NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الي اخدت بالي منه من وجودي هنا ان كل واحد بيمارس لسبب معين مش كلهم للشهوه يعني الي بيمارس الجنس عشان دي الوقت الوحيد الي بيحس بيه بالالفه و الي زيي الي كان بيمارس عشان عايز يثبت حاجه
فا قولي انت كنت بتمارس ليه?

• عجبني
التفاعلات: جمي متحرر راقي, حاتم المصري, helal32 و شخص آخر
حب استطلاع 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx و the1255
  • بيضحكني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
بحب متعته وقربي لشريكتي

• عجبني
التفاعلات: the1255
بيروق مزاجي

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه
الي اخدت بالي منه من وجودي هنا ان كل واحد بيمارس لسبب معين مش كلهم للشهوه يعني الي بيمارس الجنس عشان دي الوقت الوحيد الي بيحس بيه بالالفه و الي زيي الي كان بيمارس عشان عايز يثبت حاجه
كنت ببقا حابب اعرف الانواع و الفاصيل للمزاج الى بيختلف مبين اى حد وبثبت حاجه ل نفسي

• عجبني
بحب استكشف أكساس جديدة 😂

• حبيته
عشان ديه غريزة جوايا زي الاكل والشرب

• عجبني
علشان أنا إنسان و عندي شهوة

• عجبني
الجنس غريزة لازم تشبع ولا تتم الا بالشهوة ....اى الفة دىاللى بتقولها يا برنس

• عجبني
انا مش بمارس بس انا هنا. بسبب ماما بجد هيا السبب في اني اكون متحرر

• عجبني
التفاعلات: the1255 و سامي اليمني
بجد انا كل يوم بشوف حاجة اجدد واغرب من اليوم اللي قبله طول عمري اشوف الناس بتمارس الجنس علشان الشهوة اول مرة في حياتي اعرف ان فيه ناس بتمارس لاسباب معينة طيب انت كمثال قلت انك بتمارس علشان تثبت حاجة ممكن تقول ايه اللي انت عاوز تثبته

• عجبني
الي اخدت بالي منه من وجودي هنا ان كل واحد بيمارس لسبب معين مش كلهم للشهوه يعني الي بيمارس الجنس عشان دي الوقت الوحيد الي بيحس بيه بالالفه و الي زيي الي كان بيمارس عشان عايز يثب
ممارسة الجنس بالنسبة ليا لازم يكون فيها شروط بمعني اني يبقي في حاجات مشتركة اعجاب أن أكون حابب الشخصية نفسها في الوقت ده ممكن الممارسة قبل كده مستحيل أن كنت مع واحدة واتعرفنا وفضلت تتحايل عليا علشان نمارس الجنس فترة اربع شهور ورغم كنا بنتكلم سكس فون عادي بس كل لما تقولي عايزاك معايا ارفض بس اول لما خدنا علي بعض وعرفتها كويس نمت معاها كتيير لو الواحدة عايزة جنس بس بدور عليك لو مش موجود يبقي مع غيرك إنما اللي عايزة حب والفة وحنان واحتواء بتبقي معاك مش بتسيبك

• عجبني
عشان ديه غريزة جوايا زي الاكل والشرب
ايوه بس زي مانت لو ماكلتش هتموت انت بتاكل ساعات كتير عشان بتحب اكل معين لسبب معين و مش شرط لو ماكلتوش هتموت فاهمني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجنس غريزة لازم تشبع ولا تتم الا بالشهوة ....اى الفة دىاللى بتقولها يا برنس
مش شرط هي شهوه اه زي باقي الشهوات بس مثلا في واحد اعرفه كان بينيك عشان مايحسش بالوحد و ده الوقت الوحيد الي كان بيبا فيه حاسس بالالفه يس مش معني ان ده السبب الوحيد كل حد عنده اسبابه حتي في الجنس

بجد انا كل يوم بشوف حاجة اجدد واغرب من اليوم اللي قبله طول عمري اشوف الناس بتمارس الجنس علشان الشهوة اول مرة في حياتي اعرف ان فيه ناس بتمارس لاسباب معينة طيب انت كمثال قلت انك بتمارس علشان تثبت حاجة ممكن تقول ايه اللي انت عاوز تثبته
بص انا ممكن يكون خاني المعني انا مش قصدي ان السبب ده السبب الوحيد الي بتمارس عشانه بس زيه زي الاكل انت ساعات بتاكل كتير وانت مش جعان عشان انت بتحب اكل معين و ساعات انت بتحب الاكل ده عشان سبب معين برضه بيفكرك بحاجه والدتك كانت بتعملهولك زمان فابيفكرك بالابيت كده اما انا فا الي كنت عايز اثبته اني اقدر انام مع البنت الي عايزها ده كان لنفسي اكتر من الي حوليا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%