NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بعد أن أحببتك تغير كل شي في الأكوان توقفت الأرض عن الدوران، تكسرت عقارب الأزمان، أصبح النهر مالحاً وغدا البحر عذباً، صار القمر شمساً، والشمس أقماراً، تغير طعم قهوتي، عدت لزمن ولادتي غيرت موضوع قلبي، صار في اليمين بعد أن كان باليسار، رأيت الليل كالأنوار ذبت في مياه الأمطار وأطلقت سراح كل الأسرار بعد أن أحببتك، أرجو أن يحميني قلبك من كل الأخطار.... 💖
جميله ي ليل

يا شباب
كلنا هنا اخوات و بنهزر عادي يعني،،، لو كلام حد مش عاجب التاني،،، التاني ميردش و خلاص
@𝄟⑅⃝❥ 𝓗𝓲𝓶𝓪 ๛🍷
@Vampire Dark
خلاص يا جماعة انتوا اكبر من كدا. 🙏🙏🙏

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: Vampire Dark و إبراهيم سالم
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Adam Afndena و إبراهيم سالم
  • بيضحكني
التفاعلات: إبراهيم سالم
بعد أن أحببتك تغير كل شي في الأكوان توقفت الأرض عن الدوران، تكسرت عقارب الأزمان، أصبح النهر مالحاً وغدا البحر عذباً، صار القمر شمساً، والشمس أقماراً، تغير طعم قهوتي، عدت لزمن ولادتي غيرت موضوع قلبي، صار في اليمين بعد أن كان باليسار، رأيت الليل كالأنوار ذبت في مياه الأمطار وأطلقت سراح كل الأسرار بعد أن أحببتك، أرجو أن يحميني قلبك من كل الأخطار.... 💖
خواطر

• أتفق
التفاعلات: Vampire Dark
أنت خدت المشوار جد ولا اي اعم إحنا بنضحك يا عم 😂😂
حصل يا صاحبي بس ساعات كتير الهزار بيقلب بجد اكيد انت عارف الموضوع ده ف احنا في الأوقات اللي ذي ديه لما بنحس بحاجة زي كده بنقفل الموضوع و احنا حبايب و اخوات بدل ما يقلب نكد ولا ايه رايك يا @ENG. CESAR

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena و إبراهيم سالم
حصل يا صاحبي بس ساعات كتير الهزار بيقلب بجد اكيد انت عارف الموضوع ده ف احنا في الأوقات اللي ذي ديه لما بنحس بحاجة زي كده بنقفل الموضوع و احنا حبايب و اخوات بدل ما يقلب نكد ولا ايه رايك يا @ENG. CESAR
عندك حق

• بيضحكني
التفاعلات: Vampire Dark
لا على ايه يا عم ولا نقفل ولا بتاع عادى خالص أنا كنت بضحك وقلت وهيا عاؤفه كده كويس على العموم اشطاا كملوا موضوعكم عادى مفيش حاجه 💛🤗🤗🤗🤗💛

• حبيته
التفاعلات: SAURON
لا على ايه يا عم ولا نقفل ولا بتاع عادى خالص أنا كنت بضحك وقلت وهيا عاؤفه كده كويس على العموم اشطاا كملوا موضوعكم عادى مفيش حاجه 💛🤗🤗🤗🤗💛
حبيبي يا اخويا و**** انا عارف كده كده انك بتهزر واحنا كلنا اصلا داخلين نهلس

• عجبني
خلاص يا هندسة احنا ف الاول ف الاخر اخوات وطالما الهزار بيزعل يبقي خلاص نتكلم ع الهادي و خلاص بلا احراج. او زعل

• عجبني
خلاص يا هندسة احنا ف الاول ف الاخر اخوات وطالما الهزار بيزعل يبقي خلاص نتكلم ع الهادي و خلاص بلا احراج. او زعل
و**** العظيم الدماغ ديه اللي بتعجبني تستاهل القلوب ديه يا اخويا ❤️❤️❤️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد طبعا كلنا اخوات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%