعمرها ما هتكون عاذبه

علشان كده قررت اني ابطل احارب في حروب خسرانه واسيب المركب تمشي زي ما هي ماشيه لأن للأسف مفيش امل في التغير
الصورة الوحيده الممكن حد يتغير ليها هي التغير للأسوء مش للأحسن

محدش يصدق حد بيقول ان في تغير للأفضل ، ومحدش يصدق حد يقول ابدأ بنفسك ، ومحدش يصدق حد بيقول خليك ايجابي كل ده كدب ..

ومحدش يستغرب لما يلاقي واحد اهل علم بيهلس او واحد متدين في كباريه لأن للأسف ده الاحنا فيه دلوقت ..

ولأن لا داعي للقيم في مجتمع متخلف انا قررت اني اعيش الحياة بدون قواعد بدون ما افكر ده ده صح او غلط .. فمحدش يستغرب لما يلاقيني بشتم في بوست او ناشرة صورة عاريه او بعمل زي باقي الناس هنا لأن انا قررت اسقط كل القيود الموجوده ..

يمكن ده قرار ميهمش حد هنا ولكن انا كنت عايزه اقوله ..

وياريت ملاقيش حد بيشمت او بيقول هي دي حقيقتك او او او او ... الخ محدش عارف ظروف حد ولا حد يعرف نفسية حد ..

• عجبني
  • أتفق
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: طيار١٤, fucker one, مرحب و 6 آخرين
الواقع أن احنا ديما كده وبنشتم بعض بدون سبب ونتخانق علي اتفه الأسباب وبالنسبة للتغير احنا بنتمنا أننا نتغير من الاسوء الي الاحسن وأملنا في **** كبير جدااااا أن شاء****

لو عملتى كده هتكونى اشرس من اى حد وهيكون انطلاقك بدون اى قيود
طب ايه المانع أن تصرفى نظر عنهم لكن من غير ما يأثر عليكى بشكل شخصى

الواقع أن احنا ديما كده وبنشتم بعض بدون سبب ونتخانق علي اتفه الأسباب وبالنسبة للتغير احنا بنتمنا أننا نتغير من الاسوء الي الاحسن وأملنا في ** كبير جدااااا أن شاء**
الواقع ان التغير من الاسوء للأحسن مجرد وهم حطينا في دماغنا لتبرير افعالنا

بعد تفكير طويل :
بعد تفكير طويل اكتشفت ان المجتمع مش هيغرق اكتر من كده لأن احنا خلاص وصلنا للقاع .

كنت دايما في بوستاتي بتكلم عن الارتقاء ، محاربة التحرش ، انتشار المثلية .... الخ
وكنت بحاول اوصل افكاري لأكبر عدد ممكن علي امل تغير اي عدد من الافراد ولكن للأسف اكتشفت اني غلط
اكتشفت ان مهما مياه المطر نزلت في البحر هتفضل مياه البحر مالحه وعمرها ما هتكون عاذبه

علشان كده قررت اني ابطل احارب في حروب خسرانه واسيب المركب تمشي زي ما هي ماشيه لأن للأسف مفيش امل في التغير

محدش يصدق حد بيقول ان في تغير للأفضل ، ومحدش يصدق حد يقول ابدأ بنفسك ، ومحدش يصدق حد بيقول خليك ايجابي كل ده كدب ..

ومحدش يستغرب لما يلاقي واحد اهل علم بيهلس او واحد متدين في كباريه لأن للأسف ده الاحنا فيه دلوقت ..

ولأن لا داعي للقيم في مجتمع متخلف انا قررت اني اعيش الحياة بدون قواعد بدون ما افكر ده حلال ولا حرام ده صح او غلط .. فمحدش يستغرب لما يلاقيني بشتم في بوست او ناشرة صورة عاريه او بعمل زي باقي الناس هنا لأن انا قررت اسقط كل القيود الموجوده ..

وياريت ملاقيش حد بيشمت او بيقول هي دي حقيقتك او او او او ... الخ محدش عارف ظروف حد ولا حد يعرف نفسية حد
حاولتى لكن محدش تقبلها ميهمكيش اهم شى انتى تكونى صح بلاها تتجرى للقاع طلما حسه انو مش وضعك او بيئتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو عملتى كده هتكونى اشرس من اى حد وهيكون انطلاقك بدون اى قيود
طب ايه المانع أن تصرفى نظر عنهم لكن من غير ما يأثر عليكى بشكل شخصى
الاسلوب مش هيتغير هنا بس الاسلوب هيتغير هنا وفي الواقع وفي كل حتة لأن للأسف مفيش حلول تاني

• عجبني
التفاعلات: محب الغموض
الاسلوب مش هيتغير هنا بس الاسلوب هيتغير هنا وفي الواقع وفي كل حتة لأن للأسف مفيش حلول تاني
وليه اديتى للناس الغلط من وجهة نظرك أنهم يجبروكى على كده

مساء العسل ياخووخة
مش معنى كده ان الدنيا بايظة.
الاصلاح موجود. ع الاقل جواكى.. خليكى دايما منارة خير وعلم للى جنبك
مش هنقدر نصلح العالم كله.. كل واحد ادرى بنفسه.. يعيش حياته زى ما هو عايز.. محدش هينفع حد محدش هايتحاسب مكان حد ..
كل واحد له عقل. يحاول يستخدمه
المهم انك تكونى بالف خير وصحه وسعادة وسلامة 🌹

لأن اكتشفت ان الناس هما الصح وانا الغلط
ده انهزام واستسلام
يعنى لما أفقد القدرة على مقاومة السوالب مثلا
خلاص ابقى واحد منهم ؟؟؟؟؟

بعد تفكير طويل :

ولأن لا داعي للقيم في مجتمع متخلف انا قررت اني اعيش الحياة بدون قواعد بدون ما افكر ده حلال ولا حرام ده صح او غلط .. فمحدش يستغرب لما يلاقيني بشتم في بوست او ناشرة صورة عاريه او بعمل زي باقي الناس هنا لأن انا قررت اسقط كل القيود الموجوده ..

وياريت ملاقيش حد بيشمت او بيقول هي دي حقيقتك او او او او ... الخ محدش عارف ظروف حد ولا حد يعرف نفسية حد ..
الاتزان مهم
اليأس من وعي الاخرين هي مرحلة كلما بنوصلها
بنحرق المراكب و نقطع الاشرعة
الحقيق ان فعلا محدش بيتغير
لاكن الاتزان صفة الحكماء
و صدقيني عهدتك متزنه

و لما ملتُ اليك اتزنت
و في ميلي اليك حسن اعتدالي

Do what you do and you will still be loved

مساء العسل ياخووخة
مش معنى كده ان الدنيا بايظة.
الاصلاح موجود. ع الاقل جواكى.. خليكى دايما منارة خير وعلم للى جنبك
مش هنقدر نصلح العالم كله.. كل واحد ادرى بنفسه.. يعيش حياته زى ما هو عايز.. محدش هينفع حد محدش هايتحاسب مكان حد ..
كل واحد له عقل. يحاول يستخدمه
المهم انك تكونى بالف خير وصحه وسعادة وسلامة 🌹
الدنيا بايظه والاصلاح مش موجود ، وحاليا بقا الشخص علشان يكون صح لازم يبقا غلط

ده انهزام واستسلام
يعنى لما أفقد القدرة على مقاومة السوالب مثلا
خلاص ابقى واحد منهم ؟؟؟؟؟
مش انهزام ده مواكبة العصر

الدنيا بايظه والاصلاح مش موجود ، وحاليا بقا الشخص علشان يكون صح لازم يبقا غلط
غلط..
يعنى احنا ف زمن حرامية.. عشان ابقى صح اكون حرامى زيهم 🤔

الاتزان مهم
اليأس من وعي الاخرين هي مرحلة كلما بنوصلها
بنحرق المراكب و نقطع الاشرعة
الحقيق ان فعلا محدش بيتغير
لاكن الاتزان صفة الحكماء
و صدقيني عهدتك متزنه

و لما ملتُ اليك اتزنت
و في ميلي اليك حسن اعتدالي

Do what you do and you will still be loved
الحكمة الحقيقه ان الشخص يكون فاسد

• ايه ده
التفاعلات: Life selector
مكنتيش كده الصبح.. ولا امبارح.. مين لعب ف الاعدادات 🧐

غلط..
يعنى احنا ف زمن حرامية.. عشان ابقى صح اكون حرامى زيهم 🤔
في هولندا الحشيش مقنن لما جيه شرطي حاول يحبس واحد بسبب الحشيش الشرطي اتشال من وظيفته

في هولندا الحشيش مقنن لما جيه شرطي حاول يحبس واحد بسبب الحشيش الشرطي اتشال من وظيفته
ايوة فى قوانين لازم نمشى عليها. نفهم ألية المكان و قوانينه عشان نعرف نمشى بأمان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%