NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه اي اسوأ نومة نمتها في حياتك 👀💔

اكيد مش اسوء من الحادثه اللى عملتها وفضلت فتره كبيره كل دكتور بتشخيص غير التانى وكل يوم مبعرفش انام من الوجع اللى كنت بحس بيه كنت بدعى وقتها انام لو حتى ربع ساعه وعينى اول ما تغمض اقوم اصرخ من الوجع وبعد سنه من العمليات و الدكاتره وقفت على رجلى برحمه ****
😓😓

ررربنا يرحمهم .. اسواء نومه لما حبيت بجد وطلعت مش اد الحب بجد
على اد ما الموت والفراق صعب لكن يوم وفاه والدى دخلت انام وكنت عاوز احلم بيه واشوفة وفعلا حلمت بيه انا مش متعود احلم عامتا بس حلمت وهو جاى يواسينى ويهزر معايا
**** يصبرك

• محزن
التفاعلات: Newyaso
لم ابويا كان ف المستشفي كنت عيل صغير وقعدت يومين مروحش ليه ف لما روحت ليله موته قالي اقعد متمشيش لاني هموت خفت اووي من الكلمه فضلت سهران انا وعمي معاه لحد م مات وروحنا بيه البيت فضلت صاحي ٣ايام من الصدمه ولحد الان المشهد كل يوم بيتعاد قصاد عيني كل يوم ....
**** يرحم الجميع ويصبرنا

• محزن
التفاعلات: 𝕄𝔸𝕃𝔸𝕂 𝔸𝕃𝕀 و زهايمر
لم ابويا كان ف المستشفي كنت عيل صغير وقعدت يومين مروحش ليه ف لما روحت ليله موته قالي اقعد متمشيش لاني هموت خفت اووي من الكلمه فضلت سهران انا وعمي معاه لحد م مات وروحنا بيه البيت فضلت صاحي ٣ايام من الصدمه ولحد الان المشهد كل يوم بيتعاد قصاد عيني كل يوم ....
**** يرحم الجميع ويصبرنا
اللهم امين

• حبيته
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
انا اسوأ نومة نمتها في حياتي هي اول نومة نمتها بعد موت اهلي غمضت عيني بعد عياااط طويل اووي خلص طاقتي كلها ولما صحيت مكنتش عارفة انا ازاي نمت اصلا وكنت فاكرة ان كل ده مجرد حلم مخيف واسوأ لحظة لما اتأكدت انه مكنش حلم وان فعلا مش هشوف اهلي تاني.....💔**** يرحمهم ويصبرك

• عجبني
التفاعلات: Merna Ahmed
**** معاك في اي كان الي حصل
فعلا مالناش غيره بس مكانتش الشرطة اللى جنبى دول سكان المكان اكرمونى اخر كرم رغم انهم مش بشر !!!

حالات كتيييير مابعدش ياجيمي وفي الاخر كله مع الوقت بيعدي

• عجبني
نومه ونا ف الجيش وصحيت ملقتش سلاحي وحصلي حوار واتنفخت

• عجبني
اومال اي
بص يا صاحبى انت اكيد عارف ان اى مكان وليه سكانو وخصوصا الاماكن اللى فى الخلاء زاى الاوديا والمغارات حتى الاماكن اللى سكنين احنا فيها ليها سكانها من الجان وفيهم ال**** والمسيحى واليهودى واللى غير . وفيهم الموذى **** يكفينا شرهم وفيهم الكويسين

انا اسوأ نومة نمتها في حياتي هي اول نومة نمتها بعد موت اهلي غمضت عيني بعد عياااط طويل اووي خلص طاقتي كلها ولما صحيت مكنتش عارفة انا ازاي نمت اصلا وكنت فاكرة ان كل ده مجرد حلم مخيف واسوأ لحظة لما اتأكدت انه مكنش حلم وان فعلا مش هشوف اهلي تاني.....💔
**** يرحمهم

• عجبني
بص يا صاحبى انت اكيد عارف ان اى مكان وليه سكانو وخصوصا الاماكن اللى فى الخلاء زاى الاوديا والمغارات حتى الاماكن اللى سكنين احنا فيها ليها سكانها من الجان وفيهم ال** والمسيحى واليهودى واللى غير . وفيهم الموذى ** يكفينا شرهم وفيهم الكويسين
وجالك قلب تقعد معاهم

وجالك قلب تقعد معاهم
اقراء اللى حصل معاية وحط نفسك مكانى هتعمل ايه وانت غريب فى بلاد غريبة وهربان علشان عندك كرامة وراجل ومافيش لا مكان ولاى اى حد هتلج ليه وفى نفس الوقت رجلك هى اللى ودتك من غير ما تخطط لكدا وبرغم كدا مقدرش انكر انهم طلعو ارحم عليا من بنى جنسى

اقراء اللى حصل معاية وحط نفسك مكانى هتعمل ايه وانت غريب فى بلاد غريبة وهربان علشان عندك كرامة وراجل ومافيش لا مكان ولاى اى حد هتلج ليه وفى نفس الوقت رجلك هى اللى ودتك من غير ما تخطط لكدا وبرغم كدا مقدرش انكر انهم طلعو ارحم عليا من بنى جنسى
حاجة ولا في الخيال

**** يرحمهم

كان عندي 15 سنه كانت معايا امي تعبانه كانت في مستشفي جامعة أسيوط كنت بنام في حضن الرصيف 7 ليلي عمري م انساهم شفت فيهم كتير ناس كنت بتموت قدام عيني

• عجبني
**** يرحمهم

كان عندي 15 سنه كانت معايا امي تعبانه كانت في مستشفي جامعة أسيوط كنت بنام في حضن الرصيف 7 ليلي عمري م انساهم شفت فيهم كتير ناس كنت بتموت قدام عيني
💔💔

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا اسوأ نومة نمتها في حياتي هي اول نومة نمتها بعد موت اهلي غمضت عيني بعد عياااط طويل اووي خلص طاقتي كلها ولما صحيت مكنتش عارفة انا ازاي نمت اصلا وكنت فاكرة ان كل ده مجرد حلم مخيف واسوأ لحظة لما اتأكدت انه مكنش حلم وان فعلا مش هشوف اهلي تاني.....💔
أدعلى لهم بالرحمه و فكرى فى مستقبلك

• عجبني
يوم وفاه والدى كنت صغير و انا أكبر اخوتى
نيمتهم و فضلت أبص لهم و الف سؤال و سؤال
فى عقلى و قررت ليلتها التنازل عن احلامى من أجل
مستقبلهم نمت هذه الليله التى مات فيها والدى و مات معه
حلمى و حتى اليوم لا يرتاحوا الا و انا موجود معهم
حتى أمى تشعر بالسعاده و انا بزورها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل