NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فحلك وفحل امك

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طب متيجو بدل الزهق تحكولنا اي هوا اكتر يوم حسيت ان زبرك فيه هيطق من البنطلون ومكنتش قادر تمسك مفسك والستات تحكيلنا اي هوا اكتر يوم كانت حاسه ان كسها عاوز يتناك حالا وكانت علي اخرها

• عجبني
التفاعلات: مافيا مصر2023 و كسك متعتى
طب متيجو بدل الزهق تحكولنا اي هوا اكتر يوم حسيت ان زبرك فيه هيطق من البنطلون ومكنتش قادر تمسك مفسك والستات تحكيلنا اي هوا اكتر يوم كانت حاسه ان كسها عاوز يتناك حالا وكانت علي اخرها
يسطا لما كنت ف الشغل القديم والبت اللي معايا تدخل عندي ونخطف بوسة وحضن ع تقفيشة كدا ودعكاية كدا كنت ببقي عاوز اقفش كسمها محلهاش😂

• بيضحكني
التفاعلات: The magico2
يسطا لما كنت ف الشغل القديم والبت اللي معايا تدخل عندي ونخطف بوسة وحضن ع تقفيشة كدا ودعكاية كدا كنت ببقي عاوز اقفش كسمها محلهاش😂
طبيعي تهيج 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Lucifer horny
قبل يومين كنت شايف جاري وهو بينيك مراته بس مراته مليف تجننن وكان الليلة نار وانا قاعد طول اليوم حيحان مش عارف اعمل حاجة وطبعا الي زاد هيجاني اكتر واكتر انه كان بينك طيزها وهو شباكه قريب قوي من شباكي يعني تحس انه بينيك على سريري

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل يووووووووووووم بجد او في اي وقت

قبل يومين كنت شايف جاري وهو بينيك مراته بس مراته مليف تجننن وكان الليلة نار وانا قاعد طول اليوم حيحان مش عارف اعمل حاجة وطبعا الي زاد هيجاني اكتر واكتر انه كان بينك طيزها وهو شباكه قريب قوي من شباكي يعني تحس انه بينيك على سريري
حلو ده اطلع كل خميس اتفرج علي سكس طبيعي😂

لما شوفت صوره علي موبيل اخت مراتي بالصدفه ليها وهي عريانه

ولا حاجه طبعا في الجنس مهما كان حجم الاغراء ابعد عن قريبك وماتفكرش فيهم خالص
حصل عندك حق دي اهم حاجه انت كده راجل محترم

• حبيته
التفاعلات: Ahmed Shahen

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%