NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ايه شعورك لما شفت مراتك بتقلع هدومها وبتكشف صدرها للدكتور

زوج المدام سهام

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
عن احساسك وانت رايح مع مراتك للدكتور وقالتلك استناني برا بس انت قلت لا انا هدخل معاكي وشفت مراتك اول مادخلت بتقلع هدومها وبتكشف صدرها للدكتور علشان يكشف وانت بتتفرج عليه وهو بيدعك ف لحم مراتك بس مش قادر تتكلم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سالب طري, بوروتو, The_Cuck و 10 آخرين
عن احساسك وانت رايح مع مراتك للدكتور وقالتلك استناني برا بس انت قلت لا انا هدخل معاكي وشفت مراتك اول مادخلت بتقلع هدومها وبتكشف صدرها للدكتور علشان يكشف وانت بتتفرج عليه وهو بيدعك ف لحم مراتك بس مش قادر تتكلم

هادا كتير طبيعي

• عجبني
التفاعلات: بوروتو
ههيج لما الدكتور يلمسها و يلعب فيها و اقعد اتفرج عليها و الي ملامح وشها

• عجبني
التفاعلات: بعشق مراتي و حلّاق مرتي
حصل مره كانت بتشتكى من بطنها و قلها ارفعى الدرس ولقتها مش لبسه من تحت غير اندر بس

حصل مره كانت بتشتكى من بطنها و قلها ارفعى الدرس ولقتها مش لبسه من تحت غير اندر بس
وانت عملت اي وقتها وحصل اي بعد كدا

HXkvYJe.md.jpgمرا اخدت زوجتي عند طبيب الاسنان واخبرتني انه تحرش بها وانها لن تعاود عنده وانا لعبتها زعلت وانا في نفسي لو ترجعلو ونيكها وهي شهادت زبي وقف وقالتلي ليش زبك وقف كدا شو عجبك لحكتهولك فلم اجد ما اقوله تم تركتني ودهبت وسمعتها تقول ديوث فهجت كتير

• عجبني
التفاعلات: انتش
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا الدكتور تعال

• عجبني
التفاعلات: حلّاق مرتي

بس هادا كتير عادي اصلا فيو قسم

احساس جامد اوى كنت عاوز اقول للدكتور حطه فى كس مراتى منى الشرموطه اللبوه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: The_Cuck و عاشق المتعه بكل انواعها
احساس جامد اوى كنت عاوز اقول للدكتور حطه فى كس مراتى منى الشرموطه اللبوه
لازم الدكتور ولا ممكن حد تاني عادي

• عجبني
التفاعلات: mohamedelgohary
هيجت جدا

• عجبني
التفاعلات: mohamedelgohary
مراتي كل ما بتروح للدكتور لازم يحط السماعة علي بزازها مش عارف ليه

لما كنا بنتابع الحمل وكشف نصها اللى تحت لحد فوق
وإحساس جامد

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck
هو بعيدا عن الشهوة هو ده شغله و هو مش بيكون مركز في الشهوة ولا شكل الصدر مش بيكون مركز غير في اكتشاف مرض و محتاج منه تركيز علشان يقدر يشخص صح و غير كده الدكاترة بيكون حالفين علي قسم بخصوص الحفاظ علي شرف المهنة يعني مافيش حاجه تهيج في الموضوع

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%