NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بحب السكس

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
ايه هيا الحاجه اللي جربتها او جربتيها ومتعتيك اوي واي الحاجه اللي نفسك او نفسيك تجربيها وبتحلمو بيها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ahmed_mo1، MohaB AhmeD و جنون الإثارة
كنت موجب و جربت اخضع لملكة شات وحولتني لسالب وخاضع وغيرتلي كل ميولي والان ممحون لاقصى حد

• عجبني
التفاعلات: البوب الكبير اوي، بنوتي اسمر و Gmin
نفسي اجرب couple انا الفكرة دي بتجنني

• عجبني
التفاعلات: Gmin و بنوتي اسمر
اول شي اتفرج علي اتنين ليزبو بيمارسوا سوا
تاني شي انام مع واحده قصاد جوزها ويخدم علينا

• عجبني
التفاعلات: Ahmed_mo1
كان نفسي انزل صور مراتي على النت و اقنعتها و حصل و حلمي اني اشوف حد بيمتعها قدامي بس للاسف مستحيل يحصل

• عجبني
التفاعلات: البوب الكبير اوي
كان نفسي انزل صور مراتي على النت و اقنعتها و حصل و حلمي اني اشوف حد بيمتعها قدامي بس للاسف مستحيل يحصل
خليك مستمر معاها ف موضوع الصور هي مع الوقت متعتها هتزيد وهتحققلك حلمك

أنا جربت اللواط وإتناكت كتييييييييييير جدا ونفسي أشوف مراتي في حضن راجل أو رجالة

• عجبني
التفاعلات: Moryan
واحده واحده

أنا جربت اللواط وإتناكت كتييييييييييير جدا ونفسي أشوف مراتي في حضن راجل أو رجالة
حاول تفتحها في الموضوع تدريجي

• حبيته
التفاعلات: جنون الإثارة
كلمني و انا اخلي المستحيل حقيقه

علي فكره الموضوع لذيذ لابعد الحدود
انا فعلا فكرة اني انيكك couple دي مش متخيل متعتها اني انيكك واحدة قدام جوزها أو جوزها قدامها حتي فكرة تهيج فشخ

صراحة لو صورتها نفس صورة البروفايل يبقي يا صباح اللبن

• عجبني
التفاعلات: خدام مراتي
عايز اجرب انيك ست قدام جوزها او ابنها وي كون جوزها او بنها بيحب كدا فعلا وتمتع ب كدا الفكرة دي بتهيجني جدا

• عجبني
التفاعلات: رجل استثنائي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز اجرب علاقه مع بنت اجنبيه... عايز اعرف ف فرق بين المصريه والاجنبيه ولا لا... ولو ف فرق يبقي مين فيهم احسن...

• حبيته
التفاعلات: جنون الإثارة
نفسى اجرب التبادل

نيك طيز البنات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%