NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ههههه سؤال ذكي جدا الحقيقية لا لكن تعرفت على ناس كويسة هنا لكن بالطبع ما كشفتش عم شخصيتي لكن انا حالة خاصة طالعة من مرحلة تكسير عظام
ازاي مرحلة تكسير عظام

• بيضحكني
التفاعلات: ياسمين الجندول
  • بيضحكني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ)
  • بيضحكني
التفاعلات: عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️
مش هيكون فيه موانع
الحياه نفسها فيها موانع هنا عرفوا بعض طبيعتهم من غير تكلف ولو ارتبطوا ممكن يكملوا عادي

ولو بردو
يا تقنعيني يا اقنعك
الكلام المعسول كثير جدا وعمره ما يدل على الطبع والشخصيه الحقيقه للشخص ولكن هل حسيت منه بأهتمام هل حسيت منه بزعل اذا غلطت وهمس في اذنك بان هذا الشئ الذي عملته غلط هل شعرت بخوفه عليك وقت مرضك واكثير من هذه الاشياء تحدث وتبين لنا الجوهر الحقيقي

مظنش المفروض ان اللي بيرسم ملامح العلاقة العاطفية المفروض الشوق و المعاناة

عاملة زيك كدا اكيد انت بتحب كليه معينة و عايز تدخلها
حبك للكلية بييجي من التعب اللي انت تعبته علشانها فتبقا مقتنع انك تستاهلها

علاقات هنا مش هقولك عليها مصطلح جديد و بتاع لانها تندرج تحت مسمي علاقات السوشيال ميديا .. الفرق انك برا عارف انها بتسمع سكس و كدا بس في المتداري .. هنا انت داخل و عارف انك لا انت ولا هي بتعملوا اعمال خيرية يعني !!

علي حسب حاجات كتير
بس يظل ممكن

سنها 45 سنه وانا 36 سنه يعني 9 سنين تقريبا بس ست زي القمر وطيبه قوي وصاحبه مرض لانها كانت متجوزه قبل كده ملهاش في الخلف بس بحبها ويكفي انها بكت علي امي بحرقه وشاركت في غسلها

سنها 45 سنه وانا 36 سنه يعني 9 سنين تقريبا بس ست زي القمر وطيبه قوي وصاحبه مرض لانها كانت متجوزه قبل كده ملهاش في الخلف بس بحبها ويكفي انها بكت علي امي بحرقه وشاركت في غسلها
**** يخليهالك اينعم غريبة بس باين انها كويسة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
مظنش المفروض ان اللي بيرسم ملامح العلاقة العاطفية المفروض الشوق و المعاناة

عاملة زيك كدا اكيد انت بتحب كليه معينة و عايز تدخلها
حبك للكلية بييجي من التعب اللي انت تعبته علشانها فتبقا مقتنع انك تستاهلها

علاقات هنا مش هقولك عليها مصطلح جديد و بتاع لانها تندرج تحت مسمي علاقات السوشيال ميديا .. الفرق انك برا عارف انها بتسمع سكس و كدا بس في المتداري .. هنا انت داخل و عارف انك لا انت ولا هي بتعملوا اعمال خيرية يعني !!
😂😂😂مظبوط كلامك في آخر حتة
بس انت مش ممكن تعجب بحد

الكلام المعسول كثير جدا وعمره ما يدل على الطبع والشخصيه الحقيقه للشخص ولكن هل حسيت منه بأهتمام هل حسيت منه بزعل اذا غلطت وهمس في اذنك بان هذا الشئ الذي عملته غلط هل شعرت بخوفه عليك وقت مرضك واكثير من هذه الاشياء تحدث وتبين لنا الجوهر الحقيقي
كلامك مظبوط بس ده ممكن يعمله حد من السوشيال

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%