NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه بحب احس أن طيزي مفشوخة

بحس اني بحب راجلي اللي بينيكني بس مقدرش امسك نفسي لما اشوف زوبر كدا و يكون كبير و اسمر
بحب اني عايز اخده كله
مهما حاولت ابعد بحس أن طيزي محتاجة تدلع رغم اصلا اني مش مفتوح و مش بقابل

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: عضو جميل, وليد ليو 5, الدكر الشرقاوى و 3 آخرين
بحس اني بحب راجلي اللي بينيكني بس مقدرش امسك نفسي لما اشوف زوبر كدا و يكون كبير و اسمر
بحب اني عايز اخده كله
نفس الاحساس بس عايز تجرب اتبادل مع حد قمحي او اسود

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: مبادل أبيض
اما نشوف 😅

بحب اني عايز اخده كله
نعال الأسود منتظرك

ومين تقدر تقاوم الزب الجامد بس اجمد احساس انه يكون زب دكرك وجوزك

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
بدايه للدخول في عالم الشرمطه هتفضل ماسك نفسك لحد ماهتيجي مره وختنزل تقابل وهاتتناك كلنا كنا كده

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى و فارس عوض عالي
علشان كدة لازم تتناكى وتتفشخى وتعشرى علشان تتمتعى

بحب اني عايز اخده كله
اممممم احساس جميل

بحب اني عايز اخده كله
هو ليه الكل واخد فكره انه لازم عضان يكون الزب كويس انه يكون اسمر يجدعان ملهاش علاقه ممكن تلاقي اسمر زبه قد صباع رجلك و ابيض بتاعه قد دراعه ملهاش علاقه كلها جينات

• عجبني
التفاعلات: وليد ليو 5
هو ليه الكل واخد فكره انه لازم عضان يكون الزب كويس انه يكون اسمر يجدعان ملهاش علاقه ممكن تلاقي اسمر زبه قد صباع رجلك و ابيض بتاعه قد دراعه ملهاش علاقه كلها جينات
انا أحب الزب الأبيض وماليش في الأسود

بدايه للدخول في عالم الشرمطه هتفضل ماسك نفسك لحد ماهتيجي مره وختنزل تقابل وهاتتناك كلنا كنا كده
عايز اقولك انا لسه بس خلاص علي وشك اني اقع

يا خوفي 😂

ممكن بس احلا حاجة الفحولة

ممكن بس احلا حاجة الفحولة
ما انا بقول كدا الاهم هي القدره ما ممكن تلاقي اسود وعاوز واحد ينيكه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%