NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسرق نت 🤷‍♂️

بما ان اغلب المنتدي مصريين والنت عند اغلبنا بيخلص بعد 15 يوم بس 😂

لما بتهيج وبتكون علي اخرك ومحتاج ت jerk of بتعملها ازاي منغير نت ؟
بعملها ب السكس شات تلجرام عمري ماعملها لوحدي لازم يكون سكس شات او سكس فيديو
بس انا بشغل كونفنج اصلا ف بيشتغل نعايا بعد النت ميخلص😂

• عجبني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
عندي هارد واحد تيرا لوخدو سكس 😎 😎 😎
كنت سارق اكونت بريميم وقعدت اخزن عندي حوالي ٦٠٠ جيجا افلام وفيديوهات من اونلي فانز😂😂😂😂😂

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: شريـف باشا
  • عجبني
ليييييه ده كله ما انت لو عندك ده كله بكل بساطه اعمل العادة بس متبقاش مدمن + كمل في الجيم عشان صحتك لكن العادة ليها فوايد وليها اضرار فا متدمنهاش
اقسملك ب**** انا حاله بسبب انى ليا5اشهر ما عملتش حاجه فا مكبوت حاسس الشهوه مكبوته جوايا وفعلا حاسس انى خلاص عاوز امارس العاده اغلب الاوقات منتصب لكن مدارى نفسى كويس جدا مش بخرج بره اوضتى الا للضروره القصوى مش بنزل الشارع عشان ما اشوفش واهيج واضطر افك بنزل ادعك وافشخ نفسى فالجيم بهد حيلى ببق مش قادر اشيل عوده عشان اروح البيت ما اعملش حاجه لكن اكتشفت انى انا شهوانى نوع مخلوق جوايا نار تاكل اى حد بعد دا كلو ببق فيا حيل حتى افك 5برايز عمرك شفتى حد بعد التعب دا كلو وهد الحيل يبق فيه باور يمارس عاده انا مستغرب من نفسى جدا انا فيةم من الايام غسلت 12سجاده وشطفتهم ونشرتهم وكان فيا حيل انزل جيم برضو نزلت وفشخت نفسى رجعت ولقيت نفسى فيا حيل افك بريزه انا استغربت بعد المجهود دا كلو طول اليوم لسه فيا حيل فا انا اكتشفت انى من النوع الى مبيتهدش حيلى مع انى لسه مجربتش اى جنس فى حياتي

بصى انا بحب الرول بلاي ونفسى اجربو بس بيبقى صعب الاقى واحدة بتعرف تتقمس وتمثل وفى نفس الوقت يكون بمتعة
فا بتخيل قصص زي اللى بقراها هنا وسيناريو بس مش دايما لانو بيبقى صعب وبتاخد وقت بس ساعات بوصل 😉
في كل الحالات صعب تلاقي حد مهتم بلرول بلاي غير ممكن لو سالب او ديوث لو بنت هكون مهتمه بلطبيعي اكتر

• بيضحكني
التفاعلات: AMGjr
  • بيضحكني
التفاعلات: أحمد عمار
ليييييه ده كله ما انت لو عندك ده كله بكل بساطه اعمل العادة بس متبقاش مدمن + كمل في الجيم عشان صحتك لكن العادة ليها فوايد وليها اضرار فا متدمنهاش
لا لا مستحيل هدمنها انا كدا تمام بس بسبب حالتى دى انا عصبى فشخ يعنى انا كرهونى فالبيت بتعصب على اتفه الاسباب صوتى بيجيب اخر الشارع السراحه يجدعان الكتمه والكبت الجنسى دا وحش اوىى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا لا مستحيل هدمنها انا كدا تمام بس بسبب حالتى دى انا عصبى فشخ يعنى انا كرهونى فالبيت بتعصب على اتفه الاسباب صوتى بيجيب اخر الشارع السراحه يجدعان الكتمه والكبت الجنسى دا وحش اوىى
اسمع مني jerk of مره كل اسبوع مثلا وكمل اهتم بجسمك وصحتك لان لو معملتش كده انت مجرد بتبوظ اعصابك من فوايد العادة هي انك تهدي اعصابك اصلا ومهفاش حاجة الكل بيعملها بس الفرق انك متبقاش مدمن لحد ما تلاقي واحده تعمل معاها علاقة

• أتفق
التفاعلات: Cr7 10 و khaledkhaled0
اسمع مني jerk of مره كل اسبوع مثلا وكمل اهتم بجسمك وصحتك لان لو معملتش كده انت مجرد بتبوظ اعصابك من فوايد العادة هي انك تهدي اعصابك اصلا ومهفاش حاجة الكل بيعملها بس الفرق انك متبقاش مدمن لحد ما تلاقي واحده تعمل معاها علاقة
وحده ايه احا دا اقدامى ولا عشر سنين عشان اتجوز انا هنا عندى فالصعيد انا فلت منهم فاتح مواقع سكس وبتاع انا فلت لو عرفونى يقتلونى تقليلى وحده ياحزن الحزن دا الى قربت اقتلهم وحياتك انا فعلا اعصابى بايظه ممكن لو دخلت شديت مع حد حل من الاتنين يا ياقتلنى يا اقتلو يختار حل انا مخى حاليا واعصابى مدمره

بما ان اغلب المنتدي مصريين والنت عند اغلبنا بيخلص بعد 15 يوم بس 😂

لما بتهيج وبتكون علي اخرك ومحتاج ت jerk of بتعملها ازاي منغير نت ؟
ياااه دي مختلفة من طرف ل طرف😂

السكس شات ف كل الاحوال لكن قليل لما يجيب لوحدي دي حتي لو قاطع

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Karim g
ممكن بس تقوليلي دي صوره مين علشان عايز اسمع لها حاجه علشان عجبتني 😂

• بيضحكني
مايند سيمولشين

في كل الحالات صعب تلاقي حد مهتم بلرول بلاي غير ممكن لو سالب او ديوث لو بنت هكون مهتمه بلطبيعي اكتر
ليه حصرتى الرول بلاي فى الدياثة والمحارم مش شرط انا مليش فى الاثنين والطبيعى اللى تقصديه ده العادى اساسا الفكرة فى لذة التخيل لو مفيش نت انا نفسى الاقى واحدة فاهمة وبتحبه زي لو اتلاقيتى فى واحدة ابعتهالى تبقى عملتيلى جميلة 😅

لية واحدة صاحبتي بتكسب فية ذنب في الوقت دة😂😂😈

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%