NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة دياثة بدايه دياثتي عل امي ومعرفه انها شرموطه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خياليه.
لكن حلوة مش وحشه

انت بس شاطر تهيجنا على هاله امك وخلاص وكسها المقلبظ يااوسه..وقولتلك كتير رد وتعالى عشان عايز امتع وانيك وافشخ المتناكه هاله امك دى وبرضه مردتش وانا مستنييكك اووى ولازم انيكها وافرتك كسها المقلبظ ده واقطع بزازها وطيازها نيك ولبن كمان وانت طبعا هتتمتع اووى وانت معاها وهى بتتقطع نياكه..وبتديث عليها...المهم انا برضه مستنييكك اوى ترد بقى وتيجى نتواصل وبأى طريقه..وهنفضل مع بعض علطول..انيك وافشخ فى كس امك هاله..ام كس منفوخ ومقلبظ ومليان لبن طبعا
مستنييكك..انت والمتناكه امك هاله..ضرووورى...ومتتأخرش
تعالي فون

على فكرة 99% من الستات و البنات و الرجاله كمان لهم حياه سرية .. ف هى مش شرموطة ولا حاجة .. الشرموطة هى اللى بتاخد فلوس عشان تتركب .. عدا ذلك بيبقى عندها نقص نفسى و جسدى و بتعوضه

(ملحوظه القصه دي كلها حقيقيه مفيش اي اضافه فيها )
انا محمد ٢٠ سنه وامي اسمها امل ٤٥ سنه مربربه وبزازها كبيره ولبن اوي وطيزها كبيره وطريه بتتهز فلبسها وجسمها ابيض اوي يهيج اجدعها دكر بدايه دياثتي عليها ومعرفه انها شرموطه فالاول امي مكنش ليها في الموبيلات والكمبيوتر والكلام دا و حبت تخش فالموضوع عشان ليها واحده صحبتها مسافره فا كانت بتكلمها عل النت فيديو وفضلت تكلم صحبتها فتره عل اللاب توب فيديو و بعدها بفتره قلتلي متعلمني يمحمد الفيس بوك واعملي ايميل عليه عشان ابقي اتكلم من عليه برده واشوف صورهم وكدا المهم عملته وعادي مجاش فدماغي حاجه وعدي الوقت وحصل موقفين من بعدها بانت حقيقتها انها شرموطه الاول فيوم ندهتلي قلتلي سجلي يمحمد الاسم دا عشان ابقي اكلم صحبتي المسافره فلقيت الاسم اسم راجل من غير مسال لقتها بتقلي عشان تكلمني من ايميل جوزها فسجلته عل البرنامج بتاع الفيديو وعل الفيس برده و ابقي معدي من ناحيه الاوضه القي صوت راجل واول مخش تقوم متوتره وقفله بسرعه فا فيوم كانت سايبه اللاب مفتوح فمره ونا معدي فا بصيت عليه بالصدفه لقيت فيديو بس الصوره مش واضحه بس كانت هي وقاعده عل السرير وغالبا لابسه قميص نوم يعني بس كبرت دماغي مردتش اخش عليه وفضلت قاعد افكر فالحجات دي كلها واقول في حاجه غلط بس اكيد امي مش هتعمل كدا وفضلت متلغبط لحد فمره قلت افتح الايميل اقلب كدا مش مستني القي غلطه بس من باب الفضول فتحت الايمل لقيت شات لناس قرايبنا و ناس صحبها وزمايلها رجاله وستات ووسط الشتات لقيت اسم الراجل اللي كنت مسجلهولها فدخلت الشات بتاعه لقيت اللي مكنتش اتوقعه خالص لقيت الشات كلو سكس وصور ليها ملط وبقمصان نوم وفيديوهات انا شفت الحجات دي حسيت بصدمه عمري ان امي الست المحترمه طلعت شرموطه وبتسكس مع واحد وفوسط الصدمه دي لقيت زبي واقف عالاخر وهيجان بطريقه عمري مهجت بيها قبل كدا فضلت اقلب فالحجات دي شوي وقفلت الايميل وفضلت افكر اني ازاي شايف امي بتتشرمط مع واحد و بعتلها زبه وهي بعته جسمها والكلام اللي كان مكتوب فالشات و كنت لسا هيجان لقيت نفسي ماسك زبي بدعكه جامد وانا بفتكر الكلام والصور اللي شفتها و ضربت احلا عشره فحياتي كنت مستمتع اوي ونفس الوقت مصدوم من اللي شفته وعدت عليا الايام ونا دماغي مش مبطله تفكير وصور امي مش راضيه تروح من دماغي وبدا يعجبني الموضوع وبخش عل افلام دياثه و بستمتع بيها اوي و الفتره اللي امي كلمت فيها عشيقها كانت متغيره اوي فالبيت يعني كانت قبل كدا بتلبس عبايه بيت عاديه مبينه جسمها بس مش اوي لقتها بتلبس قمصان نوم عريانه مبينه بزازها وفخدها اللبن و لما بتوطي طيزها بتبان شوي و بقت شرموطه بمعني الكلمه فالبيت ونا بقيت اركز فجسمها ومشيتها طول الوقت من ساعت مشفت صورها و اتهريت ضرب عشره عل لحمها الملبن لحد مدماغي جبتني افتح الايميل تاني فرحت فتحه لقيت حجات جديده صور وفديوهات وشات سكس جديد اول مشفت كدا رحت محملهم عشان اشفهم بروقان بقي و دخلت الحمام فتحتهم وبدات اقرا الكلام واشوف الصور زبي بقي حديد من كتر الهيجان ورحت ضارب ونا بتفرج عليها و من ساعت الوقت دا ونا مببطلش ضرب عليها و كل شوي اخش عل ايميلها اشوف الجديد بتاع الشرموطه امي اللي كنت فكرها محترمه طلعت متناكه و بتسكس مع الرجاله ومديثاني علي لحمها الملبن الطري وبقي من احلامي اني اشوفها بتتناك قدامي من عشيقها او اي حد تاني 🤤😍

ماتيجى يسطا نبسط كلنا واريك راجل بجد

على فكرة امك مش شرموطة عشان مش بتاخد فلوس
و هى فى ألأربعينات و واضح انها لوحدها و الستات فى السن ده بيبقوا محتاجين حب و رومانسية و سكس جدا
ف عادى لو ده بيمتعك بس متبصلهاش على انها كده .. معظم الستات بتعدى عليها فترة كده فى حياتها و خلاص بتبقى ست الحجه

تعالي نعمل حفله علي شرف امك وانت تكون واقف تتفرج وترضع في زبري وتمسكه بايدك وتدخله في كسمك بعد ما تبله بشفايفك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%