NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة مشكلة بطلت عشرة وبورن والنتيجه !!!

ت

توت عنخ امون

ضيف
٨ ايام ما اتفرجتش علي بورن او ضربت عشره ، بس ممكن اهيج واكون خلاص هن لهم بس بشيل ايدي واهدي وخلاص كنت اول يومين حسيت بتعب في الخصيه وكدا بس دلوقتي مفيش اي تعب خالص وحاسس اني تمام ، حتي لو كنت بلعب وهايج وسبته بس مكتمتش المني انه يطلع ، سبته خالص عشان اخدي ،
فهل الوجع الي كان عندي اول يومين ده بسبب اني منعت نفسي اتفرج ع البورن واضرب عشرة ولا عشان حاجه تاني !؟

• عجبني
التفاعلات: فكرى
عقبالى ابقى زيك

٨ ايام ما اتفرجتش علي بورن او ضربت عشره ، بس ممكن اهيج واكون خلاص هن لهم بس بشيل ايدي واهدي وخلاص كنت اول يومين حسيت بتعب في الخصيه وكدا بس دلوقتي مفيش اي تعب خالص وحاسس اني تمام ، حتي لو كنت بلعب وهايج وسبته بس مكتمتش المني انه يطلع ، سبته خالص عشان اخدي ،
فهل الوجع الي كان عندي اول يومين ده بسبب اني منعت نفسي اتفرج ع البورن واضرب عشرة ولا عشان حاجه تاني !؟
بص يا ابنى . هذا شر لابد منه . الافراط غلط ويسبب سرعة القذف مستقبلا والامتناع تماما غلط لان العضو الذى لا يستخدم يضمر . والحل ؟ كل اسبوع مرة واحدة .

بص يا ابنى . هذا شر لابد منه . الافراط غلط ويسبب سرعة القذف مستقبلا والامتناع تماما غلط لان العضو الذى لا يستخدم يضمر . والحل ؟ كل اسبوع مرة واحدة .
غلط كلامك طبعا

• عجبني
التفاعلات: فكرى
غلط كلامك طبعا
براحتك يا حبيبى . كل واحد حر فى رأيه وفى تصرفه تبعا لظروفه وخبراته . تحياتى وارجو لك الصحة والعافية .

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
براحتك يا حبيبى . كل واحد حر فى رأيه وفى تصرفه تبعا لظروفه وخبراته . تحياتى وارجو لك الصحة والعافية .
الصح ان العضو حتى لو معملتش العاده السريه بيشتغل
مسمعتش عن الانتصاب الليلة استحلام

ايوا الوجع ممكن يكون بسبب انك امتنعت بس مش يومين المفروض بيكون وقت اكتر وبيحصل لمده يومين تلاته مثلا ويكونش شديد وبيكونش الخصيه بس بيكون زي مغص وكمان العضو بيفرغ بالاستحلام لما تبطل اهم حاجه تبطل سكس عشان مش تهيج اكتر وتتعب اكتر وتهد الي عملته وخطوه تبطيل الاباحيه خطوه جريئه لا يستطيع الكثيرين فعلها

للاسف شوفت هبد كتير وناس كتير كتبه انهم دكتره وهما لا بص اي واحد مان عنده فرط في الشهوة وبيعمل عادة سريه بكثره عنده دوالي خصية والوجع الي جالك يومين دول كان بسبب احتباس سوائل واحتباس الدم متسمعش كلام حد انك ترجع تاني للعادة ولو فيه وجع مبين القضيب والشرج كدة التهاب بروستاتا ولازم تكشف لان دة مستقبلك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%