NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استغلي وقت فراغك 😂😂
لو مش عاوزه تستغليه عندي فكره
هاتي صحابك البنات و لعبه في بعض 😂😂

بجيب نسوان 😂😂😂

بشلح كل تيابي. و بفتح كام مع الناس و بجلخ ههههه

• عجبني
التفاعلات: yousefra
كتير مننا لسه عايش مع اهله وقليل لما بيكون لوحده في البيت فا بتعمل ايه لما تكون لوحدك في البيت
باخلغ ملط واقفل الباب واقعد ساعتين تلاته العب في زبري

يا بقرا كتب وروايات او اتفرج على افلام ومسلسلات يا بفتح صور بنت عمي اتخيلها واضرب عليها😂❤️

مجربتش الصراحه شعور اني اعيش لوحدي دا
بس لما بحس اني لوحدي في الشقه بنزل اتمشي او اقضي مصلحه سواء بقا شغل او تصليح حاجه بايظه عندي

مش بحب الهدوم وانا في البيت ولما ببقى لوحدي بخلعها كلها واقعد كده حتى لو 24 ساعه معنديش مشكله اني اقضيها ملط

انا عايزه حاجة مقدرش اعملها علي لو كنت لوحدي الحجات ديه عادي اعملها لوحدي
انتي دايما بتتعري بالكامل وانتي في الحمام بس جربي احساس التعري في باقي الشقه ومش لازم تكوني بتعملي سكس عشان تتعري انتي ممكن تتعري وانتي بتعمل اكل او بتنضفي اوضتك او بتتفرجي ع التليفزيون جربي تعملي نفس العادات بس بستايل مختلف انا في مره كنت في البيت لوحدي وكالعاده قضيت اليوم ملط وكان ورايا شوية حاجات متعلقه بالشغل خلصتها ونمت وقمت واكلت وشربت وقعدت ادام التليفزيون وكل الروتين اليومي بس الفرق وانا ملط

• عجبني
التفاعلات: medo6 و RockDock83
بدخل على نسوانجي

• عجبني
التفاعلات: Jocasta، زهايمر و LUCIFER-69
انا حياتي ابسط من كده بكتير
بستحمي وانا سايب باب الحمام مفتوح وبلبس في الصاله 😂😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: Jocasta
بقرأ بصراحة لانه البيت بيكون هدووووووء 😊

انتي دايما بتتعري بالكامل وانتي في الحمام بس جربي احساس التعري في باقي الشقه ومش لازم تكوني بتعملي سكس عشان تتعري انتي ممكن تتعري وانتي بتعمل اكل او بتنضفي اوضتك او بتتفرجي ع التليفزيون جربي تعملي نفس العادات بس بستايل مختلف انا في مره كنت في البيت لوحدي وكالعاده قضيت اليوم ملط وكان ورايا شوية حاجات متعلقه بالشغل خلصتها ونمت وقمت واكلت وشربت وقعدت ادام التليفزيون وكل الروتين اليومي بس الفرق وانا ملط
مهو المشكلة خايفة لحسن حد يدخل عليا

• عجبني
التفاعلات: sexawy2681
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا حياتي ابسط من كده بكتير
بستحمي وانا سايب باب الحمام مفتوح وبلبس في الصاله 😂😂😂😂😂
بس كده 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: LUCIFER-69
  • عجبني
التفاعلات: تونسي مصر

المواضيع المشابهة