NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
363
مستوى التفاعل
6,373
الإقامة
السعوديه
نقاط
9,149
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه دي ٨٠٪ حقيقه

انا اسمي علي عندي ٢٦ سنه لسه ماتجوزتش زي حال اي شب طالع عيني ويدوب اليوم الي بنشتغلو بيروح ف نفس اليوم كنت بلعب ببجي بليل اتعرفت علي بنت من المنصوره المحافظه اسمها سمر كانت متجوزه وعندها بنت ٧سنين
هيا عندها دلوقتي ٣٠سنه
اتعرفت عليها من ٣ سنين بالظبط
بقينا اصحاب اووي وبنتكلم واتس والي عرفتو ان جوزها مسافر من ٤ سنين ف السعوديه بالمعني الصح كلب فلوس اول حاجه جات ف دماغي طبعا انتم عرفين زي اي شب يعني انتي محدش ناكك من اربع سنين وطبعا كنت شوفت صورتها جسمها مليان شوي بزاز كبيره وطيز كبيره والي عرفتو انها كانت طخينه اووي وعملت عمليه وبقت ٨٥ كيلو بزاز كبيره وطيز كذالك بس لبسه كلو جينز كانها كانت محرومه من لبسهم كانت كل ماتخرج تفرجني ع لبسها وانا عيني علي صدرها الكبير او طيزها الكبيره كنت بضرب عليها عشرات
وكنا طول اليل نلعب مع بعض ف ببجي
وف مره كنا بنلعب مع ناس صحابنا وهيا كان نفسها توصل ايس ديمونيتر الي تحت الكونكر ده ده مستوي ف العبه يعني
المهم كان معانا اتنين تبعها ثحبها صبيان ماتعرفه عليهم من العبه بردو كانو بردين كانو مش بيحبو يكمبرو وبتموت وبتنزل نقط نزلنا ف اول الجيم نزلت نقط كتير وقفلت طلعت من الناس دي وهما لسه بيلعبو بكلمها ف العبه كانت بتعيط قلبهم ضعيف اوي 😅
قولتلها يابنتي دي لعبه والخ الخ
المهم قولتلها تعالي وانا اوصلك وفعلا بعد ٤ ساعات لعب وصلتها وكانت مبسوطه قولتلها عايز بوسه بقي ولقيتها بعد دقيقه بعتتلي فيديو عشر دقايق تبوسني وتضم شفايفها وتعطيني بوسه وانا زوبري بقي حديده من الفيديو الصغير ده والي هيموتني اكتر الشياله بتاعت قميص النوم دي
ااااه ياني كنت خلاص كل فتره كانت بتبعلي فيديو لحد مافي يوم بعتتلي ف يوم بعتتلي فيديو نص دقيقه وهيا بتطلع لسانها وتحركو وتعض ع شفايفها وتدخل لسانها جوه بقها وتلعب ف خدها انا زوبري بقي ناااار ضربت عشره ع الفيديو بس كنت بمسح الفيديو اول باول خوف عليها بس وعشان هيا كانت واثقه فيا فعلا
وكنت بقولها نكت سكس وبقيت اشتم الناس ف العبه ياكسمكم ياولاد المتناكه وهيا تضحك وبقت تشتم كمان ارتاحنا لبعض اوي وبقت كل حاجه مكشوفه بس انا مش عارف اقولها كلمه وحشه زي اجيلك انيكك عايزك اي حاجه من كده
ف مره كنت بكلمها مسنجر ولقيت صوره عروسه حطه مكان بزازها منديل وحاجات بعتلها وقولتلها كلكم كده وكلام كتير تريقه
ولقيتها بتقولي فشر ولقيتها بعته صوره اااااه نااااار رقبتها لحد نص بطنها ولبسه قميص نوم وشق بزازها ظاهر وبزازها نزله شوي
وقولتلها دي مش صورتك حلفت انها صورت وصورت تاني من زويه تانيه وانا كنت متاكد اصلا انها هيا وبزازها جننتني وبذات شق بزازها
قولتلها اقولك ع حاجه وماتزعليش قالت انا عرفه هتقول ايه بس بلاش عشان خطري
مردتش اتكلم تاني وهيا قالت شويه وكلمك انا كنت عايز اقولها بزازك حلوه اوووي عايز اشوف حلمة بزازك بس مقدرتش
هيا قاعده ف عماره مع اهل جوزها
ابو جوزها مات البيت كان من خمس ادوار الكرچات من تحت مفتوح مطعم لناس سوريين
وحماتها ف الدور الاول وهيا التاني واخو جوزها ف الدور التالت واخو جوزها مطلق
المهم بقيت اتكلم معاها بقالي سنتين
ف مره قالت نفسي اكل فسيخ قولتلها عنيه اجيبلك فسيخ قالت منين قولتلها من نبروه احلي فسيخ واتفقت معاها وقالت ابعتهم مع اي حد دليفري قولتلها وليه اجيلك انا كاني دليفري قالت لا ماينفعش وكلمه من هنا وكلمه من هنا قولتلها انتي افتحي البوابه كاني بتاع دليفري عادي هطلع احسبك واخد فلوسي ونزل وخلاص
وهيا اصلا متعوده يجيلها دليفري علطول
تقريبا كل اكلهم دليفري اتفقت معاها
وبعد يومين كلمتها وعرفتها ان انا اشتريت الفسيخ كانت الساعه ٩ الصبح قالت يابني الناس نايمه قولت احسن كده وفعلا ركبت ميكروباص ونزلت المكان وانا بكلمها وعرفتني العماره بالظبط وكان في محل سوري تحت لسه بيفتح وانا قولتلها انا تحت افتحي البوابه وفعلا فتحت البوابه طلعت وقفلت ورايا الدور التاني ولقيتها مستنياني
ع الباب ولبسه روب اسود طويل وبكمام طلعت وسلمت عليه بصوت واطي وسالتها عن بنتها قالت ف المدرسه من الصبح وقالت يلا انزل بقي قولتلها اخد بوسه قبل مامشي بقي وهيا ممانعه خالص بس انا صممت وقولتلها خلاص اعطيني بوسه زي الي كنت بتعطهاني وانتي بتطلعي لسانك وانا كنت مصمم وهيا قالت طب بسرعه ومشي انا زوبري كان وقف لوحدو وقولتلها تعالي هنا شويه كانت وقفه ورا الباب وهيا خافت اوي وانا ببصلها وسمعنا صوت ف باب فوق بيتفتح هيا اترعبت وانا دخلت براحه وهيا قفلت بابها براحه خااالص وعنيها ع العين السحريه وانا ببص ع جسمها
وقالت الحمد @@ نزل بقولها مين قالت اخو جوزي رايح الزفت الشغل قولتلها يلا عشان انزل وقفت وبتطلع لسانها وبقت تحركو يمين وشمال
وتعض ع شفايفها انا زوبري كان خلاص نااار من منظر سمر قربت منها بلمح البصر وكنت واخد شفايفها ف بوسه وهيا بتزوق وخايفه تعلي صوتها وانا بحضنها وببوس شفايفها
وهيا ممنعه وكنت زقيتها ع الباب انا كنت عصب شوي انا صنيعي سيراميك اصلا هيا كانت طولي انا ١٧٣ وهيا حوالي ١٧٠
وانا ببوس فيها وف لحظه حطيت ايدي ع بزها الي كان كبير وبقيت ادعك في كنت اول مره المس واحده بصراحه بقيت ادعك ف بزها اوووي وشفايفها بتبوس كل حته ف وشها وكنت عايز اتحكم فيها باي طريقه حطيت ايدي مابين الروب عند كسها بطنها كانت مليانه شوي بس لمست كسها من فوق قميص النوم هيا قالت اااه بتعمل ايه ياعلي ماينفعش بس بصوت واطي
بصتلها وانا ايدي ع كسها وبحركها براحه
قولتلها مش لبسه كلوت ياسمسم الجو حر عليه عايز الحسو ليك بتحبي الحس وهيا ساكته وراحت مدمعه انا زعلت اووي قولتلها خلاص ماتعيطيش انا بحبك @@ وغصب عني بعدت عنها وهيا بتعيط وراحت قغدت ع الانتريه انا قعدت جنبها وكنت زعلان قربت منها وبقولها معلش غصب عني ياسمر وبطبطب عليها وانا قعدت جنبها وشايف صدرها من فوق والروب كان اتفتح شوي من فوق وقولتلها بس اعذريني بردو لما اكون مع القمر ده لوحدنا ومحدش لمسها من اربع سنين عايزاني اعمل ايه اخد بعضي ومشي هيا ضحكت وانا مسحت دموعها وقولتلها بنتك بتاجي امتي قالت الضهر
قولتلها طب انا همشي بس عشان خطري عايز بوسه من شفايفك برضاك وهمشي علطول هيا سكتها وانا حطيت ايدي ع رقبتها
وبحسس عليها وهيا بصالي قربت منها واخدت شفايفها ف بوسه براحه وبقيت ابوس شفايفها الي تحت وواحده واحده اتجاوبت معايا وانا بقيت ابوسها وطعم شفايفها تجنن
ورجعت ورا شويه وببصلها كانت مغمضه عنيها
بقولها فكره لما بعتلي صور صدرك وقولتلك اقولك ع حاجه وانتي قولتي بلاش عرفه كنت هقولك ايه
بصتلي وقالت ايه انا بوستها من شفايفها وقولتلها عايز اشوف حلمة بزازك ومصمهم هيا بصتلي وانا بوستها وحطيت ايدي ع بزها مسكتو جامد وهيا دمجانه ف البوسه وروحت قرصت حلمتها
وهيا بصتلي وقالت كفايه بقي
قولتلها حاضر واخدت شفايفها ف بوسه تاني وانا بدعك بزها جامد ولقيتها اتجاوبت معايا جامد دخلت ايدي من تحت القميص ومسكت بزها هيا بتبعد وانا بقرب وببوسها لحد ماهيا نامت ع ضهرها وانا فوقها ونزلت فيها بوس وف لحظه كنت مخرج بزها وفعص في وبلعب ف حلماتها
وانا زوبري وقف ع بطنها بيخبط ف بطنها
وقالت كفايه عشان خطري قولتلها حاضر اخر حاجه بس وهمشي ووعدك مش هعمل حاجه بعدها وهيا حاجه ايه انا نزلت ع بزها اخدتو ف بوقي وحلمت بزها قد نص عقله الصباع
وبقيت امصمص فيها جامد وهيا مش بتتكلم
وف لحظه خرجت التاني وبقيت ابدل مابينهم
وخمس دقايق امص فيهم ورجعت امص ف شفايفها قولتلها وانتي بتلعبي معايا بتقعدي فين قالت ف اوضه النوم قولتلها قومي وريني كده راحت وقفه وبتدخل بزازها وبتمسح شفايفها ودخلت وراها ولقيت دراع للتلفون وهيا بتلعب وقولتلها بتلعبي وانتي قاعده قالت لا نايمه وقولتلها ازاي كانت قلقانه قولتلها ماتخفيش انا مش هلمسك بس عايز اشوفك وانتي بتلعبي معايا بالظبط وهيا قالت حاضرب راحت نايمه ع ضهرها والروب كل جنب راح ف حته وفخادها بيضه قولتلها بعد كده وانا بلعب معاك هتخيل نفس الوضع ده كده وهيا بتقوم روحت مسكت شفايفها بوس وراقد بوسطي الي فوق غليها
وانا ببوسها وهيا اتجاوبت معايا وانا ف لحظه كنت راقد فوقها بجسمي كلو وكان نفسي المس كسها وبقيت اخد جنب كده انام ع جنبي وانا ببوسها وفعلا ده الي حصل
بصتلها وبقولها مش عايزك تخافي مني ياسمسم انا بعزك ومش هعمل حاجه تضرك ابدا وحطيت ايدي ع كسها من فوق القميص وهيا بصالي قولتلها ماتخفيش وبقيت ادعك كسها مكنتش لبسه كلوت تحت القميص فضلت ادعك كسها وهيا اهاتها بتطلع وانا صباعي الوسطاني رايح جاي ع كسها من اولو لاخرو ودخلتو ف كسها بقميص نومها وهيا طلعت اااه مع هزت جسمها وحسيت انها كده خلاص لو عملت ايه مش هتتكلم دخلت ايدي من تحت القيص وحطيت ايدي ع كسها كان في شعر شوي وفضلت امسك زنبورها وعسل بينزل من كسها ودخلت صباعي ف كسها كلو ونزلت عليها بوس وانا ببوس وهيا وسطها زي الافعي بيتحرك وبقيت انيكها اوووي بصباعي وصوتها بقي عالي ولقيتها بتنزل عسل من كسها غرق القميص والسرير وهيا بتنهد انا كنت نايم ع جنبي حطيت ايدي ع زوبري وفتحت السوسته والزرار وطلعتو من البوكسر وهيا مش واخده بالها انا زوبري ١٨ سنتي اسود شوي وطخين بس مش اوي يعني
وف ثانيه كنت رافع قميصها ونايم فوقها وزوبريةمسكو وحطيتو ع كسها وهيا بصالي وتقولي بلاش هحبل منك وهتبقي فضيحه قولتلها انا مش هدخلو ماتخفيش انا بس عايز انزل لبني ع كسك عشان امشي وهيا رفضت بس انا ولا ف دماغي قولتلها انا ممكن ادخلو ف كسك وهفضل انيك فيك لحد مانزل ف كسك غصب عني
انما لو سبتيني هفضل احك زوبري ف كسك ونزل بره كسك واقنعتها وف لحظه دخلت راس زوبري ف كسها هيا ااااه ماتفقناش ع كده انا خرجتو وقعدت مابين رجليها وماسك زوبري وهيا بصالي وبصه لزوبري اكتر روحت قولتلها عجبك ياقمر
مردتش حطيتو ع كسها وفضلت ادعكو ف كسها وهيا بتغمض عنيها وسايحه خالص دخلت راسو وهيا ولا هنا اهات وخلاص وانا بدعك ف كسها ولقيتها بتنزل عسل تاني واهاتها شغاله وانا ببل زوبري من عسلها روحت حطيت راس زوبري ع اول كسها ونمت فوقها ورافع وسطي وبقولها مبسوطه وهيا مش بتتكلم دخلت راس زوبري سمعت اهاا مكتومه وانا نزلت بوس ف شفايفها وهيا حضنت رقبتي وبقت تبوسني اوووي وروحت دخلت زوبري كلو ف كسها وانا فوقها وهيا اااااه اااااه وانا بنيك فيها براحه وهيا اهاتها مزاج ف النيك بقيت انيكها وبوس فيها ولقيتها كسها كانو بيشفط زوبري وعايز لبن يروي كسها المحروم
وحسيت ان انا هنزل خلاص سحبت نفسي بالعافيه كانها مش عايزاني اقوم من عليها
وكانت حضناني من ضهري وقبل مانزل بثواني كنت رفعت وسطي وبقيت انطر لبني ع كسها وبطنها وانا مش عارف امسك زوبري من حضن سمر ولبني نزل ع بطنها وكسها وريحت وسطي زوبري نام ع كسها وقالت كويس انك منزلتش جووه قولتلها انتي كنتي مكتفاني وكنت هنزل جوه قالت غصب عني بوستها من شفايفها وقعدت مابين رجليها ومسكت قميصها مسحت زوبري وكسها وبطنها غرقانين من لبني
وشعر كسها مليان لبن مني ومنها
نمت حنبها وبقولها انتي نزلتي مرتين بهدلتي الدنيا ياريت اجبلك كل يوم دليفري وبضحك
هيا ضحكت وقالت قوم بقي وقفت وانا بظبط بنطلوني وقولتلها قومي قالت مش هقدر انزل انت وكلمني لما تنزل قولتلها ماشي نزلت ابوس شفايفها وطلعت بزازها الاتنين وبقولها المره الجايه هنيكهم بزوبري قالت مفيش مره جايه بقي وبتضحك قولتلها ده انا كنت محضرلك مفاجاءه قالت مفاجاءه ايه قولتلها غمضي عنيك وماتفتحيش غير ماقولك قللت حاضر غمضت وانا رجعت لورا وكسها غرفان مني ومنها روحت فتحتو وف لحظه دخلت لساني وهيا ااااه بس كفايه وانا بلحس كسها اووووي وهيا ااااااه
واتا ماسك اوووي فيها وبلحس كسها وبعد ٥ دقايق من لحس كسها وهيا كانت خلاص مستسلمه نزلت تاني ع وشي وانا مسحت وشي وروحت اغسل وشي ورجعت كانت نايمه اودامي الروب مفتوح وقميص نوم لحد ركبتها والقميص مرفوع لحد بطنها وبزازها كلها بره انا ظبطت وفتحت الباب براحه وخرجت ونزلت فتحت البوابه ومشيت وانا وصلت عند الكوبري طلخا ورنيت عليها مردتش ولما روحت كلمتها ردت وقالت كنت نايمه ولسه صاحيه وفضلنا نتكلم وقالت هدخل اتشطف وكلمك روقت نفسها وبنتها وصلت وفتحنا العبه وبقينا نلعب وانا بكلمها ف الي حصل وهيا مبسوطه بس مش عايزه تفتح ف الموضوع وكنت كل ماندخل بيت اقولها كلام سكس عايزك وانتي بتلعبي مع صحابك اكون انا عندك وفضل ابوس فيك وانتي فاتحه المايك قالت عايز تفضحني قولتلها وقت ماجي ادخلو هتقفلي المايك هيا قالت ب وسخ وبقت تتكلم معايا ف الجنس كل ليله وترقصلي وانا اوريها زوبري وتحكيلي كانت حسا ب ايه وهيا مكنتش عرفه ان احنا ممكن نوصل لدرجه دي هيا عملها حسابها بالكتير اووي بوسه بقيت كل ليله انيكها فون لحد مافي يوم اتفقنا اننا نتقابل بره بليل وطلعت استنيتها ع البحر بليل اتقبلنا وسلمت عليها وفضلنا مشبين نتكلم ودخلنا جزيره الورد جوه وقعدنا مع بعض نضحك ونهزر وناكل وقعدنا ف حتي بعيده خالص عن الناس كانت ع البحر ومفيش حد خالص قعدنا وهيا خدها ع كتفي كانها مراتي او حبيبتي وانا ماسك ايديها وقولتلها تاجي نعمل واحد بصتلي وقالت انت مجنون قولتلها اها اوووي وحطيت ايديها ع زوبري قولتلها بيوجعني اوووي ياسمر قولتلها ماتخفيش محدش خنا هالص والي عجبني هيا بتحسس ع زوبري وبتقولي انا مش عارفه بسمع كلامك ليه
مسكت بزها من فوق قميص ونزلت فيها بوس وقولتلها بتعرفي تمصي قالت مجربتش بس حبه اجرب وطلعت زوبري وهيا نزلت تمص وانا ببص حوليه مستحيل حد ياجي المكان ده غير لو هينيك واحده زيي وهيا بتمص زوبري كانت نااار سالتها قالت من افلام السكس وبقت تمص
وقالت كفايه يلا بسرعه قبل ماحد ياجي راحت وقفه ع ركبتها وقلعت البنطلون وكانت لبسه شورت مغطي طيزها بس قلعتو ومكنتش لبسه كلوت قولتلها انتي عمله حسابك بقي قالت ايوه يلا بسرعه ولقيتها بتكتم بوقها انا قولتلها عايز الحس كسك قالت مش دلوقتي بعدين انا وقف وراها وتفيت ع زوبري وحطيتو ع شفايف كسها ودخلتو ف كسها براحه وهيا اااااه وهيا كتمه لوقها وانا فضلت انيك ف كسها بنفس الوضع ١٠ دقايق وهيا ااااااه ااااااااه وانا بقولها انزل فين قالت جووووه جووووه انا عمله حسابي
وانا بضرب ع طيزها وزوبري بينزل ف كسها لبن كتير اوووي وحااسس ان لبني مش عايز يخرج وهيا ااااااه ااااااه وانا خرجت زوبري وهيا لبست الشورت ولبست بنطلونها وبتبص حولين نفسها وقعدت وانا مسحت زوبري ودخلتو وقعدنا وقالت لبنك ناااار ف كسي بيخرج من كسي دلوقتي قولتلها هيظهر ع البنطلون قالت لا الشورت هيشربو وقعدت ف حضني وبقينا نتكلم وانعا مبسوطه معايا وحسيت بخطوات ببص لقيت راجل كبير جاي علينا بيقولنا ايه مقعدكم هنا قولتلها ازيك ياحج معلش قاعد مع المدام شويه بعيد عن وجع الدماغ قالي ماينفعش تقعد هنا غلط ولو حد شافكم انا الي هتحاسب
بولتلها لو مؤاخذه ياحج وطلعت ١٠٠ جنيه وقولتلو كل سنه وانت طيب ادعي **** يرزقنا بولد قعد يدعيلي وانا ماشي وبضحك وسمر بتضحك وركبتها المركبه ومزاجنا حلو وانا ماسك ايديها وروحت ولما وصلت كلمتها وبقينا نتكلم وقالت انها لسه ماتشطفتش ولبني لسه ف كسها وقالت مكنتش ملاحظ حاجه غريبه قولتلها هو انا كنت شايف حاجه قالت انا عملت حلاوه ل جسمي كلو قولتلها معلش انتي عرفه كنا مستعجلين اززاي بس اوعدك المره الجايه مش هرحم كسك وهفضل امصلك في لحد ماتنزلي ٥ مرات
وقولتلها ابعتهولي قالت لا لما تشوفو انت
وبقيت انيكها فون وكاميرا كل يوم وقالت ايه احلي حاجه بتحبها فيا قولتلها كل حاجه بس الحاجه الي بتخليني انيكك اكتر وبشراسه ان كسك ضيق اووي حاسس ان انتي بنت بنوت
قالت حرمني من المتعه دي مع ان هو كان بيحب ينكني دايما بس بعد ماسافر والفلوس بقت معاه كتير مابقاش عايز ينزل خالص
قولتلها احسن وهيا تقولي زوبرك لما دخل فيا اول مره كنت عايز اخليك تنام ع ضهرك وفضل انط ع زوبرك بس خايفه عليك انا تقيله فخليتك تعمل الي انت مرتاح في قولتلها عمرك ماركبتي ع جوزك قالت لا واتفقت معاها نتقابل بردو وقبلتها وسالتها ع بنتعا قالت مع حماتي وروحنا نفس المكان ولحست كسها ودخلت زوبري وفضلت انيك فيها ٢٠ دقيقه كامله ونزلت ف كسها ولبست ومشينا وقولت كويس ان الراجل مجاش كان هيقولي هنيك معاك وضحكت ومشينا وبقيت ع الوضع ده فتره لحد مافي يوم قالت بعد بكره البيت كلو رايح شرم الشيخ اسبوع يصيفو وانا قولتلهم انا تعبانه وبنتي هتروح معاهم وانا كنت رافضه بس ابوها قالي مدام مش هتروحي ودي البت
وفعلا بعد يومين روحت عند البيت وكلمتها الساعه ٤ للعصر وكان موجود زحمه عند المحل السوري وكان معايا عشا لينا كاني دليفري وعموما يعني بذات ف المنصوره محدش بيسالك كالع لمين غير البواب وهما معندهمش بواب
هيا نزلت تحت كاني بحسبها كانت خايفه وعملت نفسي بحسبها وقالت ثواني اجيبلك الباقي وهيا بتقولي ادخل دخلت ومقفلتش البوابه واحده واحده قفلتها وهيا وقفه وقالت حد شافك قولتلها لا قولتلها موجود كاميرات هنا قالت لا انا طلعت عليها واخدتها ف بوسه وهيا حضنتني وفضلت تبوس فيا وقلعتها الروب وكانت بقميص نوم ع الحم نزلت ع ركبي ونزلت لحس ف كسها
ورفعت قميصها ونزلت تحت وفضلت الحس ف كسها وكانت مفهوش شعرايه واحده وانا بلحس ف كسها وقالت تعالي فوق طلعت اودامي وانا بضرب طيزها واخدت روبها وطلعت وانا بشوف طيزها وهيا طالعه اول مادخلنا قفلت الباب وقلعت ملط خالص وهيا بصالي وقولتلها اقلعي ياشرموطه هيا قلعت القميص وبقينا ملط خالص ونزلت عليها بوس ومص بزاز ولحست كسها وهيا نايمه ع الارض وهيا نزلت ع ركبتها تمص زوبري زي الكلبه وبقت تمص ف زوبري زي المحترفه وتبلع بضاني انا وقف ومستغرب من مصها وفضلت تمص زوبري وتضربلي عشره وهيا بتمص وانا مستحملتش هيجانها ونزلت ف بوقها وهيا تفتو ع ايديها وبتدعكو ف كسها وفتحت رجليها وقالت تعبت قولتلها انتي شوفتي حاجه ياكسمك
وقفتها ودخلت بيها ع اوضه النوم مسحت كسها بالفرشه ونزلت لحس ف كسها ونزلت مره وانا بلحس ونضفت كسها بالساني ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها وهيا بتتكهرب تحتي

H6yQfmG.md.jpg
وهيا اااااه اااااه دخلو وانا بحكو ف كسها وروحت مدخلو ف كسها مره واحده وبقيت انيكها بعنف وهيا اااااه ااااااه وانا ازود ف النيك وهيا صوتها عالي وانا بنيكها ونمت عليها زفضلت ابوس وزوبري ف كسها داخل طالع وانا بنيكها براحه وبعدين ازود اووووي وهيا اهاتها ناااااار
قولتلها عايزك تقعدي ع زوبري قالت مش هبقي تقيله عليك قولتلها انا عايز زوبري مايخرجش من كسك يلا تعالي اقعدي ونطي ع زوبري
راحت عدلت نفسها وقعدت ع بطني ورفعه نفسها وبصالي انا ماسك زوبري موقفو هيا نزلت بكسها ع زوبري براحه وووااااااااااااه زوبري دهل ف كسها
وهيا قعدت علي زوبري وبقت تنيك نفسها براحه طالعه نازله وكانت مبسوطه اوووي

H6yDnLv.md.jpg
بعد ٣ دقايق ع النيك براحه راحت قعدت ع زوبري وبقت تنط جامد وانا متمتع اوووي هيا كانت نزلتها صعبه بس انا مستحمل وهيا بقت تنط ع زوبري وتصرخ ااااااااه ااااااه كبير اوووي وانا ماسك بطنها احسس عليه وع بزازها
وهيا تنط وانا خليتها ترفع وسطها وبقيت انيكها جامد وهيا صوتها بقي عالي اوووي وانا مش رحمها راحت تدعك ف كسها اوووي وتنهج وخرجت زوبري من كسها وهيا بتدعك ولقيت حمام عسل نزل من كسها اتغرقت من عسلها
ولقيتها بتقعد ع زوبري تاني وانا بنيكها بردو
ومستحملتش نزلت ف كسها وهيا ااااااه
ااااه سخن اووووي ونمنا ف حضن بعض وقومنا وبالت نام معايا وكلمت اخويا وعرفتوو ان انا هنام عند صحبي وبليل جوزها رن عليها ونكها وبقت ترقصلو بقميص نوم ومبسوطه وجبتلو خياره وناكت نفسها بيها ولما خلص دخلت كملت نيك فيها ونزلت ف كسها وهيا طلبت عشا سمك وشربه سي فود واكلنا ونمنا ف حضن بعض للصبح
صحيت زوبري وقف وهيا جزبي لبسه تشيرت وكلوت قومت قلعتها الكلوت وهيا كانت نايمه
صحت لسه بتتكلم نيمتها ع بطنها ودخلت زوبري ف كسها وهيا نايمه

H6ymRxs.md.jpg
وبقيت انيك فيها وهيا صحت وانا بنيك ف كسها وشوفت خرم طيزها دخلت صباعي في وانا بنيكها هيا ولعت اكتر واهاتها بقت ناااار بتولع فيا
واتا بنيكها وقبل مانزل خرجتو ونزلت ع طيزعا

H6ypF7S.md.jpg
ونزلت لبني ع طيزها ونمت جنبها ع بطنها وايدي ع طيزهاوبقيت ابعبص طيزها وكسها ونمت تاني وصحيت الساعه ١١ كانت صحت فطرت معاها وهيا لبسه قميص نوم بعد العصر اخدتها ع السلم وبقيت انيكها ع السلم واودام شقه حماتها ونزل ف كسها وع وشها وكنت بروح ورحع تاني انام عندها فضلت انيك فيها طول الاسبوع ونزل ف كل حته ف جسمها ونكتها ف كل حتي ف البيت
وكنت اخر مره هنيكها كنا العصر وهيا كلمت حماتها قالتلها انا هنركب العربيه يعني ع بعد العشا وانا علطول اخدتها ع السرير قلعتها تحت كلو واحنا ع السرير ورجلي ع الارض ودخلتو ف كسها

H6yy1te.md.jpg
وفضلت انيك ف نفس الوضع ده وضرب طيزها ودخلت صباع ف طيزها وبنيكها وهيا اااااااااه ااااااااااه ونزلت عسلها ع السرير وزوبري لسه ف كسها وبنيكها اووووي قالت خليني انيك نفسي بزوبرك قبل ماتمشي نمت ع ضهري وهيا طلعت فوقي بالعكس وقعدت ع زوبري وبقت تنزل براحه وف الاخر شدت ف النيك وانا بنيكها وهيا ااااااه ونزلت ف كسها لبني ولقيتها لسه بتنط ع زوبري وانا زوبري لسه وقف ولبني بيخرج من كسها

HP99ub1.md.jpg
بقت تروح وترجع وزوبري ف كسها وانا حاسس ان انا ف الجنه وزوبري لسه ف كسها وهيا بتنط وبعد شوي ع نفس الوضع مستحملتش ونزلت تاني ف كسها وهيا زوبري لسه ف كسها وقعدت تدعك ف كسها جامد وبعد دقيقه نزلت عسلها ع فخادي وزوبري قومنا اتشطفنا وخرجنا وقالت مبروك
بقولها ع ايه قالت هتبقي اب وبتضحك بقولها ازاي قالت الااسبوع ده كلو شوفت نزلت كام مره مكنتش واخده حبوب بقولها ليه قالت عايزه اخلف منك قولتلها هتتفضحي كده
قالت ليه تعالي بس اخدتني ع الانتريه وقعدت ف حضني وقعدت تحكيلي ان جوزها جاي الاسبوع الجاي وقالها اعملي نفسك تعبانه وهخليهم يروحو شرم واذا صممو البت تروح مش مشكله وبعدين هاجي اروح انا وانتي عشان عايز ولد ولا ولدين وانا عايز اخلف منك انت وانا نزلت فيها بوس ودخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيكها مع ان انا عارف اني خلاص مش قادر ونزلت ف كسها تاني ولبست ومشيت ع المغرب روحت كلمتها وفضلنا نتكلم وهما وصلو
ولعبنا وكانت تقعد تقولي شوف الرقصه دي ىقصات ببجي وتقولي عايزه ارقصهالك واقعد ع زوبرك والخ الخ الخ وف يوم جوزها نزل واخدها مصيف اسبوع كامل وهيا بتكلمني لما بيكون بره ع البحر تفضل تكلمني وتحكيلي نكها ازاي
وتوريني كسها وحاليا سمر حبله ف الشهر ال٧
ف بطنها تؤام واد وبنت وجوزها سافر تاني وانا كنت بكلمها وتقولي دول ولادك انت
وكانت توريني كسها وطيزها واتفقنا ان انا اروح ليها تاني بتاع دليفري واانيكها بتقولي عايزك بقالي ٨ شهور مالمستنيش واتفقت ان انا اروح ليها بعد بكره وانيكها
_________
واي جديد هيحصل هكملو هنا
 
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Gattuso, Aol, العمده المصري و 20 آخرين
المرة الجاية قولها تعالى فى شقة فى بوشنكى عايزة نشوفها 😂😂😂😂
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عاشق المزة الميلف و صاحب نفسي
جامدة يا كبير وكلن بتاعت خالتي وبنتها ومراتب واختها ياسمين
 
دائما قصصك رووووعه وانا متابع جديدك باستمرار
 
القصه دي ٨٠٪ حقيقه

انا اسمي علي عندي ٢٦ سنه لسه ماتجوزتش زي حال اي شب طالع عيني ويدوب اليوم الي بنشتغلو بيروح ف نفس اليوم كنت بلعب ببجي بليل اتعرفت علي بنت من المنصوره المحافظه اسمها سمر كانت متجوزه وعندها بنت ٧سنين
هيا عندها دلوقتي ٣٠سنه
اتعرفت عليها من ٣ سنين بالظبط
بقينا اصحاب اووي وبنتكلم واتس والي عرفتو ان جوزها مسافر من ٤ سنين ف السعوديه بالمعني الصح كلب فلوس اول حاجه جات ف دماغي طبعا انتم عرفين زي اي شب يعني انتي محدش ناكك من اربع سنين وطبعا كنت شوفت صورتها جسمها مليان شوي بزاز كبيره وطيز كبيره والي عرفتو انها كانت طخينه اووي وعملت عمليه وبقت ٨٥ كيلو بزاز كبيره وطيز كذالك بس لبسه كلو جينز كانها كانت محرومه من لبسهم كانت كل ماتخرج تفرجني ع لبسها وانا عيني علي صدرها الكبير او طيزها الكبيره كنت بضرب عليها عشرات
وكنا طول اليل نلعب مع بعض ف ببجي
وف مره كنا بنلعب مع ناس صحابنا وهيا كان نفسها توصل ايس ديمونيتر الي تحت الكونكر ده ده مستوي ف العبه يعني
المهم كان معانا اتنين تبعها ثحبها صبيان ماتعرفه عليهم من العبه بردو كانو بردين كانو مش بيحبو يكمبرو وبتموت وبتنزل نقط نزلنا ف اول الجيم نزلت نقط كتير وقفلت طلعت من الناس دي وهما لسه بيلعبو بكلمها ف العبه كانت بتعيط قلبهم ضعيف اوي 😅
قولتلها يابنتي دي لعبه والخ الخ
المهم قولتلها تعالي وانا اوصلك وفعلا بعد ٤ ساعات لعب وصلتها وكانت مبسوطه قولتلها عايز بوسه بقي ولقيتها بعد دقيقه بعتتلي فيديو عشر دقايق تبوسني وتضم شفايفها وتعطيني بوسه وانا زوبري بقي حديده من الفيديو الصغير ده والي هيموتني اكتر الشياله بتاعت قميص النوم دي
ااااه ياني كنت خلاص كل فتره كانت بتبعلي فيديو لحد مافي يوم بعتتلي ف يوم بعتتلي فيديو نص دقيقه وهيا بتطلع لسانها وتحركو وتعض ع شفايفها وتدخل لسانها جوه بقها وتلعب ف خدها انا زوبري بقي ناااار ضربت عشره ع الفيديو بس كنت بمسح الفيديو اول باول خوف عليها بس وعشان هيا كانت واثقه فيا فعلا
وكنت بقولها نكت سكس وبقيت اشتم الناس ف العبه ياكسمكم ياولاد المتناكه وهيا تضحك وبقت تشتم كمان ارتاحنا لبعض اوي وبقت كل حاجه مكشوفه بس انا مش عارف اقولها كلمه وحشه زي اجيلك انيكك عايزك اي حاجه من كده
ف مره كنت بكلمها مسنجر ولقيت صوره عروسه حطه مكان بزازها منديل وحاجات بعتلها وقولتلها كلكم كده وكلام كتير تريقه
ولقيتها بتقولي فشر ولقيتها بعته صوره اااااه نااااار رقبتها لحد نص بطنها ولبسه قميص نوم وشق بزازها ظاهر وبزازها نزله شوي
وقولتلها دي مش صورتك حلفت انها صورت وصورت تاني من زويه تانيه وانا كنت متاكد اصلا انها هيا وبزازها جننتني وبذات شق بزازها
قولتلها اقولك ع حاجه وماتزعليش قالت انا عرفه هتقول ايه بس بلاش عشان خطري
مردتش اتكلم تاني وهيا قالت شويه وكلمك انا كنت عايز اقولها بزازك حلوه اوووي عايز اشوف حلمة بزازك بس مقدرتش
هيا قاعده ف عماره مع اهل جوزها
ابو جوزها مات البيت كان من خمس ادوار الكرچات من تحت مفتوح مطعم لناس سوريين
وحماتها ف الدور الاول وهيا التاني واخو جوزها ف الدور التالت واخو جوزها مطلق
المهم بقيت اتكلم معاها بقالي سنتين
ف مره قالت نفسي اكل فسيخ قولتلها عنيه اجيبلك فسيخ قالت منين قولتلها من نبروه احلي فسيخ واتفقت معاها وقالت ابعتهم مع اي حد دليفري قولتلها وليه اجيلك انا كاني دليفري قالت لا ماينفعش وكلمه من هنا وكلمه من هنا قولتلها انتي افتحي البوابه كاني بتاع دليفري عادي هطلع احسبك واخد فلوسي ونزل وخلاص
وهيا اصلا متعوده يجيلها دليفري علطول
تقريبا كل اكلهم دليفري اتفقت معاها
وبعد يومين كلمتها وعرفتها ان انا اشتريت الفسيخ كانت الساعه ٩ الصبح قالت يابني الناس نايمه قولت احسن كده وفعلا ركبت ميكروباص ونزلت المكان وانا بكلمها وعرفتني العماره بالظبط وكان في محل سوري تحت لسه بيفتح وانا قولتلها انا تحت افتحي البوابه وفعلا فتحت البوابه طلعت وقفلت ورايا الدور التاني ولقيتها مستنياني
ع الباب ولبسه روب اسود طويل وبكمام طلعت وسلمت عليه بصوت واطي وسالتها عن بنتها قالت ف المدرسه من الصبح وقالت يلا انزل بقي قولتلها اخد بوسه قبل مامشي بقي وهيا ممانعه خالص بس انا صممت وقولتلها خلاص اعطيني بوسه زي الي كنت بتعطهاني وانتي بتطلعي لسانك وانا كنت مصمم وهيا قالت طب بسرعه ومشي انا زوبري كان وقف لوحدو وقولتلها تعالي هنا شويه كانت وقفه ورا الباب وهيا خافت اوي وانا ببصلها وسمعنا صوت ف باب فوق بيتفتح هيا اترعبت وانا دخلت براحه وهيا قفلت بابها براحه خااالص وعنيها ع العين السحريه وانا ببص ع جسمها
وقالت الحمد @@ نزل بقولها مين قالت اخو جوزي رايح الزفت الشغل قولتلها يلا عشان انزل وقفت وبتطلع لسانها وبقت تحركو يمين وشمال
وتعض ع شفايفها انا زوبري كان خلاص نااار من منظر سمر قربت منها بلمح البصر وكنت واخد شفايفها ف بوسه وهيا بتزوق وخايفه تعلي صوتها وانا بحضنها وببوس شفايفها
وهيا ممنعه وكنت زقيتها ع الباب انا كنت عصب شوي انا صنيعي سيراميك اصلا هيا كانت طولي انا ١٧٣ وهيا حوالي ١٧٠
وانا ببوس فيها وف لحظه حطيت ايدي ع بزها الي كان كبير وبقيت ادعك في كنت اول مره المس واحده بصراحه بقيت ادعك ف بزها اوووي وشفايفها بتبوس كل حته ف وشها وكنت عايز اتحكم فيها باي طريقه حطيت ايدي مابين الروب عند كسها بطنها كانت مليانه شوي بس لمست كسها من فوق قميص النوم هيا قالت اااه بتعمل ايه ياعلي ماينفعش بس بصوت واطي
بصتلها وانا ايدي ع كسها وبحركها براحه
قولتلها مش لبسه كلوت ياسمسم الجو حر عليه عايز الحسو ليك بتحبي الحس وهيا ساكته وراحت مدمعه انا زعلت اووي قولتلها خلاص ماتعيطيش انا بحبك @@ وغصب عني بعدت عنها وهيا بتعيط وراحت قغدت ع الانتريه انا قعدت جنبها وكنت زعلان قربت منها وبقولها معلش غصب عني ياسمر وبطبطب عليها وانا قعدت جنبها وشايف صدرها من فوق والروب كان اتفتح شوي من فوق وقولتلها بس اعذريني بردو لما اكون مع القمر ده لوحدنا ومحدش لمسها من اربع سنين عايزاني اعمل ايه اخد بعضي ومشي هيا ضحكت وانا مسحت دموعها وقولتلها بنتك بتاجي امتي قالت الضهر
قولتلها طب انا همشي بس عشان خطري عايز بوسه من شفايفك برضاك وهمشي علطول هيا سكتها وانا حطيت ايدي ع رقبتها
وبحسس عليها وهيا بصالي قربت منها واخدت شفايفها ف بوسه براحه وبقيت ابوس شفايفها الي تحت وواحده واحده اتجاوبت معايا وانا بقيت ابوسها وطعم شفايفها تجنن
ورجعت ورا شويه وببصلها كانت مغمضه عنيها
بقولها فكره لما بعتلي صور صدرك وقولتلك اقولك ع حاجه وانتي قولتي بلاش عرفه كنت هقولك ايه
بصتلي وقالت ايه انا بوستها من شفايفها وقولتلها عايز اشوف حلمة بزازك ومصمهم هيا بصتلي وانا بوستها وحطيت ايدي ع بزها مسكتو جامد وهيا دمجانه ف البوسه وروحت قرصت حلمتها
وهيا بصتلي وقالت كفايه بقي
قولتلها حاضر واخدت شفايفها ف بوسه تاني وانا بدعك بزها جامد ولقيتها اتجاوبت معايا جامد دخلت ايدي من تحت القميص ومسكت بزها هيا بتبعد وانا بقرب وببوسها لحد ماهيا نامت ع ضهرها وانا فوقها ونزلت فيها بوس وف لحظه كنت مخرج بزها وفعص في وبلعب ف حلماتها
وانا زوبري وقف ع بطنها بيخبط ف بطنها
وقالت كفايه عشان خطري قولتلها حاضر اخر حاجه بس وهمشي ووعدك مش هعمل حاجه بعدها وهيا حاجه ايه انا نزلت ع بزها اخدتو ف بوقي وحلمت بزها قد نص عقله الصباع
وبقيت امصمص فيها جامد وهيا مش بتتكلم
وف لحظه خرجت التاني وبقيت ابدل مابينهم
وخمس دقايق امص فيهم ورجعت امص ف شفايفها قولتلها وانتي بتلعبي معايا بتقعدي فين قالت ف اوضه النوم قولتلها قومي وريني كده راحت وقفه وبتدخل بزازها وبتمسح شفايفها ودخلت وراها ولقيت دراع للتلفون وهيا بتلعب وقولتلها بتلعبي وانتي قاعده قالت لا نايمه وقولتلها ازاي كانت قلقانه قولتلها ماتخفيش انا مش هلمسك بس عايز اشوفك وانتي بتلعبي معايا بالظبط وهيا قالت حاضرب راحت نايمه ع ضهرها والروب كل جنب راح ف حته وفخادها بيضه قولتلها بعد كده وانا بلعب معاك هتخيل نفس الوضع ده كده وهيا بتقوم روحت مسكت شفايفها بوس وراقد بوسطي الي فوق غليها
وانا ببوسها وهيا اتجاوبت معايا وانا ف لحظه كنت راقد فوقها بجسمي كلو وكان نفسي المس كسها وبقيت اخد جنب كده انام ع جنبي وانا ببوسها وفعلا ده الي حصل
بصتلها وبقولها مش عايزك تخافي مني ياسمسم انا بعزك ومش هعمل حاجه تضرك ابدا وحطيت ايدي ع كسها من فوق القميص وهيا بصالي قولتلها ماتخفيش وبقيت ادعك كسها مكنتش لبسه كلوت تحت القميص فضلت ادعك كسها وهيا اهاتها بتطلع وانا صباعي الوسطاني رايح جاي ع كسها من اولو لاخرو ودخلتو ف كسها بقميص نومها وهيا طلعت اااه مع هزت جسمها وحسيت انها كده خلاص لو عملت ايه مش هتتكلم دخلت ايدي من تحت القيص وحطيت ايدي ع كسها كان في شعر شوي وفضلت امسك زنبورها وعسل بينزل من كسها ودخلت صباعي ف كسها كلو ونزلت عليها بوس وانا ببوس وهيا وسطها زي الافعي بيتحرك وبقيت انيكها اوووي بصباعي وصوتها بقي عالي ولقيتها بتنزل عسل من كسها غرق القميص والسرير وهيا بتنهد انا كنت نايم ع جنبي حطيت ايدي ع زوبري وفتحت السوسته والزرار وطلعتو من البوكسر وهيا مش واخده بالها انا زوبري ١٨ سنتي اسود شوي وطخين بس مش اوي يعني
وف ثانيه كنت رافع قميصها ونايم فوقها وزوبريةمسكو وحطيتو ع كسها وهيا بصالي وتقولي بلاش هحبل منك وهتبقي فضيحه قولتلها انا مش هدخلو ماتخفيش انا بس عايز انزل لبني ع كسك عشان امشي وهيا رفضت بس انا ولا ف دماغي قولتلها انا ممكن ادخلو ف كسك وهفضل انيك فيك لحد مانزل ف كسك غصب عني
انما لو سبتيني هفضل احك زوبري ف كسك ونزل بره كسك واقنعتها وف لحظه دخلت راس زوبري ف كسها هيا ااااه ماتفقناش ع كده انا خرجتو وقعدت مابين رجليها وماسك زوبري وهيا بصالي وبصه لزوبري اكتر روحت قولتلها عجبك ياقمر
مردتش حطيتو ع كسها وفضلت ادعكو ف كسها وهيا بتغمض عنيها وسايحه خالص دخلت راسو وهيا ولا هنا اهات وخلاص وانا بدعك ف كسها ولقيتها بتنزل عسل تاني واهاتها شغاله وانا ببل زوبري من عسلها روحت حطيت راس زوبري ع اول كسها ونمت فوقها ورافع وسطي وبقولها مبسوطه وهيا مش بتتكلم دخلت راس زوبري سمعت اهاا مكتومه وانا نزلت بوس ف شفايفها وهيا حضنت رقبتي وبقت تبوسني اوووي وروحت دخلت زوبري كلو ف كسها وانا فوقها وهيا اااااه اااااه وانا بنيك فيها براحه وهيا اهاتها مزاج ف النيك بقيت انيكها وبوس فيها ولقيتها كسها كانو بيشفط زوبري وعايز لبن يروي كسها المحروم
وحسيت ان انا هنزل خلاص سحبت نفسي بالعافيه كانها مش عايزاني اقوم من عليها
وكانت حضناني من ضهري وقبل مانزل بثواني كنت رفعت وسطي وبقيت انطر لبني ع كسها وبطنها وانا مش عارف امسك زوبري من حضن سمر ولبني نزل ع بطنها وكسها وريحت وسطي زوبري نام ع كسها وقالت كويس انك منزلتش جووه قولتلها انتي كنتي مكتفاني وكنت هنزل جوه قالت غصب عني بوستها من شفايفها وقعدت مابين رجليها ومسكت قميصها مسحت زوبري وكسها وبطنها غرقانين من لبني
وشعر كسها مليان لبن مني ومنها
نمت حنبها وبقولها انتي نزلتي مرتين بهدلتي الدنيا ياريت اجبلك كل يوم دليفري وبضحك
هيا ضحكت وقالت قوم بقي وقفت وانا بظبط بنطلوني وقولتلها قومي قالت مش هقدر انزل انت وكلمني لما تنزل قولتلها ماشي نزلت ابوس شفايفها وطلعت بزازها الاتنين وبقولها المره الجايه هنيكهم بزوبري قالت مفيش مره جايه بقي وبتضحك قولتلها ده انا كنت محضرلك مفاجاءه قالت مفاجاءه ايه قولتلها غمضي عنيك وماتفتحيش غير ماقولك قللت حاضر غمضت وانا رجعت لورا وكسها غرفان مني ومنها روحت فتحتو وف لحظه دخلت لساني وهيا ااااه بس كفايه وانا بلحس كسها اووووي وهيا ااااااه
واتا ماسك اوووي فيها وبلحس كسها وبعد ٥ دقايق من لحس كسها وهيا كانت خلاص مستسلمه نزلت تاني ع وشي وانا مسحت وشي وروحت اغسل وشي ورجعت كانت نايمه اودامي الروب مفتوح وقميص نوم لحد ركبتها والقميص مرفوع لحد بطنها وبزازها كلها بره انا ظبطت وفتحت الباب براحه وخرجت ونزلت فتحت البوابه ومشيت وانا وصلت عند الكوبري طلخا ورنيت عليها مردتش ولما روحت كلمتها ردت وقالت كنت نايمه ولسه صاحيه وفضلنا نتكلم وقالت هدخل اتشطف وكلمك روقت نفسها وبنتها وصلت وفتحنا العبه وبقينا نلعب وانا بكلمها ف الي حصل وهيا مبسوطه بس مش عايزه تفتح ف الموضوع وكنت كل ماندخل بيت اقولها كلام سكس عايزك وانتي بتلعبي مع صحابك اكون انا عندك وفضل ابوس فيك وانتي فاتحه المايك قالت عايز تفضحني قولتلها وقت ماجي ادخلو هتقفلي المايك هيا قالت ب وسخ وبقت تتكلم معايا ف الجنس كل ليله وترقصلي وانا اوريها زوبري وتحكيلي كانت حسا ب ايه وهيا مكنتش عرفه ان احنا ممكن نوصل لدرجه دي هيا عملها حسابها بالكتير اووي بوسه بقيت كل ليله انيكها فون لحد مافي يوم اتفقنا اننا نتقابل بره بليل وطلعت استنيتها ع البحر بليل اتقبلنا وسلمت عليها وفضلنا مشبين نتكلم ودخلنا جزيره الورد جوه وقعدنا مع بعض نضحك ونهزر وناكل وقعدنا ف حتي بعيده خالص عن الناس كانت ع البحر ومفيش حد خالص قعدنا وهيا خدها ع كتفي كانها مراتي او حبيبتي وانا ماسك ايديها وقولتلها تاجي نعمل واحد بصتلي وقالت انت مجنون قولتلها اها اوووي وحطيت ايديها ع زوبري قولتلها بيوجعني اوووي ياسمر قولتلها ماتخفيش محدش خنا هالص والي عجبني هيا بتحسس ع زوبري وبتقولي انا مش عارفه بسمع كلامك ليه
مسكت بزها من فوق قميص ونزلت فيها بوس وقولتلها بتعرفي تمصي قالت مجربتش بس حبه اجرب وطلعت زوبري وهيا نزلت تمص وانا ببص حوليه مستحيل حد ياجي المكان ده غير لو هينيك واحده زيي وهيا بتمص زوبري كانت نااار سالتها قالت من افلام السكس وبقت تمص
وقالت كفايه يلا بسرعه قبل ماحد ياجي راحت وقفه ع ركبتها وقلعت البنطلون وكانت لبسه شورت مغطي طيزها بس قلعتو ومكنتش لبسه كلوت قولتلها انتي عمله حسابك بقي قالت ايوه يلا بسرعه ولقيتها بتكتم بوقها انا قولتلها عايز الحس كسك قالت مش دلوقتي بعدين انا وقف وراها وتفيت ع زوبري وحطيتو ع شفايف كسها ودخلتو ف كسها براحه وهيا اااااه وهيا كتمه لوقها وانا فضلت انيك ف كسها بنفس الوضع ١٠ دقايق وهيا ااااااه ااااااااه وانا بقولها انزل فين قالت جووووه جووووه انا عمله حسابي
وانا بضرب ع طيزها وزوبري بينزل ف كسها لبن كتير اوووي وحااسس ان لبني مش عايز يخرج وهيا ااااااه ااااااه وانا خرجت زوبري وهيا لبست الشورت ولبست بنطلونها وبتبص حولين نفسها وقعدت وانا مسحت زوبري ودخلتو وقعدنا وقالت لبنك ناااار ف كسي بيخرج من كسي دلوقتي قولتلها هيظهر ع البنطلون قالت لا الشورت هيشربو وقعدت ف حضني وبقينا نتكلم وانعا مبسوطه معايا وحسيت بخطوات ببص لقيت راجل كبير جاي علينا بيقولنا ايه مقعدكم هنا قولتلها ازيك ياحج معلش قاعد مع المدام شويه بعيد عن وجع الدماغ قالي ماينفعش تقعد هنا غلط ولو حد شافكم انا الي هتحاسب
بولتلها لو مؤاخذه ياحج وطلعت ١٠٠ جنيه وقولتلو كل سنه وانت طيب ادعي **** يرزقنا بولد قعد يدعيلي وانا ماشي وبضحك وسمر بتضحك وركبتها المركبه ومزاجنا حلو وانا ماسك ايديها وروحت ولما وصلت كلمتها وبقينا نتكلم وقالت انها لسه ماتشطفتش ولبني لسه ف كسها وقالت مكنتش ملاحظ حاجه غريبه قولتلها هو انا كنت شايف حاجه قالت انا عملت حلاوه ل جسمي كلو قولتلها معلش انتي عرفه كنا مستعجلين اززاي بس اوعدك المره الجايه مش هرحم كسك وهفضل امصلك في لحد ماتنزلي ٥ مرات
وقولتلها ابعتهولي قالت لا لما تشوفو انت
وبقيت انيكها فون وكاميرا كل يوم وقالت ايه احلي حاجه بتحبها فيا قولتلها كل حاجه بس الحاجه الي بتخليني انيكك اكتر وبشراسه ان كسك ضيق اووي حاسس ان انتي بنت بنوت
قالت حرمني من المتعه دي مع ان هو كان بيحب ينكني دايما بس بعد ماسافر والفلوس بقت معاه كتير مابقاش عايز ينزل خالص
قولتلها احسن وهيا تقولي زوبرك لما دخل فيا اول مره كنت عايز اخليك تنام ع ضهرك وفضل انط ع زوبرك بس خايفه عليك انا تقيله فخليتك تعمل الي انت مرتاح في قولتلها عمرك ماركبتي ع جوزك قالت لا واتفقت معاها نتقابل بردو وقبلتها وسالتها ع بنتعا قالت مع حماتي وروحنا نفس المكان ولحست كسها ودخلت زوبري وفضلت انيك فيها ٢٠ دقيقه كامله ونزلت ف كسها ولبست ومشينا وقولت كويس ان الراجل مجاش كان هيقولي هنيك معاك وضحكت ومشينا وبقيت ع الوضع ده فتره لحد مافي يوم قالت بعد بكره البيت كلو رايح شرم الشيخ اسبوع يصيفو وانا قولتلهم انا تعبانه وبنتي هتروح معاهم وانا كنت رافضه بس ابوها قالي مدام مش هتروحي ودي البت
وفعلا بعد يومين روحت عند البيت وكلمتها الساعه ٤ للعصر وكان موجود زحمه عند المحل السوري وكان معايا عشا لينا كاني دليفري وعموما يعني بذات ف المنصوره محدش بيسالك كالع لمين غير البواب وهما معندهمش بواب
هيا نزلت تحت كاني بحسبها كانت خايفه وعملت نفسي بحسبها وقالت ثواني اجيبلك الباقي وهيا بتقولي ادخل دخلت ومقفلتش البوابه واحده واحده قفلتها وهيا وقفه وقالت حد شافك قولتلها لا قولتلها موجود كاميرات هنا قالت لا انا طلعت عليها واخدتها ف بوسه وهيا حضنتني وفضلت تبوس فيا وقلعتها الروب وكانت بقميص نوم ع الحم نزلت ع ركبي ونزلت لحس ف كسها
ورفعت قميصها ونزلت تحت وفضلت الحس ف كسها وكانت مفهوش شعرايه واحده وانا بلحس ف كسها وقالت تعالي فوق طلعت اودامي وانا بضرب طيزها واخدت روبها وطلعت وانا بشوف طيزها وهيا طالعه اول مادخلنا قفلت الباب وقلعت ملط خالص وهيا بصالي وقولتلها اقلعي ياشرموطه هيا قلعت القميص وبقينا ملط خالص ونزلت عليها بوس ومص بزاز ولحست كسها وهيا نايمه ع الارض وهيا نزلت ع ركبتها تمص زوبري زي الكلبه وبقت تمص ف زوبري زي المحترفه وتبلع بضاني انا وقف ومستغرب من مصها وفضلت تمص زوبري وتضربلي عشره وهيا بتمص وانا مستحملتش هيجانها ونزلت ف بوقها وهيا تفتو ع ايديها وبتدعكو ف كسها وفتحت رجليها وقالت تعبت قولتلها انتي شوفتي حاجه ياكسمك
وقفتها ودخلت بيها ع اوضه النوم مسحت كسها بالفرشه ونزلت لحس ف كسها ونزلت مره وانا بلحس ونضفت كسها بالساني ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها وهيا بتتكهرب تحتي

H6yQfmG.md.jpg
وهيا اااااه اااااه دخلو وانا بحكو ف كسها وروحت مدخلو ف كسها مره واحده وبقيت انيكها بعنف وهيا اااااه ااااااه وانا ازود ف النيك وهيا صوتها عالي وانا بنيكها ونمت عليها زفضلت ابوس وزوبري ف كسها داخل طالع وانا بنيكها براحه وبعدين ازود اووووي وهيا اهاتها ناااااار
قولتلها عايزك تقعدي ع زوبري قالت مش هبقي تقيله عليك قولتلها انا عايز زوبري مايخرجش من كسك يلا تعالي اقعدي ونطي ع زوبري
راحت عدلت نفسها وقعدت ع بطني ورفعه نفسها وبصالي انا ماسك زوبري موقفو هيا نزلت بكسها ع زوبري براحه وووااااااااااااه زوبري دهل ف كسها
وهيا قعدت علي زوبري وبقت تنيك نفسها براحه طالعه نازله وكانت مبسوطه اوووي

H6yDnLv.md.jpg
بعد ٣ دقايق ع النيك براحه راحت قعدت ع زوبري وبقت تنط جامد وانا متمتع اوووي هيا كانت نزلتها صعبه بس انا مستحمل وهيا بقت تنط ع زوبري وتصرخ ااااااااه ااااااه كبير اوووي وانا ماسك بطنها احسس عليه وع بزازها
وهيا تنط وانا خليتها ترفع وسطها وبقيت انيكها جامد وهيا صوتها بقي عالي اوووي وانا مش رحمها راحت تدعك ف كسها اوووي وتنهج وخرجت زوبري من كسها وهيا بتدعك ولقيت حمام عسل نزل من كسها اتغرقت من عسلها
ولقيتها بتقعد ع زوبري تاني وانا بنيكها بردو
ومستحملتش نزلت ف كسها وهيا ااااااه
ااااه سخن اووووي ونمنا ف حضن بعض وقومنا وبالت نام معايا وكلمت اخويا وعرفتوو ان انا هنام عند صحبي وبليل جوزها رن عليها ونكها وبقت ترقصلو بقميص نوم ومبسوطه وجبتلو خياره وناكت نفسها بيها ولما خلص دخلت كملت نيك فيها ونزلت ف كسها وهيا طلبت عشا سمك وشربه سي فود واكلنا ونمنا ف حضن بعض للصبح
صحيت زوبري وقف وهيا جزبي لبسه تشيرت وكلوت قومت قلعتها الكلوت وهيا كانت نايمه
صحت لسه بتتكلم نيمتها ع بطنها ودخلت زوبري ف كسها وهيا نايمه

H6ymRxs.md.jpg
وبقيت انيك فيها وهيا صحت وانا بنيك ف كسها وشوفت خرم طيزها دخلت صباعي في وانا بنيكها هيا ولعت اكتر واهاتها بقت ناااار بتولع فيا
واتا بنيكها وقبل مانزل خرجتو ونزلت ع طيزعا

H6ypF7S.md.jpg
ونزلت لبني ع طيزها ونمت جنبها ع بطنها وايدي ع طيزهاوبقيت ابعبص طيزها وكسها ونمت تاني وصحيت الساعه ١١ كانت صحت فطرت معاها وهيا لبسه قميص نوم بعد العصر اخدتها ع السلم وبقيت انيكها ع السلم واودام شقه حماتها ونزل ف كسها وع وشها وكنت بروح ورحع تاني انام عندها فضلت انيك فيها طول الاسبوع ونزل ف كل حته ف جسمها ونكتها ف كل حتي ف البيت
وكنت اخر مره هنيكها كنا العصر وهيا كلمت حماتها قالتلها انا هنركب العربيه يعني ع بعد العشا وانا علطول اخدتها ع السرير قلعتها تحت كلو واحنا ع السرير ورجلي ع الارض ودخلتو ف كسها

H6yy1te.md.jpg
وفضلت انيك ف نفس الوضع ده وضرب طيزها ودخلت صباع ف طيزها وبنيكها وهيا اااااااااه ااااااااااه ونزلت عسلها ع السرير وزوبري لسه ف كسها وبنيكها اووووي قالت خليني انيك نفسي بزوبرك قبل ماتمشي نمت ع ضهري وهيا طلعت فوقي بالعكس وقعدت ع زوبري وبقت تنزل براحه وف الاخر شدت ف النيك وانا بنيكها وهيا ااااااه ونزلت ف كسها لبني ولقيتها لسه بتنط ع زوبري وانا زوبري لسه وقف ولبني بيخرج من كسها

HP99ub1.md.jpg
بقت تروح وترجع وزوبري ف كسها وانا حاسس ان انا ف الجنه وزوبري لسه ف كسها وهيا بتنط وبعد شوي ع نفس الوضع مستحملتش ونزلت تاني ف كسها وهيا زوبري لسه ف كسها وقعدت تدعك ف كسها جامد وبعد دقيقه نزلت عسلها ع فخادي وزوبري قومنا اتشطفنا وخرجنا وقالت مبروك
بقولها ع ايه قالت هتبقي اب وبتضحك بقولها ازاي قالت الااسبوع ده كلو شوفت نزلت كام مره مكنتش واخده حبوب بقولها ليه قالت عايزه اخلف منك قولتلها هتتفضحي كده
قالت ليه تعالي بس اخدتني ع الانتريه وقعدت ف حضني وقعدت تحكيلي ان جوزها جاي الاسبوع الجاي وقالها اعملي نفسك تعبانه وهخليهم يروحو شرم واذا صممو البت تروح مش مشكله وبعدين هاجي اروح انا وانتي عشان عايز ولد ولا ولدين وانا عايز اخلف منك انت وانا نزلت فيها بوس ودخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيكها مع ان انا عارف اني خلاص مش قادر ونزلت ف كسها تاني ولبست ومشيت ع المغرب روحت كلمتها وفضلنا نتكلم وهما وصلو
ولعبنا وكانت تقعد تقولي شوف الرقصه دي ىقصات ببجي وتقولي عايزه ارقصهالك واقعد ع زوبرك والخ الخ الخ وف يوم جوزها نزل واخدها مصيف اسبوع كامل وهيا بتكلمني لما بيكون بره ع البحر تفضل تكلمني وتحكيلي نكها ازاي
وتوريني كسها وحاليا سمر حبله ف الشهر ال٧
ف بطنها تؤام واد وبنت وجوزها سافر تاني وانا كنت بكلمها وتقولي دول ولادك انت
وكانت توريني كسها وطيزها واتفقنا ان انا اروح ليها تاني بتاع دليفري واانيكها بتقولي عايزك بقالي ٨ شهور مالمستنيش واتفقت ان انا اروح ليها بعد بكره وانيكها
_________
واي جديد هيحصل هكملو هنا
كمل يا برنس وما تتأخر
 
القصه دي ٨٠٪ حقيقه

انا اسمي علي عندي ٢٦ سنه لسه ماتجوزتش زي حال اي شب طالع عيني ويدوب اليوم الي بنشتغلو بيروح ف نفس اليوم كنت بلعب ببجي بليل اتعرفت علي بنت من المنصوره المحافظه اسمها سمر كانت متجوزه وعندها بنت ٧سنين
هيا عندها دلوقتي ٣٠سنه
اتعرفت عليها من ٣ سنين بالظبط
بقينا اصحاب اووي وبنتكلم واتس والي عرفتو ان جوزها مسافر من ٤ سنين ف السعوديه بالمعني الصح كلب فلوس اول حاجه جات ف دماغي طبعا انتم عرفين زي اي شب يعني انتي محدش ناكك من اربع سنين وطبعا كنت شوفت صورتها جسمها مليان شوي بزاز كبيره وطيز كبيره والي عرفتو انها كانت طخينه اووي وعملت عمليه وبقت ٨٥ كيلو بزاز كبيره وطيز كذالك بس لبسه كلو جينز كانها كانت محرومه من لبسهم كانت كل ماتخرج تفرجني ع لبسها وانا عيني علي صدرها الكبير او طيزها الكبيره كنت بضرب عليها عشرات
وكنا طول اليل نلعب مع بعض ف ببجي
وف مره كنا بنلعب مع ناس صحابنا وهيا كان نفسها توصل ايس ديمونيتر الي تحت الكونكر ده ده مستوي ف العبه يعني
المهم كان معانا اتنين تبعها ثحبها صبيان ماتعرفه عليهم من العبه بردو كانو بردين كانو مش بيحبو يكمبرو وبتموت وبتنزل نقط نزلنا ف اول الجيم نزلت نقط كتير وقفلت طلعت من الناس دي وهما لسه بيلعبو بكلمها ف العبه كانت بتعيط قلبهم ضعيف اوي 😅
قولتلها يابنتي دي لعبه والخ الخ
المهم قولتلها تعالي وانا اوصلك وفعلا بعد ٤ ساعات لعب وصلتها وكانت مبسوطه قولتلها عايز بوسه بقي ولقيتها بعد دقيقه بعتتلي فيديو عشر دقايق تبوسني وتضم شفايفها وتعطيني بوسه وانا زوبري بقي حديده من الفيديو الصغير ده والي هيموتني اكتر الشياله بتاعت قميص النوم دي
ااااه ياني كنت خلاص كل فتره كانت بتبعلي فيديو لحد مافي يوم بعتتلي ف يوم بعتتلي فيديو نص دقيقه وهيا بتطلع لسانها وتحركو وتعض ع شفايفها وتدخل لسانها جوه بقها وتلعب ف خدها انا زوبري بقي ناااار ضربت عشره ع الفيديو بس كنت بمسح الفيديو اول باول خوف عليها بس وعشان هيا كانت واثقه فيا فعلا
وكنت بقولها نكت سكس وبقيت اشتم الناس ف العبه ياكسمكم ياولاد المتناكه وهيا تضحك وبقت تشتم كمان ارتاحنا لبعض اوي وبقت كل حاجه مكشوفه بس انا مش عارف اقولها كلمه وحشه زي اجيلك انيكك عايزك اي حاجه من كده
ف مره كنت بكلمها مسنجر ولقيت صوره عروسه حطه مكان بزازها منديل وحاجات بعتلها وقولتلها كلكم كده وكلام كتير تريقه
ولقيتها بتقولي فشر ولقيتها بعته صوره اااااه نااااار رقبتها لحد نص بطنها ولبسه قميص نوم وشق بزازها ظاهر وبزازها نزله شوي
وقولتلها دي مش صورتك حلفت انها صورت وصورت تاني من زويه تانيه وانا كنت متاكد اصلا انها هيا وبزازها جننتني وبذات شق بزازها
قولتلها اقولك ع حاجه وماتزعليش قالت انا عرفه هتقول ايه بس بلاش عشان خطري
مردتش اتكلم تاني وهيا قالت شويه وكلمك انا كنت عايز اقولها بزازك حلوه اوووي عايز اشوف حلمة بزازك بس مقدرتش
هيا قاعده ف عماره مع اهل جوزها
ابو جوزها مات البيت كان من خمس ادوار الكرچات من تحت مفتوح مطعم لناس سوريين
وحماتها ف الدور الاول وهيا التاني واخو جوزها ف الدور التالت واخو جوزها مطلق
المهم بقيت اتكلم معاها بقالي سنتين
ف مره قالت نفسي اكل فسيخ قولتلها عنيه اجيبلك فسيخ قالت منين قولتلها من نبروه احلي فسيخ واتفقت معاها وقالت ابعتهم مع اي حد دليفري قولتلها وليه اجيلك انا كاني دليفري قالت لا ماينفعش وكلمه من هنا وكلمه من هنا قولتلها انتي افتحي البوابه كاني بتاع دليفري عادي هطلع احسبك واخد فلوسي ونزل وخلاص
وهيا اصلا متعوده يجيلها دليفري علطول
تقريبا كل اكلهم دليفري اتفقت معاها
وبعد يومين كلمتها وعرفتها ان انا اشتريت الفسيخ كانت الساعه ٩ الصبح قالت يابني الناس نايمه قولت احسن كده وفعلا ركبت ميكروباص ونزلت المكان وانا بكلمها وعرفتني العماره بالظبط وكان في محل سوري تحت لسه بيفتح وانا قولتلها انا تحت افتحي البوابه وفعلا فتحت البوابه طلعت وقفلت ورايا الدور التاني ولقيتها مستنياني
ع الباب ولبسه روب اسود طويل وبكمام طلعت وسلمت عليه بصوت واطي وسالتها عن بنتها قالت ف المدرسه من الصبح وقالت يلا انزل بقي قولتلها اخد بوسه قبل مامشي بقي وهيا ممانعه خالص بس انا صممت وقولتلها خلاص اعطيني بوسه زي الي كنت بتعطهاني وانتي بتطلعي لسانك وانا كنت مصمم وهيا قالت طب بسرعه ومشي انا زوبري كان وقف لوحدو وقولتلها تعالي هنا شويه كانت وقفه ورا الباب وهيا خافت اوي وانا ببصلها وسمعنا صوت ف باب فوق بيتفتح هيا اترعبت وانا دخلت براحه وهيا قفلت بابها براحه خااالص وعنيها ع العين السحريه وانا ببص ع جسمها
وقالت الحمد @@ نزل بقولها مين قالت اخو جوزي رايح الزفت الشغل قولتلها يلا عشان انزل وقفت وبتطلع لسانها وبقت تحركو يمين وشمال
وتعض ع شفايفها انا زوبري كان خلاص نااار من منظر سمر قربت منها بلمح البصر وكنت واخد شفايفها ف بوسه وهيا بتزوق وخايفه تعلي صوتها وانا بحضنها وببوس شفايفها
وهيا ممنعه وكنت زقيتها ع الباب انا كنت عصب شوي انا صنيعي سيراميك اصلا هيا كانت طولي انا ١٧٣ وهيا حوالي ١٧٠
وانا ببوس فيها وف لحظه حطيت ايدي ع بزها الي كان كبير وبقيت ادعك في كنت اول مره المس واحده بصراحه بقيت ادعك ف بزها اوووي وشفايفها بتبوس كل حته ف وشها وكنت عايز اتحكم فيها باي طريقه حطيت ايدي مابين الروب عند كسها بطنها كانت مليانه شوي بس لمست كسها من فوق قميص النوم هيا قالت اااه بتعمل ايه ياعلي ماينفعش بس بصوت واطي
بصتلها وانا ايدي ع كسها وبحركها براحه
قولتلها مش لبسه كلوت ياسمسم الجو حر عليه عايز الحسو ليك بتحبي الحس وهيا ساكته وراحت مدمعه انا زعلت اووي قولتلها خلاص ماتعيطيش انا بحبك @@ وغصب عني بعدت عنها وهيا بتعيط وراحت قغدت ع الانتريه انا قعدت جنبها وكنت زعلان قربت منها وبقولها معلش غصب عني ياسمر وبطبطب عليها وانا قعدت جنبها وشايف صدرها من فوق والروب كان اتفتح شوي من فوق وقولتلها بس اعذريني بردو لما اكون مع القمر ده لوحدنا ومحدش لمسها من اربع سنين عايزاني اعمل ايه اخد بعضي ومشي هيا ضحكت وانا مسحت دموعها وقولتلها بنتك بتاجي امتي قالت الضهر
قولتلها طب انا همشي بس عشان خطري عايز بوسه من شفايفك برضاك وهمشي علطول هيا سكتها وانا حطيت ايدي ع رقبتها
وبحسس عليها وهيا بصالي قربت منها واخدت شفايفها ف بوسه براحه وبقيت ابوس شفايفها الي تحت وواحده واحده اتجاوبت معايا وانا بقيت ابوسها وطعم شفايفها تجنن
ورجعت ورا شويه وببصلها كانت مغمضه عنيها
بقولها فكره لما بعتلي صور صدرك وقولتلك اقولك ع حاجه وانتي قولتي بلاش عرفه كنت هقولك ايه
بصتلي وقالت ايه انا بوستها من شفايفها وقولتلها عايز اشوف حلمة بزازك ومصمهم هيا بصتلي وانا بوستها وحطيت ايدي ع بزها مسكتو جامد وهيا دمجانه ف البوسه وروحت قرصت حلمتها
وهيا بصتلي وقالت كفايه بقي
قولتلها حاضر واخدت شفايفها ف بوسه تاني وانا بدعك بزها جامد ولقيتها اتجاوبت معايا جامد دخلت ايدي من تحت القميص ومسكت بزها هيا بتبعد وانا بقرب وببوسها لحد ماهيا نامت ع ضهرها وانا فوقها ونزلت فيها بوس وف لحظه كنت مخرج بزها وفعص في وبلعب ف حلماتها
وانا زوبري وقف ع بطنها بيخبط ف بطنها
وقالت كفايه عشان خطري قولتلها حاضر اخر حاجه بس وهمشي ووعدك مش هعمل حاجه بعدها وهيا حاجه ايه انا نزلت ع بزها اخدتو ف بوقي وحلمت بزها قد نص عقله الصباع
وبقيت امصمص فيها جامد وهيا مش بتتكلم
وف لحظه خرجت التاني وبقيت ابدل مابينهم
وخمس دقايق امص فيهم ورجعت امص ف شفايفها قولتلها وانتي بتلعبي معايا بتقعدي فين قالت ف اوضه النوم قولتلها قومي وريني كده راحت وقفه وبتدخل بزازها وبتمسح شفايفها ودخلت وراها ولقيت دراع للتلفون وهيا بتلعب وقولتلها بتلعبي وانتي قاعده قالت لا نايمه وقولتلها ازاي كانت قلقانه قولتلها ماتخفيش انا مش هلمسك بس عايز اشوفك وانتي بتلعبي معايا بالظبط وهيا قالت حاضرب راحت نايمه ع ضهرها والروب كل جنب راح ف حته وفخادها بيضه قولتلها بعد كده وانا بلعب معاك هتخيل نفس الوضع ده كده وهيا بتقوم روحت مسكت شفايفها بوس وراقد بوسطي الي فوق غليها
وانا ببوسها وهيا اتجاوبت معايا وانا ف لحظه كنت راقد فوقها بجسمي كلو وكان نفسي المس كسها وبقيت اخد جنب كده انام ع جنبي وانا ببوسها وفعلا ده الي حصل
بصتلها وبقولها مش عايزك تخافي مني ياسمسم انا بعزك ومش هعمل حاجه تضرك ابدا وحطيت ايدي ع كسها من فوق القميص وهيا بصالي قولتلها ماتخفيش وبقيت ادعك كسها مكنتش لبسه كلوت تحت القميص فضلت ادعك كسها وهيا اهاتها بتطلع وانا صباعي الوسطاني رايح جاي ع كسها من اولو لاخرو ودخلتو ف كسها بقميص نومها وهيا طلعت اااه مع هزت جسمها وحسيت انها كده خلاص لو عملت ايه مش هتتكلم دخلت ايدي من تحت القيص وحطيت ايدي ع كسها كان في شعر شوي وفضلت امسك زنبورها وعسل بينزل من كسها ودخلت صباعي ف كسها كلو ونزلت عليها بوس وانا ببوس وهيا وسطها زي الافعي بيتحرك وبقيت انيكها اوووي بصباعي وصوتها بقي عالي ولقيتها بتنزل عسل من كسها غرق القميص والسرير وهيا بتنهد انا كنت نايم ع جنبي حطيت ايدي ع زوبري وفتحت السوسته والزرار وطلعتو من البوكسر وهيا مش واخده بالها انا زوبري ١٨ سنتي اسود شوي وطخين بس مش اوي يعني
وف ثانيه كنت رافع قميصها ونايم فوقها وزوبريةمسكو وحطيتو ع كسها وهيا بصالي وتقولي بلاش هحبل منك وهتبقي فضيحه قولتلها انا مش هدخلو ماتخفيش انا بس عايز انزل لبني ع كسك عشان امشي وهيا رفضت بس انا ولا ف دماغي قولتلها انا ممكن ادخلو ف كسك وهفضل انيك فيك لحد مانزل ف كسك غصب عني
انما لو سبتيني هفضل احك زوبري ف كسك ونزل بره كسك واقنعتها وف لحظه دخلت راس زوبري ف كسها هيا ااااه ماتفقناش ع كده انا خرجتو وقعدت مابين رجليها وماسك زوبري وهيا بصالي وبصه لزوبري اكتر روحت قولتلها عجبك ياقمر
مردتش حطيتو ع كسها وفضلت ادعكو ف كسها وهيا بتغمض عنيها وسايحه خالص دخلت راسو وهيا ولا هنا اهات وخلاص وانا بدعك ف كسها ولقيتها بتنزل عسل تاني واهاتها شغاله وانا ببل زوبري من عسلها روحت حطيت راس زوبري ع اول كسها ونمت فوقها ورافع وسطي وبقولها مبسوطه وهيا مش بتتكلم دخلت راس زوبري سمعت اهاا مكتومه وانا نزلت بوس ف شفايفها وهيا حضنت رقبتي وبقت تبوسني اوووي وروحت دخلت زوبري كلو ف كسها وانا فوقها وهيا اااااه اااااه وانا بنيك فيها براحه وهيا اهاتها مزاج ف النيك بقيت انيكها وبوس فيها ولقيتها كسها كانو بيشفط زوبري وعايز لبن يروي كسها المحروم
وحسيت ان انا هنزل خلاص سحبت نفسي بالعافيه كانها مش عايزاني اقوم من عليها
وكانت حضناني من ضهري وقبل مانزل بثواني كنت رفعت وسطي وبقيت انطر لبني ع كسها وبطنها وانا مش عارف امسك زوبري من حضن سمر ولبني نزل ع بطنها وكسها وريحت وسطي زوبري نام ع كسها وقالت كويس انك منزلتش جووه قولتلها انتي كنتي مكتفاني وكنت هنزل جوه قالت غصب عني بوستها من شفايفها وقعدت مابين رجليها ومسكت قميصها مسحت زوبري وكسها وبطنها غرقانين من لبني
وشعر كسها مليان لبن مني ومنها
نمت حنبها وبقولها انتي نزلتي مرتين بهدلتي الدنيا ياريت اجبلك كل يوم دليفري وبضحك
هيا ضحكت وقالت قوم بقي وقفت وانا بظبط بنطلوني وقولتلها قومي قالت مش هقدر انزل انت وكلمني لما تنزل قولتلها ماشي نزلت ابوس شفايفها وطلعت بزازها الاتنين وبقولها المره الجايه هنيكهم بزوبري قالت مفيش مره جايه بقي وبتضحك قولتلها ده انا كنت محضرلك مفاجاءه قالت مفاجاءه ايه قولتلها غمضي عنيك وماتفتحيش غير ماقولك قللت حاضر غمضت وانا رجعت لورا وكسها غرفان مني ومنها روحت فتحتو وف لحظه دخلت لساني وهيا ااااه بس كفايه وانا بلحس كسها اووووي وهيا ااااااه
واتا ماسك اوووي فيها وبلحس كسها وبعد ٥ دقايق من لحس كسها وهيا كانت خلاص مستسلمه نزلت تاني ع وشي وانا مسحت وشي وروحت اغسل وشي ورجعت كانت نايمه اودامي الروب مفتوح وقميص نوم لحد ركبتها والقميص مرفوع لحد بطنها وبزازها كلها بره انا ظبطت وفتحت الباب براحه وخرجت ونزلت فتحت البوابه ومشيت وانا وصلت عند الكوبري طلخا ورنيت عليها مردتش ولما روحت كلمتها ردت وقالت كنت نايمه ولسه صاحيه وفضلنا نتكلم وقالت هدخل اتشطف وكلمك روقت نفسها وبنتها وصلت وفتحنا العبه وبقينا نلعب وانا بكلمها ف الي حصل وهيا مبسوطه بس مش عايزه تفتح ف الموضوع وكنت كل ماندخل بيت اقولها كلام سكس عايزك وانتي بتلعبي مع صحابك اكون انا عندك وفضل ابوس فيك وانتي فاتحه المايك قالت عايز تفضحني قولتلها وقت ماجي ادخلو هتقفلي المايك هيا قالت ب وسخ وبقت تتكلم معايا ف الجنس كل ليله وترقصلي وانا اوريها زوبري وتحكيلي كانت حسا ب ايه وهيا مكنتش عرفه ان احنا ممكن نوصل لدرجه دي هيا عملها حسابها بالكتير اووي بوسه بقيت كل ليله انيكها فون لحد مافي يوم اتفقنا اننا نتقابل بره بليل وطلعت استنيتها ع البحر بليل اتقبلنا وسلمت عليها وفضلنا مشبين نتكلم ودخلنا جزيره الورد جوه وقعدنا مع بعض نضحك ونهزر وناكل وقعدنا ف حتي بعيده خالص عن الناس كانت ع البحر ومفيش حد خالص قعدنا وهيا خدها ع كتفي كانها مراتي او حبيبتي وانا ماسك ايديها وقولتلها تاجي نعمل واحد بصتلي وقالت انت مجنون قولتلها اها اوووي وحطيت ايديها ع زوبري قولتلها بيوجعني اوووي ياسمر قولتلها ماتخفيش محدش خنا هالص والي عجبني هيا بتحسس ع زوبري وبتقولي انا مش عارفه بسمع كلامك ليه
مسكت بزها من فوق قميص ونزلت فيها بوس وقولتلها بتعرفي تمصي قالت مجربتش بس حبه اجرب وطلعت زوبري وهيا نزلت تمص وانا ببص حوليه مستحيل حد ياجي المكان ده غير لو هينيك واحده زيي وهيا بتمص زوبري كانت نااار سالتها قالت من افلام السكس وبقت تمص
وقالت كفايه يلا بسرعه قبل ماحد ياجي راحت وقفه ع ركبتها وقلعت البنطلون وكانت لبسه شورت مغطي طيزها بس قلعتو ومكنتش لبسه كلوت قولتلها انتي عمله حسابك بقي قالت ايوه يلا بسرعه ولقيتها بتكتم بوقها انا قولتلها عايز الحس كسك قالت مش دلوقتي بعدين انا وقف وراها وتفيت ع زوبري وحطيتو ع شفايف كسها ودخلتو ف كسها براحه وهيا اااااه وهيا كتمه لوقها وانا فضلت انيك ف كسها بنفس الوضع ١٠ دقايق وهيا ااااااه ااااااااه وانا بقولها انزل فين قالت جووووه جووووه انا عمله حسابي
وانا بضرب ع طيزها وزوبري بينزل ف كسها لبن كتير اوووي وحااسس ان لبني مش عايز يخرج وهيا ااااااه ااااااه وانا خرجت زوبري وهيا لبست الشورت ولبست بنطلونها وبتبص حولين نفسها وقعدت وانا مسحت زوبري ودخلتو وقعدنا وقالت لبنك ناااار ف كسي بيخرج من كسي دلوقتي قولتلها هيظهر ع البنطلون قالت لا الشورت هيشربو وقعدت ف حضني وبقينا نتكلم وانعا مبسوطه معايا وحسيت بخطوات ببص لقيت راجل كبير جاي علينا بيقولنا ايه مقعدكم هنا قولتلها ازيك ياحج معلش قاعد مع المدام شويه بعيد عن وجع الدماغ قالي ماينفعش تقعد هنا غلط ولو حد شافكم انا الي هتحاسب
بولتلها لو مؤاخذه ياحج وطلعت ١٠٠ جنيه وقولتلو كل سنه وانت طيب ادعي **** يرزقنا بولد قعد يدعيلي وانا ماشي وبضحك وسمر بتضحك وركبتها المركبه ومزاجنا حلو وانا ماسك ايديها وروحت ولما وصلت كلمتها وبقينا نتكلم وقالت انها لسه ماتشطفتش ولبني لسه ف كسها وقالت مكنتش ملاحظ حاجه غريبه قولتلها هو انا كنت شايف حاجه قالت انا عملت حلاوه ل جسمي كلو قولتلها معلش انتي عرفه كنا مستعجلين اززاي بس اوعدك المره الجايه مش هرحم كسك وهفضل امصلك في لحد ماتنزلي ٥ مرات
وقولتلها ابعتهولي قالت لا لما تشوفو انت
وبقيت انيكها فون وكاميرا كل يوم وقالت ايه احلي حاجه بتحبها فيا قولتلها كل حاجه بس الحاجه الي بتخليني انيكك اكتر وبشراسه ان كسك ضيق اووي حاسس ان انتي بنت بنوت
قالت حرمني من المتعه دي مع ان هو كان بيحب ينكني دايما بس بعد ماسافر والفلوس بقت معاه كتير مابقاش عايز ينزل خالص
قولتلها احسن وهيا تقولي زوبرك لما دخل فيا اول مره كنت عايز اخليك تنام ع ضهرك وفضل انط ع زوبرك بس خايفه عليك انا تقيله فخليتك تعمل الي انت مرتاح في قولتلها عمرك ماركبتي ع جوزك قالت لا واتفقت معاها نتقابل بردو وقبلتها وسالتها ع بنتعا قالت مع حماتي وروحنا نفس المكان ولحست كسها ودخلت زوبري وفضلت انيك فيها ٢٠ دقيقه كامله ونزلت ف كسها ولبست ومشينا وقولت كويس ان الراجل مجاش كان هيقولي هنيك معاك وضحكت ومشينا وبقيت ع الوضع ده فتره لحد مافي يوم قالت بعد بكره البيت كلو رايح شرم الشيخ اسبوع يصيفو وانا قولتلهم انا تعبانه وبنتي هتروح معاهم وانا كنت رافضه بس ابوها قالي مدام مش هتروحي ودي البت
وفعلا بعد يومين روحت عند البيت وكلمتها الساعه ٤ للعصر وكان موجود زحمه عند المحل السوري وكان معايا عشا لينا كاني دليفري وعموما يعني بذات ف المنصوره محدش بيسالك كالع لمين غير البواب وهما معندهمش بواب
هيا نزلت تحت كاني بحسبها كانت خايفه وعملت نفسي بحسبها وقالت ثواني اجيبلك الباقي وهيا بتقولي ادخل دخلت ومقفلتش البوابه واحده واحده قفلتها وهيا وقفه وقالت حد شافك قولتلها لا قولتلها موجود كاميرات هنا قالت لا انا طلعت عليها واخدتها ف بوسه وهيا حضنتني وفضلت تبوس فيا وقلعتها الروب وكانت بقميص نوم ع الحم نزلت ع ركبي ونزلت لحس ف كسها
ورفعت قميصها ونزلت تحت وفضلت الحس ف كسها وكانت مفهوش شعرايه واحده وانا بلحس ف كسها وقالت تعالي فوق طلعت اودامي وانا بضرب طيزها واخدت روبها وطلعت وانا بشوف طيزها وهيا طالعه اول مادخلنا قفلت الباب وقلعت ملط خالص وهيا بصالي وقولتلها اقلعي ياشرموطه هيا قلعت القميص وبقينا ملط خالص ونزلت عليها بوس ومص بزاز ولحست كسها وهيا نايمه ع الارض وهيا نزلت ع ركبتها تمص زوبري زي الكلبه وبقت تمص ف زوبري زي المحترفه وتبلع بضاني انا وقف ومستغرب من مصها وفضلت تمص زوبري وتضربلي عشره وهيا بتمص وانا مستحملتش هيجانها ونزلت ف بوقها وهيا تفتو ع ايديها وبتدعكو ف كسها وفتحت رجليها وقالت تعبت قولتلها انتي شوفتي حاجه ياكسمك
وقفتها ودخلت بيها ع اوضه النوم مسحت كسها بالفرشه ونزلت لحس ف كسها ونزلت مره وانا بلحس ونضفت كسها بالساني ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها وهيا بتتكهرب تحتي

H6yQfmG.md.jpg
وهيا اااااه اااااه دخلو وانا بحكو ف كسها وروحت مدخلو ف كسها مره واحده وبقيت انيكها بعنف وهيا اااااه ااااااه وانا ازود ف النيك وهيا صوتها عالي وانا بنيكها ونمت عليها زفضلت ابوس وزوبري ف كسها داخل طالع وانا بنيكها براحه وبعدين ازود اووووي وهيا اهاتها ناااااار
قولتلها عايزك تقعدي ع زوبري قالت مش هبقي تقيله عليك قولتلها انا عايز زوبري مايخرجش من كسك يلا تعالي اقعدي ونطي ع زوبري
راحت عدلت نفسها وقعدت ع بطني ورفعه نفسها وبصالي انا ماسك زوبري موقفو هيا نزلت بكسها ع زوبري براحه وووااااااااااااه زوبري دهل ف كسها
وهيا قعدت علي زوبري وبقت تنيك نفسها براحه طالعه نازله وكانت مبسوطه اوووي

H6yDnLv.md.jpg
بعد ٣ دقايق ع النيك براحه راحت قعدت ع زوبري وبقت تنط جامد وانا متمتع اوووي هيا كانت نزلتها صعبه بس انا مستحمل وهيا بقت تنط ع زوبري وتصرخ ااااااااه ااااااه كبير اوووي وانا ماسك بطنها احسس عليه وع بزازها
وهيا تنط وانا خليتها ترفع وسطها وبقيت انيكها جامد وهيا صوتها بقي عالي اوووي وانا مش رحمها راحت تدعك ف كسها اوووي وتنهج وخرجت زوبري من كسها وهيا بتدعك ولقيت حمام عسل نزل من كسها اتغرقت من عسلها
ولقيتها بتقعد ع زوبري تاني وانا بنيكها بردو
ومستحملتش نزلت ف كسها وهيا ااااااه
ااااه سخن اووووي ونمنا ف حضن بعض وقومنا وبالت نام معايا وكلمت اخويا وعرفتوو ان انا هنام عند صحبي وبليل جوزها رن عليها ونكها وبقت ترقصلو بقميص نوم ومبسوطه وجبتلو خياره وناكت نفسها بيها ولما خلص دخلت كملت نيك فيها ونزلت ف كسها وهيا طلبت عشا سمك وشربه سي فود واكلنا ونمنا ف حضن بعض للصبح
صحيت زوبري وقف وهيا جزبي لبسه تشيرت وكلوت قومت قلعتها الكلوت وهيا كانت نايمه
صحت لسه بتتكلم نيمتها ع بطنها ودخلت زوبري ف كسها وهيا نايمه

H6ymRxs.md.jpg
وبقيت انيك فيها وهيا صحت وانا بنيك ف كسها وشوفت خرم طيزها دخلت صباعي في وانا بنيكها هيا ولعت اكتر واهاتها بقت ناااار بتولع فيا
واتا بنيكها وقبل مانزل خرجتو ونزلت ع طيزعا

H6ypF7S.md.jpg
ونزلت لبني ع طيزها ونمت جنبها ع بطنها وايدي ع طيزهاوبقيت ابعبص طيزها وكسها ونمت تاني وصحيت الساعه ١١ كانت صحت فطرت معاها وهيا لبسه قميص نوم بعد العصر اخدتها ع السلم وبقيت انيكها ع السلم واودام شقه حماتها ونزل ف كسها وع وشها وكنت بروح ورحع تاني انام عندها فضلت انيك فيها طول الاسبوع ونزل ف كل حته ف جسمها ونكتها ف كل حتي ف البيت
وكنت اخر مره هنيكها كنا العصر وهيا كلمت حماتها قالتلها انا هنركب العربيه يعني ع بعد العشا وانا علطول اخدتها ع السرير قلعتها تحت كلو واحنا ع السرير ورجلي ع الارض ودخلتو ف كسها

H6yy1te.md.jpg
وفضلت انيك ف نفس الوضع ده وضرب طيزها ودخلت صباع ف طيزها وبنيكها وهيا اااااااااه ااااااااااه ونزلت عسلها ع السرير وزوبري لسه ف كسها وبنيكها اووووي قالت خليني انيك نفسي بزوبرك قبل ماتمشي نمت ع ضهري وهيا طلعت فوقي بالعكس وقعدت ع زوبري وبقت تنزل براحه وف الاخر شدت ف النيك وانا بنيكها وهيا ااااااه ونزلت ف كسها لبني ولقيتها لسه بتنط ع زوبري وانا زوبري لسه وقف ولبني بيخرج من كسها

HP99ub1.md.jpg
بقت تروح وترجع وزوبري ف كسها وانا حاسس ان انا ف الجنه وزوبري لسه ف كسها وهيا بتنط وبعد شوي ع نفس الوضع مستحملتش ونزلت تاني ف كسها وهيا زوبري لسه ف كسها وقعدت تدعك ف كسها جامد وبعد دقيقه نزلت عسلها ع فخادي وزوبري قومنا اتشطفنا وخرجنا وقالت مبروك
بقولها ع ايه قالت هتبقي اب وبتضحك بقولها ازاي قالت الااسبوع ده كلو شوفت نزلت كام مره مكنتش واخده حبوب بقولها ليه قالت عايزه اخلف منك قولتلها هتتفضحي كده
قالت ليه تعالي بس اخدتني ع الانتريه وقعدت ف حضني وقعدت تحكيلي ان جوزها جاي الاسبوع الجاي وقالها اعملي نفسك تعبانه وهخليهم يروحو شرم واذا صممو البت تروح مش مشكله وبعدين هاجي اروح انا وانتي عشان عايز ولد ولا ولدين وانا عايز اخلف منك انت وانا نزلت فيها بوس ودخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيكها مع ان انا عارف اني خلاص مش قادر ونزلت ف كسها تاني ولبست ومشيت ع المغرب روحت كلمتها وفضلنا نتكلم وهما وصلو
ولعبنا وكانت تقعد تقولي شوف الرقصه دي ىقصات ببجي وتقولي عايزه ارقصهالك واقعد ع زوبرك والخ الخ الخ وف يوم جوزها نزل واخدها مصيف اسبوع كامل وهيا بتكلمني لما بيكون بره ع البحر تفضل تكلمني وتحكيلي نكها ازاي
وتوريني كسها وحاليا سمر حبله ف الشهر ال٧
ف بطنها تؤام واد وبنت وجوزها سافر تاني وانا كنت بكلمها وتقولي دول ولادك انت
وكانت توريني كسها وطيزها واتفقنا ان انا اروح ليها تاني بتاع دليفري واانيكها بتقولي عايزك بقالي ٨ شهور مالمستنيش واتفقت ان انا اروح ليها بعد بكره وانيكها
_________
واي جديد هيحصل هكملو هنا
كمل قصتك السابقه
 
خالتي وبنتها كملها
 
تسلم ايدك علي مجهودك
 
القصه دي ٨٠٪ حقيقه

انا اسمي علي عندي ٢٦ سنه لسه ماتجوزتش زي حال اي شب طالع عيني ويدوب اليوم الي بنشتغلو بيروح ف نفس اليوم كنت بلعب ببجي بليل اتعرفت علي بنت من المنصوره المحافظه اسمها سمر كانت متجوزه وعندها بنت ٧سنين
هيا عندها دلوقتي ٣٠سنه
اتعرفت عليها من ٣ سنين بالظبط
بقينا اصحاب اووي وبنتكلم واتس والي عرفتو ان جوزها مسافر من ٤ سنين ف السعوديه بالمعني الصح كلب فلوس اول حاجه جات ف دماغي طبعا انتم عرفين زي اي شب يعني انتي محدش ناكك من اربع سنين وطبعا كنت شوفت صورتها جسمها مليان شوي بزاز كبيره وطيز كبيره والي عرفتو انها كانت طخينه اووي وعملت عمليه وبقت ٨٥ كيلو بزاز كبيره وطيز كذالك بس لبسه كلو جينز كانها كانت محرومه من لبسهم كانت كل ماتخرج تفرجني ع لبسها وانا عيني علي صدرها الكبير او طيزها الكبيره كنت بضرب عليها عشرات
وكنا طول اليل نلعب مع بعض ف ببجي
وف مره كنا بنلعب مع ناس صحابنا وهيا كان نفسها توصل ايس ديمونيتر الي تحت الكونكر ده ده مستوي ف العبه يعني
المهم كان معانا اتنين تبعها ثحبها صبيان ماتعرفه عليهم من العبه بردو كانو بردين كانو مش بيحبو يكمبرو وبتموت وبتنزل نقط نزلنا ف اول الجيم نزلت نقط كتير وقفلت طلعت من الناس دي وهما لسه بيلعبو بكلمها ف العبه كانت بتعيط قلبهم ضعيف اوي 😅
قولتلها يابنتي دي لعبه والخ الخ
المهم قولتلها تعالي وانا اوصلك وفعلا بعد ٤ ساعات لعب وصلتها وكانت مبسوطه قولتلها عايز بوسه بقي ولقيتها بعد دقيقه بعتتلي فيديو عشر دقايق تبوسني وتضم شفايفها وتعطيني بوسه وانا زوبري بقي حديده من الفيديو الصغير ده والي هيموتني اكتر الشياله بتاعت قميص النوم دي
ااااه ياني كنت خلاص كل فتره كانت بتبعلي فيديو لحد مافي يوم بعتتلي ف يوم بعتتلي فيديو نص دقيقه وهيا بتطلع لسانها وتحركو وتعض ع شفايفها وتدخل لسانها جوه بقها وتلعب ف خدها انا زوبري بقي ناااار ضربت عشره ع الفيديو بس كنت بمسح الفيديو اول باول خوف عليها بس وعشان هيا كانت واثقه فيا فعلا
وكنت بقولها نكت سكس وبقيت اشتم الناس ف العبه ياكسمكم ياولاد المتناكه وهيا تضحك وبقت تشتم كمان ارتاحنا لبعض اوي وبقت كل حاجه مكشوفه بس انا مش عارف اقولها كلمه وحشه زي اجيلك انيكك عايزك اي حاجه من كده
ف مره كنت بكلمها مسنجر ولقيت صوره عروسه حطه مكان بزازها منديل وحاجات بعتلها وقولتلها كلكم كده وكلام كتير تريقه
ولقيتها بتقولي فشر ولقيتها بعته صوره اااااه نااااار رقبتها لحد نص بطنها ولبسه قميص نوم وشق بزازها ظاهر وبزازها نزله شوي
وقولتلها دي مش صورتك حلفت انها صورت وصورت تاني من زويه تانيه وانا كنت متاكد اصلا انها هيا وبزازها جننتني وبذات شق بزازها
قولتلها اقولك ع حاجه وماتزعليش قالت انا عرفه هتقول ايه بس بلاش عشان خطري
مردتش اتكلم تاني وهيا قالت شويه وكلمك انا كنت عايز اقولها بزازك حلوه اوووي عايز اشوف حلمة بزازك بس مقدرتش
هيا قاعده ف عماره مع اهل جوزها
ابو جوزها مات البيت كان من خمس ادوار الكرچات من تحت مفتوح مطعم لناس سوريين
وحماتها ف الدور الاول وهيا التاني واخو جوزها ف الدور التالت واخو جوزها مطلق
المهم بقيت اتكلم معاها بقالي سنتين
ف مره قالت نفسي اكل فسيخ قولتلها عنيه اجيبلك فسيخ قالت منين قولتلها من نبروه احلي فسيخ واتفقت معاها وقالت ابعتهم مع اي حد دليفري قولتلها وليه اجيلك انا كاني دليفري قالت لا ماينفعش وكلمه من هنا وكلمه من هنا قولتلها انتي افتحي البوابه كاني بتاع دليفري عادي هطلع احسبك واخد فلوسي ونزل وخلاص
وهيا اصلا متعوده يجيلها دليفري علطول
تقريبا كل اكلهم دليفري اتفقت معاها
وبعد يومين كلمتها وعرفتها ان انا اشتريت الفسيخ كانت الساعه ٩ الصبح قالت يابني الناس نايمه قولت احسن كده وفعلا ركبت ميكروباص ونزلت المكان وانا بكلمها وعرفتني العماره بالظبط وكان في محل سوري تحت لسه بيفتح وانا قولتلها انا تحت افتحي البوابه وفعلا فتحت البوابه طلعت وقفلت ورايا الدور التاني ولقيتها مستنياني
ع الباب ولبسه روب اسود طويل وبكمام طلعت وسلمت عليه بصوت واطي وسالتها عن بنتها قالت ف المدرسه من الصبح وقالت يلا انزل بقي قولتلها اخد بوسه قبل مامشي بقي وهيا ممانعه خالص بس انا صممت وقولتلها خلاص اعطيني بوسه زي الي كنت بتعطهاني وانتي بتطلعي لسانك وانا كنت مصمم وهيا قالت طب بسرعه ومشي انا زوبري كان وقف لوحدو وقولتلها تعالي هنا شويه كانت وقفه ورا الباب وهيا خافت اوي وانا ببصلها وسمعنا صوت ف باب فوق بيتفتح هيا اترعبت وانا دخلت براحه وهيا قفلت بابها براحه خااالص وعنيها ع العين السحريه وانا ببص ع جسمها
وقالت الحمد @@ نزل بقولها مين قالت اخو جوزي رايح الزفت الشغل قولتلها يلا عشان انزل وقفت وبتطلع لسانها وبقت تحركو يمين وشمال
وتعض ع شفايفها انا زوبري كان خلاص نااار من منظر سمر قربت منها بلمح البصر وكنت واخد شفايفها ف بوسه وهيا بتزوق وخايفه تعلي صوتها وانا بحضنها وببوس شفايفها
وهيا ممنعه وكنت زقيتها ع الباب انا كنت عصب شوي انا صنيعي سيراميك اصلا هيا كانت طولي انا ١٧٣ وهيا حوالي ١٧٠
وانا ببوس فيها وف لحظه حطيت ايدي ع بزها الي كان كبير وبقيت ادعك في كنت اول مره المس واحده بصراحه بقيت ادعك ف بزها اوووي وشفايفها بتبوس كل حته ف وشها وكنت عايز اتحكم فيها باي طريقه حطيت ايدي مابين الروب عند كسها بطنها كانت مليانه شوي بس لمست كسها من فوق قميص النوم هيا قالت اااه بتعمل ايه ياعلي ماينفعش بس بصوت واطي
بصتلها وانا ايدي ع كسها وبحركها براحه
قولتلها مش لبسه كلوت ياسمسم الجو حر عليه عايز الحسو ليك بتحبي الحس وهيا ساكته وراحت مدمعه انا زعلت اووي قولتلها خلاص ماتعيطيش انا بحبك @@ وغصب عني بعدت عنها وهيا بتعيط وراحت قغدت ع الانتريه انا قعدت جنبها وكنت زعلان قربت منها وبقولها معلش غصب عني ياسمر وبطبطب عليها وانا قعدت جنبها وشايف صدرها من فوق والروب كان اتفتح شوي من فوق وقولتلها بس اعذريني بردو لما اكون مع القمر ده لوحدنا ومحدش لمسها من اربع سنين عايزاني اعمل ايه اخد بعضي ومشي هيا ضحكت وانا مسحت دموعها وقولتلها بنتك بتاجي امتي قالت الضهر
قولتلها طب انا همشي بس عشان خطري عايز بوسه من شفايفك برضاك وهمشي علطول هيا سكتها وانا حطيت ايدي ع رقبتها
وبحسس عليها وهيا بصالي قربت منها واخدت شفايفها ف بوسه براحه وبقيت ابوس شفايفها الي تحت وواحده واحده اتجاوبت معايا وانا بقيت ابوسها وطعم شفايفها تجنن
ورجعت ورا شويه وببصلها كانت مغمضه عنيها
بقولها فكره لما بعتلي صور صدرك وقولتلك اقولك ع حاجه وانتي قولتي بلاش عرفه كنت هقولك ايه
بصتلي وقالت ايه انا بوستها من شفايفها وقولتلها عايز اشوف حلمة بزازك ومصمهم هيا بصتلي وانا بوستها وحطيت ايدي ع بزها مسكتو جامد وهيا دمجانه ف البوسه وروحت قرصت حلمتها
وهيا بصتلي وقالت كفايه بقي
قولتلها حاضر واخدت شفايفها ف بوسه تاني وانا بدعك بزها جامد ولقيتها اتجاوبت معايا جامد دخلت ايدي من تحت القميص ومسكت بزها هيا بتبعد وانا بقرب وببوسها لحد ماهيا نامت ع ضهرها وانا فوقها ونزلت فيها بوس وف لحظه كنت مخرج بزها وفعص في وبلعب ف حلماتها
وانا زوبري وقف ع بطنها بيخبط ف بطنها
وقالت كفايه عشان خطري قولتلها حاضر اخر حاجه بس وهمشي ووعدك مش هعمل حاجه بعدها وهيا حاجه ايه انا نزلت ع بزها اخدتو ف بوقي وحلمت بزها قد نص عقله الصباع
وبقيت امصمص فيها جامد وهيا مش بتتكلم
وف لحظه خرجت التاني وبقيت ابدل مابينهم
وخمس دقايق امص فيهم ورجعت امص ف شفايفها قولتلها وانتي بتلعبي معايا بتقعدي فين قالت ف اوضه النوم قولتلها قومي وريني كده راحت وقفه وبتدخل بزازها وبتمسح شفايفها ودخلت وراها ولقيت دراع للتلفون وهيا بتلعب وقولتلها بتلعبي وانتي قاعده قالت لا نايمه وقولتلها ازاي كانت قلقانه قولتلها ماتخفيش انا مش هلمسك بس عايز اشوفك وانتي بتلعبي معايا بالظبط وهيا قالت حاضرب راحت نايمه ع ضهرها والروب كل جنب راح ف حته وفخادها بيضه قولتلها بعد كده وانا بلعب معاك هتخيل نفس الوضع ده كده وهيا بتقوم روحت مسكت شفايفها بوس وراقد بوسطي الي فوق غليها
وانا ببوسها وهيا اتجاوبت معايا وانا ف لحظه كنت راقد فوقها بجسمي كلو وكان نفسي المس كسها وبقيت اخد جنب كده انام ع جنبي وانا ببوسها وفعلا ده الي حصل
بصتلها وبقولها مش عايزك تخافي مني ياسمسم انا بعزك ومش هعمل حاجه تضرك ابدا وحطيت ايدي ع كسها من فوق القميص وهيا بصالي قولتلها ماتخفيش وبقيت ادعك كسها مكنتش لبسه كلوت تحت القميص فضلت ادعك كسها وهيا اهاتها بتطلع وانا صباعي الوسطاني رايح جاي ع كسها من اولو لاخرو ودخلتو ف كسها بقميص نومها وهيا طلعت اااه مع هزت جسمها وحسيت انها كده خلاص لو عملت ايه مش هتتكلم دخلت ايدي من تحت القيص وحطيت ايدي ع كسها كان في شعر شوي وفضلت امسك زنبورها وعسل بينزل من كسها ودخلت صباعي ف كسها كلو ونزلت عليها بوس وانا ببوس وهيا وسطها زي الافعي بيتحرك وبقيت انيكها اوووي بصباعي وصوتها بقي عالي ولقيتها بتنزل عسل من كسها غرق القميص والسرير وهيا بتنهد انا كنت نايم ع جنبي حطيت ايدي ع زوبري وفتحت السوسته والزرار وطلعتو من البوكسر وهيا مش واخده بالها انا زوبري ١٨ سنتي اسود شوي وطخين بس مش اوي يعني
وف ثانيه كنت رافع قميصها ونايم فوقها وزوبريةمسكو وحطيتو ع كسها وهيا بصالي وتقولي بلاش هحبل منك وهتبقي فضيحه قولتلها انا مش هدخلو ماتخفيش انا بس عايز انزل لبني ع كسك عشان امشي وهيا رفضت بس انا ولا ف دماغي قولتلها انا ممكن ادخلو ف كسك وهفضل انيك فيك لحد مانزل ف كسك غصب عني
انما لو سبتيني هفضل احك زوبري ف كسك ونزل بره كسك واقنعتها وف لحظه دخلت راس زوبري ف كسها هيا ااااه ماتفقناش ع كده انا خرجتو وقعدت مابين رجليها وماسك زوبري وهيا بصالي وبصه لزوبري اكتر روحت قولتلها عجبك ياقمر
مردتش حطيتو ع كسها وفضلت ادعكو ف كسها وهيا بتغمض عنيها وسايحه خالص دخلت راسو وهيا ولا هنا اهات وخلاص وانا بدعك ف كسها ولقيتها بتنزل عسل تاني واهاتها شغاله وانا ببل زوبري من عسلها روحت حطيت راس زوبري ع اول كسها ونمت فوقها ورافع وسطي وبقولها مبسوطه وهيا مش بتتكلم دخلت راس زوبري سمعت اهاا مكتومه وانا نزلت بوس ف شفايفها وهيا حضنت رقبتي وبقت تبوسني اوووي وروحت دخلت زوبري كلو ف كسها وانا فوقها وهيا اااااه اااااه وانا بنيك فيها براحه وهيا اهاتها مزاج ف النيك بقيت انيكها وبوس فيها ولقيتها كسها كانو بيشفط زوبري وعايز لبن يروي كسها المحروم
وحسيت ان انا هنزل خلاص سحبت نفسي بالعافيه كانها مش عايزاني اقوم من عليها
وكانت حضناني من ضهري وقبل مانزل بثواني كنت رفعت وسطي وبقيت انطر لبني ع كسها وبطنها وانا مش عارف امسك زوبري من حضن سمر ولبني نزل ع بطنها وكسها وريحت وسطي زوبري نام ع كسها وقالت كويس انك منزلتش جووه قولتلها انتي كنتي مكتفاني وكنت هنزل جوه قالت غصب عني بوستها من شفايفها وقعدت مابين رجليها ومسكت قميصها مسحت زوبري وكسها وبطنها غرقانين من لبني
وشعر كسها مليان لبن مني ومنها
نمت حنبها وبقولها انتي نزلتي مرتين بهدلتي الدنيا ياريت اجبلك كل يوم دليفري وبضحك
هيا ضحكت وقالت قوم بقي وقفت وانا بظبط بنطلوني وقولتلها قومي قالت مش هقدر انزل انت وكلمني لما تنزل قولتلها ماشي نزلت ابوس شفايفها وطلعت بزازها الاتنين وبقولها المره الجايه هنيكهم بزوبري قالت مفيش مره جايه بقي وبتضحك قولتلها ده انا كنت محضرلك مفاجاءه قالت مفاجاءه ايه قولتلها غمضي عنيك وماتفتحيش غير ماقولك قللت حاضر غمضت وانا رجعت لورا وكسها غرفان مني ومنها روحت فتحتو وف لحظه دخلت لساني وهيا ااااه بس كفايه وانا بلحس كسها اووووي وهيا ااااااه
واتا ماسك اوووي فيها وبلحس كسها وبعد ٥ دقايق من لحس كسها وهيا كانت خلاص مستسلمه نزلت تاني ع وشي وانا مسحت وشي وروحت اغسل وشي ورجعت كانت نايمه اودامي الروب مفتوح وقميص نوم لحد ركبتها والقميص مرفوع لحد بطنها وبزازها كلها بره انا ظبطت وفتحت الباب براحه وخرجت ونزلت فتحت البوابه ومشيت وانا وصلت عند الكوبري طلخا ورنيت عليها مردتش ولما روحت كلمتها ردت وقالت كنت نايمه ولسه صاحيه وفضلنا نتكلم وقالت هدخل اتشطف وكلمك روقت نفسها وبنتها وصلت وفتحنا العبه وبقينا نلعب وانا بكلمها ف الي حصل وهيا مبسوطه بس مش عايزه تفتح ف الموضوع وكنت كل ماندخل بيت اقولها كلام سكس عايزك وانتي بتلعبي مع صحابك اكون انا عندك وفضل ابوس فيك وانتي فاتحه المايك قالت عايز تفضحني قولتلها وقت ماجي ادخلو هتقفلي المايك هيا قالت ب وسخ وبقت تتكلم معايا ف الجنس كل ليله وترقصلي وانا اوريها زوبري وتحكيلي كانت حسا ب ايه وهيا مكنتش عرفه ان احنا ممكن نوصل لدرجه دي هيا عملها حسابها بالكتير اووي بوسه بقيت كل ليله انيكها فون لحد مافي يوم اتفقنا اننا نتقابل بره بليل وطلعت استنيتها ع البحر بليل اتقبلنا وسلمت عليها وفضلنا مشبين نتكلم ودخلنا جزيره الورد جوه وقعدنا مع بعض نضحك ونهزر وناكل وقعدنا ف حتي بعيده خالص عن الناس كانت ع البحر ومفيش حد خالص قعدنا وهيا خدها ع كتفي كانها مراتي او حبيبتي وانا ماسك ايديها وقولتلها تاجي نعمل واحد بصتلي وقالت انت مجنون قولتلها اها اوووي وحطيت ايديها ع زوبري قولتلها بيوجعني اوووي ياسمر قولتلها ماتخفيش محدش خنا هالص والي عجبني هيا بتحسس ع زوبري وبتقولي انا مش عارفه بسمع كلامك ليه
مسكت بزها من فوق قميص ونزلت فيها بوس وقولتلها بتعرفي تمصي قالت مجربتش بس حبه اجرب وطلعت زوبري وهيا نزلت تمص وانا ببص حوليه مستحيل حد ياجي المكان ده غير لو هينيك واحده زيي وهيا بتمص زوبري كانت نااار سالتها قالت من افلام السكس وبقت تمص
وقالت كفايه يلا بسرعه قبل ماحد ياجي راحت وقفه ع ركبتها وقلعت البنطلون وكانت لبسه شورت مغطي طيزها بس قلعتو ومكنتش لبسه كلوت قولتلها انتي عمله حسابك بقي قالت ايوه يلا بسرعه ولقيتها بتكتم بوقها انا قولتلها عايز الحس كسك قالت مش دلوقتي بعدين انا وقف وراها وتفيت ع زوبري وحطيتو ع شفايف كسها ودخلتو ف كسها براحه وهيا اااااه وهيا كتمه لوقها وانا فضلت انيك ف كسها بنفس الوضع ١٠ دقايق وهيا ااااااه ااااااااه وانا بقولها انزل فين قالت جووووه جووووه انا عمله حسابي
وانا بضرب ع طيزها وزوبري بينزل ف كسها لبن كتير اوووي وحااسس ان لبني مش عايز يخرج وهيا ااااااه ااااااه وانا خرجت زوبري وهيا لبست الشورت ولبست بنطلونها وبتبص حولين نفسها وقعدت وانا مسحت زوبري ودخلتو وقعدنا وقالت لبنك ناااار ف كسي بيخرج من كسي دلوقتي قولتلها هيظهر ع البنطلون قالت لا الشورت هيشربو وقعدت ف حضني وبقينا نتكلم وانعا مبسوطه معايا وحسيت بخطوات ببص لقيت راجل كبير جاي علينا بيقولنا ايه مقعدكم هنا قولتلها ازيك ياحج معلش قاعد مع المدام شويه بعيد عن وجع الدماغ قالي ماينفعش تقعد هنا غلط ولو حد شافكم انا الي هتحاسب
بولتلها لو مؤاخذه ياحج وطلعت ١٠٠ جنيه وقولتلو كل سنه وانت طيب ادعي **** يرزقنا بولد قعد يدعيلي وانا ماشي وبضحك وسمر بتضحك وركبتها المركبه ومزاجنا حلو وانا ماسك ايديها وروحت ولما وصلت كلمتها وبقينا نتكلم وقالت انها لسه ماتشطفتش ولبني لسه ف كسها وقالت مكنتش ملاحظ حاجه غريبه قولتلها هو انا كنت شايف حاجه قالت انا عملت حلاوه ل جسمي كلو قولتلها معلش انتي عرفه كنا مستعجلين اززاي بس اوعدك المره الجايه مش هرحم كسك وهفضل امصلك في لحد ماتنزلي ٥ مرات
وقولتلها ابعتهولي قالت لا لما تشوفو انت
وبقيت انيكها فون وكاميرا كل يوم وقالت ايه احلي حاجه بتحبها فيا قولتلها كل حاجه بس الحاجه الي بتخليني انيكك اكتر وبشراسه ان كسك ضيق اووي حاسس ان انتي بنت بنوت
قالت حرمني من المتعه دي مع ان هو كان بيحب ينكني دايما بس بعد ماسافر والفلوس بقت معاه كتير مابقاش عايز ينزل خالص
قولتلها احسن وهيا تقولي زوبرك لما دخل فيا اول مره كنت عايز اخليك تنام ع ضهرك وفضل انط ع زوبرك بس خايفه عليك انا تقيله فخليتك تعمل الي انت مرتاح في قولتلها عمرك ماركبتي ع جوزك قالت لا واتفقت معاها نتقابل بردو وقبلتها وسالتها ع بنتعا قالت مع حماتي وروحنا نفس المكان ولحست كسها ودخلت زوبري وفضلت انيك فيها ٢٠ دقيقه كامله ونزلت ف كسها ولبست ومشينا وقولت كويس ان الراجل مجاش كان هيقولي هنيك معاك وضحكت ومشينا وبقيت ع الوضع ده فتره لحد مافي يوم قالت بعد بكره البيت كلو رايح شرم الشيخ اسبوع يصيفو وانا قولتلهم انا تعبانه وبنتي هتروح معاهم وانا كنت رافضه بس ابوها قالي مدام مش هتروحي ودي البت
وفعلا بعد يومين روحت عند البيت وكلمتها الساعه ٤ للعصر وكان موجود زحمه عند المحل السوري وكان معايا عشا لينا كاني دليفري وعموما يعني بذات ف المنصوره محدش بيسالك كالع لمين غير البواب وهما معندهمش بواب
هيا نزلت تحت كاني بحسبها كانت خايفه وعملت نفسي بحسبها وقالت ثواني اجيبلك الباقي وهيا بتقولي ادخل دخلت ومقفلتش البوابه واحده واحده قفلتها وهيا وقفه وقالت حد شافك قولتلها لا قولتلها موجود كاميرات هنا قالت لا انا طلعت عليها واخدتها ف بوسه وهيا حضنتني وفضلت تبوس فيا وقلعتها الروب وكانت بقميص نوم ع الحم نزلت ع ركبي ونزلت لحس ف كسها
ورفعت قميصها ونزلت تحت وفضلت الحس ف كسها وكانت مفهوش شعرايه واحده وانا بلحس ف كسها وقالت تعالي فوق طلعت اودامي وانا بضرب طيزها واخدت روبها وطلعت وانا بشوف طيزها وهيا طالعه اول مادخلنا قفلت الباب وقلعت ملط خالص وهيا بصالي وقولتلها اقلعي ياشرموطه هيا قلعت القميص وبقينا ملط خالص ونزلت عليها بوس ومص بزاز ولحست كسها وهيا نايمه ع الارض وهيا نزلت ع ركبتها تمص زوبري زي الكلبه وبقت تمص ف زوبري زي المحترفه وتبلع بضاني انا وقف ومستغرب من مصها وفضلت تمص زوبري وتضربلي عشره وهيا بتمص وانا مستحملتش هيجانها ونزلت ف بوقها وهيا تفتو ع ايديها وبتدعكو ف كسها وفتحت رجليها وقالت تعبت قولتلها انتي شوفتي حاجه ياكسمك
وقفتها ودخلت بيها ع اوضه النوم مسحت كسها بالفرشه ونزلت لحس ف كسها ونزلت مره وانا بلحس ونضفت كسها بالساني ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها وهيا بتتكهرب تحتي

H6yQfmG.md.jpg
وهيا اااااه اااااه دخلو وانا بحكو ف كسها وروحت مدخلو ف كسها مره واحده وبقيت انيكها بعنف وهيا اااااه ااااااه وانا ازود ف النيك وهيا صوتها عالي وانا بنيكها ونمت عليها زفضلت ابوس وزوبري ف كسها داخل طالع وانا بنيكها براحه وبعدين ازود اووووي وهيا اهاتها ناااااار
قولتلها عايزك تقعدي ع زوبري قالت مش هبقي تقيله عليك قولتلها انا عايز زوبري مايخرجش من كسك يلا تعالي اقعدي ونطي ع زوبري
راحت عدلت نفسها وقعدت ع بطني ورفعه نفسها وبصالي انا ماسك زوبري موقفو هيا نزلت بكسها ع زوبري براحه وووااااااااااااه زوبري دهل ف كسها
وهيا قعدت علي زوبري وبقت تنيك نفسها براحه طالعه نازله وكانت مبسوطه اوووي

H6yDnLv.md.jpg
بعد ٣ دقايق ع النيك براحه راحت قعدت ع زوبري وبقت تنط جامد وانا متمتع اوووي هيا كانت نزلتها صعبه بس انا مستحمل وهيا بقت تنط ع زوبري وتصرخ ااااااااه ااااااه كبير اوووي وانا ماسك بطنها احسس عليه وع بزازها
وهيا تنط وانا خليتها ترفع وسطها وبقيت انيكها جامد وهيا صوتها بقي عالي اوووي وانا مش رحمها راحت تدعك ف كسها اوووي وتنهج وخرجت زوبري من كسها وهيا بتدعك ولقيت حمام عسل نزل من كسها اتغرقت من عسلها
ولقيتها بتقعد ع زوبري تاني وانا بنيكها بردو
ومستحملتش نزلت ف كسها وهيا ااااااه
ااااه سخن اووووي ونمنا ف حضن بعض وقومنا وبالت نام معايا وكلمت اخويا وعرفتوو ان انا هنام عند صحبي وبليل جوزها رن عليها ونكها وبقت ترقصلو بقميص نوم ومبسوطه وجبتلو خياره وناكت نفسها بيها ولما خلص دخلت كملت نيك فيها ونزلت ف كسها وهيا طلبت عشا سمك وشربه سي فود واكلنا ونمنا ف حضن بعض للصبح
صحيت زوبري وقف وهيا جزبي لبسه تشيرت وكلوت قومت قلعتها الكلوت وهيا كانت نايمه
صحت لسه بتتكلم نيمتها ع بطنها ودخلت زوبري ف كسها وهيا نايمه

H6ymRxs.md.jpg
وبقيت انيك فيها وهيا صحت وانا بنيك ف كسها وشوفت خرم طيزها دخلت صباعي في وانا بنيكها هيا ولعت اكتر واهاتها بقت ناااار بتولع فيا
واتا بنيكها وقبل مانزل خرجتو ونزلت ع طيزعا

H6ypF7S.md.jpg
ونزلت لبني ع طيزها ونمت جنبها ع بطنها وايدي ع طيزهاوبقيت ابعبص طيزها وكسها ونمت تاني وصحيت الساعه ١١ كانت صحت فطرت معاها وهيا لبسه قميص نوم بعد العصر اخدتها ع السلم وبقيت انيكها ع السلم واودام شقه حماتها ونزل ف كسها وع وشها وكنت بروح ورحع تاني انام عندها فضلت انيك فيها طول الاسبوع ونزل ف كل حته ف جسمها ونكتها ف كل حتي ف البيت
وكنت اخر مره هنيكها كنا العصر وهيا كلمت حماتها قالتلها انا هنركب العربيه يعني ع بعد العشا وانا علطول اخدتها ع السرير قلعتها تحت كلو واحنا ع السرير ورجلي ع الارض ودخلتو ف كسها

H6yy1te.md.jpg
وفضلت انيك ف نفس الوضع ده وضرب طيزها ودخلت صباع ف طيزها وبنيكها وهيا اااااااااه ااااااااااه ونزلت عسلها ع السرير وزوبري لسه ف كسها وبنيكها اووووي قالت خليني انيك نفسي بزوبرك قبل ماتمشي نمت ع ضهري وهيا طلعت فوقي بالعكس وقعدت ع زوبري وبقت تنزل براحه وف الاخر شدت ف النيك وانا بنيكها وهيا ااااااه ونزلت ف كسها لبني ولقيتها لسه بتنط ع زوبري وانا زوبري لسه وقف ولبني بيخرج من كسها

HP99ub1.md.jpg
بقت تروح وترجع وزوبري ف كسها وانا حاسس ان انا ف الجنه وزوبري لسه ف كسها وهيا بتنط وبعد شوي ع نفس الوضع مستحملتش ونزلت تاني ف كسها وهيا زوبري لسه ف كسها وقعدت تدعك ف كسها جامد وبعد دقيقه نزلت عسلها ع فخادي وزوبري قومنا اتشطفنا وخرجنا وقالت مبروك
بقولها ع ايه قالت هتبقي اب وبتضحك بقولها ازاي قالت الااسبوع ده كلو شوفت نزلت كام مره مكنتش واخده حبوب بقولها ليه قالت عايزه اخلف منك قولتلها هتتفضحي كده
قالت ليه تعالي بس اخدتني ع الانتريه وقعدت ف حضني وقعدت تحكيلي ان جوزها جاي الاسبوع الجاي وقالها اعملي نفسك تعبانه وهخليهم يروحو شرم واذا صممو البت تروح مش مشكله وبعدين هاجي اروح انا وانتي عشان عايز ولد ولا ولدين وانا عايز اخلف منك انت وانا نزلت فيها بوس ودخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيكها مع ان انا عارف اني خلاص مش قادر ونزلت ف كسها تاني ولبست ومشيت ع المغرب روحت كلمتها وفضلنا نتكلم وهما وصلو
ولعبنا وكانت تقعد تقولي شوف الرقصه دي ىقصات ببجي وتقولي عايزه ارقصهالك واقعد ع زوبرك والخ الخ الخ وف يوم جوزها نزل واخدها مصيف اسبوع كامل وهيا بتكلمني لما بيكون بره ع البحر تفضل تكلمني وتحكيلي نكها ازاي
وتوريني كسها وحاليا سمر حبله ف الشهر ال٧
ف بطنها تؤام واد وبنت وجوزها سافر تاني وانا كنت بكلمها وتقولي دول ولادك انت
وكانت توريني كسها وطيزها واتفقنا ان انا اروح ليها تاني بتاع دليفري واانيكها بتقولي عايزك بقالي ٨ شهور مالمستنيش واتفقت ان انا اروح ليها بعد بكره وانيكها
_________
واي جديد هيحصل هكملو هنا
كمل يا برنس وما تتاخر
 
اسد القصص
 
متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارها على نار
 
جااااااامد
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
جااااااااااااااااااامد
 
القصه دي ٨٠٪ حقيقه

انا اسمي علي عندي ٢٦ سنه لسه ماتجوزتش زي حال اي شب طالع عيني ويدوب اليوم الي بنشتغلو بيروح ف نفس اليوم كنت بلعب ببجي بليل اتعرفت علي بنت من المنصوره المحافظه اسمها سمر كانت متجوزه وعندها بنت ٧سنين
هيا عندها دلوقتي ٣٠سنه
اتعرفت عليها من ٣ سنين بالظبط
بقينا اصحاب اووي وبنتكلم واتس والي عرفتو ان جوزها مسافر من ٤ سنين ف السعوديه بالمعني الصح كلب فلوس اول حاجه جات ف دماغي طبعا انتم عرفين زي اي شب يعني انتي محدش ناكك من اربع سنين وطبعا كنت شوفت صورتها جسمها مليان شوي بزاز كبيره وطيز كبيره والي عرفتو انها كانت طخينه اووي وعملت عمليه وبقت ٨٥ كيلو بزاز كبيره وطيز كذالك بس لبسه كلو جينز كانها كانت محرومه من لبسهم كانت كل ماتخرج تفرجني ع لبسها وانا عيني علي صدرها الكبير او طيزها الكبيره كنت بضرب عليها عشرات
وكنا طول اليل نلعب مع بعض ف ببجي
وف مره كنا بنلعب مع ناس صحابنا وهيا كان نفسها توصل ايس ديمونيتر الي تحت الكونكر ده ده مستوي ف العبه يعني
المهم كان معانا اتنين تبعها ثحبها صبيان ماتعرفه عليهم من العبه بردو كانو بردين كانو مش بيحبو يكمبرو وبتموت وبتنزل نقط نزلنا ف اول الجيم نزلت نقط كتير وقفلت طلعت من الناس دي وهما لسه بيلعبو بكلمها ف العبه كانت بتعيط قلبهم ضعيف اوي 😅
قولتلها يابنتي دي لعبه والخ الخ
المهم قولتلها تعالي وانا اوصلك وفعلا بعد ٤ ساعات لعب وصلتها وكانت مبسوطه قولتلها عايز بوسه بقي ولقيتها بعد دقيقه بعتتلي فيديو عشر دقايق تبوسني وتضم شفايفها وتعطيني بوسه وانا زوبري بقي حديده من الفيديو الصغير ده والي هيموتني اكتر الشياله بتاعت قميص النوم دي
ااااه ياني كنت خلاص كل فتره كانت بتبعلي فيديو لحد مافي يوم بعتتلي ف يوم بعتتلي فيديو نص دقيقه وهيا بتطلع لسانها وتحركو وتعض ع شفايفها وتدخل لسانها جوه بقها وتلعب ف خدها انا زوبري بقي ناااار ضربت عشره ع الفيديو بس كنت بمسح الفيديو اول باول خوف عليها بس وعشان هيا كانت واثقه فيا فعلا
وكنت بقولها نكت سكس وبقيت اشتم الناس ف العبه ياكسمكم ياولاد المتناكه وهيا تضحك وبقت تشتم كمان ارتاحنا لبعض اوي وبقت كل حاجه مكشوفه بس انا مش عارف اقولها كلمه وحشه زي اجيلك انيكك عايزك اي حاجه من كده
ف مره كنت بكلمها مسنجر ولقيت صوره عروسه حطه مكان بزازها منديل وحاجات بعتلها وقولتلها كلكم كده وكلام كتير تريقه
ولقيتها بتقولي فشر ولقيتها بعته صوره اااااه نااااار رقبتها لحد نص بطنها ولبسه قميص نوم وشق بزازها ظاهر وبزازها نزله شوي
وقولتلها دي مش صورتك حلفت انها صورت وصورت تاني من زويه تانيه وانا كنت متاكد اصلا انها هيا وبزازها جننتني وبذات شق بزازها
قولتلها اقولك ع حاجه وماتزعليش قالت انا عرفه هتقول ايه بس بلاش عشان خطري
مردتش اتكلم تاني وهيا قالت شويه وكلمك انا كنت عايز اقولها بزازك حلوه اوووي عايز اشوف حلمة بزازك بس مقدرتش
هيا قاعده ف عماره مع اهل جوزها
ابو جوزها مات البيت كان من خمس ادوار الكرچات من تحت مفتوح مطعم لناس سوريين
وحماتها ف الدور الاول وهيا التاني واخو جوزها ف الدور التالت واخو جوزها مطلق
المهم بقيت اتكلم معاها بقالي سنتين
ف مره قالت نفسي اكل فسيخ قولتلها عنيه اجيبلك فسيخ قالت منين قولتلها من نبروه احلي فسيخ واتفقت معاها وقالت ابعتهم مع اي حد دليفري قولتلها وليه اجيلك انا كاني دليفري قالت لا ماينفعش وكلمه من هنا وكلمه من هنا قولتلها انتي افتحي البوابه كاني بتاع دليفري عادي هطلع احسبك واخد فلوسي ونزل وخلاص
وهيا اصلا متعوده يجيلها دليفري علطول
تقريبا كل اكلهم دليفري اتفقت معاها
وبعد يومين كلمتها وعرفتها ان انا اشتريت الفسيخ كانت الساعه ٩ الصبح قالت يابني الناس نايمه قولت احسن كده وفعلا ركبت ميكروباص ونزلت المكان وانا بكلمها وعرفتني العماره بالظبط وكان في محل سوري تحت لسه بيفتح وانا قولتلها انا تحت افتحي البوابه وفعلا فتحت البوابه طلعت وقفلت ورايا الدور التاني ولقيتها مستنياني
ع الباب ولبسه روب اسود طويل وبكمام طلعت وسلمت عليه بصوت واطي وسالتها عن بنتها قالت ف المدرسه من الصبح وقالت يلا انزل بقي قولتلها اخد بوسه قبل مامشي بقي وهيا ممانعه خالص بس انا صممت وقولتلها خلاص اعطيني بوسه زي الي كنت بتعطهاني وانتي بتطلعي لسانك وانا كنت مصمم وهيا قالت طب بسرعه ومشي انا زوبري كان وقف لوحدو وقولتلها تعالي هنا شويه كانت وقفه ورا الباب وهيا خافت اوي وانا ببصلها وسمعنا صوت ف باب فوق بيتفتح هيا اترعبت وانا دخلت براحه وهيا قفلت بابها براحه خااالص وعنيها ع العين السحريه وانا ببص ع جسمها
وقالت الحمد @@ نزل بقولها مين قالت اخو جوزي رايح الزفت الشغل قولتلها يلا عشان انزل وقفت وبتطلع لسانها وبقت تحركو يمين وشمال
وتعض ع شفايفها انا زوبري كان خلاص نااار من منظر سمر قربت منها بلمح البصر وكنت واخد شفايفها ف بوسه وهيا بتزوق وخايفه تعلي صوتها وانا بحضنها وببوس شفايفها
وهيا ممنعه وكنت زقيتها ع الباب انا كنت عصب شوي انا صنيعي سيراميك اصلا هيا كانت طولي انا ١٧٣ وهيا حوالي ١٧٠
وانا ببوس فيها وف لحظه حطيت ايدي ع بزها الي كان كبير وبقيت ادعك في كنت اول مره المس واحده بصراحه بقيت ادعك ف بزها اوووي وشفايفها بتبوس كل حته ف وشها وكنت عايز اتحكم فيها باي طريقه حطيت ايدي مابين الروب عند كسها بطنها كانت مليانه شوي بس لمست كسها من فوق قميص النوم هيا قالت اااه بتعمل ايه ياعلي ماينفعش بس بصوت واطي
بصتلها وانا ايدي ع كسها وبحركها براحه
قولتلها مش لبسه كلوت ياسمسم الجو حر عليه عايز الحسو ليك بتحبي الحس وهيا ساكته وراحت مدمعه انا زعلت اووي قولتلها خلاص ماتعيطيش انا بحبك @@ وغصب عني بعدت عنها وهيا بتعيط وراحت قغدت ع الانتريه انا قعدت جنبها وكنت زعلان قربت منها وبقولها معلش غصب عني ياسمر وبطبطب عليها وانا قعدت جنبها وشايف صدرها من فوق والروب كان اتفتح شوي من فوق وقولتلها بس اعذريني بردو لما اكون مع القمر ده لوحدنا ومحدش لمسها من اربع سنين عايزاني اعمل ايه اخد بعضي ومشي هيا ضحكت وانا مسحت دموعها وقولتلها بنتك بتاجي امتي قالت الضهر
قولتلها طب انا همشي بس عشان خطري عايز بوسه من شفايفك برضاك وهمشي علطول هيا سكتها وانا حطيت ايدي ع رقبتها
وبحسس عليها وهيا بصالي قربت منها واخدت شفايفها ف بوسه براحه وبقيت ابوس شفايفها الي تحت وواحده واحده اتجاوبت معايا وانا بقيت ابوسها وطعم شفايفها تجنن
ورجعت ورا شويه وببصلها كانت مغمضه عنيها
بقولها فكره لما بعتلي صور صدرك وقولتلك اقولك ع حاجه وانتي قولتي بلاش عرفه كنت هقولك ايه
بصتلي وقالت ايه انا بوستها من شفايفها وقولتلها عايز اشوف حلمة بزازك ومصمهم هيا بصتلي وانا بوستها وحطيت ايدي ع بزها مسكتو جامد وهيا دمجانه ف البوسه وروحت قرصت حلمتها
وهيا بصتلي وقالت كفايه بقي
قولتلها حاضر واخدت شفايفها ف بوسه تاني وانا بدعك بزها جامد ولقيتها اتجاوبت معايا جامد دخلت ايدي من تحت القميص ومسكت بزها هيا بتبعد وانا بقرب وببوسها لحد ماهيا نامت ع ضهرها وانا فوقها ونزلت فيها بوس وف لحظه كنت مخرج بزها وفعص في وبلعب ف حلماتها
وانا زوبري وقف ع بطنها بيخبط ف بطنها
وقالت كفايه عشان خطري قولتلها حاضر اخر حاجه بس وهمشي ووعدك مش هعمل حاجه بعدها وهيا حاجه ايه انا نزلت ع بزها اخدتو ف بوقي وحلمت بزها قد نص عقله الصباع
وبقيت امصمص فيها جامد وهيا مش بتتكلم
وف لحظه خرجت التاني وبقيت ابدل مابينهم
وخمس دقايق امص فيهم ورجعت امص ف شفايفها قولتلها وانتي بتلعبي معايا بتقعدي فين قالت ف اوضه النوم قولتلها قومي وريني كده راحت وقفه وبتدخل بزازها وبتمسح شفايفها ودخلت وراها ولقيت دراع للتلفون وهيا بتلعب وقولتلها بتلعبي وانتي قاعده قالت لا نايمه وقولتلها ازاي كانت قلقانه قولتلها ماتخفيش انا مش هلمسك بس عايز اشوفك وانتي بتلعبي معايا بالظبط وهيا قالت حاضرب راحت نايمه ع ضهرها والروب كل جنب راح ف حته وفخادها بيضه قولتلها بعد كده وانا بلعب معاك هتخيل نفس الوضع ده كده وهيا بتقوم روحت مسكت شفايفها بوس وراقد بوسطي الي فوق غليها
وانا ببوسها وهيا اتجاوبت معايا وانا ف لحظه كنت راقد فوقها بجسمي كلو وكان نفسي المس كسها وبقيت اخد جنب كده انام ع جنبي وانا ببوسها وفعلا ده الي حصل
بصتلها وبقولها مش عايزك تخافي مني ياسمسم انا بعزك ومش هعمل حاجه تضرك ابدا وحطيت ايدي ع كسها من فوق القميص وهيا بصالي قولتلها ماتخفيش وبقيت ادعك كسها مكنتش لبسه كلوت تحت القميص فضلت ادعك كسها وهيا اهاتها بتطلع وانا صباعي الوسطاني رايح جاي ع كسها من اولو لاخرو ودخلتو ف كسها بقميص نومها وهيا طلعت اااه مع هزت جسمها وحسيت انها كده خلاص لو عملت ايه مش هتتكلم دخلت ايدي من تحت القيص وحطيت ايدي ع كسها كان في شعر شوي وفضلت امسك زنبورها وعسل بينزل من كسها ودخلت صباعي ف كسها كلو ونزلت عليها بوس وانا ببوس وهيا وسطها زي الافعي بيتحرك وبقيت انيكها اوووي بصباعي وصوتها بقي عالي ولقيتها بتنزل عسل من كسها غرق القميص والسرير وهيا بتنهد انا كنت نايم ع جنبي حطيت ايدي ع زوبري وفتحت السوسته والزرار وطلعتو من البوكسر وهيا مش واخده بالها انا زوبري ١٨ سنتي اسود شوي وطخين بس مش اوي يعني
وف ثانيه كنت رافع قميصها ونايم فوقها وزوبريةمسكو وحطيتو ع كسها وهيا بصالي وتقولي بلاش هحبل منك وهتبقي فضيحه قولتلها انا مش هدخلو ماتخفيش انا بس عايز انزل لبني ع كسك عشان امشي وهيا رفضت بس انا ولا ف دماغي قولتلها انا ممكن ادخلو ف كسك وهفضل انيك فيك لحد مانزل ف كسك غصب عني
انما لو سبتيني هفضل احك زوبري ف كسك ونزل بره كسك واقنعتها وف لحظه دخلت راس زوبري ف كسها هيا ااااه ماتفقناش ع كده انا خرجتو وقعدت مابين رجليها وماسك زوبري وهيا بصالي وبصه لزوبري اكتر روحت قولتلها عجبك ياقمر
مردتش حطيتو ع كسها وفضلت ادعكو ف كسها وهيا بتغمض عنيها وسايحه خالص دخلت راسو وهيا ولا هنا اهات وخلاص وانا بدعك ف كسها ولقيتها بتنزل عسل تاني واهاتها شغاله وانا ببل زوبري من عسلها روحت حطيت راس زوبري ع اول كسها ونمت فوقها ورافع وسطي وبقولها مبسوطه وهيا مش بتتكلم دخلت راس زوبري سمعت اهاا مكتومه وانا نزلت بوس ف شفايفها وهيا حضنت رقبتي وبقت تبوسني اوووي وروحت دخلت زوبري كلو ف كسها وانا فوقها وهيا اااااه اااااه وانا بنيك فيها براحه وهيا اهاتها مزاج ف النيك بقيت انيكها وبوس فيها ولقيتها كسها كانو بيشفط زوبري وعايز لبن يروي كسها المحروم
وحسيت ان انا هنزل خلاص سحبت نفسي بالعافيه كانها مش عايزاني اقوم من عليها
وكانت حضناني من ضهري وقبل مانزل بثواني كنت رفعت وسطي وبقيت انطر لبني ع كسها وبطنها وانا مش عارف امسك زوبري من حضن سمر ولبني نزل ع بطنها وكسها وريحت وسطي زوبري نام ع كسها وقالت كويس انك منزلتش جووه قولتلها انتي كنتي مكتفاني وكنت هنزل جوه قالت غصب عني بوستها من شفايفها وقعدت مابين رجليها ومسكت قميصها مسحت زوبري وكسها وبطنها غرقانين من لبني
وشعر كسها مليان لبن مني ومنها
نمت حنبها وبقولها انتي نزلتي مرتين بهدلتي الدنيا ياريت اجبلك كل يوم دليفري وبضحك
هيا ضحكت وقالت قوم بقي وقفت وانا بظبط بنطلوني وقولتلها قومي قالت مش هقدر انزل انت وكلمني لما تنزل قولتلها ماشي نزلت ابوس شفايفها وطلعت بزازها الاتنين وبقولها المره الجايه هنيكهم بزوبري قالت مفيش مره جايه بقي وبتضحك قولتلها ده انا كنت محضرلك مفاجاءه قالت مفاجاءه ايه قولتلها غمضي عنيك وماتفتحيش غير ماقولك قللت حاضر غمضت وانا رجعت لورا وكسها غرفان مني ومنها روحت فتحتو وف لحظه دخلت لساني وهيا ااااه بس كفايه وانا بلحس كسها اووووي وهيا ااااااه
واتا ماسك اوووي فيها وبلحس كسها وبعد ٥ دقايق من لحس كسها وهيا كانت خلاص مستسلمه نزلت تاني ع وشي وانا مسحت وشي وروحت اغسل وشي ورجعت كانت نايمه اودامي الروب مفتوح وقميص نوم لحد ركبتها والقميص مرفوع لحد بطنها وبزازها كلها بره انا ظبطت وفتحت الباب براحه وخرجت ونزلت فتحت البوابه ومشيت وانا وصلت عند الكوبري طلخا ورنيت عليها مردتش ولما روحت كلمتها ردت وقالت كنت نايمه ولسه صاحيه وفضلنا نتكلم وقالت هدخل اتشطف وكلمك روقت نفسها وبنتها وصلت وفتحنا العبه وبقينا نلعب وانا بكلمها ف الي حصل وهيا مبسوطه بس مش عايزه تفتح ف الموضوع وكنت كل ماندخل بيت اقولها كلام سكس عايزك وانتي بتلعبي مع صحابك اكون انا عندك وفضل ابوس فيك وانتي فاتحه المايك قالت عايز تفضحني قولتلها وقت ماجي ادخلو هتقفلي المايك هيا قالت ب وسخ وبقت تتكلم معايا ف الجنس كل ليله وترقصلي وانا اوريها زوبري وتحكيلي كانت حسا ب ايه وهيا مكنتش عرفه ان احنا ممكن نوصل لدرجه دي هيا عملها حسابها بالكتير اووي بوسه بقيت كل ليله انيكها فون لحد مافي يوم اتفقنا اننا نتقابل بره بليل وطلعت استنيتها ع البحر بليل اتقبلنا وسلمت عليها وفضلنا مشبين نتكلم ودخلنا جزيره الورد جوه وقعدنا مع بعض نضحك ونهزر وناكل وقعدنا ف حتي بعيده خالص عن الناس كانت ع البحر ومفيش حد خالص قعدنا وهيا خدها ع كتفي كانها مراتي او حبيبتي وانا ماسك ايديها وقولتلها تاجي نعمل واحد بصتلي وقالت انت مجنون قولتلها اها اوووي وحطيت ايديها ع زوبري قولتلها بيوجعني اوووي ياسمر قولتلها ماتخفيش محدش خنا هالص والي عجبني هيا بتحسس ع زوبري وبتقولي انا مش عارفه بسمع كلامك ليه
مسكت بزها من فوق قميص ونزلت فيها بوس وقولتلها بتعرفي تمصي قالت مجربتش بس حبه اجرب وطلعت زوبري وهيا نزلت تمص وانا ببص حوليه مستحيل حد ياجي المكان ده غير لو هينيك واحده زيي وهيا بتمص زوبري كانت نااار سالتها قالت من افلام السكس وبقت تمص
وقالت كفايه يلا بسرعه قبل ماحد ياجي راحت وقفه ع ركبتها وقلعت البنطلون وكانت لبسه شورت مغطي طيزها بس قلعتو ومكنتش لبسه كلوت قولتلها انتي عمله حسابك بقي قالت ايوه يلا بسرعه ولقيتها بتكتم بوقها انا قولتلها عايز الحس كسك قالت مش دلوقتي بعدين انا وقف وراها وتفيت ع زوبري وحطيتو ع شفايف كسها ودخلتو ف كسها براحه وهيا اااااه وهيا كتمه لوقها وانا فضلت انيك ف كسها بنفس الوضع ١٠ دقايق وهيا ااااااه ااااااااه وانا بقولها انزل فين قالت جووووه جووووه انا عمله حسابي
وانا بضرب ع طيزها وزوبري بينزل ف كسها لبن كتير اوووي وحااسس ان لبني مش عايز يخرج وهيا ااااااه ااااااه وانا خرجت زوبري وهيا لبست الشورت ولبست بنطلونها وبتبص حولين نفسها وقعدت وانا مسحت زوبري ودخلتو وقعدنا وقالت لبنك ناااار ف كسي بيخرج من كسي دلوقتي قولتلها هيظهر ع البنطلون قالت لا الشورت هيشربو وقعدت ف حضني وبقينا نتكلم وانعا مبسوطه معايا وحسيت بخطوات ببص لقيت راجل كبير جاي علينا بيقولنا ايه مقعدكم هنا قولتلها ازيك ياحج معلش قاعد مع المدام شويه بعيد عن وجع الدماغ قالي ماينفعش تقعد هنا غلط ولو حد شافكم انا الي هتحاسب
بولتلها لو مؤاخذه ياحج وطلعت ١٠٠ جنيه وقولتلو كل سنه وانت طيب ادعي **** يرزقنا بولد قعد يدعيلي وانا ماشي وبضحك وسمر بتضحك وركبتها المركبه ومزاجنا حلو وانا ماسك ايديها وروحت ولما وصلت كلمتها وبقينا نتكلم وقالت انها لسه ماتشطفتش ولبني لسه ف كسها وقالت مكنتش ملاحظ حاجه غريبه قولتلها هو انا كنت شايف حاجه قالت انا عملت حلاوه ل جسمي كلو قولتلها معلش انتي عرفه كنا مستعجلين اززاي بس اوعدك المره الجايه مش هرحم كسك وهفضل امصلك في لحد ماتنزلي ٥ مرات
وقولتلها ابعتهولي قالت لا لما تشوفو انت
وبقيت انيكها فون وكاميرا كل يوم وقالت ايه احلي حاجه بتحبها فيا قولتلها كل حاجه بس الحاجه الي بتخليني انيكك اكتر وبشراسه ان كسك ضيق اووي حاسس ان انتي بنت بنوت
قالت حرمني من المتعه دي مع ان هو كان بيحب ينكني دايما بس بعد ماسافر والفلوس بقت معاه كتير مابقاش عايز ينزل خالص
قولتلها احسن وهيا تقولي زوبرك لما دخل فيا اول مره كنت عايز اخليك تنام ع ضهرك وفضل انط ع زوبرك بس خايفه عليك انا تقيله فخليتك تعمل الي انت مرتاح في قولتلها عمرك ماركبتي ع جوزك قالت لا واتفقت معاها نتقابل بردو وقبلتها وسالتها ع بنتعا قالت مع حماتي وروحنا نفس المكان ولحست كسها ودخلت زوبري وفضلت انيك فيها ٢٠ دقيقه كامله ونزلت ف كسها ولبست ومشينا وقولت كويس ان الراجل مجاش كان هيقولي هنيك معاك وضحكت ومشينا وبقيت ع الوضع ده فتره لحد مافي يوم قالت بعد بكره البيت كلو رايح شرم الشيخ اسبوع يصيفو وانا قولتلهم انا تعبانه وبنتي هتروح معاهم وانا كنت رافضه بس ابوها قالي مدام مش هتروحي ودي البت
وفعلا بعد يومين روحت عند البيت وكلمتها الساعه ٤ للعصر وكان موجود زحمه عند المحل السوري وكان معايا عشا لينا كاني دليفري وعموما يعني بذات ف المنصوره محدش بيسالك كالع لمين غير البواب وهما معندهمش بواب
هيا نزلت تحت كاني بحسبها كانت خايفه وعملت نفسي بحسبها وقالت ثواني اجيبلك الباقي وهيا بتقولي ادخل دخلت ومقفلتش البوابه واحده واحده قفلتها وهيا وقفه وقالت حد شافك قولتلها لا قولتلها موجود كاميرات هنا قالت لا انا طلعت عليها واخدتها ف بوسه وهيا حضنتني وفضلت تبوس فيا وقلعتها الروب وكانت بقميص نوم ع الحم نزلت ع ركبي ونزلت لحس ف كسها
ورفعت قميصها ونزلت تحت وفضلت الحس ف كسها وكانت مفهوش شعرايه واحده وانا بلحس ف كسها وقالت تعالي فوق طلعت اودامي وانا بضرب طيزها واخدت روبها وطلعت وانا بشوف طيزها وهيا طالعه اول مادخلنا قفلت الباب وقلعت ملط خالص وهيا بصالي وقولتلها اقلعي ياشرموطه هيا قلعت القميص وبقينا ملط خالص ونزلت عليها بوس ومص بزاز ولحست كسها وهيا نايمه ع الارض وهيا نزلت ع ركبتها تمص زوبري زي الكلبه وبقت تمص ف زوبري زي المحترفه وتبلع بضاني انا وقف ومستغرب من مصها وفضلت تمص زوبري وتضربلي عشره وهيا بتمص وانا مستحملتش هيجانها ونزلت ف بوقها وهيا تفتو ع ايديها وبتدعكو ف كسها وفتحت رجليها وقالت تعبت قولتلها انتي شوفتي حاجه ياكسمك
وقفتها ودخلت بيها ع اوضه النوم مسحت كسها بالفرشه ونزلت لحس ف كسها ونزلت مره وانا بلحس ونضفت كسها بالساني ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها وهيا بتتكهرب تحتي

H6yQfmG.md.jpg
وهيا اااااه اااااه دخلو وانا بحكو ف كسها وروحت مدخلو ف كسها مره واحده وبقيت انيكها بعنف وهيا اااااه ااااااه وانا ازود ف النيك وهيا صوتها عالي وانا بنيكها ونمت عليها زفضلت ابوس وزوبري ف كسها داخل طالع وانا بنيكها براحه وبعدين ازود اووووي وهيا اهاتها ناااااار
قولتلها عايزك تقعدي ع زوبري قالت مش هبقي تقيله عليك قولتلها انا عايز زوبري مايخرجش من كسك يلا تعالي اقعدي ونطي ع زوبري
راحت عدلت نفسها وقعدت ع بطني ورفعه نفسها وبصالي انا ماسك زوبري موقفو هيا نزلت بكسها ع زوبري براحه وووااااااااااااه زوبري دهل ف كسها
وهيا قعدت علي زوبري وبقت تنيك نفسها براحه طالعه نازله وكانت مبسوطه اوووي

H6yDnLv.md.jpg
بعد ٣ دقايق ع النيك براحه راحت قعدت ع زوبري وبقت تنط جامد وانا متمتع اوووي هيا كانت نزلتها صعبه بس انا مستحمل وهيا بقت تنط ع زوبري وتصرخ ااااااااه ااااااه كبير اوووي وانا ماسك بطنها احسس عليه وع بزازها
وهيا تنط وانا خليتها ترفع وسطها وبقيت انيكها جامد وهيا صوتها بقي عالي اوووي وانا مش رحمها راحت تدعك ف كسها اوووي وتنهج وخرجت زوبري من كسها وهيا بتدعك ولقيت حمام عسل نزل من كسها اتغرقت من عسلها
ولقيتها بتقعد ع زوبري تاني وانا بنيكها بردو
ومستحملتش نزلت ف كسها وهيا ااااااه
ااااه سخن اووووي ونمنا ف حضن بعض وقومنا وبالت نام معايا وكلمت اخويا وعرفتوو ان انا هنام عند صحبي وبليل جوزها رن عليها ونكها وبقت ترقصلو بقميص نوم ومبسوطه وجبتلو خياره وناكت نفسها بيها ولما خلص دخلت كملت نيك فيها ونزلت ف كسها وهيا طلبت عشا سمك وشربه سي فود واكلنا ونمنا ف حضن بعض للصبح
صحيت زوبري وقف وهيا جزبي لبسه تشيرت وكلوت قومت قلعتها الكلوت وهيا كانت نايمه
صحت لسه بتتكلم نيمتها ع بطنها ودخلت زوبري ف كسها وهيا نايمه

H6ymRxs.md.jpg
وبقيت انيك فيها وهيا صحت وانا بنيك ف كسها وشوفت خرم طيزها دخلت صباعي في وانا بنيكها هيا ولعت اكتر واهاتها بقت ناااار بتولع فيا
واتا بنيكها وقبل مانزل خرجتو ونزلت ع طيزعا

H6ypF7S.md.jpg
ونزلت لبني ع طيزها ونمت جنبها ع بطنها وايدي ع طيزهاوبقيت ابعبص طيزها وكسها ونمت تاني وصحيت الساعه ١١ كانت صحت فطرت معاها وهيا لبسه قميص نوم بعد العصر اخدتها ع السلم وبقيت انيكها ع السلم واودام شقه حماتها ونزل ف كسها وع وشها وكنت بروح ورحع تاني انام عندها فضلت انيك فيها طول الاسبوع ونزل ف كل حته ف جسمها ونكتها ف كل حتي ف البيت
وكنت اخر مره هنيكها كنا العصر وهيا كلمت حماتها قالتلها انا هنركب العربيه يعني ع بعد العشا وانا علطول اخدتها ع السرير قلعتها تحت كلو واحنا ع السرير ورجلي ع الارض ودخلتو ف كسها

H6yy1te.md.jpg
وفضلت انيك ف نفس الوضع ده وضرب طيزها ودخلت صباع ف طيزها وبنيكها وهيا اااااااااه ااااااااااه ونزلت عسلها ع السرير وزوبري لسه ف كسها وبنيكها اووووي قالت خليني انيك نفسي بزوبرك قبل ماتمشي نمت ع ضهري وهيا طلعت فوقي بالعكس وقعدت ع زوبري وبقت تنزل براحه وف الاخر شدت ف النيك وانا بنيكها وهيا ااااااه ونزلت ف كسها لبني ولقيتها لسه بتنط ع زوبري وانا زوبري لسه وقف ولبني بيخرج من كسها

HP99ub1.md.jpg
بقت تروح وترجع وزوبري ف كسها وانا حاسس ان انا ف الجنه وزوبري لسه ف كسها وهيا بتنط وبعد شوي ع نفس الوضع مستحملتش ونزلت تاني ف كسها وهيا زوبري لسه ف كسها وقعدت تدعك ف كسها جامد وبعد دقيقه نزلت عسلها ع فخادي وزوبري قومنا اتشطفنا وخرجنا وقالت مبروك
بقولها ع ايه قالت هتبقي اب وبتضحك بقولها ازاي قالت الااسبوع ده كلو شوفت نزلت كام مره مكنتش واخده حبوب بقولها ليه قالت عايزه اخلف منك قولتلها هتتفضحي كده
قالت ليه تعالي بس اخدتني ع الانتريه وقعدت ف حضني وقعدت تحكيلي ان جوزها جاي الاسبوع الجاي وقالها اعملي نفسك تعبانه وهخليهم يروحو شرم واذا صممو البت تروح مش مشكله وبعدين هاجي اروح انا وانتي عشان عايز ولد ولا ولدين وانا عايز اخلف منك انت وانا نزلت فيها بوس ودخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيكها مع ان انا عارف اني خلاص مش قادر ونزلت ف كسها تاني ولبست ومشيت ع المغرب روحت كلمتها وفضلنا نتكلم وهما وصلو
ولعبنا وكانت تقعد تقولي شوف الرقصه دي ىقصات ببجي وتقولي عايزه ارقصهالك واقعد ع زوبرك والخ الخ الخ وف يوم جوزها نزل واخدها مصيف اسبوع كامل وهيا بتكلمني لما بيكون بره ع البحر تفضل تكلمني وتحكيلي نكها ازاي
وتوريني كسها وحاليا سمر حبله ف الشهر ال٧
ف بطنها تؤام واد وبنت وجوزها سافر تاني وانا كنت بكلمها وتقولي دول ولادك انت
وكانت توريني كسها وطيزها واتفقنا ان انا اروح ليها تاني بتاع دليفري واانيكها بتقولي عايزك بقالي ٨ شهور مالمستنيش واتفقت ان انا اروح ليها بعد بكره وانيكها
_________
واي جديد هيحصل هكملو هنا
جمييييل
 
القصه دي ٨٠٪ حقيقه

انا اسمي علي عندي ٢٦ سنه لسه ماتجوزتش زي حال اي شب طالع عيني ويدوب اليوم الي بنشتغلو بيروح ف نفس اليوم كنت بلعب ببجي بليل اتعرفت علي بنت من المنصوره المحافظه اسمها سمر كانت متجوزه وعندها بنت ٧سنين
هيا عندها دلوقتي ٣٠سنه
اتعرفت عليها من ٣ سنين بالظبط
بقينا اصحاب اووي وبنتكلم واتس والي عرفتو ان جوزها مسافر من ٤ سنين ف السعوديه بالمعني الصح كلب فلوس اول حاجه جات ف دماغي طبعا انتم عرفين زي اي شب يعني انتي محدش ناكك من اربع سنين وطبعا كنت شوفت صورتها جسمها مليان شوي بزاز كبيره وطيز كبيره والي عرفتو انها كانت طخينه اووي وعملت عمليه وبقت ٨٥ كيلو بزاز كبيره وطيز كذالك بس لبسه كلو جينز كانها كانت محرومه من لبسهم كانت كل ماتخرج تفرجني ع لبسها وانا عيني علي صدرها الكبير او طيزها الكبيره كنت بضرب عليها عشرات
وكنا طول اليل نلعب مع بعض ف ببجي
وف مره كنا بنلعب مع ناس صحابنا وهيا كان نفسها توصل ايس ديمونيتر الي تحت الكونكر ده ده مستوي ف العبه يعني
المهم كان معانا اتنين تبعها ثحبها صبيان ماتعرفه عليهم من العبه بردو كانو بردين كانو مش بيحبو يكمبرو وبتموت وبتنزل نقط نزلنا ف اول الجيم نزلت نقط كتير وقفلت طلعت من الناس دي وهما لسه بيلعبو بكلمها ف العبه كانت بتعيط قلبهم ضعيف اوي 😅
قولتلها يابنتي دي لعبه والخ الخ
المهم قولتلها تعالي وانا اوصلك وفعلا بعد ٤ ساعات لعب وصلتها وكانت مبسوطه قولتلها عايز بوسه بقي ولقيتها بعد دقيقه بعتتلي فيديو عشر دقايق تبوسني وتضم شفايفها وتعطيني بوسه وانا زوبري بقي حديده من الفيديو الصغير ده والي هيموتني اكتر الشياله بتاعت قميص النوم دي
ااااه ياني كنت خلاص كل فتره كانت بتبعلي فيديو لحد مافي يوم بعتتلي ف يوم بعتتلي فيديو نص دقيقه وهيا بتطلع لسانها وتحركو وتعض ع شفايفها وتدخل لسانها جوه بقها وتلعب ف خدها انا زوبري بقي ناااار ضربت عشره ع الفيديو بس كنت بمسح الفيديو اول باول خوف عليها بس وعشان هيا كانت واثقه فيا فعلا
وكنت بقولها نكت سكس وبقيت اشتم الناس ف العبه ياكسمكم ياولاد المتناكه وهيا تضحك وبقت تشتم كمان ارتاحنا لبعض اوي وبقت كل حاجه مكشوفه بس انا مش عارف اقولها كلمه وحشه زي اجيلك انيكك عايزك اي حاجه من كده
ف مره كنت بكلمها مسنجر ولقيت صوره عروسه حطه مكان بزازها منديل وحاجات بعتلها وقولتلها كلكم كده وكلام كتير تريقه
ولقيتها بتقولي فشر ولقيتها بعته صوره اااااه نااااار رقبتها لحد نص بطنها ولبسه قميص نوم وشق بزازها ظاهر وبزازها نزله شوي
وقولتلها دي مش صورتك حلفت انها صورت وصورت تاني من زويه تانيه وانا كنت متاكد اصلا انها هيا وبزازها جننتني وبذات شق بزازها
قولتلها اقولك ع حاجه وماتزعليش قالت انا عرفه هتقول ايه بس بلاش عشان خطري
مردتش اتكلم تاني وهيا قالت شويه وكلمك انا كنت عايز اقولها بزازك حلوه اوووي عايز اشوف حلمة بزازك بس مقدرتش
هيا قاعده ف عماره مع اهل جوزها
ابو جوزها مات البيت كان من خمس ادوار الكرچات من تحت مفتوح مطعم لناس سوريين
وحماتها ف الدور الاول وهيا التاني واخو جوزها ف الدور التالت واخو جوزها مطلق
المهم بقيت اتكلم معاها بقالي سنتين
ف مره قالت نفسي اكل فسيخ قولتلها عنيه اجيبلك فسيخ قالت منين قولتلها من نبروه احلي فسيخ واتفقت معاها وقالت ابعتهم مع اي حد دليفري قولتلها وليه اجيلك انا كاني دليفري قالت لا ماينفعش وكلمه من هنا وكلمه من هنا قولتلها انتي افتحي البوابه كاني بتاع دليفري عادي هطلع احسبك واخد فلوسي ونزل وخلاص
وهيا اصلا متعوده يجيلها دليفري علطول
تقريبا كل اكلهم دليفري اتفقت معاها
وبعد يومين كلمتها وعرفتها ان انا اشتريت الفسيخ كانت الساعه ٩ الصبح قالت يابني الناس نايمه قولت احسن كده وفعلا ركبت ميكروباص ونزلت المكان وانا بكلمها وعرفتني العماره بالظبط وكان في محل سوري تحت لسه بيفتح وانا قولتلها انا تحت افتحي البوابه وفعلا فتحت البوابه طلعت وقفلت ورايا الدور التاني ولقيتها مستنياني
ع الباب ولبسه روب اسود طويل وبكمام طلعت وسلمت عليه بصوت واطي وسالتها عن بنتها قالت ف المدرسه من الصبح وقالت يلا انزل بقي قولتلها اخد بوسه قبل مامشي بقي وهيا ممانعه خالص بس انا صممت وقولتلها خلاص اعطيني بوسه زي الي كنت بتعطهاني وانتي بتطلعي لسانك وانا كنت مصمم وهيا قالت طب بسرعه ومشي انا زوبري كان وقف لوحدو وقولتلها تعالي هنا شويه كانت وقفه ورا الباب وهيا خافت اوي وانا ببصلها وسمعنا صوت ف باب فوق بيتفتح هيا اترعبت وانا دخلت براحه وهيا قفلت بابها براحه خااالص وعنيها ع العين السحريه وانا ببص ع جسمها
وقالت الحمد @@ نزل بقولها مين قالت اخو جوزي رايح الزفت الشغل قولتلها يلا عشان انزل وقفت وبتطلع لسانها وبقت تحركو يمين وشمال
وتعض ع شفايفها انا زوبري كان خلاص نااار من منظر سمر قربت منها بلمح البصر وكنت واخد شفايفها ف بوسه وهيا بتزوق وخايفه تعلي صوتها وانا بحضنها وببوس شفايفها
وهيا ممنعه وكنت زقيتها ع الباب انا كنت عصب شوي انا صنيعي سيراميك اصلا هيا كانت طولي انا ١٧٣ وهيا حوالي ١٧٠
وانا ببوس فيها وف لحظه حطيت ايدي ع بزها الي كان كبير وبقيت ادعك في كنت اول مره المس واحده بصراحه بقيت ادعك ف بزها اوووي وشفايفها بتبوس كل حته ف وشها وكنت عايز اتحكم فيها باي طريقه حطيت ايدي مابين الروب عند كسها بطنها كانت مليانه شوي بس لمست كسها من فوق قميص النوم هيا قالت اااه بتعمل ايه ياعلي ماينفعش بس بصوت واطي
بصتلها وانا ايدي ع كسها وبحركها براحه
قولتلها مش لبسه كلوت ياسمسم الجو حر عليه عايز الحسو ليك بتحبي الحس وهيا ساكته وراحت مدمعه انا زعلت اووي قولتلها خلاص ماتعيطيش انا بحبك @@ وغصب عني بعدت عنها وهيا بتعيط وراحت قغدت ع الانتريه انا قعدت جنبها وكنت زعلان قربت منها وبقولها معلش غصب عني ياسمر وبطبطب عليها وانا قعدت جنبها وشايف صدرها من فوق والروب كان اتفتح شوي من فوق وقولتلها بس اعذريني بردو لما اكون مع القمر ده لوحدنا ومحدش لمسها من اربع سنين عايزاني اعمل ايه اخد بعضي ومشي هيا ضحكت وانا مسحت دموعها وقولتلها بنتك بتاجي امتي قالت الضهر
قولتلها طب انا همشي بس عشان خطري عايز بوسه من شفايفك برضاك وهمشي علطول هيا سكتها وانا حطيت ايدي ع رقبتها
وبحسس عليها وهيا بصالي قربت منها واخدت شفايفها ف بوسه براحه وبقيت ابوس شفايفها الي تحت وواحده واحده اتجاوبت معايا وانا بقيت ابوسها وطعم شفايفها تجنن
ورجعت ورا شويه وببصلها كانت مغمضه عنيها
بقولها فكره لما بعتلي صور صدرك وقولتلك اقولك ع حاجه وانتي قولتي بلاش عرفه كنت هقولك ايه
بصتلي وقالت ايه انا بوستها من شفايفها وقولتلها عايز اشوف حلمة بزازك ومصمهم هيا بصتلي وانا بوستها وحطيت ايدي ع بزها مسكتو جامد وهيا دمجانه ف البوسه وروحت قرصت حلمتها
وهيا بصتلي وقالت كفايه بقي
قولتلها حاضر واخدت شفايفها ف بوسه تاني وانا بدعك بزها جامد ولقيتها اتجاوبت معايا جامد دخلت ايدي من تحت القميص ومسكت بزها هيا بتبعد وانا بقرب وببوسها لحد ماهيا نامت ع ضهرها وانا فوقها ونزلت فيها بوس وف لحظه كنت مخرج بزها وفعص في وبلعب ف حلماتها
وانا زوبري وقف ع بطنها بيخبط ف بطنها
وقالت كفايه عشان خطري قولتلها حاضر اخر حاجه بس وهمشي ووعدك مش هعمل حاجه بعدها وهيا حاجه ايه انا نزلت ع بزها اخدتو ف بوقي وحلمت بزها قد نص عقله الصباع
وبقيت امصمص فيها جامد وهيا مش بتتكلم
وف لحظه خرجت التاني وبقيت ابدل مابينهم
وخمس دقايق امص فيهم ورجعت امص ف شفايفها قولتلها وانتي بتلعبي معايا بتقعدي فين قالت ف اوضه النوم قولتلها قومي وريني كده راحت وقفه وبتدخل بزازها وبتمسح شفايفها ودخلت وراها ولقيت دراع للتلفون وهيا بتلعب وقولتلها بتلعبي وانتي قاعده قالت لا نايمه وقولتلها ازاي كانت قلقانه قولتلها ماتخفيش انا مش هلمسك بس عايز اشوفك وانتي بتلعبي معايا بالظبط وهيا قالت حاضرب راحت نايمه ع ضهرها والروب كل جنب راح ف حته وفخادها بيضه قولتلها بعد كده وانا بلعب معاك هتخيل نفس الوضع ده كده وهيا بتقوم روحت مسكت شفايفها بوس وراقد بوسطي الي فوق غليها
وانا ببوسها وهيا اتجاوبت معايا وانا ف لحظه كنت راقد فوقها بجسمي كلو وكان نفسي المس كسها وبقيت اخد جنب كده انام ع جنبي وانا ببوسها وفعلا ده الي حصل
بصتلها وبقولها مش عايزك تخافي مني ياسمسم انا بعزك ومش هعمل حاجه تضرك ابدا وحطيت ايدي ع كسها من فوق القميص وهيا بصالي قولتلها ماتخفيش وبقيت ادعك كسها مكنتش لبسه كلوت تحت القميص فضلت ادعك كسها وهيا اهاتها بتطلع وانا صباعي الوسطاني رايح جاي ع كسها من اولو لاخرو ودخلتو ف كسها بقميص نومها وهيا طلعت اااه مع هزت جسمها وحسيت انها كده خلاص لو عملت ايه مش هتتكلم دخلت ايدي من تحت القيص وحطيت ايدي ع كسها كان في شعر شوي وفضلت امسك زنبورها وعسل بينزل من كسها ودخلت صباعي ف كسها كلو ونزلت عليها بوس وانا ببوس وهيا وسطها زي الافعي بيتحرك وبقيت انيكها اوووي بصباعي وصوتها بقي عالي ولقيتها بتنزل عسل من كسها غرق القميص والسرير وهيا بتنهد انا كنت نايم ع جنبي حطيت ايدي ع زوبري وفتحت السوسته والزرار وطلعتو من البوكسر وهيا مش واخده بالها انا زوبري ١٨ سنتي اسود شوي وطخين بس مش اوي يعني
وف ثانيه كنت رافع قميصها ونايم فوقها وزوبريةمسكو وحطيتو ع كسها وهيا بصالي وتقولي بلاش هحبل منك وهتبقي فضيحه قولتلها انا مش هدخلو ماتخفيش انا بس عايز انزل لبني ع كسك عشان امشي وهيا رفضت بس انا ولا ف دماغي قولتلها انا ممكن ادخلو ف كسك وهفضل انيك فيك لحد مانزل ف كسك غصب عني
انما لو سبتيني هفضل احك زوبري ف كسك ونزل بره كسك واقنعتها وف لحظه دخلت راس زوبري ف كسها هيا ااااه ماتفقناش ع كده انا خرجتو وقعدت مابين رجليها وماسك زوبري وهيا بصالي وبصه لزوبري اكتر روحت قولتلها عجبك ياقمر
مردتش حطيتو ع كسها وفضلت ادعكو ف كسها وهيا بتغمض عنيها وسايحه خالص دخلت راسو وهيا ولا هنا اهات وخلاص وانا بدعك ف كسها ولقيتها بتنزل عسل تاني واهاتها شغاله وانا ببل زوبري من عسلها روحت حطيت راس زوبري ع اول كسها ونمت فوقها ورافع وسطي وبقولها مبسوطه وهيا مش بتتكلم دخلت راس زوبري سمعت اهاا مكتومه وانا نزلت بوس ف شفايفها وهيا حضنت رقبتي وبقت تبوسني اوووي وروحت دخلت زوبري كلو ف كسها وانا فوقها وهيا اااااه اااااه وانا بنيك فيها براحه وهيا اهاتها مزاج ف النيك بقيت انيكها وبوس فيها ولقيتها كسها كانو بيشفط زوبري وعايز لبن يروي كسها المحروم
وحسيت ان انا هنزل خلاص سحبت نفسي بالعافيه كانها مش عايزاني اقوم من عليها
وكانت حضناني من ضهري وقبل مانزل بثواني كنت رفعت وسطي وبقيت انطر لبني ع كسها وبطنها وانا مش عارف امسك زوبري من حضن سمر ولبني نزل ع بطنها وكسها وريحت وسطي زوبري نام ع كسها وقالت كويس انك منزلتش جووه قولتلها انتي كنتي مكتفاني وكنت هنزل جوه قالت غصب عني بوستها من شفايفها وقعدت مابين رجليها ومسكت قميصها مسحت زوبري وكسها وبطنها غرقانين من لبني
وشعر كسها مليان لبن مني ومنها
نمت حنبها وبقولها انتي نزلتي مرتين بهدلتي الدنيا ياريت اجبلك كل يوم دليفري وبضحك
هيا ضحكت وقالت قوم بقي وقفت وانا بظبط بنطلوني وقولتلها قومي قالت مش هقدر انزل انت وكلمني لما تنزل قولتلها ماشي نزلت ابوس شفايفها وطلعت بزازها الاتنين وبقولها المره الجايه هنيكهم بزوبري قالت مفيش مره جايه بقي وبتضحك قولتلها ده انا كنت محضرلك مفاجاءه قالت مفاجاءه ايه قولتلها غمضي عنيك وماتفتحيش غير ماقولك قللت حاضر غمضت وانا رجعت لورا وكسها غرفان مني ومنها روحت فتحتو وف لحظه دخلت لساني وهيا ااااه بس كفايه وانا بلحس كسها اووووي وهيا ااااااه
واتا ماسك اوووي فيها وبلحس كسها وبعد ٥ دقايق من لحس كسها وهيا كانت خلاص مستسلمه نزلت تاني ع وشي وانا مسحت وشي وروحت اغسل وشي ورجعت كانت نايمه اودامي الروب مفتوح وقميص نوم لحد ركبتها والقميص مرفوع لحد بطنها وبزازها كلها بره انا ظبطت وفتحت الباب براحه وخرجت ونزلت فتحت البوابه ومشيت وانا وصلت عند الكوبري طلخا ورنيت عليها مردتش ولما روحت كلمتها ردت وقالت كنت نايمه ولسه صاحيه وفضلنا نتكلم وقالت هدخل اتشطف وكلمك روقت نفسها وبنتها وصلت وفتحنا العبه وبقينا نلعب وانا بكلمها ف الي حصل وهيا مبسوطه بس مش عايزه تفتح ف الموضوع وكنت كل ماندخل بيت اقولها كلام سكس عايزك وانتي بتلعبي مع صحابك اكون انا عندك وفضل ابوس فيك وانتي فاتحه المايك قالت عايز تفضحني قولتلها وقت ماجي ادخلو هتقفلي المايك هيا قالت ب وسخ وبقت تتكلم معايا ف الجنس كل ليله وترقصلي وانا اوريها زوبري وتحكيلي كانت حسا ب ايه وهيا مكنتش عرفه ان احنا ممكن نوصل لدرجه دي هيا عملها حسابها بالكتير اووي بوسه بقيت كل ليله انيكها فون لحد مافي يوم اتفقنا اننا نتقابل بره بليل وطلعت استنيتها ع البحر بليل اتقبلنا وسلمت عليها وفضلنا مشبين نتكلم ودخلنا جزيره الورد جوه وقعدنا مع بعض نضحك ونهزر وناكل وقعدنا ف حتي بعيده خالص عن الناس كانت ع البحر ومفيش حد خالص قعدنا وهيا خدها ع كتفي كانها مراتي او حبيبتي وانا ماسك ايديها وقولتلها تاجي نعمل واحد بصتلي وقالت انت مجنون قولتلها اها اوووي وحطيت ايديها ع زوبري قولتلها بيوجعني اوووي ياسمر قولتلها ماتخفيش محدش خنا هالص والي عجبني هيا بتحسس ع زوبري وبتقولي انا مش عارفه بسمع كلامك ليه
مسكت بزها من فوق قميص ونزلت فيها بوس وقولتلها بتعرفي تمصي قالت مجربتش بس حبه اجرب وطلعت زوبري وهيا نزلت تمص وانا ببص حوليه مستحيل حد ياجي المكان ده غير لو هينيك واحده زيي وهيا بتمص زوبري كانت نااار سالتها قالت من افلام السكس وبقت تمص
وقالت كفايه يلا بسرعه قبل ماحد ياجي راحت وقفه ع ركبتها وقلعت البنطلون وكانت لبسه شورت مغطي طيزها بس قلعتو ومكنتش لبسه كلوت قولتلها انتي عمله حسابك بقي قالت ايوه يلا بسرعه ولقيتها بتكتم بوقها انا قولتلها عايز الحس كسك قالت مش دلوقتي بعدين انا وقف وراها وتفيت ع زوبري وحطيتو ع شفايف كسها ودخلتو ف كسها براحه وهيا اااااه وهيا كتمه لوقها وانا فضلت انيك ف كسها بنفس الوضع ١٠ دقايق وهيا ااااااه ااااااااه وانا بقولها انزل فين قالت جووووه جووووه انا عمله حسابي
وانا بضرب ع طيزها وزوبري بينزل ف كسها لبن كتير اوووي وحااسس ان لبني مش عايز يخرج وهيا ااااااه ااااااه وانا خرجت زوبري وهيا لبست الشورت ولبست بنطلونها وبتبص حولين نفسها وقعدت وانا مسحت زوبري ودخلتو وقعدنا وقالت لبنك ناااار ف كسي بيخرج من كسي دلوقتي قولتلها هيظهر ع البنطلون قالت لا الشورت هيشربو وقعدت ف حضني وبقينا نتكلم وانعا مبسوطه معايا وحسيت بخطوات ببص لقيت راجل كبير جاي علينا بيقولنا ايه مقعدكم هنا قولتلها ازيك ياحج معلش قاعد مع المدام شويه بعيد عن وجع الدماغ قالي ماينفعش تقعد هنا غلط ولو حد شافكم انا الي هتحاسب
بولتلها لو مؤاخذه ياحج وطلعت ١٠٠ جنيه وقولتلو كل سنه وانت طيب ادعي **** يرزقنا بولد قعد يدعيلي وانا ماشي وبضحك وسمر بتضحك وركبتها المركبه ومزاجنا حلو وانا ماسك ايديها وروحت ولما وصلت كلمتها وبقينا نتكلم وقالت انها لسه ماتشطفتش ولبني لسه ف كسها وقالت مكنتش ملاحظ حاجه غريبه قولتلها هو انا كنت شايف حاجه قالت انا عملت حلاوه ل جسمي كلو قولتلها معلش انتي عرفه كنا مستعجلين اززاي بس اوعدك المره الجايه مش هرحم كسك وهفضل امصلك في لحد ماتنزلي ٥ مرات
وقولتلها ابعتهولي قالت لا لما تشوفو انت
وبقيت انيكها فون وكاميرا كل يوم وقالت ايه احلي حاجه بتحبها فيا قولتلها كل حاجه بس الحاجه الي بتخليني انيكك اكتر وبشراسه ان كسك ضيق اووي حاسس ان انتي بنت بنوت
قالت حرمني من المتعه دي مع ان هو كان بيحب ينكني دايما بس بعد ماسافر والفلوس بقت معاه كتير مابقاش عايز ينزل خالص
قولتلها احسن وهيا تقولي زوبرك لما دخل فيا اول مره كنت عايز اخليك تنام ع ضهرك وفضل انط ع زوبرك بس خايفه عليك انا تقيله فخليتك تعمل الي انت مرتاح في قولتلها عمرك ماركبتي ع جوزك قالت لا واتفقت معاها نتقابل بردو وقبلتها وسالتها ع بنتعا قالت مع حماتي وروحنا نفس المكان ولحست كسها ودخلت زوبري وفضلت انيك فيها ٢٠ دقيقه كامله ونزلت ف كسها ولبست ومشينا وقولت كويس ان الراجل مجاش كان هيقولي هنيك معاك وضحكت ومشينا وبقيت ع الوضع ده فتره لحد مافي يوم قالت بعد بكره البيت كلو رايح شرم الشيخ اسبوع يصيفو وانا قولتلهم انا تعبانه وبنتي هتروح معاهم وانا كنت رافضه بس ابوها قالي مدام مش هتروحي ودي البت
وفعلا بعد يومين روحت عند البيت وكلمتها الساعه ٤ للعصر وكان موجود زحمه عند المحل السوري وكان معايا عشا لينا كاني دليفري وعموما يعني بذات ف المنصوره محدش بيسالك كالع لمين غير البواب وهما معندهمش بواب
هيا نزلت تحت كاني بحسبها كانت خايفه وعملت نفسي بحسبها وقالت ثواني اجيبلك الباقي وهيا بتقولي ادخل دخلت ومقفلتش البوابه واحده واحده قفلتها وهيا وقفه وقالت حد شافك قولتلها لا قولتلها موجود كاميرات هنا قالت لا انا طلعت عليها واخدتها ف بوسه وهيا حضنتني وفضلت تبوس فيا وقلعتها الروب وكانت بقميص نوم ع الحم نزلت ع ركبي ونزلت لحس ف كسها
ورفعت قميصها ونزلت تحت وفضلت الحس ف كسها وكانت مفهوش شعرايه واحده وانا بلحس ف كسها وقالت تعالي فوق طلعت اودامي وانا بضرب طيزها واخدت روبها وطلعت وانا بشوف طيزها وهيا طالعه اول مادخلنا قفلت الباب وقلعت ملط خالص وهيا بصالي وقولتلها اقلعي ياشرموطه هيا قلعت القميص وبقينا ملط خالص ونزلت عليها بوس ومص بزاز ولحست كسها وهيا نايمه ع الارض وهيا نزلت ع ركبتها تمص زوبري زي الكلبه وبقت تمص ف زوبري زي المحترفه وتبلع بضاني انا وقف ومستغرب من مصها وفضلت تمص زوبري وتضربلي عشره وهيا بتمص وانا مستحملتش هيجانها ونزلت ف بوقها وهيا تفتو ع ايديها وبتدعكو ف كسها وفتحت رجليها وقالت تعبت قولتلها انتي شوفتي حاجه ياكسمك
وقفتها ودخلت بيها ع اوضه النوم مسحت كسها بالفرشه ونزلت لحس ف كسها ونزلت مره وانا بلحس ونضفت كسها بالساني ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها وهيا بتتكهرب تحتي

H6yQfmG.md.jpg
وهيا اااااه اااااه دخلو وانا بحكو ف كسها وروحت مدخلو ف كسها مره واحده وبقيت انيكها بعنف وهيا اااااه ااااااه وانا ازود ف النيك وهيا صوتها عالي وانا بنيكها ونمت عليها زفضلت ابوس وزوبري ف كسها داخل طالع وانا بنيكها براحه وبعدين ازود اووووي وهيا اهاتها ناااااار
قولتلها عايزك تقعدي ع زوبري قالت مش هبقي تقيله عليك قولتلها انا عايز زوبري مايخرجش من كسك يلا تعالي اقعدي ونطي ع زوبري
راحت عدلت نفسها وقعدت ع بطني ورفعه نفسها وبصالي انا ماسك زوبري موقفو هيا نزلت بكسها ع زوبري براحه وووااااااااااااه زوبري دهل ف كسها
وهيا قعدت علي زوبري وبقت تنيك نفسها براحه طالعه نازله وكانت مبسوطه اوووي

H6yDnLv.md.jpg
بعد ٣ دقايق ع النيك براحه راحت قعدت ع زوبري وبقت تنط جامد وانا متمتع اوووي هيا كانت نزلتها صعبه بس انا مستحمل وهيا بقت تنط ع زوبري وتصرخ ااااااااه ااااااه كبير اوووي وانا ماسك بطنها احسس عليه وع بزازها
وهيا تنط وانا خليتها ترفع وسطها وبقيت انيكها جامد وهيا صوتها بقي عالي اوووي وانا مش رحمها راحت تدعك ف كسها اوووي وتنهج وخرجت زوبري من كسها وهيا بتدعك ولقيت حمام عسل نزل من كسها اتغرقت من عسلها
ولقيتها بتقعد ع زوبري تاني وانا بنيكها بردو
ومستحملتش نزلت ف كسها وهيا ااااااه
ااااه سخن اووووي ونمنا ف حضن بعض وقومنا وبالت نام معايا وكلمت اخويا وعرفتوو ان انا هنام عند صحبي وبليل جوزها رن عليها ونكها وبقت ترقصلو بقميص نوم ومبسوطه وجبتلو خياره وناكت نفسها بيها ولما خلص دخلت كملت نيك فيها ونزلت ف كسها وهيا طلبت عشا سمك وشربه سي فود واكلنا ونمنا ف حضن بعض للصبح
صحيت زوبري وقف وهيا جزبي لبسه تشيرت وكلوت قومت قلعتها الكلوت وهيا كانت نايمه
صحت لسه بتتكلم نيمتها ع بطنها ودخلت زوبري ف كسها وهيا نايمه

H6ymRxs.md.jpg
وبقيت انيك فيها وهيا صحت وانا بنيك ف كسها وشوفت خرم طيزها دخلت صباعي في وانا بنيكها هيا ولعت اكتر واهاتها بقت ناااار بتولع فيا
واتا بنيكها وقبل مانزل خرجتو ونزلت ع طيزعا

H6ypF7S.md.jpg
ونزلت لبني ع طيزها ونمت جنبها ع بطنها وايدي ع طيزهاوبقيت ابعبص طيزها وكسها ونمت تاني وصحيت الساعه ١١ كانت صحت فطرت معاها وهيا لبسه قميص نوم بعد العصر اخدتها ع السلم وبقيت انيكها ع السلم واودام شقه حماتها ونزل ف كسها وع وشها وكنت بروح ورحع تاني انام عندها فضلت انيك فيها طول الاسبوع ونزل ف كل حته ف جسمها ونكتها ف كل حتي ف البيت
وكنت اخر مره هنيكها كنا العصر وهيا كلمت حماتها قالتلها انا هنركب العربيه يعني ع بعد العشا وانا علطول اخدتها ع السرير قلعتها تحت كلو واحنا ع السرير ورجلي ع الارض ودخلتو ف كسها

H6yy1te.md.jpg
وفضلت انيك ف نفس الوضع ده وضرب طيزها ودخلت صباع ف طيزها وبنيكها وهيا اااااااااه ااااااااااه ونزلت عسلها ع السرير وزوبري لسه ف كسها وبنيكها اووووي قالت خليني انيك نفسي بزوبرك قبل ماتمشي نمت ع ضهري وهيا طلعت فوقي بالعكس وقعدت ع زوبري وبقت تنزل براحه وف الاخر شدت ف النيك وانا بنيكها وهيا ااااااه ونزلت ف كسها لبني ولقيتها لسه بتنط ع زوبري وانا زوبري لسه وقف ولبني بيخرج من كسها

HP99ub1.md.jpg
بقت تروح وترجع وزوبري ف كسها وانا حاسس ان انا ف الجنه وزوبري لسه ف كسها وهيا بتنط وبعد شوي ع نفس الوضع مستحملتش ونزلت تاني ف كسها وهيا زوبري لسه ف كسها وقعدت تدعك ف كسها جامد وبعد دقيقه نزلت عسلها ع فخادي وزوبري قومنا اتشطفنا وخرجنا وقالت مبروك
بقولها ع ايه قالت هتبقي اب وبتضحك بقولها ازاي قالت الااسبوع ده كلو شوفت نزلت كام مره مكنتش واخده حبوب بقولها ليه قالت عايزه اخلف منك قولتلها هتتفضحي كده
قالت ليه تعالي بس اخدتني ع الانتريه وقعدت ف حضني وقعدت تحكيلي ان جوزها جاي الاسبوع الجاي وقالها اعملي نفسك تعبانه وهخليهم يروحو شرم واذا صممو البت تروح مش مشكله وبعدين هاجي اروح انا وانتي عشان عايز ولد ولا ولدين وانا عايز اخلف منك انت وانا نزلت فيها بوس ودخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيكها مع ان انا عارف اني خلاص مش قادر ونزلت ف كسها تاني ولبست ومشيت ع المغرب روحت كلمتها وفضلنا نتكلم وهما وصلو
ولعبنا وكانت تقعد تقولي شوف الرقصه دي ىقصات ببجي وتقولي عايزه ارقصهالك واقعد ع زوبرك والخ الخ الخ وف يوم جوزها نزل واخدها مصيف اسبوع كامل وهيا بتكلمني لما بيكون بره ع البحر تفضل تكلمني وتحكيلي نكها ازاي
وتوريني كسها وحاليا سمر حبله ف الشهر ال٧
ف بطنها تؤام واد وبنت وجوزها سافر تاني وانا كنت بكلمها وتقولي دول ولادك انت
وكانت توريني كسها وطيزها واتفقنا ان انا اروح ليها تاني بتاع دليفري واانيكها بتقولي عايزك بقالي ٨ شهور مالمستنيش واتفقت ان انا اروح ليها بعد بكره وانيكها
_________
واي جديد هيحصل هكملو هنا
قصة رايقة وحلوة ✨
 
فى انتظار
القصه دي ٨٠٪ حقيقه

انا اسمي علي عندي ٢٦ سنه لسه ماتجوزتش زي حال اي شب طالع عيني ويدوب اليوم الي بنشتغلو بيروح ف نفس اليوم كنت بلعب ببجي بليل اتعرفت علي بنت من المنصوره المحافظه اسمها سمر كانت متجوزه وعندها بنت ٧سنين
هيا عندها دلوقتي ٣٠سنه
اتعرفت عليها من ٣ سنين بالظبط
بقينا اصحاب اووي وبنتكلم واتس والي عرفتو ان جوزها مسافر من ٤ سنين ف السعوديه بالمعني الصح كلب فلوس اول حاجه جات ف دماغي طبعا انتم عرفين زي اي شب يعني انتي محدش ناكك من اربع سنين وطبعا كنت شوفت صورتها جسمها مليان شوي بزاز كبيره وطيز كبيره والي عرفتو انها كانت طخينه اووي وعملت عمليه وبقت ٨٥ كيلو بزاز كبيره وطيز كذالك بس لبسه كلو جينز كانها كانت محرومه من لبسهم كانت كل ماتخرج تفرجني ع لبسها وانا عيني علي صدرها الكبير او طيزها الكبيره كنت بضرب عليها عشرات
وكنا طول اليل نلعب مع بعض ف ببجي
وف مره كنا بنلعب مع ناس صحابنا وهيا كان نفسها توصل ايس ديمونيتر الي تحت الكونكر ده ده مستوي ف العبه يعني
المهم كان معانا اتنين تبعها ثحبها صبيان ماتعرفه عليهم من العبه بردو كانو بردين كانو مش بيحبو يكمبرو وبتموت وبتنزل نقط نزلنا ف اول الجيم نزلت نقط كتير وقفلت طلعت من الناس دي وهما لسه بيلعبو بكلمها ف العبه كانت بتعيط قلبهم ضعيف اوي 😅
قولتلها يابنتي دي لعبه والخ الخ
المهم قولتلها تعالي وانا اوصلك وفعلا بعد ٤ ساعات لعب وصلتها وكانت مبسوطه قولتلها عايز بوسه بقي ولقيتها بعد دقيقه بعتتلي فيديو عشر دقايق تبوسني وتضم شفايفها وتعطيني بوسه وانا زوبري بقي حديده من الفيديو الصغير ده والي هيموتني اكتر الشياله بتاعت قميص النوم دي
ااااه ياني كنت خلاص كل فتره كانت بتبعلي فيديو لحد مافي يوم بعتتلي ف يوم بعتتلي فيديو نص دقيقه وهيا بتطلع لسانها وتحركو وتعض ع شفايفها وتدخل لسانها جوه بقها وتلعب ف خدها انا زوبري بقي ناااار ضربت عشره ع الفيديو بس كنت بمسح الفيديو اول باول خوف عليها بس وعشان هيا كانت واثقه فيا فعلا
وكنت بقولها نكت سكس وبقيت اشتم الناس ف العبه ياكسمكم ياولاد المتناكه وهيا تضحك وبقت تشتم كمان ارتاحنا لبعض اوي وبقت كل حاجه مكشوفه بس انا مش عارف اقولها كلمه وحشه زي اجيلك انيكك عايزك اي حاجه من كده
ف مره كنت بكلمها مسنجر ولقيت صوره عروسه حطه مكان بزازها منديل وحاجات بعتلها وقولتلها كلكم كده وكلام كتير تريقه
ولقيتها بتقولي فشر ولقيتها بعته صوره اااااه نااااار رقبتها لحد نص بطنها ولبسه قميص نوم وشق بزازها ظاهر وبزازها نزله شوي
وقولتلها دي مش صورتك حلفت انها صورت وصورت تاني من زويه تانيه وانا كنت متاكد اصلا انها هيا وبزازها جننتني وبذات شق بزازها
قولتلها اقولك ع حاجه وماتزعليش قالت انا عرفه هتقول ايه بس بلاش عشان خطري
مردتش اتكلم تاني وهيا قالت شويه وكلمك انا كنت عايز اقولها بزازك حلوه اوووي عايز اشوف حلمة بزازك بس مقدرتش
هيا قاعده ف عماره مع اهل جوزها
ابو جوزها مات البيت كان من خمس ادوار الكرچات من تحت مفتوح مطعم لناس سوريين
وحماتها ف الدور الاول وهيا التاني واخو جوزها ف الدور التالت واخو جوزها مطلق
المهم بقيت اتكلم معاها بقالي سنتين
ف مره قالت نفسي اكل فسيخ قولتلها عنيه اجيبلك فسيخ قالت منين قولتلها من نبروه احلي فسيخ واتفقت معاها وقالت ابعتهم مع اي حد دليفري قولتلها وليه اجيلك انا كاني دليفري قالت لا ماينفعش وكلمه من هنا وكلمه من هنا قولتلها انتي افتحي البوابه كاني بتاع دليفري عادي هطلع احسبك واخد فلوسي ونزل وخلاص
وهيا اصلا متعوده يجيلها دليفري علطول
تقريبا كل اكلهم دليفري اتفقت معاها
وبعد يومين كلمتها وعرفتها ان انا اشتريت الفسيخ كانت الساعه ٩ الصبح قالت يابني الناس نايمه قولت احسن كده وفعلا ركبت ميكروباص ونزلت المكان وانا بكلمها وعرفتني العماره بالظبط وكان في محل سوري تحت لسه بيفتح وانا قولتلها انا تحت افتحي البوابه وفعلا فتحت البوابه طلعت وقفلت ورايا الدور التاني ولقيتها مستنياني
ع الباب ولبسه روب اسود طويل وبكمام طلعت وسلمت عليه بصوت واطي وسالتها عن بنتها قالت ف المدرسه من الصبح وقالت يلا انزل بقي قولتلها اخد بوسه قبل مامشي بقي وهيا ممانعه خالص بس انا صممت وقولتلها خلاص اعطيني بوسه زي الي كنت بتعطهاني وانتي بتطلعي لسانك وانا كنت مصمم وهيا قالت طب بسرعه ومشي انا زوبري كان وقف لوحدو وقولتلها تعالي هنا شويه كانت وقفه ورا الباب وهيا خافت اوي وانا ببصلها وسمعنا صوت ف باب فوق بيتفتح هيا اترعبت وانا دخلت براحه وهيا قفلت بابها براحه خااالص وعنيها ع العين السحريه وانا ببص ع جسمها
وقالت الحمد @@ نزل بقولها مين قالت اخو جوزي رايح الزفت الشغل قولتلها يلا عشان انزل وقفت وبتطلع لسانها وبقت تحركو يمين وشمال
وتعض ع شفايفها انا زوبري كان خلاص نااار من منظر سمر قربت منها بلمح البصر وكنت واخد شفايفها ف بوسه وهيا بتزوق وخايفه تعلي صوتها وانا بحضنها وببوس شفايفها
وهيا ممنعه وكنت زقيتها ع الباب انا كنت عصب شوي انا صنيعي سيراميك اصلا هيا كانت طولي انا ١٧٣ وهيا حوالي ١٧٠
وانا ببوس فيها وف لحظه حطيت ايدي ع بزها الي كان كبير وبقيت ادعك في كنت اول مره المس واحده بصراحه بقيت ادعك ف بزها اوووي وشفايفها بتبوس كل حته ف وشها وكنت عايز اتحكم فيها باي طريقه حطيت ايدي مابين الروب عند كسها بطنها كانت مليانه شوي بس لمست كسها من فوق قميص النوم هيا قالت اااه بتعمل ايه ياعلي ماينفعش بس بصوت واطي
بصتلها وانا ايدي ع كسها وبحركها براحه
قولتلها مش لبسه كلوت ياسمسم الجو حر عليه عايز الحسو ليك بتحبي الحس وهيا ساكته وراحت مدمعه انا زعلت اووي قولتلها خلاص ماتعيطيش انا بحبك @@ وغصب عني بعدت عنها وهيا بتعيط وراحت قغدت ع الانتريه انا قعدت جنبها وكنت زعلان قربت منها وبقولها معلش غصب عني ياسمر وبطبطب عليها وانا قعدت جنبها وشايف صدرها من فوق والروب كان اتفتح شوي من فوق وقولتلها بس اعذريني بردو لما اكون مع القمر ده لوحدنا ومحدش لمسها من اربع سنين عايزاني اعمل ايه اخد بعضي ومشي هيا ضحكت وانا مسحت دموعها وقولتلها بنتك بتاجي امتي قالت الضهر
قولتلها طب انا همشي بس عشان خطري عايز بوسه من شفايفك برضاك وهمشي علطول هيا سكتها وانا حطيت ايدي ع رقبتها
وبحسس عليها وهيا بصالي قربت منها واخدت شفايفها ف بوسه براحه وبقيت ابوس شفايفها الي تحت وواحده واحده اتجاوبت معايا وانا بقيت ابوسها وطعم شفايفها تجنن
ورجعت ورا شويه وببصلها كانت مغمضه عنيها
بقولها فكره لما بعتلي صور صدرك وقولتلك اقولك ع حاجه وانتي قولتي بلاش عرفه كنت هقولك ايه
بصتلي وقالت ايه انا بوستها من شفايفها وقولتلها عايز اشوف حلمة بزازك ومصمهم هيا بصتلي وانا بوستها وحطيت ايدي ع بزها مسكتو جامد وهيا دمجانه ف البوسه وروحت قرصت حلمتها
وهيا بصتلي وقالت كفايه بقي
قولتلها حاضر واخدت شفايفها ف بوسه تاني وانا بدعك بزها جامد ولقيتها اتجاوبت معايا جامد دخلت ايدي من تحت القميص ومسكت بزها هيا بتبعد وانا بقرب وببوسها لحد ماهيا نامت ع ضهرها وانا فوقها ونزلت فيها بوس وف لحظه كنت مخرج بزها وفعص في وبلعب ف حلماتها
وانا زوبري وقف ع بطنها بيخبط ف بطنها
وقالت كفايه عشان خطري قولتلها حاضر اخر حاجه بس وهمشي ووعدك مش هعمل حاجه بعدها وهيا حاجه ايه انا نزلت ع بزها اخدتو ف بوقي وحلمت بزها قد نص عقله الصباع
وبقيت امصمص فيها جامد وهيا مش بتتكلم
وف لحظه خرجت التاني وبقيت ابدل مابينهم
وخمس دقايق امص فيهم ورجعت امص ف شفايفها قولتلها وانتي بتلعبي معايا بتقعدي فين قالت ف اوضه النوم قولتلها قومي وريني كده راحت وقفه وبتدخل بزازها وبتمسح شفايفها ودخلت وراها ولقيت دراع للتلفون وهيا بتلعب وقولتلها بتلعبي وانتي قاعده قالت لا نايمه وقولتلها ازاي كانت قلقانه قولتلها ماتخفيش انا مش هلمسك بس عايز اشوفك وانتي بتلعبي معايا بالظبط وهيا قالت حاضرب راحت نايمه ع ضهرها والروب كل جنب راح ف حته وفخادها بيضه قولتلها بعد كده وانا بلعب معاك هتخيل نفس الوضع ده كده وهيا بتقوم روحت مسكت شفايفها بوس وراقد بوسطي الي فوق غليها
وانا ببوسها وهيا اتجاوبت معايا وانا ف لحظه كنت راقد فوقها بجسمي كلو وكان نفسي المس كسها وبقيت اخد جنب كده انام ع جنبي وانا ببوسها وفعلا ده الي حصل
بصتلها وبقولها مش عايزك تخافي مني ياسمسم انا بعزك ومش هعمل حاجه تضرك ابدا وحطيت ايدي ع كسها من فوق القميص وهيا بصالي قولتلها ماتخفيش وبقيت ادعك كسها مكنتش لبسه كلوت تحت القميص فضلت ادعك كسها وهيا اهاتها بتطلع وانا صباعي الوسطاني رايح جاي ع كسها من اولو لاخرو ودخلتو ف كسها بقميص نومها وهيا طلعت اااه مع هزت جسمها وحسيت انها كده خلاص لو عملت ايه مش هتتكلم دخلت ايدي من تحت القيص وحطيت ايدي ع كسها كان في شعر شوي وفضلت امسك زنبورها وعسل بينزل من كسها ودخلت صباعي ف كسها كلو ونزلت عليها بوس وانا ببوس وهيا وسطها زي الافعي بيتحرك وبقيت انيكها اوووي بصباعي وصوتها بقي عالي ولقيتها بتنزل عسل من كسها غرق القميص والسرير وهيا بتنهد انا كنت نايم ع جنبي حطيت ايدي ع زوبري وفتحت السوسته والزرار وطلعتو من البوكسر وهيا مش واخده بالها انا زوبري ١٨ سنتي اسود شوي وطخين بس مش اوي يعني
وف ثانيه كنت رافع قميصها ونايم فوقها وزوبريةمسكو وحطيتو ع كسها وهيا بصالي وتقولي بلاش هحبل منك وهتبقي فضيحه قولتلها انا مش هدخلو ماتخفيش انا بس عايز انزل لبني ع كسك عشان امشي وهيا رفضت بس انا ولا ف دماغي قولتلها انا ممكن ادخلو ف كسك وهفضل انيك فيك لحد مانزل ف كسك غصب عني
انما لو سبتيني هفضل احك زوبري ف كسك ونزل بره كسك واقنعتها وف لحظه دخلت راس زوبري ف كسها هيا ااااه ماتفقناش ع كده انا خرجتو وقعدت مابين رجليها وماسك زوبري وهيا بصالي وبصه لزوبري اكتر روحت قولتلها عجبك ياقمر
مردتش حطيتو ع كسها وفضلت ادعكو ف كسها وهيا بتغمض عنيها وسايحه خالص دخلت راسو وهيا ولا هنا اهات وخلاص وانا بدعك ف كسها ولقيتها بتنزل عسل تاني واهاتها شغاله وانا ببل زوبري من عسلها روحت حطيت راس زوبري ع اول كسها ونمت فوقها ورافع وسطي وبقولها مبسوطه وهيا مش بتتكلم دخلت راس زوبري سمعت اهاا مكتومه وانا نزلت بوس ف شفايفها وهيا حضنت رقبتي وبقت تبوسني اوووي وروحت دخلت زوبري كلو ف كسها وانا فوقها وهيا اااااه اااااه وانا بنيك فيها براحه وهيا اهاتها مزاج ف النيك بقيت انيكها وبوس فيها ولقيتها كسها كانو بيشفط زوبري وعايز لبن يروي كسها المحروم
وحسيت ان انا هنزل خلاص سحبت نفسي بالعافيه كانها مش عايزاني اقوم من عليها
وكانت حضناني من ضهري وقبل مانزل بثواني كنت رفعت وسطي وبقيت انطر لبني ع كسها وبطنها وانا مش عارف امسك زوبري من حضن سمر ولبني نزل ع بطنها وكسها وريحت وسطي زوبري نام ع كسها وقالت كويس انك منزلتش جووه قولتلها انتي كنتي مكتفاني وكنت هنزل جوه قالت غصب عني بوستها من شفايفها وقعدت مابين رجليها ومسكت قميصها مسحت زوبري وكسها وبطنها غرقانين من لبني
وشعر كسها مليان لبن مني ومنها
نمت حنبها وبقولها انتي نزلتي مرتين بهدلتي الدنيا ياريت اجبلك كل يوم دليفري وبضحك
هيا ضحكت وقالت قوم بقي وقفت وانا بظبط بنطلوني وقولتلها قومي قالت مش هقدر انزل انت وكلمني لما تنزل قولتلها ماشي نزلت ابوس شفايفها وطلعت بزازها الاتنين وبقولها المره الجايه هنيكهم بزوبري قالت مفيش مره جايه بقي وبتضحك قولتلها ده انا كنت محضرلك مفاجاءه قالت مفاجاءه ايه قولتلها غمضي عنيك وماتفتحيش غير ماقولك قللت حاضر غمضت وانا رجعت لورا وكسها غرفان مني ومنها روحت فتحتو وف لحظه دخلت لساني وهيا ااااه بس كفايه وانا بلحس كسها اووووي وهيا ااااااه
واتا ماسك اوووي فيها وبلحس كسها وبعد ٥ دقايق من لحس كسها وهيا كانت خلاص مستسلمه نزلت تاني ع وشي وانا مسحت وشي وروحت اغسل وشي ورجعت كانت نايمه اودامي الروب مفتوح وقميص نوم لحد ركبتها والقميص مرفوع لحد بطنها وبزازها كلها بره انا ظبطت وفتحت الباب براحه وخرجت ونزلت فتحت البوابه ومشيت وانا وصلت عند الكوبري طلخا ورنيت عليها مردتش ولما روحت كلمتها ردت وقالت كنت نايمه ولسه صاحيه وفضلنا نتكلم وقالت هدخل اتشطف وكلمك روقت نفسها وبنتها وصلت وفتحنا العبه وبقينا نلعب وانا بكلمها ف الي حصل وهيا مبسوطه بس مش عايزه تفتح ف الموضوع وكنت كل ماندخل بيت اقولها كلام سكس عايزك وانتي بتلعبي مع صحابك اكون انا عندك وفضل ابوس فيك وانتي فاتحه المايك قالت عايز تفضحني قولتلها وقت ماجي ادخلو هتقفلي المايك هيا قالت ب وسخ وبقت تتكلم معايا ف الجنس كل ليله وترقصلي وانا اوريها زوبري وتحكيلي كانت حسا ب ايه وهيا مكنتش عرفه ان احنا ممكن نوصل لدرجه دي هيا عملها حسابها بالكتير اووي بوسه بقيت كل ليله انيكها فون لحد مافي يوم اتفقنا اننا نتقابل بره بليل وطلعت استنيتها ع البحر بليل اتقبلنا وسلمت عليها وفضلنا مشبين نتكلم ودخلنا جزيره الورد جوه وقعدنا مع بعض نضحك ونهزر وناكل وقعدنا ف حتي بعيده خالص عن الناس كانت ع البحر ومفيش حد خالص قعدنا وهيا خدها ع كتفي كانها مراتي او حبيبتي وانا ماسك ايديها وقولتلها تاجي نعمل واحد بصتلي وقالت انت مجنون قولتلها اها اوووي وحطيت ايديها ع زوبري قولتلها بيوجعني اوووي ياسمر قولتلها ماتخفيش محدش خنا هالص والي عجبني هيا بتحسس ع زوبري وبتقولي انا مش عارفه بسمع كلامك ليه
مسكت بزها من فوق قميص ونزلت فيها بوس وقولتلها بتعرفي تمصي قالت مجربتش بس حبه اجرب وطلعت زوبري وهيا نزلت تمص وانا ببص حوليه مستحيل حد ياجي المكان ده غير لو هينيك واحده زيي وهيا بتمص زوبري كانت نااار سالتها قالت من افلام السكس وبقت تمص
وقالت كفايه يلا بسرعه قبل ماحد ياجي راحت وقفه ع ركبتها وقلعت البنطلون وكانت لبسه شورت مغطي طيزها بس قلعتو ومكنتش لبسه كلوت قولتلها انتي عمله حسابك بقي قالت ايوه يلا بسرعه ولقيتها بتكتم بوقها انا قولتلها عايز الحس كسك قالت مش دلوقتي بعدين انا وقف وراها وتفيت ع زوبري وحطيتو ع شفايف كسها ودخلتو ف كسها براحه وهيا اااااه وهيا كتمه لوقها وانا فضلت انيك ف كسها بنفس الوضع ١٠ دقايق وهيا ااااااه ااااااااه وانا بقولها انزل فين قالت جووووه جووووه انا عمله حسابي
وانا بضرب ع طيزها وزوبري بينزل ف كسها لبن كتير اوووي وحااسس ان لبني مش عايز يخرج وهيا ااااااه ااااااه وانا خرجت زوبري وهيا لبست الشورت ولبست بنطلونها وبتبص حولين نفسها وقعدت وانا مسحت زوبري ودخلتو وقعدنا وقالت لبنك ناااار ف كسي بيخرج من كسي دلوقتي قولتلها هيظهر ع البنطلون قالت لا الشورت هيشربو وقعدت ف حضني وبقينا نتكلم وانعا مبسوطه معايا وحسيت بخطوات ببص لقيت راجل كبير جاي علينا بيقولنا ايه مقعدكم هنا قولتلها ازيك ياحج معلش قاعد مع المدام شويه بعيد عن وجع الدماغ قالي ماينفعش تقعد هنا غلط ولو حد شافكم انا الي هتحاسب
بولتلها لو مؤاخذه ياحج وطلعت ١٠٠ جنيه وقولتلو كل سنه وانت طيب ادعي **** يرزقنا بولد قعد يدعيلي وانا ماشي وبضحك وسمر بتضحك وركبتها المركبه ومزاجنا حلو وانا ماسك ايديها وروحت ولما وصلت كلمتها وبقينا نتكلم وقالت انها لسه ماتشطفتش ولبني لسه ف كسها وقالت مكنتش ملاحظ حاجه غريبه قولتلها هو انا كنت شايف حاجه قالت انا عملت حلاوه ل جسمي كلو قولتلها معلش انتي عرفه كنا مستعجلين اززاي بس اوعدك المره الجايه مش هرحم كسك وهفضل امصلك في لحد ماتنزلي ٥ مرات
وقولتلها ابعتهولي قالت لا لما تشوفو انت
وبقيت انيكها فون وكاميرا كل يوم وقالت ايه احلي حاجه بتحبها فيا قولتلها كل حاجه بس الحاجه الي بتخليني انيكك اكتر وبشراسه ان كسك ضيق اووي حاسس ان انتي بنت بنوت
قالت حرمني من المتعه دي مع ان هو كان بيحب ينكني دايما بس بعد ماسافر والفلوس بقت معاه كتير مابقاش عايز ينزل خالص
قولتلها احسن وهيا تقولي زوبرك لما دخل فيا اول مره كنت عايز اخليك تنام ع ضهرك وفضل انط ع زوبرك بس خايفه عليك انا تقيله فخليتك تعمل الي انت مرتاح في قولتلها عمرك ماركبتي ع جوزك قالت لا واتفقت معاها نتقابل بردو وقبلتها وسالتها ع بنتعا قالت مع حماتي وروحنا نفس المكان ولحست كسها ودخلت زوبري وفضلت انيك فيها ٢٠ دقيقه كامله ونزلت ف كسها ولبست ومشينا وقولت كويس ان الراجل مجاش كان هيقولي هنيك معاك وضحكت ومشينا وبقيت ع الوضع ده فتره لحد مافي يوم قالت بعد بكره البيت كلو رايح شرم الشيخ اسبوع يصيفو وانا قولتلهم انا تعبانه وبنتي هتروح معاهم وانا كنت رافضه بس ابوها قالي مدام مش هتروحي ودي البت
وفعلا بعد يومين روحت عند البيت وكلمتها الساعه ٤ للعصر وكان موجود زحمه عند المحل السوري وكان معايا عشا لينا كاني دليفري وعموما يعني بذات ف المنصوره محدش بيسالك كالع لمين غير البواب وهما معندهمش بواب
هيا نزلت تحت كاني بحسبها كانت خايفه وعملت نفسي بحسبها وقالت ثواني اجيبلك الباقي وهيا بتقولي ادخل دخلت ومقفلتش البوابه واحده واحده قفلتها وهيا وقفه وقالت حد شافك قولتلها لا قولتلها موجود كاميرات هنا قالت لا انا طلعت عليها واخدتها ف بوسه وهيا حضنتني وفضلت تبوس فيا وقلعتها الروب وكانت بقميص نوم ع الحم نزلت ع ركبي ونزلت لحس ف كسها
ورفعت قميصها ونزلت تحت وفضلت الحس ف كسها وكانت مفهوش شعرايه واحده وانا بلحس ف كسها وقالت تعالي فوق طلعت اودامي وانا بضرب طيزها واخدت روبها وطلعت وانا بشوف طيزها وهيا طالعه اول مادخلنا قفلت الباب وقلعت ملط خالص وهيا بصالي وقولتلها اقلعي ياشرموطه هيا قلعت القميص وبقينا ملط خالص ونزلت عليها بوس ومص بزاز ولحست كسها وهيا نايمه ع الارض وهيا نزلت ع ركبتها تمص زوبري زي الكلبه وبقت تمص ف زوبري زي المحترفه وتبلع بضاني انا وقف ومستغرب من مصها وفضلت تمص زوبري وتضربلي عشره وهيا بتمص وانا مستحملتش هيجانها ونزلت ف بوقها وهيا تفتو ع ايديها وبتدعكو ف كسها وفتحت رجليها وقالت تعبت قولتلها انتي شوفتي حاجه ياكسمك
وقفتها ودخلت بيها ع اوضه النوم مسحت كسها بالفرشه ونزلت لحس ف كسها ونزلت مره وانا بلحس ونضفت كسها بالساني ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها وهيا بتتكهرب تحتي

H6yQfmG.md.jpg
وهيا اااااه اااااه دخلو وانا بحكو ف كسها وروحت مدخلو ف كسها مره واحده وبقيت انيكها بعنف وهيا اااااه ااااااه وانا ازود ف النيك وهيا صوتها عالي وانا بنيكها ونمت عليها زفضلت ابوس وزوبري ف كسها داخل طالع وانا بنيكها براحه وبعدين ازود اووووي وهيا اهاتها ناااااار
قولتلها عايزك تقعدي ع زوبري قالت مش هبقي تقيله عليك قولتلها انا عايز زوبري مايخرجش من كسك يلا تعالي اقعدي ونطي ع زوبري
راحت عدلت نفسها وقعدت ع بطني ورفعه نفسها وبصالي انا ماسك زوبري موقفو هيا نزلت بكسها ع زوبري براحه وووااااااااااااه زوبري دهل ف كسها
وهيا قعدت علي زوبري وبقت تنيك نفسها براحه طالعه نازله وكانت مبسوطه اوووي

H6yDnLv.md.jpg
بعد ٣ دقايق ع النيك براحه راحت قعدت ع زوبري وبقت تنط جامد وانا متمتع اوووي هيا كانت نزلتها صعبه بس انا مستحمل وهيا بقت تنط ع زوبري وتصرخ ااااااااه ااااااه كبير اوووي وانا ماسك بطنها احسس عليه وع بزازها
وهيا تنط وانا خليتها ترفع وسطها وبقيت انيكها جامد وهيا صوتها بقي عالي اوووي وانا مش رحمها راحت تدعك ف كسها اوووي وتنهج وخرجت زوبري من كسها وهيا بتدعك ولقيت حمام عسل نزل من كسها اتغرقت من عسلها
ولقيتها بتقعد ع زوبري تاني وانا بنيكها بردو
ومستحملتش نزلت ف كسها وهيا ااااااه
ااااه سخن اووووي ونمنا ف حضن بعض وقومنا وبالت نام معايا وكلمت اخويا وعرفتوو ان انا هنام عند صحبي وبليل جوزها رن عليها ونكها وبقت ترقصلو بقميص نوم ومبسوطه وجبتلو خياره وناكت نفسها بيها ولما خلص دخلت كملت نيك فيها ونزلت ف كسها وهيا طلبت عشا سمك وشربه سي فود واكلنا ونمنا ف حضن بعض للصبح
صحيت زوبري وقف وهيا جزبي لبسه تشيرت وكلوت قومت قلعتها الكلوت وهيا كانت نايمه
صحت لسه بتتكلم نيمتها ع بطنها ودخلت زوبري ف كسها وهيا نايمه

H6ymRxs.md.jpg
وبقيت انيك فيها وهيا صحت وانا بنيك ف كسها وشوفت خرم طيزها دخلت صباعي في وانا بنيكها هيا ولعت اكتر واهاتها بقت ناااار بتولع فيا
واتا بنيكها وقبل مانزل خرجتو ونزلت ع طيزعا

H6ypF7S.md.jpg
ونزلت لبني ع طيزها ونمت جنبها ع بطنها وايدي ع طيزهاوبقيت ابعبص طيزها وكسها ونمت تاني وصحيت الساعه ١١ كانت صحت فطرت معاها وهيا لبسه قميص نوم بعد العصر اخدتها ع السلم وبقيت انيكها ع السلم واودام شقه حماتها ونزل ف كسها وع وشها وكنت بروح ورحع تاني انام عندها فضلت انيك فيها طول الاسبوع ونزل ف كل حته ف جسمها ونكتها ف كل حتي ف البيت
وكنت اخر مره هنيكها كنا العصر وهيا كلمت حماتها قالتلها انا هنركب العربيه يعني ع بعد العشا وانا علطول اخدتها ع السرير قلعتها تحت كلو واحنا ع السرير ورجلي ع الارض ودخلتو ف كسها

H6yy1te.md.jpg
وفضلت انيك ف نفس الوضع ده وضرب طيزها ودخلت صباع ف طيزها وبنيكها وهيا اااااااااه ااااااااااه ونزلت عسلها ع السرير وزوبري لسه ف كسها وبنيكها اووووي قالت خليني انيك نفسي بزوبرك قبل ماتمشي نمت ع ضهري وهيا طلعت فوقي بالعكس وقعدت ع زوبري وبقت تنزل براحه وف الاخر شدت ف النيك وانا بنيكها وهيا ااااااه ونزلت ف كسها لبني ولقيتها لسه بتنط ع زوبري وانا زوبري لسه وقف ولبني بيخرج من كسها

HP99ub1.md.jpg
بقت تروح وترجع وزوبري ف كسها وانا حاسس ان انا ف الجنه وزوبري لسه ف كسها وهيا بتنط وبعد شوي ع نفس الوضع مستحملتش ونزلت تاني ف كسها وهيا زوبري لسه ف كسها وقعدت تدعك ف كسها جامد وبعد دقيقه نزلت عسلها ع فخادي وزوبري قومنا اتشطفنا وخرجنا وقالت مبروك
بقولها ع ايه قالت هتبقي اب وبتضحك بقولها ازاي قالت الااسبوع ده كلو شوفت نزلت كام مره مكنتش واخده حبوب بقولها ليه قالت عايزه اخلف منك قولتلها هتتفضحي كده
قالت ليه تعالي بس اخدتني ع الانتريه وقعدت ف حضني وقعدت تحكيلي ان جوزها جاي الاسبوع الجاي وقالها اعملي نفسك تعبانه وهخليهم يروحو شرم واذا صممو البت تروح مش مشكله وبعدين هاجي اروح انا وانتي عشان عايز ولد ولا ولدين وانا عايز اخلف منك انت وانا نزلت فيها بوس ودخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيكها مع ان انا عارف اني خلاص مش قادر ونزلت ف كسها تاني ولبست ومشيت ع المغرب روحت كلمتها وفضلنا نتكلم وهما وصلو
ولعبنا وكانت تقعد تقولي شوف الرقصه دي ىقصات ببجي وتقولي عايزه ارقصهالك واقعد ع زوبرك والخ الخ الخ وف يوم جوزها نزل واخدها مصيف اسبوع كامل وهيا بتكلمني لما بيكون بره ع البحر تفضل تكلمني وتحكيلي نكها ازاي
وتوريني كسها وحاليا سمر حبله ف الشهر ال٧
ف بطنها تؤام واد وبنت وجوزها سافر تاني وانا كنت بكلمها وتقولي دول ولادك انت
وكانت توريني كسها وطيزها واتفقنا ان انا اروح ليها تاني بتاع دليفري واانيكها بتقولي عايزك بقالي ٨ شهور مالمستنيش واتفقت ان انا اروح ليها بعد بكره وانيكها
_________
واي جديد هيحصل هكملو هنا
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%