NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تجربة بعد اذن الناس المتزوجه أمضي قايمه ولا لا

متمضيش لو هتمضي في الفرح حط صفر زيادة بس متغيرش الحرف لو طلبت الطلاق والقايمه اعمل تزوير وهتحبسها هيابلاش شغل السوشيال ده الناس لو مش مامنوينه هايرجعه الامضا والبصمة كمان

• بيضحكني
التفاعلات: AlFã7d
لو أنا أقدر اجهز بيتي من كل حاجه ومش عاوز اكتب قايمه وهما مش موافقين يبقي ايه الحل ؟

وهل انا صح ولا غلط لإن فيه ناس كتير حذرتني من ده وهنا مش بسأل قانونا لاني محامي وعارف كويس أن القايمه بتكون سبب ف خراب بيوت كتير

انا بسأل عرفا بس واسف علي الإطاله 🙏
هات كل حاجة ومتمضيش

لو أنا أقدر اجهز بيتي من كل حاجه ومش عاوز اكتب قايمه وهما مش موافقين يبقي ايه الحل ؟

وهل انا صح ولا غلط لإن فيه ناس كتير حذرتني من ده وهنا مش بسأل قانونا لاني محامي وعارف كويس أن القايمه بتكون سبب ف خراب بيوت كتير

لو هتقدر تنجد نفسك لو حصل حاجه خلاص امضي انما لو مش هتقدر بلاش صدقني ناس بتضيع بسببها

يعم يحبسها وخلاص او يخلع 😂😂😂

بص لْـۆ بتسال ديني فا ده مش مكان ليـّۓ الدين ممكن تسال دار الافتاء المصريه

لو انت مجهز البيت كله و دافع مهر يبقى متمضيش قائمة،

لو تقدر تجهز بيتك ومتكتبش قايمة طبعا أفضل ودا الشرع اصلا اللى احنا غيرناه
انا بحترم الراجل اللى بيعمل كده عشان دا الصح والمفروض لكن اسفة مبحبش نهائى الراجل او الست او الاهل اللى بيفكروا ف مشاكل وطلاق وحق من دلوقتي ازاى اكون هتجوز واحد ومفروض اأمنه على نفسي واحبه واكون عاملة حساب ان ف يوم هنوصل للمشاكل دى بص انت قبل م تفكر ف كده اختار صح الاول اختار اللى ميجيش ف بالك ان ف يوم هتقدروا تبعدوا عن بعض عارفة الدنيا مش مضمونة والجواز بيغير كتير بس لو فى حب وحنية مهما حصل هتتصافوا وربنا يكرمك باللى تستاهلك❤
حبيت 🤝♥️

طيب سؤال توضيحي بس انت اللي جهزت الشقه هي عايزه تعمل قايمه بأيه هي مجهزه نفسها وعايزه قايمه لحاجتها ولا عايزه قايمه لحاجتك انت اللي جهزت بيها الشقة

بص يا صديقي دنيا انت صح عرفيا انت صح لو مقتدر فعلا تجبب كل الي اهلها هيجبوه وتدفع ( مهر دي مهم دفع المهر ) كل الي هتعمل هتتفق ع موخر الصداق فقط موفقوش اخلع بجد لانمخلين ع انتهاز 🤷🏼

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%