NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: الليدى دجاجه
مسلسل got اللى هو game of thrones???

هو شكلك بفندق steigenberger

قاعده فى البريك مع اتنين رجاله واحد منهم لسه معرفتنا مش اد كدا وجت سيرة المسلسلات والافلام ولاقيتو ازبهل كدا لما لاقانى بتناقش مع التانى فى مسلسلGOT وفتح حوار معايا ازاى واحده رقيقه زييى تتفرج على المسلسل دا بكل المشاهد الخارجه الى فيه 🤣
وانا مكنتش فضيالو ادخل معاه فى حوار وجدال عن الموضوع دا فروحت قطمهالو
وقلتلو انا واحده اتجوزت مرتين وشغاله فى الفندق دا معاك وانت عارف الى فيه تفتكر شويه مشاهد من مسلسل هتأثر فيا 😏😏
الواد جاله عقده نقص مركبه من اول يوم شغل

• بيضحكني
قاعده فى البريك مع اتنين رجاله واحد منهم لسه معرفتنا مش اد كدا وجت سيرة المسلسلات والافلام ولاقيتو ازبهل كدا لما لاقانى بتناقش مع التانى فى مسلسلGOT وفتح حوار معايا ازاى واحده رقيقه زييى تتفرج على المسلسل دا بكل المشاهد الخارجه الى فيه 🤣
وقلتلو انا واحده اتجوزت مرتين وشغاله فى الفندق دا معاك وانت عارف الى فيه تفتكر شويه مشاهد من مسلسل هتأثر فيا 😏😏
صدمه هههه

عاوز اتكلم معاكى بجد خاص وعلى فكرة لو بتكلمى على افلام بورن انا بقى عندى حقيقى مش افلام بورن متمثلة كلمينى خاص افهمك

انتى نزلتى فنادق شرم قبل كدة ولا كل شغلك بفنادق القاهرة

انتي كده ضربتيههم علي وشه :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: Adultery، الليدى دجاجه و الأستاذ المنحرف
  • بيضحكني
التفاعلات: jimharper
مسلسل حلو لكن انا ارفض المشاهد اللي فيه حتى لو انا بتفرج لوحدي لاني برفض المشاهد الخارجة في السينما ، اللي عاوز مشاهد زي دي يدور على فيلم سكس ، و نصيحة فعلا هو عندو حق مهما كنتى اتجوزتي و شوفتي في شغلك مناظر و حكايات و اشكال و الوان برضو لازم يكون منظرك قدامهم كويس ، معني انك شوفتي مسلسل زي دا قدامهم انك عادية و بتتكلمي في الجنس و عادي و فري و ممكن تعملي اي حاجة ، و للاسف كتير جدا على طول بيشوهو سمعت اللي قدامهم حتى لو مش متجوزة ، فا خلي بالك

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
مسلسل حلو لكن انا ارفض المشاهد اللي فيه حتى لو انا بتفرج لوحدي لاني برفض المشاهد الخارجة في السينما ، اللي عاوز مشاهد زي دي يدور على فيلم سكس ، و نصيحة فعلا هو عندو حق مهما كنتى اتجوزتي و شوفتي في شغلك مناظر و حكايات و اشكال و الوان برضو لازم يكون منظرك قدامهم كويس ، معني انك شوفتي مسلسل زي دا قدامهم انك عادية و بتتكلمي في الجنس و عادي و فري و ممكن تعملي اي حاجة ، و للاسف كتير جدا على طول بيشوهو سمعت اللي قدامهم حتى لو مش متجوزة ، فا خلي بالك
احنا مش مراهقين ولا ***** ولازم يفهمو كويس ان المشاهد دى مفروضه علينا فى الاعمال الغربيه

• محزن
التفاعلات: شريـف باشا
احنا مش مراهقين ولا ***** ولازم يفهمو كويس ان المشاهد دى مفروضه علينا فى الاعمال الغربيه
بضايق أن حد بيشفهمك غلط ، خلاص مش هضايقك تاني أعمليلي بلوك 😭

بضايق أن حد بيشفهمك غلط ، خلاص مش هضايقك تاني أعمليلي بلوك 😭
هو انا كل مقولك كلمه تعيط
فكها ياعم وخليك لارج
احنا بنتناقش مش اكتر

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف و الصقر_الجارح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%