NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عن نفسي شايف متعتي في وجع السالب وانا بحشره فيه للاخر او بنزلهم في خرمه
ومتعتي اكتر لما يكون عينه في عيني وزبي في خره
تحس وقتها بفحولتك ورجولتك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: واحد منكم, gupA, Dark shadows و شخص آخر

عن نفسي بصراحه المتعه بالتغيير وانك تكون بتنيك شخص من نفس جنسك بس ميوله للبونه وانك تنيكه وعينك في عينها دي إحساسها جميل وانك تبقي القائد في النقطه دي متعه تانيه وأحلا وضع بحبه وأنا زانق وشه في الحيطه بجسمه وواقف وبرزع فيه من ورا وهوا زنبوره بيئيا متعه جميله إنك تبقي بتنيكه وحاسس باللي جوله وبساعده 🤗🤐

أنا بقى لو اتوجعت ماستمتعش
لازم النيك يبقى من غير وجع
طبعا في شوية وجع لازم يحصل. بس وجع بسيط مايأثرش ع المتعة

كفايه كسره عين الواحد قدام الفحل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سيف بتااار، واحد منكم و نوني الخول
أنا بقى لو اتوجعت ماستمتعش
لازم النيك يبقى من غير وجع
طبعا في شوية وجع لازم يحصل. بس وجع بسيط مايأثرش ع المتعة
وجع بمتعه مش وجع بغشوميه

انت متعتي اني انكسر من راجل زيك و احس أنه ارجل مني و يستحق يطلع فوقي و يستمتع بلحمي 💗

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بيبقي ازواق انا بحب الولاد مع اني متجوز، بس انا بحب نظرته ليا و انا بقلعه و هو عارف حيحصل فيه ايه و بذات كمان لما يكون ولد سنه صغير و اول مره ،بيبقي متعب شويه في الفتح و انك تثبته علي السرير علشان ميجريش منك بس بيبقي احلي من ١٠٠ ست بالنسبه ليا و لحظه لما بدخلو فيه كله بعد عناء طوويل بتبقي احلي لحظه في حياتي و احساس فتحته الضيقه علي زبي و استسلامه ليا بعد ما يحس اني زوبري دخل كله و انه مش حيعرف يهرب و في اللحظه ديه بتبدا المتعه و حلاوه النيك، ده غير شعورك و هو بيطلع احلي اصوات منها ساعات صريخ علشان اول مره 😂 كل ده بيخلي النيكه احلي

بيبقي ازواق انا بحب الولاد مع اني متجوز، بس انا بحب نظرته ليا و انا بقلعه و هو عارف حيحصل فيه ايه و بذات كمان لما يكون ولد سنه صغير و اول مره ،بيبقي متعب شويه في الفتح و انك تثبته علي السرير علشان ميجريش منك بس بيبقي احلي من ١٠٠ ست بالنسبه ليا و لحظه لما بدخلو فيه كله بعد عناء طوويل بتبقي احلي لحظه في حياتي و احساس فتحته الضيقه علي زبي و استسلامه ليا بعد ما يحس اني زوبري دخل كله و انه مش حيعرف يهرب و في اللحظه ديه بتبدا المتعه و حلاوه النيك، ده غير شعورك و هو بيطلع احلي اصوات منها ساعات صريخ علشان اول مره 😂 كل ده بيخلي النيكه احلي
مجربتش حد يكون اول مره دي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%