NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليلى1

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا بحب المص فشخ و بحب امص زوبر العرص بتاعي بس مش عارفه اظبط نفسي و كمان هو بيطول اوي على مايجيبهم ف حد يقولي ازاي اقدر امص وقت اطول

• عجبني
  • بيضحكني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: karama, TheBlackCat, ah___med و 22 آخرين
طيب ده كويس في ستات بتعاني من السرعه

• حبيته
التفاعلات: ليلى1
طب متيجي نجرب ونشوووف كدا😉🔥

😂😂 دي محتاجه خبره

انا بحب المص فشخ و بحب امص زوبر العرص بتاعي بس مش عارفه اظبط نفسي و كمان هو بيطول اوي على مايجيبهم ف حد يقولي ازاي اقدر امص وقت اطول
لو تتفرجي ع العرص بتاعك وهو بيشوفك وإنتي بتمصي زبي هتهيجي آوي وتزنقي زبي في آخر زورك مع المص بسرعة هتلاقي نفسك اتخنقتي من اللبن

لازم يبقا معاكى رجلين
زبين تمصى فيهم براحتك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: غريب عن العالم, فحل هايجان, zango و 4 آخرين
متجي ي مزه خطيبتي عايز تعمل سحاق نفسها

• حبيته
التفاعلات: ليلى1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Dark shadows, Adamzzz, MADAM SOSO و شخص آخر
حاولي قبل ما تمصي تفركي زبه كتير واتناكي شويه وبعد كده ارجعي مصي ثاني مش هيبقي كله مص بس دي مش بزازه ياختي ههههههههههه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: فحل هايجان، كسك متعتى و 🥹ᎷᏫᎠᎬ
حاولي قبل ما تمصي تفركي زبه كتير واتناكي شويه وبعد كده ارجعي مصي ثاني مش هيبقي كله مص بس دي مش بزازه ياختي ههههههههههه
تيجي تمرس سحاق مع خطيبتي

• عجبني
التفاعلات: madaahmed
نسال الاسئله المهمه الاول عرص دي شتيمه ولا صفه؟

انا راجل يابني لو عاَزني انيكها قدامك وليك رحله اسبوع في القريه عندنا انت وهي ايه رايك

انتي عايزة ست خبرة

دي حاجة كويسه انك بتحبي المص لو بتاعه كبير استمتعي صغير يبقي استحمليه ف المص شوية و هيجيه اووي و ينام معاكي احنا كرجاله قليل اووي اللي بيطول و اتبسط فشخ اني عرفت اني فيه حد بيطول غيري لاني جارتنا اتبسطت اووي اني بطول ف بقيت انيكها مرتين ف اليوم و بكيفها و مش بتخلي جوزها يقرب منها ف مبسوط فشخ

بعتلك الحل مع هديه😉

المص ده شى ممتع وكملى

محتاجه شويه خبره ف المص وخبره بالحركات اللي تخليه يخرخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%