NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بدور عليك يابن المحترمه

truelover2

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انت فين انا مستنيك !!!
شخص هنا يا جماعه بيهرب منى ينفع الكلام دا ؟

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: نجس اوي و Amigood
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دخلت الموقع رديت على كومنت و الكومنت رد عليا و اخدت التيلى جرام بتاعه و اتعرفنا و خدنا مده نكلم بعض و لما المشاعر زادت عن حدها و كنا هنتقابل مسح الاكونت بتاعه و هرب منى

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: اردني رايق و بتاع متعة
دخلت الموقع رديت على كومنت و الكومنت رد عليا و اخدت التيلى جرام بتاعه و اتعرفنا و خدنا مده نكلم بعض و لما المشاعر زادت عن حدها و كنا هنتقابل مسح الاكونت بتاعه و هرب منى
بتحصل
اغلب الي فالنت مش بيبحث عن علاقة او بيكون خايف فعادي

مهو ده اللى بيحصل هنا - ده ساعات كمان بعد ما تجهز وتخرج للمقابله يخلع - تروح وما يجيش - يزوغ فى اخر لحظة
الاوسخ بقى انك لو عاتبته يطلعك وحش ويقلب عليك السرير مش الترابيزة
اغلبهم اوسخ من الوساخة والامثلة كتتتتيييررر

• عجبني
التفاعلات: hani1
هذا الطبيعي هههههه كلهم هيك

• عجبني
التفاعلات: truelover2 و هاني محمد44
طبيعي يسط عادي يعني هو متناك وخول عشان انت ضيعت وقت كتير معاه عل الفاضي

انا بقا في حد هنا علق قلبي ومش عاوز يرد عليا بس انا عمري مهمل من سوالي عليه لن بجد هو حد كويس جدا

نوعك

انت فين انا مستنيك !!!
شخص هنا يا جماعه بيهرب منى ينفع الكلام دا ؟
عشان تحرم بس تصدق حد علي النت 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%