NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مهو المشكلة خايفة لحسن حد يدخل عليا
حظك وحش بس جربيها لو متاكده ان مفيش حد هيدخل عليكي في البيت هتحسي احساس غريب حتى لو معملتيش سكس مع نفسك هتجسي انك مبسوطه

بقلع ملط وبعمل اي حاجة

رايي الي بيعد لوحدة الشيطان ثانية وبيعمل كل حاجه في بالة نفسه يعملها بحرية

انا قاعد لوحدي ، هي حاجة رزله اكيد لو اوضتك مسموح دخولها بدون استئذان سواء كنتي بتعملي حاجة او بتشتغلي فيه حاجة او بتكلمي حد او نايمة ، مفروض تقفلي اوضتك ، اما الحاجة دي لو مش حاسه بأمان ممكن تعمليها ف الباث روم ، اعتقد الافضل تحاولي متوصليش لمرحلة الهيجان بشكل مستمر عشان متحسيش بالضغط والضيق المستمر :cry::cautious: اما انا هايج فيه ساعات بصحى بليل بتبقي الامور صعبة 🔥😂 الاحسن بلاش نفكر عشان منهجش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حاجات كتير جدا
بقرأ بلعب رياضة بألف واكتب قصص بتفرج على سكس واقرأ قصص جنسيه

• عجبني
التفاعلات: أحمد القاضى
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • بيضحكني
التفاعلات: فولدمورت
انا قاعد لوحدي ، هي حاجة رزله اكيد لو اوضتك مسموح دخولها بدون استئذان سواء كنتي بتعملي حاجة او بتشتغلي فيه حاجة او بتكلمي حد او نايمة ، مفروض تقفلي اوضتك ، اما الحاجة دي لو مش حاسه بأمان ممكن تعمليها ف الباث روم ، اعتقد الافضل تحاولي متوصليش لمرحلة الهيجان بشكل مستمر عشان متحسيش بالضغط والضيق المستمر :cry::cautious: اما انا هايج فيه ساعات بصحى بليل بتبقي الامور صعبة 🔥😂 الاحسن بلاش نفكر عشان منهجش
فعلا 😂

• عجبني
التفاعلات: أحمد القاضى
بدل متفكري تعملي حاجه كده او كده
اعملي حاجه مفيده

انا كدا كدا عايش لوحدي فا بنام احلا حاجه نوم

يعنى انتى عاوزة سيد الظلام يتمرن على السحر
لقد كدت ان استعمل ضدك تعويذة امبريو لكنى تراجعت
بسيطة اجيب نيفل 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: فولدمورت
كتير مننا لسه عايش مع اهله وقليل لما بيكون لوحده في البيت فا بتعمل ايه لما تكون لوحدك في البيت
بجرب اى حاجة جديدة فى النيك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%