NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا صعبان عليا نفسي اوي 😭😂😂😂
كلنا يبني
على الاقل انت لسة بعقلك
احنا الفولت عندنا عملنا جنون ولا حتى بتوع المخدرات

كلنا يبني
على الاقل انت لسة بعقلك
احنا الفولت عندنا عملنا جنون ولا حتى بتوع المخدرات
ما احنا التصميم و الاحمال و الخوازيق فرموا اي عقل لسة موجود عندنا 😂

ما احنا التصميم و الاحمال و الخوازيق فرموا اي عقل لسة موجود عندنا 😂
الخوازيق بينها بتوصل للمخ ولا ايه 😶

الخوازيق بينها بتوصل للمخ ولا ايه 😶
الخوازيق بتوصل لكل حتة بتدمر كل حاجة ف الواحد 😂

انت قديم ف المجال بقى
مفيش منافسة ع كده
من ايام ما mbc action كانت مشهورة و بتجيب مسلسلات 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس لا ممكن يبقى في منافسة بطل تواضع 😂
انا حرفيا مشفتش غير 5 مسلسلات ولا حاجة
وممكن 10 افلام كده

وممكن 10 افلام كده
ايه هما بقى ال٥ مسلسلات و ال١٠ افلام دول 😂
نسيت اقولك اني بتابع أنمي برضو 😂

وممكن 10 افلام كده
ما نتكلم ف مكان تاني احسن بدل ما احنا زاحمين بوست الراجل هنا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Saleeb
الاباحيه ادمان ي صديقي
والغريزه جوانا كلنا
وكل واحد فينا بيمارس الاباحيه بطريقته
وبيشبع غريزته بالطريقه ال تناسبه
بس أنا مش عاوز ابطل لانها مش مسببه اذي ليا

عامة الموضوع تعود (ادمان) بمعنى ان الاغلبية مش داخل شهوة داخل فضول يشوف اى الجديد او داخل لمجرد انه متعود يدخل يقلب او داخل علشان يشوف الاشعارات او المسدجات بتاعته أترد عليها ولا لسه
ف علم النفس يُزعم ان لو الانسان فضل مواظب على حاجة
(و جواه دافع قوى)
لمدة 40 يوم هيفضل يعمل الحاجة دى طول العمر ما لم تؤثر عليها عادة أخرى تلغيها او تستبدلها
انت كشخص محتاج بس تسترجل مع نفسك وتطرد فكرة انك محتاج مساعدة من حد دى من دماغك
لأنك كده بتسوف (بتقول سوف اجد شخصاً يقوم بمساعدتى يعنى) ف الانسان هو اللى هيساعد نفسه طبعاً بجانب التزام دينى والبعد عن الفون لفترة + انك لو فيه حاجه بتحبها جدا وربطاك بالموقع يعنى زى مثلا فيديو بتحبه او صور لشخص معين او قصه معينه حاول انك تقطع علاقتك بالحاجة دى
حط ثابت ف حياتك وهو ان الحاجة دى بتأذيك خلصانه كده طظ فيها معندكش أغلى من نفسك تخاف عليها وتعليها وتفخر بيها من ناحية نجاح ف جوانب حياتك بقا متبقاش فيه حاجه مسيطره عليك
وعلفكرة كلامى موجة للأشخاص المدمنين على حجات تانية زى السجائر او او او....
وأخيراً:- بعد ما تجرب تتفق مع نفسك وتلزم نفسك بالأتفاق اللى هتتفقه مع نفسك ده ايا كان شكله ومجابش نتيجة مفيش مانع من زيارة طبيب نفسى ذو خبرة وعن تجربة ناس كتير على الانترنت ومواقع التواصل الاجتماعى ويكون فيه اجماع عليه انه شاطر لأن مفيش مجال برضو للتجربة وكده
لأن لو ده فشل ف صدقنى تبقى كارثة انك مُستعبد لحاجة ومعتبرها كل حاجة ف حياتك
ملحوظة:- متاخدش الطريق السهل (بالنسبة لكلامى الخاص بنقطة أخيراً) وتقول انا حاولت اكتر من مرة ومش عارف اى وكده لا فعلا جرب واللى هو خلاص اتأكدت فعلا انك مش قادر تتحكم ف نفسك يبقى وقتها تزور طبيب نفسى

شكراً
يسلم فمك

• حبيته
التفاعلات: راحل
لا طبعا لان الانسان يعيش مرة واحدة

التبطيل حاجه مهمه جداً والبعد عنها نعمه بس لو الواحد بيقدر يتحكم في نفسه او حتى بيبعد ويرجع فكده في امل في يوم من الايام انه يبعد خالص
الواحد بس يحاول لما يبعد يبعد لفترات اطول ولما ينوي يقطع اي حاجه ممكن ترجعه تاني ليها

• عجبني
التفاعلات: Amer1987
اكييييد راح ابطل

هو ايه معني الاباحية متابعة الافلام والقصص الجنسية ، متابعة مواقع السكس ، هو كل اللي فات مش ممكن يكونوا بيساعدونا في علاقتنا الجنسية مش لازم العلاقات الشاذة اقصد العلاقات السوية ما بين الراجل وزوجته ، والمنتدي هنا بيساعد اننا نتكلم براحتنا عن مشاكلنا الجنسية وحياتنا الجنسية بنوع من الحرية وبتلاقي اكتر من رد وفيه ناس هنا بتعرف تحل بجد مشاكل ممكن في حياتنا العادية متقدرش تتكلم عنها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%