NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش بتحبها لدرجه انك تغفرلها ؟

من العلاقات السيئه ال عملتها علاقه انتقام من الزوج
كان الموضوع عناد مش اكتر مع شخصيه بضان كنت قاصد اهينها
ندخل ف الموضوع وننهيها بالسؤال المعتاد
العلاقه دي كانت كفيله لضياع مستقبلي وانصح اي حد داخل او هيدخل ف علاقه مع متجوزه انو ياخد كل احتياطات السلامه العلاقه انا بوصفها اسوء علاقه لان الزوج دخل شافني مع مراته ف اوضه النوم هو مخدش رد فعل غير انو جري وقفل باب الشقه من كالون هو الوحيد ال معاه مفتاحه بس انا رصيد ستري مكانش لسه خلص ف الحمد لله قدرت اهرب من الشقه من دور عالي وانزل قدام الزوج ميشوفنيش او ميعرفنيش وانا لابس سؤالكم كنت بهينه ازاي ؟
كنت بجيبهم جوا كسها واخليها تمارس معاه بعدي وتخليه يلحس كسها بلبني وهو طبعا ميعرفش مفكرها افرازات المهم لما شافني بلغ الحكومة وجات وفهمت الست تقول ان في مشاكل بينهم دايما وبيشك فيها خصوصا ان الشقه مفيهاش منطات غير ان الواحد ينتحر 🤷 وبلغ اهلها جم خدوها وقعدت بالظبط 35 يوم بعيد عنو وهو بنفسه راح كلمها قالها بحبك ومش مصدق انك تعملي كدا الخ الخ ورجعها عادي جدا كأن محصلش حاجه
السؤال بعد كل ال حكيته ب ايجاز من غير تفاصيل اكتر لو بتحبها تسامحها ؟ ولا ممكن تكمل عشان العيال وتضعف ؟
ساعتها هقول ك** العيال

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: متحرش تويتر
من العلاقات السيئه ال عملتها علاقه انتقام من الزوج
كان الموضوع عناد مش اكتر مع شخصيه بضان كنت قاصد اهينها
ندخل ف الموضوع وننهيها بالسؤال المعتاد
العلاقه دي كانت كفيله لضياع مستقبلي وانصح اي حد داخل او هيدخل ف علاقه مع متجوزه انو ياخد كل احتياطات السلامه العلاقه انا بوصفها اسوء علاقه لان الزوج دخل شافني مع مراته ف اوضه النوم هو مخدش رد فعل غير انو جري وقفل باب الشقه من كالون هو الوحيد ال معاه مفتاحه بس انا رصيد ستري مكانش لسه خلص ف الحمد لله قدرت اهرب من الشقه من دور عالي وانزل قدام الزوج ميشوفنيش او ميعرفنيش وانا لابس سؤالكم كنت بهينه ازاي ؟
كنت بجيبهم جوا كسها واخليها تمارس معاه بعدي وتخليه يلحس كسها بلبني وهو طبعا ميعرفش مفكرها افرازات المهم لما شافني بلغ الحكومة وجات وفهمت الست تقول ان في مشاكل بينهم دايما وبيشك فيها خصوصا ان الشقه مفيهاش منطات غير ان الواحد ينتحر 🤷 وبلغ اهلها جم خدوها وقعدت بالظبط 35 يوم بعيد عنو وهو بنفسه راح كلمها قالها بحبك ومش مصدق انك تعملي كدا الخ الخ ورجعها عادي جدا كأن محصلش حاجه
السؤال بعد كل ال حكيته ب ايجاز من غير تفاصيل اكتر لو بتحبها تسامحها ؟ ولا ممكن تكمل عشان العيال وتضعف ؟
في حاجه ناقصه ,! هو كيف يقدر يكذب عينه !

تمام

• عجبني
السوال هوا عمل فيها اية يخليها تعمل كدة

• الموضوع ده يدعو للتفكير
لا مش هسامح حد
المهم علشان الفضول زيادة عندي ..انت خرجت ازاي ؟

• بيضحكني
لا مش هسامح حد
المهم علشان الفضول زيادة عندي ..انت خرجت ازاي ؟
نزلت م البلكونات ع التكيفات 🤷

السوال هوا عمل فيها اية يخليها تعمل كدة
حاجات كتير من وجهه نظرها كفيله اني اكون مكانه حتي ف السرير

• بيضحكني
احا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل