NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Sososex666 و Kιɳg Jr
ما احنا لو نبطل البورن الهاي كواليتي الباقه هتقعد 😂
حاليا مبطل بس لما كانت بتخلص كنت بتخيل بي مكانش ممتع برضو

• بيضحكني
التفاعلات: Sososex666 و كارين 🤤🤤
بما ان اغلب المنتدي مصريين والنت عند اغلبنا بيخلص بعد 15 يوم بس 😂

لما بتهيج وبتكون علي اخرك ومحتاج ت jerk of بتعملها ازاي منغير نت ؟
لا مش بيحصل معايا انا عامل باقه عاليه

• عجبني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
  • بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
بما ان اغلب المنتدي مصريين والنت عند اغلبنا بيخلص بعد 15 يوم بس 😂

لما بتهيج وبتكون علي اخرك ومحتاج ت jerk of بتعملها ازاي منغير نت ؟
علطلاق قرف بقرف من نفسى عشان لذه مدتها 10ثوانى انا لو هخرم الحيطه مش هفك برايز تانى انما مع الستات بتبق مده وبراحتك بقى تعمل اتنين 3او4او5 وتنيك بقى واحد خلفى وواحد امامى وواحد فموى واهى ماشيه انما حوار البرايز دا بسراحه زهقت منو

طيب هو النت بيخلص ازاى الاول عشان افهم الموضوع
مش عارفه انتي في مصر ولا لا بس عندنا النت محدود في الwifi ومش كلنا بيكون عندنا data فا بيكون لكل واحد علي حسب الباقة بتاعته جيجات معينة فا لما بتخلص النت بيخلص

الأول لازم كل التليفونات ع الباقة تقلل جودة الفيديو علشان ده السبب في خلصان الباقة وعلي قد ما تقدروا تعملوا دايما وضع التوفير في كل التطبيقات يوتيوب وفيسبوك وتيكتوك وتويتر وتليجرام بلاش اشتراك في قنوات كتير ملهاش لازمة ادخل القناة من غير اشتراك واقفل التحميل التلقائي وتشغيل الفيديو التلقائي هتلاقي بعد كل ده كملتوا ليوم ٢٥ لو كنتوا ٦ أفراد اما لو أقل هتعمل الشهر عادي لحد اخر يوم ...وربنا يتوب علينا من استغلال وي
عن نفسي عارفه الطريقة ديه بس مش بعملها عشان ليه انا اتعذب لمجرد ان النت يقعد يومين تلاتة زيادة

• بيضحكني
التفاعلات: Karim g
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لما كنت مرتبطه كنت برن علي حبيبي بس دلوقتي بما اني مفركشة فا مش عارف لسه عشان فركشت قريب 🤷🏻‍♀️
طب ودلوقتى بتعملى ايه فكرتى ولا لسا بتفكرى

بتخيل بس بستخدم ايديا الاتنين واحرك بضان بايد وزبي بايد الحركه دي بتسخني وطبعا فالتخيل بقعد حبه
بتتخيل حد معين ؟

ما احنا لو نبطل البورن الهاي كواليتي الباقه هتقعد 😂
حاليا مبطل بس لما كانت بتخلص كنت بتخيل بي مكانش ممتع برضو
مهو ليه اشوف بورن بجودة بطاطس عشان النت يقعد 🙂

• بيضحكني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
علطلاق قرف بقرف من نفسى عشان لذه مدتها 10ثوانى انا لو هخرم الحيطه مش هفك برايز تانى انما مع الستات بتبق مده وبراحتك بقى تعمل اتنين 3او4او5 وتنيك بقى واحد خلفى وواحد امامى وواحد فموى واهى ماشيه انما حوار البرايز دا بسراحه زهقت منو
يا عمنا كلنا بندخل في علاقات بي اوقات بتكون مش قادر وعاوز ت jerk of سواء عشان تهدي اعصابك او تطفي شهوتك

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%