NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زيزوووو

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تحيه للجميع
من خلال بحثي بموضوع زنى المحارم وجدت انه نسبة كبيرة من الاشخاص عندهم رغبة كبيرة بممارسة الجنس مع اخواتهم وخاصة الاكبر منهم سنا وعلى فكرة الحاجه دي مش غريبه لانه من فجر التاريخ وموضوع النيك بين الاخوة موجود وحتى كان الزواج بينهم مسموح مثل كان يحصل مع الفراعنة وبعض الحضارات وايضا نسبه مش قليله عندهم رغبة في نيك امهاتهم وانا بتشكر الاعضاء اللي تفاعلوا معي بهذا الموضوع وافادوني بعض الشيء ولكن ما زالت بعض النقاط غير واضحه بالنسبه لي
لو يحكوا لنا عن تجاربهم
ايمتى بدات بأشتهاء اختك جنسيا وكيف بدأ الامر معك
ايه اكثر حاجه بتثيرك باختك جنسيا
ارفق لينا صورة مستعارة قريبة لجسم اختك مع ذكر سنها
ارجو عدم نقل الموضوع الى قسم اخر حتى تتضح الصورة بشكل اكثر من خلال تجارب البعض هنا

• عجبني
  • حبيته
  • لا تعليق
التفاعلات: Abo hassan, قحبة اخويا, Ygt و 18 آخرين
فعلا في ناس ما تزوجوا لانهم عايشين علاقة سكس مع اخواتهم وانه نيك الاخت بيغني عن كل الستات

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا، Cezar2050 و بطل مصر في نيك الطيز
فعلا في ناس ما تزوجوا لانهم عايشين علاقة سكس مع اخواتهم وانه نيك الاخت بيغني عن كل الستات
مشكور حبيبنا على مرورك

تحيه للجميع
من خلال بحثي بموضوع زنى المحارم وجدت انه نسبة كبيرة من الاشخاص عندهم رغبة كبيرة بممارسة الجنس مع اخواتهم وخاصة الاكبر منهم سنا وعلى فكرة الحاجه دي مش غريبه لانه من فجر التاريخ وموضوع النيك بين الاخوة موجود وحتى كان الزواج بينهم مسموح مثل كان يحصل مع الفراعنة وبعض الحضارات وايضا نسبه مش قليله عندهم رغبة في نيك امهاتهم وانا بتشكر الاعضاء اللي تفاعلوا معي بهذا الموضوع وافادوني بعض الشيء ولكن ما زالت بعض النقاط غير واضحه بالنسبه لي
لو يحكوا لنا عن تجاربهم
ارجو عدم نقل الموضوع الى قسم اخر حتى تتضح الصورة بشكل اكثر من خلال تجارب البعض هنا

كنت يمارس علاقه مع اختي بس من غير نيك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا, بطل مصر في نيك الطيز, سكون الظهيرة و شخص آخر
كنت يمارس علاقه مع اختي بس من غير نيك
حبيبي نورتنا بمرورك تقدر توضح لينا عندها كام سنه وازاي انت انجذبت ليها جنسيا وهل هي اكبر منك ولا اصغر وايه كنتوا تعملوا وايه اللي عجبك فيها واذا تكرمت علينا بصورة من النت طبعا مشابه لجسمها .احنا هنا كلنا مجهولين لبعض ودي اهم حاجه يقدر الواحد يتكلم بارتياحيه من اجل زيادة المعرفة بموضوع المحارم

أختي نفس جسم هادي وعمرها23

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: قاذف اللهب, vov0, KiMo0o و 3 آخرين
حبيبي نورتنا بمرورك تقدر توضح لينا عندها كام سنه وازاي انت انجذبت ليها جنسيا وهل هي اكبر منك ولا اصغر وايه كنتوا تعملوا وايه اللي عجبك فيها واذا تكرمت علينا بصورة من النت طبعا مشابه لجسمها .احنا هنا كلنا مجهولين لبعض ودي اهم حاجه يقدر الواحد يتكلم بارتياحيه من اجل زيادة المعرفة بموضوع المحارم
الموضوع طويل نتكلم فيه برايفيت

• عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز
تحيه للجميع
لو يحكوا لنا عن تجاربهم

نيك الاخت يبدأ في طور مبكر من سنك و سنها ..اي انكم تكتشفو نفسكم مع بعض ... لكن انك تبدا تنيكها في سن كبيرة ده شي شبه مستحيل

• عجبني
التفاعلات: Deadpool., قاذف اللهب, مختل عقليآ و شخص آخر
عادي ناا بفرش اختي الصغيره

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: قاذف اللهب, KiMo0o, Revaldo0 و 3 آخرين
تحيه للجميع
لو يحكوا لنا عن تجاربهم

ممكن تعمل منشور زي دة بس للام

• عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%