NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اخو الشرموطه

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في الاول احب اعرفكم بنفسي في الاول انا حماده ٢٠ سنه طالب لسه جسمي مظبوط شويه و رياضي و بحب اديث علي اختي من واناصغير بس مكنتش فاهم بس لما كبرت الهرمون كتر و بقيت ابعت صورها و اصورها للفحول و يضربوا عليها و احب اعرفكم بي اختي فرح٢٧ سنه متجوزه جسمها مليان و حلو بزازها مش احسن حاجه بس حلوين انما فخادها و طيزها لبن بمعني الكلمه.

بدات قصتي في الدياثه وانا معرفش لما كانت سماح احب اعرفكم بي سماح دي امي ٤٨ سنه جسمها مليان شويه بس حلو لسه بزازهاكبار و طيزها مليانه

فرح: انا نازله يا ماما عايزه حاجه

سماح: رايحه يابت

فرح: لي صحبتي مريم يا ماما

سماح : طب خدي حماده معاكي و متتاخريش خش اللبس يا حماده و روح مع اختك

انا : انا لابس يا ماما

كانت اختي لابسه اليوم ده بنطلون ابيض قماش مبين كل جسمها و بلوزه من بتوعها الضيقه و مبينه بزازها فضلنا ماشين لحد المترو و ركبناكانت الدنيا زحمه شويه بس ركبنا و المترو كلو رجاله عماله تبص علي اختي نزلنا محطه الملك الصالح و مشينا شويه لحد ما وصلنا شارعضلمه قابلنا شابين انا اعرف واحد منهم و كنت بسمع اختي بليل بتكلموا كتير اسمو احمد و صاحبو ده معرفوش ولا عمري شوفتوا.

احمد : ازيك يا حماده عامل ايه اختي بتقول عليك انك شقي و بتعرف تلعب بلاستيشن

انا: اه و اخسرك كمان

احمد : طب خدو يا حوده لعبوا و تعالو قوليلي عملتوا ايه

انا: ماشي

و مشينا انا و محمود و سيبت اختي و احمد مع بعض في شارع الضلمه

انا: هو احنا رايحين فين و اختي مجتش معانا ليه

محمود: هنلعب شويه و نرجعلهم

ماما لقيتها بترن فا بقول لي محمود اكيد عايزه فرح اعمل ايه

محمود: قولها قاعده مع صحبتها

انا: الو ايه يا ماما

ماما: انتو فين و اختك مش بترد ليه

انا: يا ماما اختي مع صحبتها جوه و ممكن مش سامعه التليفون و انا قاعد مع اخو صحبتها

ماما: طب خلي بالك منها سلام

محمود : جدع يا حماده كده شاطر فرح هتتبسط منك اوي

انا : هو احنا هنفضل ماشين مش هنلعب

لاقيتو تليفون محمود بيرن لامحت اسم احمد كلموا شويه كده و مركزتش

محمود : هنروحلهم بقي خلاص الراجل طلع قافل

انا : حظك كنت هتخسر

محمود : يعم اقعد انت اللي محظوظ

فضلنا ماشيين لحد ما رجعنالهم تاني في شارع الضلمه و خد بالي ان اختي لبسها مش مظبوط و وشها مفرهد خالص و حسيتها عرقانهشويه

اختي: مين كسب

محمود : المحل كان قافل

اختي: طيب يلا نروح يا حماده

انا: يلا

واختي طول الطريق حاسسها مش قادره تتكلم لاقيتها بتقولي انا كنت مع صحبتي و مشوفناش ولا محمود ولا احمد

انا: حاضر يا فروحه

و ده كان اول جزء من الدياثه كنت بديث عليها و اوديها للرجاله من غير ما اعرف ولا احس لو حابين تعرفوا باقي الاجزاء ياريت تكتبوا

الجزء التاني بعد ما كنت بعرص علي اختي و اوديها للرجاله وانا صغير هرمون الدياثة بدء يزيد و بقيت اتفرج علي سكس دياثه اكتر و نزلتبرامج تعارف و بكلم الناس عن اختي من غير صور و هرمون دياثه زاد اكتر و بقيت ببعت صورها وزاد اكتر و اكتر بقيت بصورها و ابعتلهم.

في يوم اختي كانت موجودة عندنا وانا متعود عالطول لما بتيجي بروحها عشان متمشيش لوحدها فا كانت عايزه تروح بيتها علي الساعه ٣كده و طبعا كلو عارف ان المترو دلوقتي كلو تلزيق ركبنا من محطه المعادي دخلنا عربيه الرجاله و اختي معايا اليوم ده كانت اختي لابسهلبس الشغل اللي هو جيبه و بليزر و قميص ابيض فا دخلنا ركبنا طبعا من الزحمه مكناش عارفين نقف بس واقفين في وش بعض كانضهري للباب و اختي قدامي مدياني وشها طبعا بعد كذا محطه الناس كترت اكترت ولاقيت واحد واقف ورا اختي في حوالي سن التلاتيناتواقف وراها حسيت فيه حاجه غلط بس مكنتش عارف اعمل و بعد شويه لاقيتو بيقرب اكتر و شايف وش اختي بدا يتخطف منها و مشعارف اعمل ايه فضلنا علي الحال ده وانا زبي واقف هينفجر لحد ما وصلنا محطه حلوان نزلنا محطه حلوان و اختي حرفيا مكنتش قادرهتقف

انا: مالك يبنتي في ايه

فرح:مفيش مهبطه شويه من ضغط الشغل

روحت جبتلها حاجه مسكره و رجعت ركبتها توك توك و مشيت رجعت البيت امي اللي كانت في البيت عرفتها اني وصلتها و دخلت اوضيدخلت مكنتش قادر فضلت ادعك في بتاعي لحد ما جبتهم علي اللي حصل و دماغي بدات توديني و تجبني انت ايه اللي انت بقيت تعملواده شايف اختك بتتناك و ساكت عادي كده قولت لنفسي هي اللي حابه كده و حاولت افكر بطريقه تانيه لحد ما نمت و كده يكون انتهيالجزء التاني عايز اشوف دعم عشان اكمل باقي قصتي مع اختي

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Deadpool., Kioped, Looka و 13 آخرين
قصه حلوه بس ياريت لو فى أجزاء تانيه

كمل يا حبي القصة جامدة اوي اوي

عاش استمر

• عجبني
التفاعلات: دكتور نيبك
طول الجزء شوية ومتتأخر ف الاجزاء استمر

كمل حلوة

كمل اسلوبك حلو وقف زوبرى
وفكرنى بذكريات كده

حلوووووووووووووووووووووة

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
انت طبعا كده خلاص معرص وديوث رسمى..فهمى..نظمى كده وتقول مكنتش تعرف؟ ازاى يعنى وانت بتوصل اللبوه اختك للنيك بنفسك وانت عارف انها انها رايحه تتناك وتتفشخ..المهم يريت تكمل باقى القصه ويكون لها اجزاء ولا حاجه وتكون اطول من كده شويه لانها كلها شوق ومتعه ووقفت زوبرى اوى على فكره على اختك..ونفسى تبقى معايا انت وهى..واديثك عليها اوى واوريك ازاى تبقى عرص وديوث رسمى يعنى...وشكرا لمجهودك..ومتتأخرش فى الباقى بس وبسرعه متخليش زوبرى يلحق ينام واكتب علطول عشان يفضل واقف على اختك وفى انتظار الجديد الممتع...

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في الاول احب اعرفكم بنفسي في الاول انا حماده ٢٠ سنه طالب لسه جسمي مظبوط شويه و رياضي و بحب اديث علي اختي من واناصغير بس مكنتش فاهم بس لما كبرت الهرمون كتر و بقيت ابعت صورها و اصورها للفحول و يضربوا عليها و احب اعرفكم بي اختي فرح٢٧ سنه متجوزه جسمها مليان و حلو بزازها مش احسن حاجه بس حلوين انما فخادها و طيزها لبن بمعني الكلمه.

بدات قصتي في الدياثه وانا معرفش لما كانت سماح احب اعرفكم بي سماح دي امي ٤٨ سنه جسمها مليان شويه بس حلو لسه بزازهاكبار و طيزها مليانه

فرح: انا نازله يا ماما عايزه حاجه

سماح: رايحه يابت

فرح: لي صحبتي مريم يا ماما

سماح : طب خدي حماده معاكي و متتاخريش خش اللبس يا حماده و روح مع اختك

انا : انا لابس يا ماما

كانت اختي لابسه اليوم ده بنطلون ابيض قماش مبين كل جسمها و بلوزه من بتوعها الضيقه و مبينه بزازها فضلنا ماشين لحد المترو و ركبناكانت الدنيا زحمه شويه بس ركبنا و المترو كلو رجاله عماله تبص علي اختي نزلنا محطه الملك الصالح و مشينا شويه لحد ما وصلنا شارعضلمه قابلنا شابين انا اعرف واحد منهم و كنت بسمع اختي بليل بتكلموا كتير اسمو احمد و صاحبو ده معرفوش ولا عمري شوفتوا.

احمد : ازيك يا حماده عامل ايه اختي بتقول عليك انك شقي و بتعرف تلعب بلاستيشن

انا: اه و اخسرك كمان

احمد : طب خدو يا حوده لعبوا و تعالو قوليلي عملتوا ايه

انا: ماشي

و مشينا انا و محمود و سيبت اختي و احمد مع بعض في شارع الضلمه

انا: هو احنا رايحين فين و اختي مجتش معانا ليه

محمود: هنلعب شويه و نرجعلهم

ماما لقيتها بترن فا بقول لي محمود اكيد عايزه فرح اعمل ايه

محمود: قولها قاعده مع صحبتها

انا: الو ايه يا ماما

ماما: انتو فين و اختك مش بترد ليه

انا: يا ماما اختي مع صحبتها جوه و ممكن مش سامعه التليفون و انا قاعد مع اخو صحبتها

ماما: طب خلي بالك منها سلام

محمود : جدع يا حماده كده شاطر فرح هتتبسط منك اوي

انا : هو احنا هنفضل ماشين مش هنلعب

لاقيتو تليفون محمود بيرن لامحت اسم احمد كلموا شويه كده و مركزتش

محمود : هنروحلهم بقي خلاص الراجل طلع قافل

انا : حظك كنت هتخسر

محمود : يعم اقعد انت اللي محظوظ

فضلنا ماشيين لحد ما رجعنالهم تاني في شارع الضلمه و خد بالي ان اختي لبسها مش مظبوط و وشها مفرهد خالص و حسيتها عرقانهشويه

اختي: مين كسب

محمود : المحل كان قافل

اختي: طيب يلا نروح يا حماده

انا: يلا

واختي طول الطريق حاسسها مش قادره تتكلم لاقيتها بتقولي انا كنت مع صحبتي و مشوفناش ولا محمود ولا احمد

انا: حاضر يا فروحه

و ده كان اول جزء من الدياثه كنت بديث عليها و اوديها للرجاله من غير ما اعرف ولا احس لو حابين تعرفوا باقي الاجزاء ياريت تكتبوا

الجزء التاني بعد ما كنت بعرص علي اختي و اوديها للرجاله وانا صغير هرمون الدياثة بدء يزيد و بقيت اتفرج علي سكس دياثه اكتر و نزلتبرامج تعارف و بكلم الناس عن اختي من غير صور و هرمون دياثه زاد اكتر و بقيت ببعت صورها وزاد اكتر و اكتر بقيت بصورها و ابعتلهم.

في يوم اختي كانت موجودة عندنا وانا متعود عالطول لما بتيجي بروحها عشان متمشيش لوحدها فا كانت عايزه تروح بيتها علي الساعه ٣كده و طبعا كلو عارف ان المترو دلوقتي كلو تلزيق ركبنا من محطه المعادي دخلنا عربيه الرجاله و اختي معايا اليوم ده كانت اختي لابسهلبس الشغل اللي هو جيبه و بليزر و قميص ابيض فا دخلنا ركبنا طبعا من الزحمه مكناش عارفين نقف بس واقفين في وش بعض كانضهري للباب و اختي قدامي مدياني وشها طبعا بعد كذا محطه الناس كترت اكترت ولاقيت واحد واقف ورا اختي في حوالي سن التلاتيناتواقف وراها حسيت فيه حاجه غلط بس مكنتش عارف اعمل و بعد شويه لاقيتو بيقرب اكتر و شايف وش اختي بدا يتخطف منها و مشعارف اعمل ايه فضلنا علي الحال ده وانا زبي واقف هينفجر لحد ما وصلنا محطه حلوان نزلنا محطه حلوان و اختي حرفيا مكنتش قادرهتقف

انا: مالك يبنتي في ايه

فرح:مفيش مهبطه شويه من ضغط الشغل

روحت جبتلها حاجه مسكره و رجعت ركبتها توك توك و مشيت رجعت البيت امي اللي كانت في البيت عرفتها اني وصلتها و دخلت اوضيدخلت مكنتش قادر فضلت ادعك في بتاعي لحد ما جبتهم علي اللي حصل و دماغي بدات توديني و تجبني انت ايه اللي انت بقيت تعملواده شايف اختك بتتناك و ساكت عادي كده قولت لنفسي هي اللي حابه كده و حاولت افكر بطريقه تانيه لحد ما نمت و كده يكون انتهيالجزء التاني عايز اشوف دعم عشان اكمل باقي قصتي مع اختي
جميل

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%