NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بحب اخد فيها

shrif_5336

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا راجل مش عارف افهم ميولي بصراحة، بحب البنات و فنفس الوقت سعات بتخيل ان بنت بتنيكني او حتي بتختصبني غصب عني، هل ده طبيعي ولا ايه السبب، ممكن يكون ان شكل جسمي مثير انا تخين بس اغلب الدهون متركزة في طيازي و صدري، يعني لو خسيت الموضوع هيتحل ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري, akira66, زوج مراتك و 6 آخرين
انا راجل مش عارف افهم ميولي بصراحة، بحب البنات و فنفس الوقت سعات بتخيل ان بنت بتنيكني او حتي بتختصبني غصب عني، هل ده طبيعي ولا ايه السبب، ممكن يكون ان شكل جسمي مثير انا تخين بس اغلب الدهون متركزة في طيازي و صدري، يعني لو خسيت الموضوع هيتحل ولا ايه
انا من رايي تعيش حياتك ,,,, شوف نفسك فين وكمل

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
أنا كمان بحب كدا دا ميول طبيعي جدا عادي اتبسط و اتخيل براحتك و ممكن تقابل بنت توافق ميولك دا زي ما انا قابلت

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري و akira66
حلل هرمونات ذكورة ممكن يكون خلل هرموني

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري و Mazen mohamed
من الطبيعي أن تكون لديك أفكار وأفعال جنسية مختلفة ومتعددة، وهذا لا يعني بالضرورة أن هذه الأفكار والأفعال تمثل ميلًا جنسيًا معينًا. قد يكون لديك ميل جنسي محدد أو قد تكون مجرد أفكار وأحلام جنسية عابرة. بالنسبة للتخيلات التي تشمل الاغتصاب أو التعرض للإيذاء الجنسي، فإنه يجب أن تعلم أن هذا السلوك غير مقبول ويمكن أن يسبب أذى للفرد وللآخرين. ويجب عليك البحث عن الدعم النفسي والعلاج اللازم إذا كنت تعاني من أفكار جنسية لا تريدها أو تسبب لك القلق أو الإحراج أو الألم.

بالنسبة لشكل جسمك، فالجسم المثير لا يعني بالضرورة أن تكون لديك ميل جنسي محدد، ولا يوجد علاقة بين شكل جسمك وميلك الجنسي. إذا كان لديك أي مخاوف أو استفسارات حول ميلك الجنسي، أو إذا كنت تعاني من أي مشاكل نفسية أو جنسية، فأنصحك بالتحدث إلى مستشار عائلي أو طبيب نفسي للحصول على المشورة والدعم المناسب.

بتحب الاقتحام وشايف ده في البنت ممكن تكون كل اللي حواليك وانت صغير شخصية لبنات أو ستات شخصيتهم قوية وممكن يكون العكس انك شوفت رجالة ستاتها هي اللي راكبة في ده عمل معاك كده ابعد الموضوع عن دماغك لاني لو واحدة عرفت ميولك هنركبك وهتقلب معاك لانثي لو تخيلت وبعدت تبقي تمام مبعتش يبقي قابل واستعد لأي حاجة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا كمان بحب كدا دا ميول طبيعي جدا عادي اتبسط و اتخيل براحتك و ممكن تقابل بنت توافق ميولك دا زي ما انا قابلت
يعني انت لقيت بنت تنيكك ..

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%