NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بحب الولاد اللي بتلبس لبس قطط

thor_odinson

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
بقالي فترة بتفرج علي بورن كاتبويز ( الولاد اللي بتبقي لابسة لبس القطط والشرابات الطويلة والحجات دي ) وببقي هورني فشخ وبحسهم اجمد من الستات وخرم طيزه بيبقا ناعم اوي وبينبض وببقي نفسي احط لساني عليه علشان احس بيه وهو بيفتح ويقفل او ابوسه , وشكله لما يحط صباعه في خرم طيزه وبتاعه يبتدي يقف وتعابير وشه بتبقي سكسي فشخخخ , كنت قريت قبل كدا مقال اجنبي بس مش فاكر بلظبط اسمه ,ان النهايات العصبية ( تقريبا دا اسمها ) اللي في القولون والمستقيم ( خرم الطيز) مميزه وفريدة وكتير اوي + واحد صحبي بوتم كان بيحكيلي انه بيشغل الشطافة علي طيزه جامد شوية ف بلاقي نفسه هاج وبتاعه وقف وبيجيبهم من غير ما يلمس بتاعه حتي

• عجبني
التفاعلات: النياك الجزائري04
انا كات بوي او femboy بمعنى اصح او emo شو ماكان المسمى وبتوقع اي حدا ستريت بيحب شكلي كتير

• حبيته
التفاعلات: ديدي بنوتي و ابو-زب
بس احبيبي مخك اتعود علي نسبة دوبامين و اتكيف عليها فالسكس العادي راجل و ست يعني تلاقي نفسك بقيت تحب الجماعي الليز ممكن تشوف حتة شواذ او شيميل و دا بيبقي العادي الجديد ممكن تعزييب او ضرب او سكس ا.ط.ف.ا.ل انت كل مرة مخك بيعوز اكتر و كلامك صح شكلهم حلو و بتاع بس الدراسات مقالتش عن المشاكل الي بتواجهم مقالتش ان كتير منهم بينتحر مقالتش ان كتير منهم بيعمل كدا عشان فلوس لا بتتعامل ان دا عادي و كلنا بشر و بتاع
ريح دماغك شوية اكتب عاليوتيوب صوم الدوبامين اه و لو لقيت كاتبوي قدامك مش هيبقي زي منت متخيل

• عجبني
التفاعلات: طيزي حلوه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عودة
أعلى أسفل
0%