NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بتحبو الصيف ولا الشتا؟

قوليلهم ياست دندوشه بذمتك فيه احسن من القعدة ب قميص النوم أو البوكسر المنقط دا ؟😂
مش عارفه ياخويا مش احسن من السلوبته الارنوبه اللى لبساها دى وفوقيها بطاطين البيت كله 🥶🥶

• بيضحكني
التفاعلات: Boda 20 و Aymanx123
ده انا اروح كوكب زمرده لو فيها توفير مش القطب الشمالى بس 😂 😂 😂
زمرده دا كرتون
روحى نيبتون وهاتى شاى وانت جايه عشان مزنوق فى كيلو :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Fagerx456 و دندوشه
زمرده دا كرتون
روحى نيبتون وهاتى شاى وانت جايه عشان مزنوق فى كيلو :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
لا مش بجيب شاى ام حسن انا لا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
مش عارفه ياخويا مش احسن من السلوبته الارنوبه اللى لبساها دى وفوقيها بطاطين البيت كله 🥶🥶
أنا تخيلت منظرك بس ضحكت الصراحة 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123 و دندوشه
  • عجبني
التفاعلات: Fagerx456
  • بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123 و Boda 20
  • حبيته
التفاعلات: دندوشه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يستى هو دا وقته هاتى العروسه انا فى عرضك فى كيلو مزنوق :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
يا لهوى كيلو ليه عازم المنطقه كلها ده الربع كيلو ب 36 جنيه فوق بص انا هجيبلك باكو صغير ب 6 حنيه مشى بيه نفسك 🙃

• بيضحكني
التفاعلات: Boda 20 و Aymanx123
يا لهوى كيلو ليه عازم المنطقه كلها ده الربع كيلو ب 36 جنيه فوق بص انا هجيبلك باكو صغير ب 6 حنيه مشى بيه نفسك 🙃
الامتحانات عامله عمايلها معايا و**** ي دندوشه
مستخسره فيا 36ج ي بخيله :) :) :)

• بيضحكني
  • عجبني
الامتحانات عامله عمايلها معايا و**** ي دندوشه
مستخسره فيا 36ج ي بخيله :) :) :)
خلاص متزعلش تاخد رجل فرخه :unsure:

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
انت داخل على طمع كده ناقص تتطلب شويه رز بالمره :sneaky:😂
احنا نأكله عيش مبلول وبكدا يبقا ميت فل واربعتاشر

• بيضحكني
التفاعلات: دندوشه
  • بيضحكني
  • عجبني
مقارنة الصيف والشتاء تقريبا مش بتخلص وكل سنه فيه خناقات بتقوم بسبب أن الناس شايفه أن الصيف تلزيق وحر وقرف وناس شايفه أن الشتاء طينة وتلج والجسم متكتك ومش واحد حريته كدا، أنا ك بودا بحب الصيف جدا جدا وكنت بتمنى لو السنة كلها صيف ، انتو بقا بتحبو ايه؟
بموووت بالصيف
الصيف كله طاقة وراحة واله كتير مميزات لبس خفيف سهرات لوجه الصبح مع الاصحاب والاهل طلعة بأي وقت ، سفر ، رحل
اما الشتا ممل جدا قعدة بالبيت من البرد مابنتحرك من قدام التكيف والصوبة واكتأب ولبس تقيل بخليني زي البطريق وقرف

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: حسن٩٤ و Boda 20
بموووت بالصيف
الصيف كله طاقة وراحة واله كتير مميزات لبس خفيف سهرات لوجه الصبح مع الاصحاب والاهل طلعة بأي وقت ، سفر ، رحل
اما الشتا ممل جدا قعدة بالبيت من البرد مابنتحرك من قدام التكيف والصوبة واكتأب ولبس تقيل بخليني زي البطريق وقرف
بالظبط كدا دا الي أنا بقوله مفيش احسن من القعدة ف البيت بقميص نوم أو بوكسر بدل ما الواحد حاسس أنه لابس الدولاب كله

بموووت بالصيف
مافيش احلا من الشتا جو بارد مع حاجه سخنه تشربها و تكون مستمتع الهدوء و الشوارع بتلمع مع ضوء اعمده المناره و هي مبلوله بسبب الشتا
هدوء
رومنسيه
راحه
اجمل حاجه في الدنيا الشتا

مافيش احلا من الشتا جو بارد مع حاجه سخنه تشربها و تكون مستمتع الهدوء و الشوارع بتلمع مع ضوء اعمده المناره و هي مبلوله بسبب الشتا
هدوء
رومنسيه
راحه
ياعم أعمدة الإنارة مبلولة ايه انت مفكر نفسك ف لندن انت ف الحطابة 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123 و Tina_wee
هدوء
رومنسيه
راحه
عادي بنشرب اشي بارد واحنا بنستمتع بالصيف
ورمانسي الصيف ماتخاف 😂😂
الشتا يعني مطر وتلج يعني ابرد وابل ملابسي وامرض كتيير لا لا الصيف بفوز 🤫

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%