NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Fahl69

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت بايت عند عمي و صحيت من النوم لقيتني جايبهم في البوكسر بس مفيش حاجة باينة في البنطلون و مرات عمي من اول ما قومت من على السرير فضلت تقولي ادخل خد دش و اديني هدومك اغسلها، تفتكروا ممكن تكون هي اللي خلتني اجيبهم ولا عرفت ازاي.

لا يمكنني التأكيد بالضبط ما إذا كانت مرات عمك هي التي جعلتك تحمل البوكسر في الحالة التي وصفتها أم لا، لأن هذا يعتمد على عدة عوامل مختلفة وليس لدي أي معلومات عنها. ومن المهم أن تتحدث مع مرات عمك بصراحة وتشرح لها ما حدث من دون اتهامات أو توجيه اللوم، وتبحث معها عن طرق لتفادي مثل هذه المواقف في المستقبل. كما يمكنك اتخاذ إجراءات للتأكد من أن لا تحدث مثل هذه المواقف مرة أخرى، مثل إيقاف حمل البوكسر في الأماكن العامة أو ارتداء ملابس داخلية مناسبة للنوم.

انت مش متاكد ممكن هى شافت لباسك مبلول = خد الامور عادى وروح خد لك دش

كنت بايت عند عمي و صحيت من النوم لقيتني جايبهم في البوكسر بس مفيش حاجة باينة في البنطلون و مرات عمي من اول ما قومت من على السرير فضلت تقولي ادخل خد دش و اديني هدومك اغسلها، تفتكروا ممكن تكون هي اللي خلتني اجيبهم ولا عرفت ازاي.
مرات عمك شكلها ست طيبة وبتعامك كويس لو كانت هيا السبب مكانتش قالتلك قوم خد دش ولا قالتلك اي حاجه خلي نيتك حسنه بس

• عجبني
التفاعلات: drsniper666، sky_eagle2 و الــــــعَــــــربــــــى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن

هى اكيد عارفة ان دا طبيعى وبتعاملك انها امك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%