NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دا بيبقا احساس حلو بيحس الواد لما بيبعبص البت بيحس أنه امتلكها وبيمتعها 🔥🍆💦

الصراحة بحياتي مابعبصت بنت. وبحسا حركة قذرة لاتمت للرجولة بصلة ويلاقيها كبيرة بحقي ابعبص بنت
مهما كانت جميلة او ملفتة للنظر
مع احترامي للجميع
تفهم

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
موضوع بنسبالي شايفو قله ادب مهما كنتي حلوه دا ميديش الحق لاي حد يعمل كدا وانا شايف أن الشخص الي يتحرش دا مش راجل
يريت الكل زيك

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
انا انهاردة كنت نازلة وفي وسط الزحمة اتبعبصت 🙂
عاوزه اعرف شعور الولد لما يبعبص او البنت لما بتتبعبص بيكون ايه شعورهم 🙂😂

عن نفسي مش عارف افرح انه شافني حلوه ولا اتعصب ولا ازعل 🙂
حاجه بضان نيك الصراحة لو مش مترتبلها، يعني لو معاك بنت وانتو واقفين ف مكان زحمة وحاولت تحسس عليها كدا ماشي إنما تمشي تتحرش كدا لا بضان

لازم طبعا تزعلي لانه الكلب البشري اللي عمل هيك اعتبرك مكان عشان يفضي شهوته ، زي ما بنعتبر بعيد عنك الحمام مكان نفضي فيه زنقتنا بدون تشبيه او اساءة لحضرتك

وعفكرة لو ناوية تفرحي عشان مفكريته انه شافك حلوة فأحب اقلك انه هو ما شافش وجهك اصلا ، هو شاف لحمة!! يعني انتي مش رح تصدقي انه ممكن يفشخ بسة ( قطة )عشان عندها لحمة وصارت عندنا بأرقى اماكن عمان ، ف افرحي براحتك 😊
بس برضوا كان في بنات كتير وانا اللي عجبته من بينهم ده معناه ان انا مرغوب فيها

حاجه بضان نيك الصراحة لو مش مترتبلها، يعني لو معاك بنت وانتو واقفين ف مكان زحمة وحاولت تحسس عليها كدا ماشي إنما تمشي تتحرش كدا لا بضان
اه فعلا لازم بارادتها

بس برضوا كان في بنات كتير وانا اللي عجبته من بينهم ده معناه ان انا مرغوب فيها
مهو بتذكر اللي تحرش بالبسة عندنا نقاها من حوالي ٣ بسس ف مش عارف شو احكيلك صراحة

• عجبني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
  • عجبني

اكيد هبقى هايج فشخ طبعا و هتلاقى حماده واقف جوا البنطلون ف متتخضيش

• عجبني
اي حاجه سرقه او خطف بحسها مقرفه

• عجبني
رخامة بس

• عجبني
اول حاجة احساسك كان اي
تاني حاجة مش اي ست تتبعبص
وبعدين حسب الطيز

أنا مبحبش التحرش و لأ عمرى أتحرشت و لأ هتحرش فمش عارف شعوره أيه لكن المهم فى الموضوع أنى أتشوقت أكتر أشوف الجسم الجامد اللى سخنه ده :D 🥵

لو اتبعبصت بمزاجي اه بكون متمزج لو لا وتحرش لا بكون مقروف انا بدي جسمي للي عايز اديه جسمي بس يعني

بصى انا كواحد بيحب الجنون بحب ساعات ابعبص بس مش اى حد كدا والسلام بتبقى فى مواقف فى المواصلات مثلا والا واحدة هاجة عليا بطيزها ولابسة بنطلوون او عباية هتتفرتك من عند طيزها وفى مكان يعنى ممكن متقفش قدامى اصلا هنا بترجم اكيد حابة تتبعبص ولو طيز جامدة لفتت انتباهى بغمز مثلا او اشوف مايتها ايه لو تمام بدوس ومفيش مرة خيبت معايا بصراحة فى جوار البعبصة دا اما شعورى بقى فهو شعور ممتع انى اخلى اللى قدامى كلوتها يتغرق من شهوتها بس من شقاوة صباعة فى طيزها ومبيبقاش بعبوص خطف كدا لا بيبقى غرز 😂 دا فير التقفيش بقى

هذا الموضوع مخالف لزياده قله الادب فيها الرجاء الحذف 😂😂
طيب هي بعيد عن حاجه بضان بس بحسها حرمان من مجتمعنا زات نفسه كله بقي علي مواقع السكس وبيفكر شمال وانه لو عمل كده هتقوله انته جامد فشخ تعالي نيكني في الصراحه ملهاش تفسير غير ان ده شهوه مفرضه عند الناس دي

هو الموضوع بصراحة بيكون ممتع جنسيا بس مهما كان انا بشوفه قلة ذوق اولا لانو في العلن ثانيا حتي لو البنت مش اول مرة بس انتي كده بتهينها ده طبعا بصرف النظر عن البنات اللي ماشية في الشوارع بطيزها عشان تتاجر

هو الموضوع بصراحة بيكون ممتع جنسيا بس مهما كان انا بشوفه قلة ذوق اولا لانو في العلن ثانيا حتي لو البنت مش اول مرة بس انتي كده بتهينها ده طبعا بصرف النظر عن البنات اللي ماشية في الشوارع بطيزها عشان تتاجر
وانت شايف الغلط علي مين

• عجبني
التفاعلات: صقر الغرام 🧡🧡
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هذا الموضوع مخالف لزياده قله الادب فيها الرجاء الحذف 😂😂
طيب هي بعيد عن حاجه بضان بس بحسها حرمان من مجتمعنا زات نفسه كله بقي علي مواقع السكس وبيفكر شمال وانه لو عمل كده هتقوله انته جامد فشخ تعالي نيكني في الصراحه ملهاش تفسير غير ان ده شهوه مفرضه عند الناس دي
اه كل حاجة بقت سكس

• أتفق
التفاعلات: صقر الغرام 🧡🧡

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%